تقریبا حدود 1 سال از عرضه حسگر های حرکتی سونی و مایکرو سافت گذشته است. کینکت برای xbox 360 و move برای ps3
مایکرو سافت در مارچ 2011 اعلام کرد که 10 میلیون کینکت در جهان به فروش رسیده است و NPD نیز گزارش داده که 750,000 کینکت در روز جمعه سیاه به فروش رسیده است
سونی در E3 2011 تایید کرد که Move 8.8 میلیون فروش داشته که هر دوی این ارقام دیگر اپدیت نشده اند
برای نگاه دقیق به عملکرد ان ها . Game Informer با همکاری Electronic Entertainment Design and Research (EEDAR مقاله ای جامع درباره میانگین امتیاز هایی که توسط بازی های انها کسب شده .و سبک بازی ها جمع اوری و به صورت نمودار ترسیم کرده اند
Required یعنی بازیهایی که فقط با حسگر قابل بازی هستند و optional بازی هایی هستند که بازی با حسگر در انها اختیاری است
همانطور که در نمودار بالا می بینید در بازی های اختصاصی حسگر Move با فاصله ای اندک از کینکت در ربته بالاتری قرار دارد و
در بازی های اختیاری هر دو مساوی هستند
البته مایکرو سافت بازی های اختصاصی حسگر بیشتری عرضه کرده و سونی بازی های اختیاری بیشتر
سه جدول بالا .
در جدول اول عرضه دستگاه ها در روز های تعطیل است که کینکت شیپ بیشتری داشته است
در نمودار دوم میانگین نمرات بازی هایی که در روز های تعطیل عرضه شده اند با روز های معمولی مقایسه شده است
در نمودار سوم عرضه بازی ها به صورت دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته است
در جدول اول مشخص شده که حسگر ها بیشتر بازی هایشان در چه سبکی بوده است
و در نمودار دوم درجه بندی سنی بوده که توسط ESRB انجام شده
در پایین هم 5 بازی که بیشترین امتیاز ها را در حسگر ها کسب کرده اند قرار گرفته شده
چه کسی برنده است ؟ سونی یا مایکرو سافت ؟ انتخاب با شما
مایکرو سافت در مارچ 2011 اعلام کرد که 10 میلیون کینکت در جهان به فروش رسیده است و NPD نیز گزارش داده که 750,000 کینکت در روز جمعه سیاه به فروش رسیده است
سونی در E3 2011 تایید کرد که Move 8.8 میلیون فروش داشته که هر دوی این ارقام دیگر اپدیت نشده اند
برای نگاه دقیق به عملکرد ان ها . Game Informer با همکاری Electronic Entertainment Design and Research (EEDAR مقاله ای جامع درباره میانگین امتیاز هایی که توسط بازی های انها کسب شده .و سبک بازی ها جمع اوری و به صورت نمودار ترسیم کرده اند
Required یعنی بازیهایی که فقط با حسگر قابل بازی هستند و optional بازی هایی هستند که بازی با حسگر در انها اختیاری است
همانطور که در نمودار بالا می بینید در بازی های اختصاصی حسگر Move با فاصله ای اندک از کینکت در ربته بالاتری قرار دارد و
در بازی های اختیاری هر دو مساوی هستند
البته مایکرو سافت بازی های اختصاصی حسگر بیشتری عرضه کرده و سونی بازی های اختیاری بیشتر
سه جدول بالا .
در جدول اول عرضه دستگاه ها در روز های تعطیل است که کینکت شیپ بیشتری داشته است
در نمودار دوم میانگین نمرات بازی هایی که در روز های تعطیل عرضه شده اند با روز های معمولی مقایسه شده است
در نمودار سوم عرضه بازی ها به صورت دیجیتال مورد بررسی قرار گرفته است
در جدول اول مشخص شده که حسگر ها بیشتر بازی هایشان در چه سبکی بوده است
و در نمودار دوم درجه بندی سنی بوده که توسط ESRB انجام شده
در پایین هم 5 بازی که بیشترین امتیاز ها را در حسگر ها کسب کرده اند قرار گرفته شده
