Kena: Bridge of Spirits

BOS.png

سازنده: Ember Lab
ناشر: Ember Lab
سبک: اکشن دونچر
پلتفرم: PS4 , PS5 و PC
تاریخ عرضه: 21 سپتامبر, 2021​

به گفته توسعه دهندگان، Kena: Bridge of Spirits یک بازی اکشن-ماجراجویی داستان محور است که ترکیبی از مبارزات سریع همراه با اکتشاف و مکانیزم های کاملاً سرگرم کننده و جذاب است، بازیکنان در حال جمع آوری موجوداتی دوست داشتنی به نام Rot خواهند بود، بنظر بازی تنوع بالایی خواهد داشت، به خصوص که تریلر اختلاف زیادی بین مکانیک پازل، برخوردها و مناطقی را برای اکتشاف نشان می دهد. "شما در نقش کنا بازی می کنید، او یک راهنمای روح است که به این دهکده فراموش شده سفر کرده و به زودی کشف می کند که بسیاری از روح های به دام افتاده در آنجا وجود دارند." این به ظهور آنتاگونیست های بازی منجر می شود، به ادعای مایکل گایر " Kena در تلاش است تا آزاد شود. برای این کار بازیکنان پازل ها را حل می کنند، سرنخ هایی در محیط پیدا می کنند و با دشمنان می جنگند که همگی به "ساخت و رشد تیم شما(Rot)" منجر می شود. به گفته توسعه دهندگان، بازیکنان می توانند چندین کار مهم انجام دهند و برای پیشرفت بسیار مهم هستند. هرچه Rot بیشتری داشته باشید، قوی تر خواهید بود و توانایی های بیشتری برای باز کردن ابیلییتی ها خواهید داشت. این عنوان برای کنسول‌های PS4 و PS5 در اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

گیم پلی​

Kena: Bridge of Spirits عنوانی اکشن ادونچر است که شامل دوربینی سوم شخص میشود. پلیر کنترل Kena را در دست دارد, یک دختر جوان که ارواح را راهنمایی کرده و قدرت های جادویی دارد.

هنگام مبارزه, پلیر از عصای کنا برای حمله های سبک, سنگین و شارژی استفاده میکند.

آپگرید کردن عصا بهش قابلیت تبدیل شدن به کمان را میدهد.

هنگام دفاع در برابر دشمنان, پلیر میتواند قابلیت Pulse کنا را فعال کند, این قابلیت مانند یک سپر عمل کرده و جانی دارد که پس از حمله دشمن خالی میشود. همچنین به ارائه سرنخ و فعال کردن اشیاء نیز میپردازد.

وظیفه پلیر جمع آوری روح های کوچکی به نام Rot است که با پلیر همراه میشوند, که میتوانند توسط کنا برای تکان دادن اشیاء, عوض کردن شکل و فرم خود, یا پرت کردن حواس دشمنان فرماندهی شوند.

پلیر باید به دشمنان ضربه زند تا رات ها شجاعت کافی را برای پیوستن به مبارزه پیدا کنند.

رات ها میتوانند با انواع کلاه ها شخصی سازی شوند.

بازی از قابلیت های کنترلر DualSense یعنی Haptic feedback برای قدرت های کنا از جمله کمان اسپریتش بهره میبرد.

داستان​

داستان بازی در مکانی خیالی قرار دارد که محل تولد کنا نیست. روستای اصلی, که نقش Hub World اصلی بازی را دارد, در آغاز بازی تبدیل به متروکه شده, چرا که صدها سال پیش دچار یک تراژدی شده است. در طول بازی, کنا این مکان را به حالتی بهبود یافته بازمیگرداند.

در Lore بازی, افراد فوت شده در صورت آسیب دیدگی یا احساس ناکامل بودن میتوانند بین دنیای ارواح و دنیای فیزیکی باقی بمانند. و کنا نیز به عنوان یک راهنمای ارواح, سعی میکند که مشکلات آنها را درک کرده و بهشان برای رفتن کمک کند.

کنا زخمی برروی دست تا شانه اش دارد, این زخم نشان دهنده تجربه حادثه ای آسیب زننده با پدرش است که در بازی طول بازی توضیح داده خواهد شد.

شخصیت های دیگر عبارتند از Saiya و Beni, دو کودک خردسال که برادر نوجوانشان, Taro , روحی ناآرام است که کنا به او کمک میکند.

 
آخرین ویرایش:

Nike-90

کاربر سایت
Aug 30, 2008
984
نام
محسن
چنتا از نقدارو خوندم سیستم مبارزات رچ خیلی تعریف کرده بودن که با برنامه و استراتژی باید بازی رو پیش برد در کنار گرافیک چشم نواز دیگه لانچ تریلرو‌هم دیدم به نظرم تجربه خیلی خوب و با ارزشیه.
 

Attachments

  • IMG_20210920_223941.jpg
    IMG_20210920_223941.jpg
    656.6 KB · مشاهده: 25

Nike-90

کاربر سایت
Aug 30, 2008
984
نام
محسن
آپدیت 1.4 الان اومد
من ورژن پری اوردرو دانلود کردم دیتاشو تو لیست دانلود داشتم بل همون آپدیت ۱.۳ نصب کردم الان بازیو گفتم حتما بعد نصب خودش اپدیت ۱.۴ رو میده اما الان که چک اپدیت میزنم میگه اخرین ورژن نصبه درصورتی که اپدیته ۱.۳ عه رو پلی ۵. نکنه باید پاک کنن کلا دوباره باز نصب کنم؟

گمونم آپدیت برای نسخه ps4 اومده فقط چون کلا دیتا رو پاک کردم رو ۵ دوباره زدم دانلود همون نسخه ۱.۳ بود اما ورژن پلی ۴ با اپدیته ۱.۴ رفت واسه دانلود
 
آخرین ویرایش:

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,853
نام
malek
ورژن پری اوردر چیه! آپدیت 1.4 همون صبح موقع ریلیز برای PS5 در دسترس بود، نیاز به پاک کردن نیست آپدیت رو جداگانه روی کنسول می ده
برا منم همون ۱.۳ هستش.هر چیم چک آپدیت میزنم میگه آپدیته
یه سوال:کنا برا شما هم زمان میبره شتاب بگیره؟اول که با آنالوگ حرکت میدم کنده و بعد ۱-۲ ثانیه سرعت میگیره.اینش یکم رو مخه
 
  • Like
Reactions: Nike-90

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,521
برا منم همون ۱.۳ هستش.هر چیم چک آپدیت میزنم میگه آپدیته
یه سوال:کنا برا شما هم زمان میبره شتاب بگیره؟اول که با آنالوگ حرکت میدم کنده و بعد ۱-۲ ثانیه سرعت میگیره.اینش یکم رو مخه
پس پاکش کن دوباره نصب کن، L از زمان توقف تا حرکت تاخیر داره، ولی روی اسپیدران L3 هیچ زمان تاخیری نداره، روی حالت پرفورمنس اینپوت لگ تا حدی بهتره

اپدیت 1.4
  • Added various gameplay optimizations
  • Addressed game freezing issues
  • Addressed some audio issues
  • Fixed various game crashing issues
  • Added general stability fixes.
  • Performance improvements added
  • Other minor bug fixes
پ ن: دوستانی که تازه شروع کردن ریمپ کنن کنرلر رو، جای R1 برای کامبت مناسب نیست
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and trainer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر