Killzone 2 gameplay impressions

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
Killzone 2 Hands-On

29pxf0o.png

دموی Killzone 2 در نمایشگاه Eurogamer Expo به صورت قابل بازی در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.
توضیحات سایت VG247 درباره این دمو را با هم می‌خوانیم.

بگذارید این‌گونه شروع کنیم، این بازی احتمالا بهترین بازی نمایشگاه است. مدتی بود که چنین تجربه‌ای در یک بازی نداشتیم! شما واقعا احساس می‌کنید که در اطرافتان جنگ بزرگی در جریان است و شما هم قسمتی از این جنگ هستید. در پشت پنجره‌تان جنگ در جریان است، پرواز هواپیماها، حرکت تانک‌ها، صدای فریاد سربازان که با صدای زوزه مسلسل‌ها خفه می‌شوند... بله این جنگ است.

در داخل بازی واقعاً سرتان شلوغ است، دسته دسته سربازان helghast به شما هجوم می‌آورند و در این موقعیت شما متوجه هوش منصوعی فوق‌العاده بازی می‌شوید و مشاهده می‌کنید که دشمنان چگونه از محیط برای غلبه بر شما استفاده می‌کنند، (مانند کاور گیری در گوشه و کنار، پنهان شدن در مسیر و ....) AI همراهانتان نیز بسیار خوب کار شده و فقط نقش چغندر را ایفا نمی‌کنند. در این بازی شما برای کشتن باید تلاش زیادی بکنید و صرفاً یک fps بکش برو جلو نیست.

محیط تخریب پذیر نیز نمونه‌ای دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده این بازی است، تخریب پذیری در این بازی تنها به تخریب یک گوشه دیوار یا یک در خلاصه نمی‌شود بلکه شما می‌توانید کل یک ساختمان را تخریب کنید.

در قسمتی از بازی شما در بیرون از یک ساختمان چند طبقه گیر افتادید، در حالی که سربازان helghast از داخل هر طبقه به شما شلیک می‌کنند در این هنگام مشخص می‌شود که در صورت شلیک به زیر پای سربازان، زیر پایشان تخریب می‌شود و به طبقه پایین پرت می‌شوند. در اینجا انتخاب دیگری هم دارید: شلیک به بشکه مواد منفجره! با این حرکت انفجار بزرگی رخ می‌دهد و کل ساختمان در جلوی چشمانتان تخریب می‌شود! چیزی که در هر بازی شاهدش نخواهید بود.

سلاح‌های بازی هم به خوبی طراحی شده‌اند و وزن مناسبی دارند. همچنین سیستم کاور گیری نوآورانه‌ای هم در بازی به کار گرفته شده که در ویدیو این گیم‌پلی قابل مشاهده است.

توجه داشته باشید که Killzone 2 یک fps آسان نیست و از نطر ما تمامی المان‌هایی که باعث تولید یک fps بزرگ می‌شود، در این بازی وجود دارد.
این بازی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگترین عنوان‌های PS3 را دارد.

In fact, every box on our, “What makes an FPS great” checklist was ticked. Conversely, our, “What makes an FPS shit” checklist was bare.
با وجود کوتاه بودن دمو، این بازی به به بزرگ‌ترین عنوانی که منتظرش هستیم تبدیل شد و اگر شما هنوز این بازی پیش خرید نکرده‌اید هر چه سریع‌تر اقدام کنید.

ویدیو گیم‌پلی را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

----------------------------
Previews:

ترجمه IGN Hands-on

IGN: Killzone 2 Updated Hands-on

Joystiq- Hands on with Killzone 2's Single Player Campain

Game Spot: Killzone 2 Updated Hands-On


Eurogamer Killzone 2 Hands On

--------------------------
تریلرهای جدید:

Position Holding Gameplay

Special Delivery Gameplay

Campaign Gameplay

Multiplayer Gameplay

تصاویر از Preview Code را هم می‌تونید از اینجا ببینید

--------------------------
 
آخرین ویرایش:

dj_aligator

کاربر سایت
May 15, 2008
351
به به :) شما حتما بازی کردید و بازی خیلی مزخرف بوده و تمامی سایت های معتبر کشک تشریف دارند
چرا شما اینجوری هستین؟مگه من گفتم مزخرف بوده؟گفتم فقط ign اغراق کرده:((
البته شاید تا عرضه ی نهاییه بازی با یک بازیه cg طرف باشیم:love:
یا حق
 

starx

کاربر سایت
Feb 9, 2008
407
شما قشنگ یه نگاه به اون پست بنداز بعد هیجان زده شو :)
من هر چیزی که گفتم دلیل و مدرکت کافی براش آوردم... این که شما نمیتونی درک کنی به من ربطی نداره
توی اون پست هم نوشتم خودتون قضاوت کنید توی قسمت جداگونه هم نظر شخصیم رو نوشتم
دیگه برای من روضه نخونید
اول از همه ظاهرا که تو تا یه لینک پیدا کردی زود جو گیر شدی و قند تو دلت آب شده پریدی تو تاپیک نوشتی الان منم تو اینترنت هزارتا مقاله تو هزارتا سایت در پیت سراغ دارم که نوشته IGN فلانه.دلیل و مدرکیم که ما تو اون پستی که زدی پیدا نکردیم به جز یه نوشته نقل و قول شده که معلوم نیست از کجا کشیدی بیرون.
دوما اون که نمیتونه درک کنه ظاهرا تویی سعی کن درست صحبت کنی مثل اینکه هر چی با شماها مودبانه حرف میزنن سرتون گیج میره!
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
اول از همه ظاهرا که تو تا یه لینک پیدا کردی زود جو گیر شدی و قند تو دلت آب شده پریدی تو تاپیک نوشتی الان منم تو اینترنت هزارتا مقاله تو هزارتا سایت در پیت سراغ دارم که نوشته IGN فلانه.دلیل و مدرکیم که ما تو اون پستی که زدی پیدا نکردیم به جز یه نوشته نقل و قول شده که معلوم نیست از کجا کشیدی بیرون.
دوما اون که نمیتونه درک کنه ظاهرا تویی سعی کن درست صحبت کنی مثل اینکه هر چی با شماها مودبانه حرف میزنن سرتون گیج میره!
مهم نیست... اون کسانی که ذهنشون گیرای اون مطالب و توضیحات رو داشت، همشون الان متوجه شدند
دیگه نیازی نمیبینم که برای شما توضیح بدم
همینطور به زدن پست های بی طرفانه و قشنگ مشغول باشید.

در امان خدا
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,114
نام
آریا
این چنتا پیریویو از همین بازی برو بخون کی به جز آی جی ان اومده از اول نوشته اوف واه آووووووو عجب بازی ای ما کف و خون قاطی کردیم و مثل سی جیه و از این حرفا و جفگیات؟ اونوقت شما چه جوری به خودت اجازه میدی بیای بگی گیم اسپات فلانه و چنانه ولی به کسی این اجازرو نمیدی بیاد از سایتی که از کنسول مورد علاقت تعریف و به به بیجا میکنه بگه قبولش ندارم؟

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=297130&page=2چ

http://www.product-reviews.net/2008/11/14/graphics-review-killzone-2-multiplayer-beta/

http://www.gamepro.com/article/previews/207900/killzone-2-beta-impressions/
چندین و چند نوع Preview و Impressions و ... داریم. یکی میاد در مورد گرافیک و مسائل تکنیکی بازی حرف میزنه. یکی در مورد گیم پلی و نقشه ها حرف میزنه و ... توی همین لینکهایی که شما دادی کلآ در مورد مسائل تکنیکی و گرافیکی بازی چیز زیادی گفته نشده که حالا بخواد تعریف کنه یا نکنه.
Eurogamer در مورد گرافیک چیزی نگفته و در مورد مسائل فنی بازی حرف زده : Frame Rate بازی یکدست و بدون لگ هست و هر مشکلی توی این زمینه وجود داره به کانکشن و اتصال اینترنتی بازیکن برمیگرده.
The frame rate seems solid and while the occasional laggy player can be seen popping around the map like the witch from Chorlton and the Wheelies , that's clearly a result of their troubled connection rather than any flaw in the game code.
در ادامه هم گفته : Killzone 2's multiplayer certainly impresses with its technical stability and stark, oppressive atmosphere.
این از لینک اولی که شما دادی.
Product-Reviews رو که تا حالا اسمش رو نشنیدم و از خودش مطلبی نگفته و لینک داده به Digital Foundry که والا اسم اون رو هم اولین باره میشنوم !! اینم حرفهای این سایت :
Technical details then: Killzone 2 runs at native 720p with 2x quincunx anti-aliasing. It’s v-locked at 30fps, and when things get busy, frame rate takes a hit (in busy multiplayer games it can fluctuate between 20fps and30fps) and response suffers as a result.
Graphically, Killzone 2 is an undisputed winner
I’m not a fan of blurring in video games, but the entire range of techniques used in Killzone 2 combines to create a look and feel that is entirely its own, deeply immersive, and - in the heat of battle - brutal, visceral and quite unlike any other game.
Killzone 2 is looking very promising indeed. It offers some interesting ideas in the multiplayer arena, and while the actual graphics themselves aren’t really a generation beyond anything we’ve seen recently in terms of geometry or textures, I think it’s the handling of those visuals that makes it truly stand out. The motion blur, the post-processing, the lighting, the shadows, the animation of your player’s movements… all of it is geared towards a closer emulation of reality. That, combined with the absolutely brutal action, bodes well for the final game and I have really high hopes for the single-player campaign where the full power of this engine can really be unleashed.
اینم حرفهای GamePro که در مورد گرافیک چیزی نگفته و نمیدونم چرا لینک دادی ولی در مورد گیم پلی حرفهایی زده :
Killzone 2 has a lot of good things going for its online support, but probably the most unique is the game's intricate clan system, which stands as a new high point for console FPS games.
حالا شما بگرد از چند تا سایت و وبلاگ دیگه هم مطلب دربیار با هم بخونیم.


من فکر میکنم IGN زیادی تحت تاثیر جو قرار گرفته از حرفهایی که زده شده کاملا مشهوده! یک سایت تخصصی هیچ وقت نمیاد اینگونه از بازی که هنوز منتشر نشده تعریف و تمجید کنه اونم با نسخه بتا .. IGN قبلا هم تحت تاثیر اینگونه بحث ها قرار گرفته (البته شاید هم قضیه چیز دیگه ای باشه معلوم نیست) سر Lair هم یادمه از اینگونه صحبت ها کرده بود البته نه به این شدت!! در اینکه IGN تا مقداری طرف PS3 میگیره یه قضیه ای هست که خیلی وقته ثابت شده.البته ناگفته نماند که توی نقد هایی که طی چند بازی مشترک PS3 و X360 داشته امتیاز پایینتری به نسخه PS3 داده که اونم بدلیل اشکالات واضح UE3 با PS3 که کسی نمیتونه انکارش کنه و اگه IGN روشون سرپوش میزاشت اعتبار خودش زیر سوال میرفت.

خلاصه همه ی ما منتظر KillZone 2 هستیم.مدت زیادی هم ازش میگذره الان تقریبا 3 ساله.همه ما هم میدونیم که یک عنوان خیلی بزرگ برای سونی هست و حرفهای زیادی برای گفتن داره که کسی نمیتونه انکارشون کنه.ولی وقتی IGN میگه Sony و Guerrilla Games تونستن بازی رو در حد تریلر فضایی (و البته کاملا CG !) نمایشگاه E3 2005 بسازن ، یعنی در اصل اعتبار این سایت داره حرف میزنه ..
در مورد Lair نمیدونم IGN چی گفته ولی اگه از نظر گرافیکی و تکنیکی حرفی زده بوده که کاملآ درسته. حتی Gamespot توی تیتر نقدش نوشته بود : A Beautiful Disaster که اشاره میکنه به زیبایی بصری بازی در کنار کنترل افتضاح اون. همین طور بهش مدال Outstanding Visual Design رو داده بود.
در مورد Killzone 2 هم IGN نگفته همون گرافیک CG رو داریم میبینیم. نوشته شده almost که منم اونجا نوشتم تقریبآ. نه دقیقآ
 
آخرین ویرایش:

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
من فکر میکنم IGN زیادی تحت تاثیر جو قرار گرفته از حرفهایی که زده شده کاملا مشهوده! یک سایت تخصصی هیچ وقت نمیاد اینگونه از بازی که هنوز منتشر نشده تعریف و تمجید کنه اونم با نسخه بتا .. IGN قبلا هم تحت تاثیر اینگونه بحث ها قرار گرفته (البته شاید هم قضیه چیز دیگه ای باشه معلوم نیست) سر Lair هم یادمه از اینگونه صحبت ها کرده بود البته نه به این شدت!! در اینکه IGN تا مقداری طرف PS3 میگیره یه قضیه ای هست که خیلی وقته ثابت شده.البته ناگفته نماند که توی نقد هایی که طی چند بازی مشترک PS3 و X360 داشته امتیاز پایینتری به نسخه PS3 داده که اونم بدلیل اشکالات واضح UE3 با PS3 که کسی نمیتونه انکارش کنه و اگه IGN روشون سرپوش میزاشت اعتبار خودش زیر سوال میرفت.

خلاصه همه ی ما منتظر KillZone 2 هستیم.مدت زیادی هم ازش میگذره الان تقریبا 3 ساله.همه ما هم میدونیم که یک عنوان خیلی بزرگ برای سونی هست و حرفهای زیادی برای گفتن داره که کسی نمیتونه انکارشون کنه.ولی وقتی IGN میگه Sony و Guerrilla Games تونستن بازی رو در حد تریلر فضایی (و البته کاملا CG !) نمایشگاه E3 2005 بسازن ، یعنی در اصل اعتبار این سایت داره حرف میزنه ..
 

REZA TAEL

کاربر سایت
Mar 25, 2007
4,141
نام
طائل
اصولا از نظر دوستان PS3 اصلا بازی خوب جز MGS4 (چه شانسی آوردیم) نداره!! اگر حرف IGN هم قبول نداشته باشیم ، دیگه باید به کی (قبل از ریلیز) اعتماد کنیم؟ دیگه من که هر چی H-O و Imp و Pre دیدم هیچکدومشون از KZ2 بد نگفتن !!
 

dj_aligator

کاربر سایت
May 15, 2008
351
دوستان من فکر میکنم سوء تفاهم شده.به طور قطع kz بهترین گرافیک کنسولی تا الان داشته ولی من منظورم این بود که بازم با اون تریلر2005 یه مقدار کمی تفاوت داره و احتمالا تا عرضه ی نهاییه بازی در همون حد میشه.
یا حق
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,061
نام
نیما
آقا نیما شما اونوقت اگه کسی با دلیل و مدرک نتونه ثابت کنه که Gamespot و Eurogamer و videogamer و ... طرف 360 رو میگیره هم بهش اخطار میدین؟
چون اگه قرار به این باشه الان تو همین تاپیک آقای Kenji تو صفحه قبل گفته Gamespot با قصد و نیت مقاله نوشته.

من جایی ندیدم بنویسه GS طرف X360 رو میگیره ، من این دو تا سایت رو قبول دارم و فقط هم توی همه موارد این دو تا مرجع قرار میدم . سایت های دیگه هم اصلا نمیبینم که راجع بهشون نظر بدم .
GS بعد از قضیه K&L که رسوا شد دیگه خیلی خوب عمل کرده .
IGN هم همیشه حق رو گفته ، هزار نمونه واست میارم که به بازیهای PS نسبت به GS امتیاز کمتری داده و توی اکثر بازیها هم که نسخه 360 بهتر بوده یا با امتیاز یا با نوشته اینو اعلام کرده ، همه اینا رو هم با مدرک میارم نشون میدم .
ولی چون همیشه نمیاد بازیهای PS رو بکوبه خیلی ها خوششون نمیاد ...
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,114
نام
آریا
دوستان من فکر میکنم سوء تفاهم شده.به طور قطع kz بهترین گرافیک کنسولی تا الان داشته ولی من منظورم این بود که بازم با اون تریلر2005 یه مقدار کمی تفاوت داره و احتمالا تا عرضه ی نهاییه بازی در همون حد میشه.
یا حق
خب اینکه مشخصه که بازی به اون تریلر کذایی نمیرسه ولی تا جایی که تونستن (دیگه جادو که بلد نیستن ! البته IGN نوشته از جادو استفاده کردن :D) به اون نزدیک شدن. چیزی که اون تریلر داشت فقط گرافیک فوق العاده نبود , یه حالت خاصی بود که با همه بازیهای دیگه تفاوت داشت و شاید حتی نسل بعد هم بهش نرسیم. ولی از نظر گرافیک و انیمیشن KZ2 واقعآ به اون نزدیک شده.
متاسفانه سونی با نمایش دادن اون تریلر کاری کرد که خیلی ها رو با بازی دشمن کرد. اگه اون تریلر رو نشون نمیداد و الآن این بازی رو نمایش میداد , مطمئنآ مخالفان بازی 1/10 الآن هم نبودن.
میشه یه مثال در این زمینه زد :
یه نفر توی مسابقه دو قول میده که توی 15 ثانیه فلان مقدار رو طی بکنه. این آدم توی 20 ثانیه اون مقدار رو طی میکنه و اول هم میشه. ولی به خاطر اینکه اولش یه قول دیگه داده بوده (با اینکه اول هم شده) یه مقدار از کار بزرگی که کرده کم میشه.

یه گیم پلی جدید از نسخه بتا که حدود 10 دقیقه هست.

=====================

سایت Gameshark.com هم در Preview خودش از نسخه بتا این رو نوشته :
best graphics of any multiplayer game to date
 
آخرین ویرایش:

dj_aligator

کاربر سایت
May 15, 2008
351
خب اینکه مشخصه که بازی به اون تریلر کذایی نمیرسه ولی تا جایی که تونستن (دیگه جادو که بلد نیستن ! البته IGN نوشته از جادو استفاده کردن :D) به اون نزدیک شدن. چیزی که اون تریلر داشت فقط گرافیک فوق العاده نبود , یه حالت خاصی بود که با همه بازیهای دیگه تفاوت داشت و شاید حتی نسل بعد هم بهش نرسیم. ولی از نظر گرافیک و انیمیشن KZ2 واقعآ به اون نزدیک شده.
متاسفانه سونی با نمایش دادن اون تریلر کاری کرد که خیلی ها رو با بازی دشمن کرد. اگه اون تریلر رو نشون نمیداد و الآن این بازی رو نمایش میداد , مطمئنآ مخالفان بازی 1/10 الآن هم نبودن.
میشه یه مثال در این زمینه زد :
یه نفر توی مسابقه دو قول میده که توی 15 ثانیه فلان مقدار رو طی بکنه. این آدم توی 20 ثانیه اون مقدار رو طی میکنه و اول هم میشه. ولی به خاطر اینکه اولش یه قول دیگه داده بوده (با اینکه اول هم شده) یه مقدار از کار بزرگی که کرده کم میشه.
اخیشششششششششش:biggrin1:یه نفر حرف مارو فهمید:(
یا حق
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
IGN از کي تا حالا طرفدار PS3 شده !! حتی سر مقایسه ها هم هیچ وقت طرف هیچ کنسولی رو نگرفته برعکس خیلی از سایتهای دیگه ...
واقعا اينقدر سخته براتون که اين Preview سايت IGN رو قبول کنيد؟! مگه تريلرهاي و ويدئوهايي که از نسخه بتا Killzone2 اومد رو نديديد؟ با اين حال بازم ميگيد اغراق کرده !!
در مورد اون تریلر CG خب چه توقعی دارید بازی دیگه تقریبا در همون حده . کدوم بازی کنسولی رو دیدید که همچین گرافیکی داشته باشه
چرا فقط گرافیک!! پس گیم پلی برای هیچ کس ارزشی نداره!
انگار نه انگار که خوب بودن بازی به گیم پلی هست!
 
آخرین ویرایش:

浪人

کاربر سایت
Sep 27, 2008
1,033
نام
اصلان
خوب معلوم شد که خیلی ها فکر میکنند بازی فقط به گرافیکه :laughing: بابا بیخیال گیم پلی !!!
دوست من نیازی به عذزخواهی نیست.شما نسخه ی بتاشو بازی کن متوجه میشی.
یا حق
تا اونجایی که من اطلاع دارم تنها مشکلی که در بتا وجود داره :
1. عدم تشخیص دوست از دشمن (مخصوصا در راهروها و مکان های باریک)
2. وجود افت فریم نسبتا کم (هنگام شلوغ شدن) البته نه همیشه ...
و مواردی دیگری که به احتمال زیاد در نسخه نهایی حل خوهد شد. این چند مورد رو تو بعضی از پاد کست ها گوش دادم... در ضمن شما بتا رو بازی کردی دیگه؟؟ بیزحمت یه نقدش بکن!!!

Impressions های دیگر سایتها :

PS3center.net

Do the graphics measure up to the CG video we witnessed years ago? From what we've seen, it comes pretty damn close. If this is any indication of what the final product will be, the graphics could very well match, or even surpass those visuals.
Guerrilla Games truly wanted to make this game as much of a cinematic experience as possible. The visuals are incredible, even at this Beta stage. We can only imagine what the final game will look like. Everything about this game screams beauty. The textures, the lighting, the lens flare, the animation, and just the sheer level of detail of every little thing makes Killzone 2 one of the most jaw-dropping games we've ever seen on a home game console.
You'll get to witness all the brutality of being shot by an automatic rifle with the lovely rendered blood splatter. Even the skies are amazing (probably the best looking sky we've seen in any game) with dark grey thunderstorms with artillery fire instantly lighting up the clouds painted across the horizon.
The beauty of this game can't be stressed enough. The first few maps I played I did utterly terrible as I was too distracted admiring the insurmountable detail of the architecture of the maps. The ISA Radec Academy level has tons of of nooks and crannies to explore.
If you chuck a grenade, take a moment to see the real-time damage you bestow upon the environment
It's breathtaking, to say the least. Don't think for a second that the developers went easy in the sound department either. The multiplayer Beta plays in complete and glorious 7.1 surround sound.


- - - - - - - - -

www.GameShark.com

پیرامون Multiplayer

Why You Should Care: In-depth advancement system; best graphics of any multiplayer game to date; tight team-based gameplay
Why You Should Worry: Two of five game types are so-so; a lot of experience is required to unlock most weapons and classes
From being one of the most anticipated PlayStation 3 games, Killzone 2 has gone a bit quiet in the last few months. Expectations are extraordinarily high for this shooter sequel and delivering upon those means dishing out world-class multiplayer to juxtapose the single player experience. Today, we're giving you the first hard look at the surprisingly rich multiplayer side of Killzone 2.
Capture and Hold matches are identical to a game of King of the Hill where the goal is to seize nodes and earn points for your team
Search and Retrieve involves grabbing propaganda packs that spawn on the map and then hiking them to a designated point
Assassination marks one player at random for death and that person's team must defend him or her while the opposing team is charged with the kill under a strict time limit
Body Count serves up classic deathmatch, albeit team-based
Search and Destroy tasks you with setting explosive charges at a specific location and then defending them until the timer runs down.
Assassination, Body Count, and Search and Retrieve look to be the highlights, whereas Capture and Hold seems neutral and Search and Destroy borders on underwhelming. The previously referenced trio does an excellent job of amping up the action by focusing on team dynamics to a better degree than the other two. Certainly any winning team on any mode must cooperate, but the balancing on these three game types seems to work better than on the other two. In other words, Capture and Hold and Search and Destroy aren't nearly as fun as the others. Specifically with regards to Capture and Hold, it's slightly too difficult to set charges. A bit of tweaking could easily change this, though.
Large maps contribute to balancing. Three were available at the time we previewed the game: Salamun Market, Radec Academy, and Blood Gracht. Each takes a snapshot of an environment featured in the single player campaign, twisting its alleyways, halls, and room into a labyrinthine multiplayer map. Salamun Market is absolutely humongous, set in the middle of the Helghan capitol with burning black buildings and wide open spaces for combat. Radec Academy, on the other hand, offers enclosed fighting in locker rooms and classrooms. The tighter, more confined spaces are preferable since you're able to track opponents and predict movement more easily; however, the balancing is coming along just fine among all three maps.
Starting out as a Private, you work up 11 military grades to become a General. Kills, naturally, net you a point of experience; additionally, completing objectives tied to each game type awards you extra experience. Promotion is the only way of accessing every feature multiplayer has to offer, with each new rank unlocking a set of goodies. Achieve Sergeant First Class, for instance, and you open up the sub-machine gun and shotgun for use as a soldier. By default, you begin your career as a basic soldier without any perks. Specific ranks, however, introduce new classes that grant bonuses such as the medic which becomes available at Master Sergeant. Some features even require a bit of playing before unlock, such as the ability to create your own clan that gets triggered when you make Sergeant.
Complementing the advancement ladder is an assortment of commendations for special actions. Badges reward specific actions such as executing ten head shots in a single round or using only your sidearm in combat. The Revivalist Special Ribbon, for example, rewards you with the health pack ability if you're able to revive five teammates in the span of a match. Other ribbons unlock new weapons and/or perks related to the ribbon. You equip these prior to a match as you would a weapon in order to receive the perk during battle.
it's surprisingly clear that multiplayer will deliver in a big way.
- - - - - - - - -
پستهای بعضی ها, آخره خندست :laughing:
عنوان تاپیک - - - -> Killzone 2 gameplay impressions , اونوقت کاربران محترم در حال بحث و گفتگو درباره گرافیک , CG , IGN , اغراق کرد , جو میگیرتش . . . . . . . .
خیلی واضح هستش اینجا تاپیک Killzone 2 gameplay impressions میباشد! نه تاپیک IGN اغراق کرده یا IGN طرافدار PS3 یا نمیدونم IGN زیادی تحت تاثیر جو قرار گرفته و و و ... !
اگر هر پیشنهاد یا انتقادی در روش Preview کردن IGN دارین , لطفا برین تو خود سایت IGN و با نظرات گرانبها , ارزشمند و کارشناسانه, IGN را مورد عنایت قرار بدین. :cursing:
- - - - - - - - -
سلام
یه سری از پستها پاک شدن و تاپیک باز میشه تا بقیه بحثها در مورد Killzone 2 همین جا ادامه پیدا کنه.لطفآ از ارسال نظرات جالب و زیر سوال بردن ده ها سایت و مجله خودداری کنین !
چه قدر خوب میشد به حرف بعضی ها احترام گزاشت!





 
آخرین ویرایش:

snakemgs3

کاربر سایت
Oct 27, 2005
1,482
بازي يه مشكل ديگه هم در بتا داره كه حتما تا زمان انتشار رفع ميشه . اونم اينه كه هرزگاهي آدما بين زمينو هوا هستن . تو اون 20 ثانيه اي ها ديدم.
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
بازي يه مشكل ديگه هم در بتا داره كه حتما تا زمان انتشار رفع ميشه . اونم اينه كه هرزگاهي آدما بين زمينو هوا هستن . تو اون 20 ثانيه اي ها ديدم.
دقیقا کجاش؟
من چند تا تریلر جدیدی که ازش دیدم چیزی که شما میگی رو توش مشاهده نکردم
اونوقت شما تو 20 ثانیه دیدی که آدما بین زمین و هوا هستن!!!!!:eek:
شما احتمالا کدوم تریلر رو دیدی؟ میشه لینکشو بدی ما هم ببینیم ؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر