Killer Instinct یک بازی رایگان نیست، سخاوتمندانه ترین Demo است

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Mar 26, 2013
3,070
نام
آرش
game-news-image-2013-fbeb796f69bdb02536a955a4c172b9e5.jpg


آقای Ken Lobb معتقند که بازی Killer Instinct یک عنوان رایگان نیست، بلکه سخاوتمندانه ترین Demo جهان است.
در صحبت با Eurogamer آقای Lobb گفته اند:
من می خواهم بیشترین مردمی که می توانند آن را بازی کنند داشته باشیم. عده ای می گویند آه این یک بازی رایگان ( free-to-play) است. این یک بازی رایگان نیست. بازی رایگان اصلا چیست؟ چیزی است که اصلا نمی توانید صاحب آن باشید. روز اول اگر می خواهید بازی ما را بخرید، پس بخرید. شما صاحب آن می شوید. دیگر نیازی نیست که کمی سکه بدهید تا یک چیز جدید باز شود. هیچکدام.
کمپانی مایکروسافت تایید کرده است که Killer Instinct Ultra Edition به همراه 6 شخصیت، یک شبیه ساز از بازی اصلی، دسترسی به دو کاراکتر DLC عرضه خواهد شد. همچنین یک سری لباس و لوازم جانبی نیز عرضه خواهد شد که قیمت آن به صورت کامل معادل £34.99 / €39.99 / $39.99 است.
آقای Lobb ادامه می دهند:
قسمت رایگان بازی روز اول است. می توانید Jago را به همراه کل بازی به صورت رایگان دریافت کنید. بخش داستانی بعدا عرضه خواهد شد اما شما دسترسی کامل به آموزش ها و بخش تمرینی او دارید و می توانید به صورت آنلاین با هرکسی بازی کنید. شما پس بازی کامل را فقط با Jago دارید. بعدا برای مثال اگر شما Thunder را دوست داشتید، می توانید او را به قیمت 5 دلار تهیه کنید. شاید شما فقط انقدر از این بازی بخواهید. چرا بایستی 40 دلار بابت آن پول دهید؟ 5 دلار بپردازید و Thunder را داشته باشید. اگر 40 دلار بپردازید یکی دوتا چیز کوچک می ماند که بتوانید بخرید اما دیگر کار شما تمام شده است. اینطور نیست که شما پول بپردازید تا محتویات آزاد شود. برای همین همیشه می گویم که KI یک بازی free-to-play نیست.
در آخر ایشان گفته اند:
می خواهم آن را سخاوتمندانه ترین Demo جهان بنامم. اگر می خواهید بازی را به همراه یک سری DLC بخرید شما آزادید. این یک عنوان رایگان نیست.
نظر شما پیرامون این سیستم خرید چیست؟
VG247
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
درمورد قسمت فری تو پلی مخالفم ولی مابقی حرفشو خوشم اومد! هرکیو میخوای داشته باشی:D البته نهایتا خیلی بیشتر برات میوفته ولی خوب جالبه!
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
به نظر من که تنها دلیل این کارشون اینه که هیچ جور دیگه نمیتونن این بازیو بفروشن . کی حاظره بابت یه بازی فایتینگ که فقط ۶ تا کاراکتر داره ۴۰ دلار بده؟
ولی اینجوری میگن بازی مجانی هست حالا برا خرید هر کارکتر ۵ دلار بدین که با توجه به قیمت DLC بقیه بازیها کاملا منطقیه!
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,977
نام
محمد امین
می خواد بگه شما بازی رو کامل دارین فقط با یک شخصیت می خواد بگه اینطوری نیست که اگر بخواین مثلا از مرحله 1 برین مرحله 2 باید پول بدین یا اگر فن جدید کارکترتون بخواد بزنه باید پول بدین..شما فقط پول کارکتر و به احتما مپ رو میدین..
 

Chief Keef

کاربر سایت
Aug 17, 2013
124
به نظر من که تنها دلیل این کارشون اینه که هیچ جور دیگه نمیتونن این بازیو بفروشن . کی حاظره بابت یه بازی فایتینگ که فقط ۶ تا کاراکتر داره ۴۰ دلار بده؟
ولی اینجوری میگن بازی مجانی هست حالا برا خرید هر کارکتر ۵ دلار بدین که با توجه به قیمت DLC بقیه بازیها کاملا منطقیه!

بازی 20 دلاره اون 40 دلاری ماله نسخه ویژه که شامل نسخه کلاسیک و... میباشد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر