Killzone 2

  • Thread starter Thread starter sh_lair
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
View attachment 228614View attachment 228615
مگه میشه این شاهکارو نگه نداشت
دهنت سرویس :(( :Crying1::Crying1:
هنوز به نظرم مولتی رو دستش نیومده.
کاش 2 رو دوباره بدن. اون موقع با نت آشغال پهنای باند 16 کیلوبایت بازی میکردیم مپ بالا 16 نفره رو نمیکشید لگ میشد. تیر میزدیم صدا هدشات (هنوز صداش رو یادمه، بهترین kill confirm تمام دوران ) 3 ثانیه بعد میومد با این حال چقدر عشق میکردیم. یادش بخیر
 
View attachment 228614View attachment 228615
مگه میشه این شاهکارو نگه نداشت. باید واسه ps4 و ps5 قابلیت پشتیانی از نسل های قدیمی میذاشت مثل ایکس باکس که بشه دوباره لذت برد از این بازیا.
یادش بخیر سال ۸۹خریدمش ۲۰تومن که چقدر با زحمت جمعش کرده بودم این ۲۰تومن رو
 
5e211d2874a0282b5683174337b4dfd4_6kre.jpg
 
به به، مرور خاطرات شیرین واقعا لذت‌بخشه، نمیدونم سایر دوستان هم همچین احساسی دارن یا نه، ولی برای من بازی کردن بازی‌هایی مثل کیل زون 2 و متالگیر 4 همیشه حس و حال عجیب و یونیکی داره و کماکان واقعا از عمق وجودم از بازی کردنشون لذت میبرم، نمیدونم شاید خاطرات بهترین ایام عمرم با اینها عجین شده.
 
دهنت سرویس :(( :Crying1::Crying1:
هنوز به نظرم مولتی رو دستش نیومده.
کاش 2 رو دوباره بدن. اون موقع با نت آشغال پهنای باند 16 کیلوبایت بازی میکردیم مپ بالا 16 نفره رو نمیکشید لگ میشد. تیر میزدیم صدا هدشات (هنوز صداش رو یادمه، بهترین kill confirm تمام دوران ) 3 ثانیه بعد میومد با این حال چقدر عشق میکردیم. یادش بخیر
فکر میکردم مشکله منه
من طرفو هدشات میکردم طرف منو میزد بعد یکم طرف میرفت جلو تر هدش میرفت
چه لذتی داشت با شاتگان تو فضاهای بسته طرف وحشت میکرد
یه مودی داشت تمامه مودها تو یه دست بازی میچرخید از team deathmatch تا کپچر یه مودی هم بود نمیدونم اسمش چی بود یهو وسط بازی رو سر یکی تارگت میزد بعد تیم خودی باید محافظت میکرد از اون یه نفر
بهترین FPS آنلاین عمرم KZ2 و R6S بود
من اولین بار تریلر KZ2 رو تو E32005 دیدم کفو خون قاطی کردم رفتم دیدم نسخه 1 ش برا PS2 بود نسخه 1 ش دسته کمی از BLACK نداشت
هدفم هم از خرید PS4 همین KZ بود که متاسفانه گند زد
 
مظلوم ترین ایپی سونی که به فراموشی سپرده شد. 3 گانه اصلی مخصوصا شماره 2 که راس این مثلت بود وزنه ای تو ژانر شوتر اول شخص بود. امیدوارم این جیم رایان گدا دیگه با آوردن خیلی از انحصاریها رو pc از سود به دست اومده تو این پلتفرم مقداریش رو خرج احیای ایپی های قدیمی کنه ( هر چند از این گدا بعیده) . مخصوصا کیلزون و رزیستنس که هنوز هم از خیلی بازیها جذاب ترن.
 
همین الان یه استریم توی یوتیوب دیدم که سرورای بازی کامل برگشته توسط یسری فن. اسکوربورد مچ رو دیدم ۲۵/۳۲ بود که چنتاش رفیقای خودم بود. پشمام ریخته هر چی سریع تر یک عدد دیسک کیلزون باید جور کنم و با یک خداحافظی از تمام شوترای مزخرف نسل ۸ به نسل ۷ مهاجرت کنم
فعلا خداحافظ :D
 
همین الان یه استریم توی یوتیوب دیدم که سرورای بازی کامل برگشته توسط یسری فن. اسکوربورد مچ رو دیدم ۲۵/۳۲ بود که چنتاش رفیقای خودم بود. پشمام ریخته هر چی سریع تر یک عدد دیسک کیلزون باید جور کنم و با یک خداحافظی از تمام شوترای مزخرف نسل ۸ به نسل ۷ مهاجرت کنم
فعلا خداحافظ :D

همه killzone ها قشنگ بودن از نسخه ps2 تا آخرین نسخه 😍
تنها نسخه بد بنظرم نسخه psp بود

jeu-playstation-2-killzone-ps2.jpg
 
همه killzone ها قشنگ بودن از نسخه ps2 تا آخرین نسخه 😍
تنها نسخه بد بنظرم نسخه psp بود

jeu-playstation-2-killzone-ps2.jpg
PSP ش که یکی از بهترین هاش بود به خاطر سخت افزارش از بالا ساخته بودن اما منیم که دوربین ایزومتریک خوشم نمی یومد باهاش حال کردم
بدترینش نسخه 4 بود که پرونده این سری هم بست علتشم تعجیل و لانچ بودنش بود هر چند ولی سونی تخته ش کرد
البته نسخه 1 هم من زیاد حال نکردم زمان خودش
نسخه 2 هم که با اختلاف بهترینش هست
نسخه ویتا هم با اینکه متاش 78 شده اما یکجورایی ادامه نسخه 2 هست و من به شدت باهاش حال کردم به نظرم بهترین بازی ویتا هم هست و همچنان نمی دونم اون گرافیک نزدیک به شماره 2 که بهترین گرافیک پلی 3 بود برای اون دستگاه با 3 هسته 400 مگاهرتزی تونسته بودن بسازن جالبه که نسخه ویتا هم خون داینامیک داشت که حتی توی بازی های نسل 9 همچنان خیلی هاش ندارن هم اینکه فیزیکشم دقیقا همون نسخه پلی 3 ش بود حتی اجساد با خون ها 5 دقیقه طول می کشه تا محو بشن دیجیتال فاندری هم به شدت از این 2 نسخه از گرافیکشون تعریف کرده
کلا اون استاندارد خون با فیزیک با فی لترهای بازی بعد از این همه سال من همچنان ندیدم
به نظرم اگر کسی فن نسخه 2 هست حتما نسخه ویتاش رو امتحان بکنه پشیمون نمی شه
 
PSP ش که یکی از بهترین هاش بود به خاطر سخت افزارش از بالا ساخته بودن اما منیم که دوربین ایزومتریک خوشم نمی یومد باهاش حال کردم
بدترینش نسخه 4 بود که پرونده این سری هم بست علتشم تعجیل و لانچ بودنش بود هر چند ولی سونی تخته ش کرد
البته نسخه 1 هم من زیاد حال نکردم زمان خودش
نسخه 2 هم که با اختلاف بهترینش هست
نسخه ویتا هم با اینکه متاش 78 شده اما یکجورایی ادامه نسخه 2 هست و من به شدت باهاش حال کردم به نظرم بهترین بازی ویتا هم هست و همچنان نمی دونم اون گرافیک نزدیک به شماره 2 که بهترین گرافیک پلی 3 بود برای اون دستگاه با 3 هسته 400 مگاهرتزی تونسته بودن بسازن جالبه که نسخه ویتا هم خون داینامیک داشت که حتی توی بازی های نسل 9 همچنان خیلی هاش ندارن هم اینکه فیزیکشم دقیقا همون نسخه پلی 3 ش بود حتی اجساد با خون ها 5 دقیقه طول می کشه تا محو بشن دیجیتال فاندری هم به شدت از این 2 نسخه از گرافیکشون تعریف کرده
کلا اون استاندارد خون با فیزیک با فی لترهای بازی بعد از این همه سال من همچنان ندیدم
به نظرم اگر کسی فن نسخه 2 هست حتما نسخه ویتاش رو امتحان بکنه پشیمون نمی شه

خودت میدونی من طرفدار شدید psp ام
نظراتمم خوندی
عشق psp دارم

سخت افزار psp روی کاغذ هم بنویسی از ps2 قویتره
بخاطر همین کلی بازی برای ps2 اومد برای psp هم اومد

کنسولی که چند نسخه سایلنت هیل ، ۲ نسخه خدا جنگ ، مدال افتخار و ....... داره ضعیف نیست

psp-resistance-retribution-front.jpg


خیلی دست کم گرفتی psp 😁
فکر کنم psp با nintendo gameboy advance اشتباه گرفتی 🤪

بعد همچنین کنسولی کیلزونش
این باید باشه ؟

%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C_ka6d.jpeg


اتفاقا killzone 1 هم روی ps2 شاهکار بود 😍
باید توقعت از ps2 در حد خودش و سخت افزارش و زمان کنسول و بازی باشه

بازم میگم از نسخه ۱ تا آخر killzone همگی عالین ، جز نسخه psp 😅

نسخه vitaهم عالی بود با گرافیک خفن
عکسا گیم پلیش هم دوستان سرچ کنن تو گوگل کف میکنن 😍
 
خودت میدونی من طرفدار شدید psp ام
نظراتمم خوندی
عشق psp دارم

سخت افزار psp روی کاغذ هم بنویسی از ps2 قویتره
بخاطر همین کلی بازی برای ps2 اومد برای psp هم اومد

