Kojima Productions خواستار دخالت Platinum Games نبود

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
mg-rising.jpg


Metal Gear Rising: Revengeance اندک اندک به زمان عرضه خود نزدیک می‌شود. اگرچه کهنه سرباز Kojima Productions، آقای Yuji Korekado به تازگی فاش کرده است که در ابتدای کار او خواستار ورود استودیو سازنده بازی Bayonetta به این پروژه نبوده است. با این حال، اکنون او با این کار موافق است.

ضمن گفتگو با OXM، آقای Korekado از تنشی که زمان منتقل کردن این عنوان به استودیو Platinum Games در دفتر کاری آن ها ایجاد شده بود، گفت: " وقتی Kojima Productions تصمیم به منتقل کردن این عنوان به استودیو Platinum Games گرفت، قطعا دوران سخت و تاریکی بود. مردم تلاش زیادی در این مورد به کار برده بودند، اما نتیجه ای در بر نداشت."

وی افزود: " هنگامی که استودیو Platinum برای گرفتن بروزرسانی از این بازی، به استودیو ما آمدند، از من خواسته شد که وضعیت کنونی را برای آن ها شرح دهم. تلاطم پیچیده ای صورت گرفته بود: من می‌خواستم که ساخت بازی به صورت داخلی باقی بماند اما کوجیما می‌خواست آن را به جلو سوق دهد. این نا امید کننده بود اما من می‌بایست به همراه آن حرکت کنم."

" خوشبختانه، حتی بعد از منتقل شدن این بازی به Platinum، من قادر به مشارکت در ساخت این بازی بودم. بعد از این که من دریافتم این بازی به جلو پیشرفت می‌کند، تمام احساسات بد خود در این مورد را از خود دور کرده و به همراه کار حرکت کردم. وقتی که من اولین تریلر Revengeance را دیدم، فهمیدم که این چیزی است که Kojima Productions قادر به انجام آن نبود و چیزی بود که من احساس خوبی در مورد آن داشتم."

هم چنین سایت VG247 نیز مصاحبه ای با آقای Korekado در مورد انتقال این بازی از Kojima Productions به Platinum Games داشته است و او از علاقه استودیو Platinum برای شروع این پروژه از ابتدا ضمن درخواست استودیو کوجیما مبنی بر حفظ داستان و شخصیت ها، سخن گفت.

وی اذعان داشت: " ما به جستجوی استودیوهای ژاپنی که تجربه ای در ساخت بازی های اکشن داشتند، پرداختیم و البته Platinum Games مد نظر ما قرار گرفت. وقتی ما به سوی آن ها رفتیم، کارگردان، تهیه کننده و کل تیم سازنده گفتند: "لطفا اجازه دهید از ابتدا و با داستان و شخصیت ها و مبارزات با باس ها شروع کنیم. ما می‌دانیم که این درخواست بزرگی است اما در نهایت به چیزی تبدیل خواهد شد که شما می‌خواهید."

" با این که Platinum مسئول ساخت این بازی است اما مسیر دنیای بازی، داستان و کات سین ها همگی توسط Kojima Productions ساخته و پرداخته خواهند شد. ما روزانه با یکدیگر مشارکت داریم تا مطمئن شویم که داستان در گیم پلی بازی منعکس شده باشد."

Metal Gear Rising: Revengeance در تاریخ 19 فوریه 2013 برای Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد.

منبع
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
از بابت گیم پلی که میشه کاملا به Platinum Games اعتماد کرد. خیالمون از بابت بقیه ی قسمت ها هم با این تیکه راحت شد:
" با این که Platinum مسئول ساخت این بازی است اما مسیر دنیای بازی، داستان و کات سین ها همگی توسط Kojima Productions ساخته و پرداخته خواهند شد. ما روزانه با یکدیگر مشارکت داریم تا مطمئن شویم که داستان در گیم پلی بازی منعکس شده باشد."
===
میگم راستی 60fps هست!؟:-/عمراً:(
آری :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بهنام 60 فریم نبود ها؟!! :-/
فردین من تریلر های اخیر بازی رو ندیدم ولی یادمه تریلر VGA پارسال رو روی 60 فریم هم منتشر کردن تا کیفیت واقعی بازی رو نشون بدن ، پس به احتمال زیاد همون 60 ـه
 

Spider-Mαn

کاربر سایت
Sep 4, 2012
4,004
موتور استفاده شده اول fox engine بوده بعدش که بازی رو می دن دست p
اون ها از موتور خودشون استفاده می کنن کوجیما هم می گه خو بازی رو 60 فریم بسازید
بعد از اون تریلر دومی از گیم پلی که مشخص شد p داره روش کار می کنه کوجیما تایید کرد بازی 60 فریم هستش:s
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر