Ken Levine: شخصیت‌های عنوان جدیدم دیگر سیاه و سفید نیستند

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
bioshock.jpg




Ken Levine سازنده سری بازی‌های Bioshock، می‌گوید که شخصیت‌های بازی جدیدش کمتر سفید و سیاه و بیشتر قابل لمس هستند.

او در گفتگوی اخیر خود با Game informer از به وجود آوردن یک سیستم جدید خبر داد که نگاه‌ها با توجه به "احساسات، خواسته‌ها و غرایز" شکل می‌گیرد:
"سیستمی که من خلق کردم بر این اساس است که شما یک شخصیت جالب توجه با احساسات و امیال خاص دارید، حال بازیکن این امکان را دارد که این نیازها را بپروراند، از آن دوری کند یا نسبت به آن بی تفاوت باشد. دلیلی که فکر می‌کنم این سیستم جواب می‌دهد این است که راه بسیار خوبی برای برقراری ارتباط با شخصیت است. ممکن است احساسات شخصیت تغییر کند اما قلب آن هنوز همان امیال و خواسته هاست. این سیستم همانند داستان‌های عناوین گذشته من هستند.
با توجه و بررسی این علایق شما می‌توانید به عمق شخصیت نفوذ کنید چرا که دیگر بر اساس جنسیت، رنگ پوست و یا مذهب تصمیم نمی‌گیرید هر چند گاهی اوقات این عوامل نقش به سزایی در این روایت دارند."
در آخر Levine چیزی از پروژه بعدی خود نشان نداد و ما را با جزئیاتی که قبلا منتشر کرده بود مثل خطی نبودن، داستان محور بودن و بهروری از عناصر تخیلی و Sci-fi رها کرد.

این بازی در حال توسعه با موتور Unreal Engine 4 و پتلفرم PC است.


منبع
 
آخرین ویرایش:
به نظرم اگر کانسپتش رو در نظر بگیریم از نظر پیاده سازی خیلی خوب عمل کردن... یعنی 98 درصد اون چیزی که توی ذهن بود پیاده شد.. مخصوصا اگر Something in the sea رو هم قبل از عرضه دنبال می‌کردید و با داستان Mark Meltzer آشنا می‌شدید، واقعا برای بازی انتظار میکشدید:d
(اتفاقا این کمپین Sits جزء موفقترین‌ها بود به نظرم)

شوکی که پشتش لوین نباشه شوک نیست! :d واسه کسایی خوب بود که هنوز از Rapture سیر نشده بودن.
 
با خوندن نظرات دوستان احساس میکنم که من دوتا بازی دیگه رو انجام دادم.

اینکه شخصیت الیزابت به یادموندنی نیست، اینکه پایان اینفینت به اندازه نسخه اصلی شوکه کننده نیست و یک سری نظرات دیگه رو اصلا موافق نیستم.همین که توی هر فرومی چند صدتا کاربر آواتار الیزابت رو استفاده میکنن و کل اینترنت پر شده از Cosplay الیزابت نشون میده چقدر شخصیت بین ملت محبوب شده و به یاد مونده.یا از طرف دیگه صدها مقاله نوشته شده در مورد پایان اینفینت هم گواه زیبایی کار لوین توی اینفینت هستش

به شخصه فقط اتمسفر نسخه اصلی رو سرتر از اینفینت میدونم.توی باقی موارد و المان های بازی یا در یک سطح هستن یا اینفینت بهتره
 
با خوندن نظرات دوستان احساس میکنم که من دوتا بازی دیگه رو انجام دادم.

اینکه شخصیت الیزابت به یادموندنی نیست، اینکه پایان اینفینت به اندازه نسخه اصلی شوکه کننده نیست و یک سری نظرات دیگه رو اصلا موافق نیستم.همین که توی هر فرومی چند صدتا کاربر آواتار الیزابت رو استفاده میکنن و کل اینترنت پر شده از Cosplay الیزابت نشون میده چقدر شخصیت بین ملت محبوب شده و به یاد مونده.یا از طرف دیگه صدها مقاله نوشته شده در مورد پایان اینفینت هم گواه زیبایی کار لوین توی اینفینت هستش

به شخصه فقط اتمسفر نسخه اصلی رو سرتر از اینفینت میدونم.توی باقی موارد و المان های بازی یا در یک سطح هستن یا اینفینت بهتره
الیزابت شخصیت به یاد موندنی داره،پایان اینفینت هم شوکه کننده هست،حرفی که فقط هست اینکه اون حالت تازگی نسخه اول رو نداشت،در واقعا نسخه اول و اینفینت در نهایت در یک سطح هستن فقط نسخه اول یک حالت تازه داشت میان بازی های دیگه،همون شیوه داستان سرایی و فضاسازی و ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or