کنسولی که چند نسخه سایلنت هیل ، ۲ نسخه خدا جنگ ، مدال افتخار و ....... داره ضعیف نیست

psp-resistance-retribution-front.jpg


خیلی دست کم گرفتی psp 😁
فکر کنم psp با nintendo gameboy advance اشتباه گرفتی 🤪

بعد همچنین کنسولی کیلزونش
این باید باشه ؟

%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C_ka6d.jpeg


اتفاقا killzone 1 هم روی ps2 شاهکار بود 😍
باید توقعت از ps2 در حد خودش و سخت افزارش و زمان کنسول و بازی باشه

بازم میگم از نسخه ۱ تا آخر killzone همگی عالین ، جز نسخه psp 😅

نسخه vitaهم عالی بود با گرافیک خفن
عکسا گیم پلیش هم دوستان سرچ کنن تو گوگل کف میکنن 😍
PSP از PS2 ضعیف تر بود
غیر از GOW هاش مخصوصا 2ش بقیه شون گرافیکشون در همین حد بود دقت کن دوربین ازومتریک کلا سنگین هست ARMY OF TWO هم همین بود گرافیکش
من با گرافیک کاری ندارم گیم پلیشون در کل گفتم اما خوب کیلزون 2 با مرسنریز ترکیب عالی گیم و گرافیک بودن
ضمنا من جز اولین نفرهایی بودم که PSP داشت همه ی بازی خوباشم تموم کردم الانم روی ویتا بازی های خوبش دارم همچنان
 
سخت افزار psp روی کاغذ هم بنویسی از ps2 قویتره
جیزس کرایست اینا رو از کجا میاری آخه:دی
بازم میگم از نسخه ۱ تا آخر killzone همگی عالین ، جز نسخه psp 😅
اتفاقا از دید بسیاری من جمله خودم، کیلزون psp بهترین بازی این سری هستش:دی
 
  • Like
Reactions: Sega_genesis
چند وقت پیش مقاله ای در رابطه با کیلزون 2 آماده کرده بودم و گفتم این جا برای دوستان بذارم و شاید دوستانی که هنوز این مقاله رو نخوندن بتونن ازش استفاده لازم رو ببرن و براشون مفید واقع بشه.

Killzone 2 ده سال بعد - ویترین PLAYSTATION 3 که امروزه همچنان خیره کننده به نظر می رسد

یاد آوری و تجدید خاطره دوباره این مقاله دلیلی داره که در ادامه به صورت خلاصه شده توضیحاتی خواهم داد :

وقتی به بازی های اول شخص نسل هفتم نگاه می کنم و بعد دوباره به بازی های اول شخص در نسل هشتم و نسل نهمی که داره میاد نگاهی گذرا می کنیم، درماندگی و درجا زدن در بازی های اول شخص رو میشه کاملا مشاهده کرد. دلیل های بسیار زیادی هم داره و باید دربارش صحبت کرد. دور شدن توسعه دهندگان از ساخت و طراحی بازی های داستان محور و نگاهی افراطی به ساخت بازی های اول شخص آنلاین محور یکی از عوامل هستش و همین طور عدم استفاده صحیح و درست از موتور های فیزیک قدرتمند در بازی های اول شخص ( و حتی بسیاری از سبک های دیگه ) واقعا به طرزی محسوس میشه لمسش کرد. اگر برید استفاده از موتور فیزیک و استفاده از بخش فیزیک در هسته گیم پلی همین کیلزون 2 رو مشاهده کنید حقیقتا باور نکردنی هستش ( البته استودیوی Guerrilla در بازی horizon zero dawn باز هم استفاده بسیار زیادی از فیزیک در ربات های درون بازی کرده بود و بازی از چند ضلعی های خیره کننده ای بهره میبرد و ربات های درون بازی به صورت داینامیک و پویا بودن در بخش تخریب پذیری ) اون هم سخت افزار های نسل هفتم که در قیاس با سخت افزار های امروزی بسیار کهنه و منسوخ شده به نظر میرسن. اما وقتی در خیلی از بازی های نسل هفتم رو یک سَرکی میکشیم میبینیم که سازنده ها استفاده بهنیه تری از فیزیک در بازی های خودشون کردن.

شاید وقتی شد درباره این موضوع در مقاله ای جداگانه صحبت هایی بکنم و ببینیم واقعا چه اتفاقی افتاده که فیزیک در بازی های امروزی به صورتی ظاهری فقط مشاهده میشه و داستان جایی عجیب تر به نظر میرسه که ما شاهد پیشرفت های بسیار بزرگی در زبان برنامه نویسی، موتور های گرافیک، موتور فیزیک و سخت افزار ها در صنعت گیم رخ داده، ولی در عمل و در خروجی اصلی بازی ها اگر یک نسبت دهی و یک میانگینی در نظر بگیریم، ما درجا زدن رو داریم مشاهده می کنیم.

وقتی بود و عمری، حتما در این رابطه یک مقاله ای برای دوستان بازیسنتری تدارک میبینم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or