Xbox Killer Instinct

95510404460333897185.png


Developers :
Double Helix Games | Season One
Iron Galaxy Studios | Season Two - Season Three
Publisher : Microsoft
Genre : Fighting
Platform : PC / Xbox One
Release Dates :
Season One: November 22, 2013
Season Two: October 15, 2014
Season Three: March 29, 2016




Informations

Killer Instinct یکی از قدیمی ترین سری بازی های فایتینگ بوده که در سال 1994 توسط استودیو Rare برای دستگاه های آرکید منتشر شد و بعدها برای کنسول SNES و کنسول دستی Game Boy نیز منتشر شد. بعد از موفقیت های نسخه اول، نسخه دوم نیز در سال 1996 برای آرکید منتشر شد و علی رغم پورت شدن بازی برای کنسول SNES، هیچگاه به مرحله عرضه نرسید.

نسخه سوم بعد از 17 سال غیبت با قدرت به میادین بازگشت. این عنوان علی رغم این که ریبوت بود، بعضی از المان های داستانی دو نسخه اول را حفظ کرده است. از دیدگاه کلی، المان های بازی به شرح زیر می‌باشند:


  • بازی همانند دو نسخه قبلی از سیستم Combo زنی مرسوم خود استفاده می‌کند که شامل چند قسمت می‌باشد:
  • Openers: که حرکات به خصوصی (Special Attacks) که کمبو را شروع می‌کنند،
  • Auto-Double: دکمه ای که به دنبال Special Attack ها فشرده شده و به جای فشرده شدن دکمه های خاص برای اجرای هر حرکت، به صورت اتوماتیک وار ضربات یک کمبو را اجرا می‌کند،
  • Linkers: که همانطور از اسم آن پیداست، به ضربات یا دکمه هایی اطلاق می‌شود که بین Auto Double ها اجرا شده و به گسترده شدن کمبوها کمک می‌کنند،
  • Finishers: افزایش دمیج ضربات ناشی از یک کمبو،
  • Manuals: ضرباتی که به گسترده کردن کمبو ها منجر نمی‌شوند،
  • Ultra Combo ها همچون گذشته حضور دارند. این ویژگی به آن دسته از حرکاتی اطلاق می‌شود که برای پایان دادن به یک مسابقه به صورت اتوماتیک وار اجرا شده و شامل زنجیره بزرگی از حرکات مختلف می‌شود،
  • Combo Breaker ها نیز در این نسخه حضور دارند. حرکاتی که وقتی به درستی اجرا شوند، کمبوی حریف را می‌شکند و از ادامه آن جلوگیری می‌کند،
  • ویژگی جدیدی به نام Counter Breaker به بازی اضافه شده که Combo Breaker حریف را به حالت معکوس درآورده و در واقع وضعیتی که از اجرای یک Combo Breaker دیگر به مدت 3 ثانیه جلوگیری می‌کند. با آپدیت فصل دوم، این قابلیت برای حرکاتی که در هوا انجام می‌شوند نیز اضافه شد،
  • Aerial Recapture: قابلیتی که به بعضی از کرکتر ها این اجازه را می‌دهد که حریف خود را از هوا به زمین کشانده و سپس به ادامه کمبو زدن بپردازند.
  • ویژگی جدیدی تحت عنوان Shadow در قالب یک Meter دو قسمتی به بازی اضافه شده است که اجازه اجرای حرکاتی تحت همین نام به بازیکن می‌دهد. حرکاتی که خواص ضربات مختلف را "ارتقا" داده باعث افزایش دمیج ضربات یا کمبوهای بزرگ تر می‌شوند. این قبلیت بسته بر هر کرکتر، متفاوت خواهد بود.
  • Shadow Counter: ویژگی جدید دیگری بوده که برای همه کرکترها در دسترس خواهد بود که اجازه کنسل کردن دفاع به یک Shadow Move را به بازیکن می‌دهد.
  • Instinct Mode: حالت جدیدی است که با پر شدن خط زیر خط سلامتی فعال می‌شود که ویژگی های یونیک و متفاوتی برای هر کرکتر برای مدتی به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال کرکتر Glacius به زرهی از یخ خود را می‌پوشاند و در نتیجه مقاوت زیادی در برابر ضربات خواهد داشت. در این حالت بازیکن قادر به کنسل کردن های آنی بود و همچنین فعال کردن این قابلیت موجب ریست شدن خط knockdown value می‌شود. knockdown value به خطی اطلاق می‌شود که در طول یک کمبو در طرفین صفحه نشان داده شده و مشخص می‌کند چه موقع خود بازی به صورت اتوماتیک وار، یک کمبو را به پایان می‌رساند. این قابلیت اجازه متوقف کردن Ultra Combo ها را برای اجرای حرکات دیگر و حتی یک Ultra Combo دیگر برای پایان دادنی زیبا به کار حریف به بازیکن می‌دهد.
  • قابلیت استفاده از Retro Music ها (موسیقی های کلاسیک دو نسخه اول) در Training وجود دارد.
  • استفاده از Classic Costumes نیز در بازی گنجانده شده است و حتی می‌توان آن را جایگزین ظاهر اصلی کرکترها کرد.
  • Chris Sutherland، گوینده دو نسخه اول به عنوان یک گزینه احتیاری در بازی حضور خواهد داشت.
  • در حال حاضر بازی به صورت
  • CrossPlay و CrossBuy بین دو نسخه PC و Xbox One وجود خواهد داشت به این معنی که در صورت خرید یکی از نسخه ها، به دیگری دسترسی خواهید داشت و بازیکنان PC قادر خواهند بود با همتایان خود بر روی Xbox One بازی کنند.
  • بازی شامل 3 فصل بوده و تا کنون 20 کرکتر برای بازی تایید شده است و این تعداد با عرضه نسخه سوم بیشتر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
این هفته آرت اولیه از ARIA رو نمایش دادن (که البته الان کمی فرق کرده) و یک ربات رو نشون میده به همراه 3 بخش همراهش که برای شکستش باید این سه بخش رو از کار انداخت (بر خلاف کارکترهای دیگه که دو نوار سلامتی دارن) که هر کدوم از اونها با الحاق شدنشون به ARIA گیم پلی متفاوتی رو بوجود میارن (اینطور متوجه شدم). داستان این کاراکتر هم که در واقع در مورد یک هوش مصنوعی هست که ...

ARIA began life as a simulation of… life. Utilizing radically new processing technologies and other technological insight gleaned from a government incident in 1947, the Ultrafine Atomic Technologies Company (founded in 1948) performed research into the simulation of life and human frailty within a computational matrix. The core program ARIA was born of the desire to uplift the human race; to end disease, famine, poverty and push humanity out of what was seen as the primordial muck and mire it wallowed in. This work took on greater and greater meaning for its founder, industrialist Ryat Adams, as his wife was dying of a degenerative disease and he desperately sought a cure for her condition.

Over time, Ryat and the UATC continued to refine and enhance its ARIA humanity simulation program, assigning it more and more complex simulations of the human condition as its capabilities continued to grow and more tech from the government source was understood and exploited. Years passed, and when Ryat finally died, his will included instructions to continually allow ARIA to run her programming as she searched for the solutions to human frailties.

…what happened from here? Story mode for the S2 cast arrives in June!

ARIA_cncpt.jpg


درباره نحوه مبارزات ARIA هم میتونید اطلاعات بیشتری رو در این لینک پیدا کنید (فروم و سایت رسمی بازی).
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
:arrowu:
اگه اشتباه نکنم، Aria قراره Announcer هم باشه و اولین Announcerِ زن توی تاریخ بازی های فایتینگ:d
امیدوارم صداش بهتر از اون Announcerِ مرد باشه که خیلی رو مخه/:)
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
:arrowu:
اگه اشتباه نکنم، Aria قراره Announcer هم باشه و اولین Announcerِ زن توی تاریخ بازی های فایتینگ:d
امیدوارم صداش بهتر از اون Announcerِ مرد باشه که خیلی رو مخه/:)


صداش رو میشه آخر این تریلر شنید:

https://www.youtube.com/watch?v=D2KpYlEfYdQ

نمیدونم اینجوری باشه خوبه یا بد :D:

https://www.youtube.com/watch?v=6dWPPgHj8rM
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
گیم پلی ARIA هم بالاخره به نمایش در اومد در ComboBreaker که میتونید از اینجا ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=-sMDIfbQNbw

برای آشنایی با ریز حرکاتش و توضیحاتش هم میتونید ویدئوی زیر رو ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=c5IaiNxBP60

این کاراکتر 3 تا Drone داره که Health Bar مخصوص به خودشون رو دارن و هر کدوم یک قابلیت مخصوصی به ARIA میدن و زمانی که Instinctـش فعال بشه هر سه اینها رو میتونه همزمان استفاده کنه منتهی در صورت وارد شدن دمیج از HB هر سه Drone کم میشه. انیمیشنها و طراحیش جالب هستن و چندتا حرکت خیلی خوب هم داره. استراتژی بازی با این کاراکتر هم این هست که تا جایی که میتونید باید Drone ها رو زنده نگه دارید در غیر اینصورت از قابلیتهای کاراکتر کم میشه (بر عکس کاراکترهای دیگه که قابلیتهای ثابت دارن). احتمالاً ARIA رو هفته دیگه برای دانلود میذارن.

با اومدن ARIA و کامل شدن طراحی حرکات یونیک و مخصوص Shadow Jago، تعداد کاراکترهای بازی به 18 میرسه و باید منتظر موند و دید که برای Season 3 چه چیزهایی رو تدارک خواهند دید.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
الان گیم پلی ARIA از Combo Breaker رو دیدم. واقعا کرکتر عجیبیه! یعنی خیلی یونیکه و نمونه-ش رو تا حالا ندیدم. این 3 قسمت بودنش و خود حرکاتش واقعا میتونه برای حریف دردسر ساز بشه. یعنی حواست باید به 3 چیز باشه به جای یه دونه حریف.
2 مسابقه اول بدجور حریفش رو زد و من واقعا نتیجه گرفتم خیلی OP هست:biggrin1: یعنی به خودم گفتم رسما Boss برای بازی ساختن و زدنش واقعا استراتژی میخواد ولی آخر سر حریفش توی مسابقه آخر با Aganos قشنگ از خجالتش در اومد و به این نتیجه رسیدم ARIA هم God-Like نیس:biggrin1: ولی شخصیت جالبیه:biggrin1:
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
الان گیم پلی ARIA از Combo Breaker رو دیدم. واقعا کرکتر عجیبیه! یعنی خیلی یونیکه و نمونه-ش رو تا حالا ندیدم. این 3 قسمت بودنش و خود حرکاتش واقعا میتونه برای حریف دردسر ساز بشه. یعنی حواست باید به 3 چیز باشه به جای یه دونه حریف.
2 مسابقه اول بدجور حریفش رو زد و من واقعا نتیجه گرفتم خیلی OP هست:biggrin1: یعنی به خودم گفتم رسما Boss برای بازی ساختن و زدنش واقعا استراتژی میخواد ولی آخر سر حریفش توی مسابقه آخر با Aganos قشنگ از خجالتش در اومد و به این نتیجه رسیدم ARIA هم God-Like نیس:biggrin1: ولی شخصیت جالبیه:biggrin1:

یه مبارزه هم از Kan-Ra ببین (پلیرهای لول بالاش). اون رو هم واقعاً میشه یه کاراکتر خیلی OP به حساب آورد. یه صحبتهایی بود که شاید بخوان یک ومپایر رو هم به بازی اضافه کنن. :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یه مبارزه هم از Kan-Ra ببین (پلیرهای لول بالاش). اون رو هم واقعاً میشه یه کاراکتر خیلی OP به حساب آورد. یه صحبتهایی بود که شاید بخوان یک ومپایر رو هم به بازی اضافه کنن. :D
منتظرم تمام مسابقه های Combo Breaker تموم بشن و آپلود بشن تا همه رو بگیرم:biggrin1: فعلا خیلی مشتاقم KI رو ببینم. اینم برم ببینم چیه:biggrin1:
ومپایر رو شدیدا هستم:biggrin1: خصوصا در مقابل SaberWulf، حضور یه ومپایر قضیه رو جالب تر میکنه:biggrin1:
این شخصیت های KI خیلی باحالن. یعنی از ریشه و بنیان با هم فرق میکنن از هر لحاظی (طراحی، استایل، حرکات و ...) که در نظر بگیری:biggrin1: مثل باقی فایتینگ ها نیست که معمولا 5-6 شخصیت، یه سری حرکات مشترک دارن.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
محبوب ترین شخصیت های فصل دوم از دیدگاه کاربران:

ltchcroa5187rqv29i3e.jpg


همونجور که میشد حدس زد، کار کردن با ARIA واقعا سخته و کار هر کسی نیست:d Omen رو ندیدم ولی Maya هم به دلیل پرتاب کردن خنجرهاش و اینکه باید دوباره به صورت دستی بری و برشون داری، یه شخصیت سخت به حساب میاد. Hisako و Cinder هم که به نظر خوش دست میان و مطابق میل خیالیا:d
 

rod

کاربر سایت
Mar 11, 2006
1,226
نام
rodney
همونجور که میشد حدس زد، کار کردن با ARIA واقعا سخته و کار هر کسی نیست:d Omen رو ندیدم ولی Maya هم به دلیل پرتاب کردن خنجرهاش و اینکه باید دوباره به صورت دستی بری و برشون داری، یه شخصیت سخت به حساب میاد. Hisako و Cinder هم که به نظر خوش دست میان و مطابق میل خیالیا:d

اینطور که به نظر میاد Cinder زیادی خوب در اومده :d
+ بازی با Maya سخت نیست 1 هفته free شده بود باهاش زیاد بازی کردم, یک Match کامل هم رو Hard رکرد کردم !
watch?v=ShKxGfkg3pc

فصل دوم رو نمیدونم چرا تخفیف نمیزنن :|
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
اینطور که به نظر میاد Cinder زیادی خوب در اومده :d
+ بازی با Maya سخت نیست 1 هفته free شده بود باهاش زیاد بازی کردم, یک Match کامل هم رو Hard رکرد کردم !
watch?v=ShKxGfkg3pc

فصل دوم رو نمیدونم چرا تخفیف نمیزنن :|

ایشالا بعد E3 و نشون دادن فصل سوم هردوتا فصل یک تخفیف خوب بزنن تا ما هم بهره وافر ببریم:D

جدا متعجبم‌که مایکرو چرا این بازیو هایپ نمیکنه؟!فوق العاده داره جلو‌میاد و اپدیت هاش هم فوق العادست،جدا کدوم خری مسئول تبلیغات این بازی؟!:|
حقش خیلی بیشتر از این حرفاست:x
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
95510404460333897185.png


Developers :
Double Helix Games | Season One
Iron Galaxy Studios | Season Two - Season Three
Publisher :
Microsoft
Genre : Fighting
Platform : PC / Xbox One
Release Dates :
Season One: November 22, 2013
Season Two: October 15, 2014
Season Three: 29 March 2016




Informations

Killer Instinct یکی از قدیمی ترین سری بازی های فایتینگ بوده که در سال 1994 توسط استودیو Rare برای دستگاه های آرکید منتشر شد و بعدها برای کنسول SNES و کنسول دستی Game Boy نیز منتشر شد. بعد از موفقیت های نسخه اول، نسخه دوم نیز در سال 1996 برای آرکید منتشر شد و علی رغم پورت شدن بازی برای کنسول SNES، هیچگاه به مرحله عرضه نرسید.

نسخه سوم بعد از 17 سال غیبت با قدرت به میادین بازگشت. این عنوان علی رغم این که ریبوت بود، بعضی از المان های داستانی دو نسخه اول را حفظ کرده است. از دیدگاه کلی، المان های بازی به شرح زیر می‌باشند:


  • بازی همانند دو نسخه قبلی از سیستم Combo زنی مرسوم خود استفاده می‌کند که شامل چند قسمت می‌باشد:

  • Openers: که حرکات به خصوصی (Special Attacks) که کمبو را شروع می‌کنند،
  • Auto-Double: دکمه ای که به دنبال Special Attack ها فشرده شده و به جای فشرده شدن دکمه های خاص برای اجرای هر حرکت، به صورت اتوماتیک وار ضربات یک کمبو را اجرا می‌کند،
  • Linkers: که همانطور از اسم آن پیداست، به ضربات یا دکمه هایی اطلاق می‌شود که بین Auto Double ها اجرا شده و به گسترده شدن کمبوها کمک می‌کنند،
  • Finishers: افزایش دمیج ضربات ناشی از یک کمبو،
  • Manuals: ضرباتی که به گسترده کردن کمبو ها منجر نمی‌شوند،
  • Ultra Combo ها همچون گذشته حضور دارند. این ویژگی به آن دسته از حرکاتی اطلاق می‌شود که برای پایان دادن به یک مسابقه به صورت اتوماتیک وار اجرا شده و شامل زنجیره بزرگی از حرکات مختلف می‌شود،
  • Combo Breaker ها نیز در این نسخه حضور دارند. حرکاتی که وقتی به درستی اجرا شوند، کمبوی حریف را می‌شکند و از ادامه آن جلوگیری می‌کند،
  • ویژگی جدیدی به نام Counter Breaker به بازی اضافه شده که Combo Breaker حریف را به حالت معکوس درآورده و در واقع وضعیتی که از اجرای یک Combo Breaker دیگر به مدت 3 ثانیه جلوگیری می‌کند. با آپدیت فصل دوم، این قابلیت برای حرکاتی که در هوا انجام می‌شوند نیز اضافه شد،
  • Aerial Recapture: قابلیتی که به بعضی از کرکتر ها این اجازه را می‌دهد که حریف خود را از هوا به زمین کشانده و سپس به ادامه کمبو زدن بپردازند.
  • ویژگی جدیدی تحت عنوان Shadow در قالب یک Meter دو قسمتی به بازی اضافه شده است که اجازه اجرای حرکاتی تحت همین نام به بازیکن می‌دهد. حرکاتی که خواص ضربات مختلف را "ارتقا" داده باعث افزایش دمیج ضربات یا کمبوهای بزرگ تر می‌شوند. این قبلیت بسته بر هر کرکتر، متفاوت خواهد بود.
  • Shadow Counter: ویژگی جدید دیگری بوده که برای همه کرکترها در دسترس خواهد بود که اجازه کنسل کردن دفاع به یک Shadow Move را به بازیکن می‌دهد.
  • Instinct Mode: حالت جدیدی است که با پر شدن خط زیر خط سلامتی فعال می‌شود که ویژگی های یونیک و متفاوتی برای هر کرکتر برای مدتی به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال کرکتر Glacius به زرهی از یخ خود را می‌پوشاند و در نتیجه مقاوت زیادی در برابر ضربات خواهد داشت. در این حالت بازیکن قادر به کنسل کردن های آنی بود و همچنین فعال کردن این قابلیت موجب ریست شدن خط knockdown value می‌شود. knockdown value به خطی اطلاق می‌شود که در طول یک کمبو در طرفین صفحه نشان داده شده و مشخص می‌کند چه موقع خود بازی به صورت اتوماتیک وار، یک کمبو را به پایان می‌رساند. این قابلیت اجازه متوقف کردن Ultra Combo ها را برای اجرای حرکات دیگر و حتی یک Ultra Combo دیگر برای پایان دادنی زیبا به کار حریف به بازیکن می‌دهد.
  • قابلیت استفاده از Retro Music ها (موسیقی های کلاسیک دو نسخه اول) در Training وجود دارد.

  • استفاده از Classic Costumes نیز در بازی گنجانده شده است و حتی می‌توان آن را جایگزین ظاهر اصلی کرکترها کرد.
  • Chris Sutherland، گوینده دو نسخه اول به عنوان یک گزینه احتیاری در بازی حضور خواهد داشت.
  • در حال حاضر بازی به صورت
  • CrossPlay و CrossBuy بین دو نسخه PC و Xbox One وجود خواهد داشت به این معنی که در صورت خرید یکی از نسخه ها، به دیگری دسترسی خواهید داشت و بازیکنان PC قادر خواهند بود با همتایان خود بر روی Xbox One بازی کنند.
  • بازی شامل 3 فصل بوده و تا کنون 20 کرکتر برای بازی تایید شده است و این تعداد با عرضه نسخه سوم بیشتر خواهد شد.

7xiqyune3f1opwfblu96.jpg


 
آخرین ویرایش:

Mr. Children

کاربر سایت
Sep 24, 2013
1,289
خب در نبود SF - هر چند غمناکه نبودش برای XBOX دارها- KI میتونه خیلی بیشتر پیشرفت کنه. عالی شد که برای PC معرفی شد :bighug: و الا بازی ممکن بود از طرف فایتینگ بازها کلا نادیده گرفته بشه
و جالبتر اینکه یه زمانی - و حتی الان- خیلیا میگفتن جای فایتینگ هر جایی هست جز روی PC. حالا باید تحویل بگیرن :d آرشیو فایتینگش از کنسولها هم کاملتره ;;)
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
این سایت سیر داستانی بازی رو از زاویه دید کاراکترهای مختلف یکجا جمع کرده که چیز جالبی از آب در اومده:


The Killer Instinct Universe


نکته جالبش اینه که داستان تا 2015 ادامه پیدا کرده و ادامه داستان مربوط میشه به اومدن Gargos که باس اولین شماره از بازی بود.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر