Killzone: Shadow Fall یک لانچ تایتل برای PlayStation 4 خواهد بود

HoR!ZoN

کاربر سایت
Feb 11, 2010
2,088
نام
Milad
ShadowFall_18740_640screen.jpg




Killzone: Shadow Fall یک لانچ تایتل برای PlayStation 4 خواهد بود. Guerrilla Games سازنده و توسعه دهنده این بازی این مورد را در بلاگ رسمی PlayStation تایید کرد.

Steven Ter Heide مدیر تولید Guerrilla در این باره می گوید: " برای ما باعث افتخار است که همچین فرصتی برایمان ایجاد شده و شگفت انگیز است که از مدت زمان زیادی منتظر این فرصت بودیم تا بتوانیم این بازی را به عنوان یک لانچ تایتل همزمان با عرضه PS4، روانه بازار کنیم. "

Shadow Fall روز چهارشنبه در مراسم معارفه PS4 معرفی و نمایش داده شد. این بازی اتفاقات 30 سال بعد از بازی Kill Zone 3 را روایت می کند و بازیکنان را در چکمه قهرمان جدید قرار می دهد.

آپدیت: تایید شد که این بازی بر روی 30 فریم و به صورت 1080p اجرا خواهد شد.

 
آخرین ویرایش:

† Salvat€ore †

کاربر سایت
Mar 3, 2009
841
نام
محمد
به شخصه معتقدم نمایش کیلزون در حد و اندازه های نام کیلزون نبود.
نه اینکه بد بود.نه خیلی هم خوب بود ولی نه به عنوان کیلزون.باید چیزی نشون میدادن که فک همه بیاد پایین نه اینکه احساس کنیم بازیهای همین نسل رو با یه پی سی قوی روی اخرین تنظیمات اجرا کردن !!!
یه چیزی تو مایه های Deep down
البته هنوز یکسال تا عرضه مونده امیدوارم پیشرفت بیشتری داشته باشه.
 

Meysam

کاربر سایت
Apr 11, 2006
4,955
30 فریم؟؟؟؟ برای کند بودن بازی همچین فریمی بستن؟چون ذات گیم پلی killzone ی مقدار کنده! امیدوارم این فریم ب بقیه ی عنوان های نسل بعد سرایت نکنه!
 

Kratos-_-0_0

کاربر سایت
Sep 10, 2012
938
نام
ارین
به شخصه معتقدم نمایش کیلزون در حد و اندازه های نام کیلزون نبود.
نه اینکه بد بود.نه خیلی هم خوب بود ولی نه به عنوان کیلزون.باید چیزی نشون میدادن که فک همه بیاد پایین نه اینکه احساس کنیم بازیهای همین نسل رو با یه پی سی قوی روی اخرین تنظیمات اجرا کردن !!!
یه چیزی تو مایه های Deep down
البته هنوز یکسال تا عرضه مونده امیدوارم پیشرفت بیشتری داشته باشه.

درسته
گر صبر کنی زغوره حلوا سازی :d
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad
دل خوش کرده بودیم ۶۰ فریم رو ببینیم تو نسل بعدی :(
ایرادی نداره. باز ایول که بازی رو رزولوشن 1080p اجرا میشه.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
اگه PS4 دو برابر قوی تر از این چیزی که الان هست بود، باز هم اکثر بازی ها رو 30 فریم میساختن. یعنی فریم رو فدای گرافیک بیشتر میکنند.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,996
نام
محمد امین
یکی از عضو های ارشد فروم beyond3d گفته برای نمایش K SF تنها از 1.5GB رم استفاده شده..!
بعد مثل اینکه گفته اون کیتی که سونی در اختیارشون گذاشته بیشتر از 2.2GB رم ساپورت نمیکرده..

خلاصه زیاد نفهمیدم چی به چیه خودتون برین ببینین..:d

KILLZONE Shadow Fall (Playstation 4 Exclusive) - Page 5 - Beyond3D Forum
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
لامصب هر سري نگاه ميكنم نكات جديدي كشف ميكنم.من خودم اولش زياد خوشم نيومده بود ولي الان كه براي چنديمن بار نگاه ميكنم عظمت كار بيشتر به چشمم مياد.

اون صحنه اي كه درگيري شروع ميشه افكت دود فوق العاده است.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,127
نام
حسین
چرا 30 فریم؟:|چرا اینا متوجه نیستن که FPS باید رو 60 فریم باشه؟یعنی بازم تو نسل بعد قراره که فریم ریت فدای گرافیک بشه؟

امیدوارم تو این شماره وقت بیشتری برای ساخت شخصیتها بزارن.شماره 2 و 3 که واقعا از این لحاظ تعطیل بود.اون ریکوی بیشعور رو هم کلا حذف کنن.به خدا هیچی جز رو مخ رفتن نداره.باید تمام شخصیت ها رو بندازن دور و از اول یه سری شخصیت جدید درست کنن.

هرچند که برای شماره 3 هم امیدوارم بودیم اینکارارو بکنن.ولی آخرش همون شخصیتها سرجاشون بودن.به خصوص اون ریکو:|
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
چرا 30 فریم؟:|چرا اینا متوجه نیستن که FPS باید رو 60 فریم باشه؟یعنی بازم تو نسل بعد قراره که فریم ریت فدای گرافیک بشه؟

شما اول با ماهیت سری KZ اشنا بشو بعد این سوال رو بپرس !!

سری KZ هیچوقت بازی سرعتی نبوده و نباید هم باشه وگرنه یه خیانت بزرگ به طرفداران نسخه اول و بخصوص دوم هست !! شماره 3 یکم سرعت افزایش پیدا کرده بود ولی بازم نسبت به شوتر های دیگه کند بود و این عالیه .

KZ :SF هم امیدوارم همینطوری باشه و یه گیم پلی کند و کلاسیک رو ببینیم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر