![87003103462740599420.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fwww.axgig.com%2Fimages%2F87003103462740599420.jpg&hash=bdaaa51ae3e6e898441391142e53e2cc)
John Romero کارگردان طراح برنامه نویس و توسعه دهنده در صنعت بازی های ویدئویی که در خلق بازیهایی همچون Doom , Wolfenstein نقش بسزایی داشته و یکی از پیشگامان استدیو id Software معتقد است به لطف عناوین free to play صنعت PC GAMING کنسول ها را شکست خواهد داد.
منصفانه ترین راه خرید یک بازی این است که گیمر حق داشته باشد مراحلی اولیه از یک بازی بصورت رایگان تجربه کند و در صورت تمایل برای ان بازی هزینه کند. او معتقد است ناشرانی که از سیستم free to play استفاده کردند بازاریابی بهتری داشتند. ما شاهد تعداد زیادی SDK هستیم که طراحان بدون دخالت ناشر میتوانند اثار خود را براحتی در سطح اینترنت منتشر کنند. مانند Minecraft که بدون هیچ منعی بر روی یک صفحه اینترنتی قرار گرفت.
در PC شما همیشه با روند رو به رشدی روبرو هستید درصورتی که کنسولها باید مدت زمان بیشتری صرف چرخه ایی مشخص و ثابت کنند یکی از دستاوردهای PC پشتیبانی از قابلیت های قدیمی و توانایی استفاده از کنترلر (بصورت اختیاری) میباشد.برای مثال اگر مایل به تجربه عنوانی که برای سیستم عامل DOS چندین دهه قبل طراحی شده و حال قصد بازی ان عناوین داشته باشید با مشکلی مواجه نخواهید شد و قادر خواهید بود یک ارشیو گیم داشته باشید در صورتی که اینکار برای یک کنسول تا حد زیادی غیر ممکن است .
زمانی که از PC استفاده می کنید با 5 دلار عناوین free to play و بازیهای شبکه Steam را در اختیار دارید. با این اختلاف قیمت PC براحتی کنسول ها را کنار خواهد زد. همچنین پلتفروم PC همیشه قابل ارتقا خواهد بود و این تجربه بینظیری نسبت به کنسول در اختیار گیمر قرار خواهد داد.
منبع
آخرین ویرایش: