Xbox Killer Instinct

95510404460333897185.png


Developers :
Double Helix Games | Season One
Iron Galaxy Studios | Season Two - Season Three
Publisher : Microsoft
Genre : Fighting
Platform : PC / Xbox One
Release Dates :
Season One: November 22, 2013
Season Two: October 15, 2014
Season Three: March 29, 2016




Informations

Killer Instinct یکی از قدیمی ترین سری بازی های فایتینگ بوده که در سال 1994 توسط استودیو Rare برای دستگاه های آرکید منتشر شد و بعدها برای کنسول SNES و کنسول دستی Game Boy نیز منتشر شد. بعد از موفقیت های نسخه اول، نسخه دوم نیز در سال 1996 برای آرکید منتشر شد و علی رغم پورت شدن بازی برای کنسول SNES، هیچگاه به مرحله عرضه نرسید.

نسخه سوم بعد از 17 سال غیبت با قدرت به میادین بازگشت. این عنوان علی رغم این که ریبوت بود، بعضی از المان های داستانی دو نسخه اول را حفظ کرده است. از دیدگاه کلی، المان های بازی به شرح زیر می‌باشند:


  • بازی همانند دو نسخه قبلی از سیستم Combo زنی مرسوم خود استفاده می‌کند که شامل چند قسمت می‌باشد:
  • Openers: که حرکات به خصوصی (Special Attacks) که کمبو را شروع می‌کنند،
  • Auto-Double: دکمه ای که به دنبال Special Attack ها فشرده شده و به جای فشرده شدن دکمه های خاص برای اجرای هر حرکت، به صورت اتوماتیک وار ضربات یک کمبو را اجرا می‌کند،
  • Linkers: که همانطور از اسم آن پیداست، به ضربات یا دکمه هایی اطلاق می‌شود که بین Auto Double ها اجرا شده و به گسترده شدن کمبوها کمک می‌کنند،
  • Finishers: افزایش دمیج ضربات ناشی از یک کمبو،
  • Manuals: ضرباتی که به گسترده کردن کمبو ها منجر نمی‌شوند،
  • Ultra Combo ها همچون گذشته حضور دارند. این ویژگی به آن دسته از حرکاتی اطلاق می‌شود که برای پایان دادن به یک مسابقه به صورت اتوماتیک وار اجرا شده و شامل زنجیره بزرگی از حرکات مختلف می‌شود،
  • Combo Breaker ها نیز در این نسخه حضور دارند. حرکاتی که وقتی به درستی اجرا شوند، کمبوی حریف را می‌شکند و از ادامه آن جلوگیری می‌کند،
  • ویژگی جدیدی به نام Counter Breaker به بازی اضافه شده که Combo Breaker حریف را به حالت معکوس درآورده و در واقع وضعیتی که از اجرای یک Combo Breaker دیگر به مدت 3 ثانیه جلوگیری می‌کند. با آپدیت فصل دوم، این قابلیت برای حرکاتی که در هوا انجام می‌شوند نیز اضافه شد،
  • Aerial Recapture: قابلیتی که به بعضی از کرکتر ها این اجازه را می‌دهد که حریف خود را از هوا به زمین کشانده و سپس به ادامه کمبو زدن بپردازند.
  • ویژگی جدیدی تحت عنوان Shadow در قالب یک Meter دو قسمتی به بازی اضافه شده است که اجازه اجرای حرکاتی تحت همین نام به بازیکن می‌دهد. حرکاتی که خواص ضربات مختلف را "ارتقا" داده باعث افزایش دمیج ضربات یا کمبوهای بزرگ تر می‌شوند. این قبلیت بسته بر هر کرکتر، متفاوت خواهد بود.
  • Shadow Counter: ویژگی جدید دیگری بوده که برای همه کرکترها در دسترس خواهد بود که اجازه کنسل کردن دفاع به یک Shadow Move را به بازیکن می‌دهد.
  • Instinct Mode: حالت جدیدی است که با پر شدن خط زیر خط سلامتی فعال می‌شود که ویژگی های یونیک و متفاوتی برای هر کرکتر برای مدتی به ارمغان خواهد آورد. به عنوان مثال کرکتر Glacius به زرهی از یخ خود را می‌پوشاند و در نتیجه مقاوت زیادی در برابر ضربات خواهد داشت. در این حالت بازیکن قادر به کنسل کردن های آنی بود و همچنین فعال کردن این قابلیت موجب ریست شدن خط knockdown value می‌شود. knockdown value به خطی اطلاق می‌شود که در طول یک کمبو در طرفین صفحه نشان داده شده و مشخص می‌کند چه موقع خود بازی به صورت اتوماتیک وار، یک کمبو را به پایان می‌رساند. این قابلیت اجازه متوقف کردن Ultra Combo ها را برای اجرای حرکات دیگر و حتی یک Ultra Combo دیگر برای پایان دادنی زیبا به کار حریف به بازیکن می‌دهد.
  • قابلیت استفاده از Retro Music ها (موسیقی های کلاسیک دو نسخه اول) در Training وجود دارد.
  • استفاده از Classic Costumes نیز در بازی گنجانده شده است و حتی می‌توان آن را جایگزین ظاهر اصلی کرکترها کرد.
  • Chris Sutherland، گوینده دو نسخه اول به عنوان یک گزینه احتیاری در بازی حضور خواهد داشت.
  • در حال حاضر بازی به صورت
  • CrossPlay و CrossBuy بین دو نسخه PC و Xbox One وجود خواهد داشت به این معنی که در صورت خرید یکی از نسخه ها، به دیگری دسترسی خواهید داشت و بازیکنان PC قادر خواهند بود با همتایان خود بر روی Xbox One بازی کنند.
  • بازی شامل 3 فصل بوده و تا کنون 20 کرکتر برای بازی تایید شده است و این تعداد با عرضه نسخه سوم بیشتر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772

“In love with particle effects”


What I do know is that Killer Instinct is in love with particle effects (the next gen difference, some may sardonically say). At every opportunity there’s something superfluous and ultimately irrelevant to the fight swirling around the screen and looking rather pretty in the split second moments that all eyes aren’t focusing on the combat. In other words, it looks nice as the announcer introduces the match.

Eurogamer Expo 2013: Killer Instinct hands-on - Xbox One preview at Thunderbolt
 
آخرین ویرایش:

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
آخرین ویرایش:

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin

Code:888

کاربر سایت
Jul 3, 2013
604
این مایکروسافت نمیدونم واسه چی گروه کمکی تکنولوژی و انجین راه انداخته! نداشتن یه انجین درست حسابی به این سازنده بدن این بازی رو 1080p کنن؟ حالا درسته از اون طرف 60 فریمه ولی یه بازی فایتینگ که تو یه محیط کوچیک و استاتیک قراره اجرا بشه اونم تو کنسول نسل بعد حداقل چیزی که میشه انتظار داشت 1080 و 60 فریم بودنه. Forza 5 با اون گرافیک و حجم به مراتب سنگین تر 1080ـه اونوقت این... معلومه انجین درپیتی داره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر