Jade Raymond : سری Splinter Cell به دلیل پیچیدگی موجود در بازی محبوب نیست!

A.R.A.$.H

کاربر سایت
splinter-cell-blacklist.jpg


خانم Jade Raymond از کمپانی Ubisoft Montreal از دلیل اینکه چرا سری Splinter Cell نسبت به بازی های هم سبک خود از محبوبیت کمتری برخوردار است سخن گفته و علت آن را پیچیدگی بازی گفته است.
صحبت های ایشان به Eurogamer :
یکی از دلایلی که باعث عقب افتادن این سری شده و باعث شده محبوبیت کمتری داشته باشد این است که با وجود تغییرات فراوانی که انجام داده ایم بازی هنوز سخت و پیچیده است.هنوز طرفداران اصلی این سری هستند که به تجربه این بازی علاقه مندند.اما وقتی با دیگر بازی های سبک مخفی کاری مقایسه می کنیم میبینیم آنها بر گیمر بیشتر آسان میگیرند.من فکر میکنم Splinter Cell برجسته ترین سیستم مخفی کاری در حین پیشروی را بین تمام بازی ها داراست.
همچنین خانم Raymond معتقد است که بازی جدید این سری یعنی Black List بهترین در سری خواهد بود زیرا به هیچ وجه بر مبنای اینکه به روش اکشن پیش بروید برنامه ریزی نشده :
بازی Splinter Cell هنوز یک عنوان فکری است.تمام پیرامون این است که با تفکر عمل کنید،برنامه ریزی کنید و با نقشه پیش بروید،عناصر را درک کنید،و از گجت ها و اسلحه هایتان به خوبی استفاده کنید.این طور است که می شود از تجربه این بازی لذت برد.برای همین هم است که این بازی نسبت به دیگر عناوین موجود در بازار متفاوت است.
Gamingbolt
***
ویرایش : متن کاملتر مصاحبه و صحبت های Jade Raymond
اولین کاری شما باید انجام دهید وقتی وارد یک نقشه می شوید حتی در Conviction که کمی اکشن شده بود نیز فکر کردن است.
قبل از اینکه وارد اتاق می شوید با خود فکر کنید که خوب موقعیت افراد موجود در اتاق چیست؟چطور آنجا را رد کنم؟آیا پناه و کاور خواهم داشت؟چجوری مخفی شوم؟بسیار خوب من به لامپ ها شلیک می کنم،"این اولین قسمت از نقشه من خواهد بود" این یک فاز مهم از بازی می باشد که خیلی از بازی های هم سبک چنین چیزی ندارند و اکثرا می شود خیلی راحت وارد اتاق شد و نبرد را آغاز کرد.
 
آخرین ویرایش:
دوست عزیز پای متال گیر رو خانوم ریموند کشید وسط.وقتی میگه بازی های دیگه تو این سبک پس یعنی متال گیر هم جزوشون میشه و چون حرف خانوم ریموند بوی شلغم میده منم مجبورم در برابر حرف دروغ ایشون از بازی محبوبم که اتفاقا جزو همین سبک هم هست دفاع کنم:bighug:
شما توی این نوشته ی ایشون یه جمله گیر بیار که گفته باشه MGS :دی.
MGS سبکش اکشنه مخفی کاریه، مخفی کاریاش هم کاملا فانتزی و مفرحه، ربطی به SC نداره.
مقایسه ی MGS و SC مثل مقایسه ی Arma با COD میمونه بار ها گفتم اینو.
ولی کسی تو گوشش نمیره.
 
شما توی این نوشته ی ایشون یه جمله گیر بیار که گفته باشه MGS :دی.
MGS سبکش اکشنه مخفی کاریه، مخفی کاریاش هم کاملا فانتزی و مفرحه، ربطی به SC نداره.
مقایسه ی MGS و SC مثل مقایسه ی Arma با COD میمونه بار ها گفتم اینو.
ولی کسی تو گوشش نمیره.

به اون دوستمون هم گفتم وقتی خانوم ریموند میگه بازی های دیگه تو این سبک پس شامل متال گیر هم میشه.کاشکی قبل از این که اظهار فضل کنید پست های بالایی رو هم میخوندید.
در ضمن ببخشید غافل گیری و استفاده از انواع و اقسام سلاح های مرگبار فکر نکنم خیلی فانتزی و مفرح باشه.:-/
 
به اون دوستمون هم گفتم وقتی خانوم ریموند میگه بازی های دیگه تو این سبک پس شامل متال گیر هم میشه.کاشکی قبل از این که اظهار فضل کنید پست های بالایی رو هم میخوندید.
در ضمن ببخشید غافل گیری و استفاده از انواع و اقسام سلاح های مرگبار فکر نکنم خیلی فانتزی و مفرح باشه.:-/
شما هم اگر میخوندی قبل از اظهار فضل!!!! میدیدی همون پستت رو نقل قول کردم.
نمیدونم چه طوری تفسیر میکنی :|. اصلا ربطش میدی به MGS . . .
جعبه بزاری روی سرت یا مجلات آنچنانی بندازی جلو پای سرباز ها، این ها میشن تکنیک های مخفی کاری؟ :دی؟
چند حالت داره یا SC بازی نکردی یا MGS رو بازی نکردی یا چون SC یک بار انحصاری 360 بوده و MGS انحصاری PS3 الان یک گیری میخوای بدی.
MGS سبکش یک حالت مفرح و سرگرم کننده داره، اوضاع و تیپش در مخفی کاری کلا با SC فرق میکنه.
توی دنیای MGS شما اگر شناسائی بشی یه RPG میگرفتی دستت میزدی میرفتی جلو. همین کلی سلاح مرگ بار که میگی همون بخش مفرحیش هست.
توی دنیای SC شما یه سلاح اصلی داری یه کلت و باید بری جلو.
توی SC بجز SCC، عمرن شما میتونستی ملت رو قتل عام کنی بری جلو، اصلا بازی جوری ساخته شده بود که با حداقل کشتار بری جلو، تیپ ماموریتی همین بود. یک بازی کاملا شبیه ساز شده ی ماموریت های مخفی کاری ولی تو دنیای MGS ما اصلا شاهد همچین چیز هایی نیستیم.
گجت دید در شب برای SC مثل یه عنصر حیات میمونه به شخصه دفعه اول که MGS3 رو تموم کردم اصلا نمیدونستم همچین گجتی تو بازی هست :|.

مقایسه ی جفتشون دقیقا میشه Arma و COD.
هرچند هر دو نسخه توی سری های جدید سعی کردن شبیه هم بشند هم MGS4 از لحاظ دوربین و از لحاظ مخفی کاری کمی سعی کرد تکنیکی تر بشه هم SCC سعی کرد یک کم سطح دسترس رو برای بازیباز باز بزاره و کمی مفرح بشه و از حالت خیلی شبیه سازی شده در بیاد :|.
 
شما هم اگر میخوندی قبل از اظهار فضل!!!! میدیدی همون پستت رو نقل قول کردم.
نمیدونم چه طوری تفسیر میکنی :|. اصلا ربطش میدی به MGS . . .
جعبه بزاری روی سرت یا مجلات آنچنانی بندازی جلو پای سرباز ها، این ها میشن تکنیک های مخفی کاری؟ :دی؟
چند حالت داره یا SC بازی نکردی یا MGS رو بازی نکردی یا چون SC یک بار انحصاری 360 بوده و MGS انحصاری PS3 الان یک گیری میخوای بدی.
MGS سبکش یک حالت مفرح و سرگرم کننده داره، اوضاع و تیپش در مخفی کاری کلا با SC فرق میکنه.
توی دنیای MGS شما اگر شناسائی بشی یه RPG میگرفتی دستت میزدی میرفتی جلو. همین کلی سلاح مرگ بار که میگی همون بخش مفرحیش هست.
توی دنیای SC شما یه سلاح اصلی داری یه کلت و باید بری جلو.
توی SC بجز SCC، عمرن شما میتونستی ملت رو قتل عام کنی بری جلو، اصلا بازی جوری ساخته شده بود که با حداقل کشتار بری جلو، تیپ ماموریتی همین بود. یک بازی کاملا شبیه ساز شده ی ماموریت های مخفی کاری ولی تو دنیای MGS ما اصلا شاهد همچین چیز هایی نیستیم.
گجت دید در شب برای SC مثل یه عنصر حیات میمونه به شخصه دفعه اول که MGS3 رو تموم کردم اصلا نمیدونستم همچین گجتی تو بازی هست :|.

مقایسه ی جفتشون دقیقا میشه Arma و COD.
هرچند هر دو نسخه توی سری های جدید سعی کردن شبیه هم بشند هم MGS4 از لحاظ دوربین و از لحاظ مخفی کاری کمی سعی کرد تکنیکی تر بشه هم SCC سعی کرد یک کم سطح دسترس رو برای بازیباز باز بزاره و کمی مفرح بشه و از حالت خیلی شبیه سازی شده در بیاد :|.

داداش اتفاقا این حرفت نشون میده که یا MGS بازی نکردی یا داری جواب میدی که یه چیزی گفته باشی.
ببینم مگه تنها راه تموم کردن مرحله های متال گیر با جعبه و مجله اس؟؟؟مگه بازی مجبورت میکنه که حتما از اینا استفاده کنی؟؟شما طوری حرف میزنی انگار کل بازی فقط باید با یه جعبه و یه مجله بازی رو تموم کنی.جعبه که خیلی هم خلاقانه اس.شما بخوای مخفی بشی میتونی بری داخل یه جعبه قایم بشی.در مورد مجله هم یه جورایی نقد کوجیما بر جنگه.رابطه بین جنگ و خونریزی و سربازایی که سرپست هم ممکنه ترک وظیفه کنن و برن سراغ هوس های نفسانی شون.اگه متال گیر بازی کردی که میدونی همه این کارای کوجیما یه جور انتقاد از جنگ و بی اخلاقیه. و البته استفاده از این ها کاملا اختیاریه.اگه شما واقعا دوست داری مخفیانه مراحل رو تموم کنی بازی رو بزار رو سخت ترین درجه ممکن تا ببینی که معنای واقعی مخفی کاری چیه وقتی باید برای تک تک حرکاتت برنامه بریزی.وقتی دشمنا مثل ادمای واقعی می بینن ,میشنون , گول میخورن و یا زرنگ بازی در میارن و مثل یه سرباز کار کشته دخلتو میارن.
تمام نسخه های اسپلینتر سل رو هم بازی کردم ( البته رو PS ) به جز CONVICTION که دوستم بازی میکرد و من فقط تماشا میکردم و خوشحالم که چیزی هم از دست ندادم.
این مخفی کاری محض به طور کامل تو سری متال گیر وجود داره پس خواهشا دلیل الکی نیار که اسپلینتر سل شبیه سازیه.ادم خنده اش میگیره.در ضمن شما تو متال گیر هم میتونی بدون کشتن حتی یک نفر بازی رو به اتمام برسونی .
اینکه شما از همچین گجتی تو بازی خبر نداشتی به خودت مربوطه.ما که تو بازی کلی دنبالش میگشتیم و خیلی هم کاربرد داشت.البته همین که متال گیر تاکید کمتری روی این وسایل داره و بیشتر مجبورت میکنه رو فکر خودت و با توانایی های خودت بازی رو انجام بدی به نظرم یه نقطه مثبته.
 
king ps3@
شما یا خبر رو نخوندی یا خوندی و ما رو یه چیزی فرض کردی!:-/
خودت داری حرفای ریموند رو غیر مستقیم تایید میکنی با این پستات! ریموند داره میگه بقیه بازی ها این اختیار رو بهت میدن که بازی رو به هر روش که دوست داشتی تموم کنی، میتونی بری زیر جعبه، میتونی مجله P0rn پرت کنی جلوی سربازا (مخفی کاری خالص!!!) یا میتونی وقتی لو رفتی آر پی جی و MP4 دستت بگیری و همه رو ناکار کنی (اکشن) ولی SC اینطور نیست. شما SC20K دستت بگیر اگه تونستی بیشتر از 3 نفر رو باهاش بکشی پیش من جایزه داری. اصلا تیرت به کشتن سه نفر قد نمیده که بخوای بکشی. از این نظر میگه بازی سخت و پیچیده بوده و زیاد محبوبیت نداشته.
حالا شما بیا اینجا واسه ما از کمالات MGS بگو!
 
king ps3@
شما یا خبر رو نخوندی یا خوندی و ما رو یه چیزی فرض کردی!:-/
خودت داری حرفای ریموند رو غیر مستقیم تایید میکنی با این پستات! ریموند داره میگه بقیه بازی ها این اختیار رو بهت میدن که بازی رو به هر روش که دوست داشتی تموم کنی، میتونی بری زیر جعبه، میتونی مجله P0rn پرت کنی جلوی سربازا (مخفی کاری خالص!!!) یا میتونی وقتی لو رفتی آر پی جی و MP4 دستت بگیری و همه رو ناکار کنی (اکشن) ولی SC اینطور نیست. شما SC20K دستت بگیر اگه تونستی بیشتر از 3 نفر رو باهاش بکشی پیش من جایزه داری. اصلا تیرت به کشتن سه نفر قد نمیده که بخوای بکشی. از این نظر میگه بازی سخت و پیچیده بوده و زیاد محبوبیت نداشته.
حالا شما بیا اینجا واسه ما از کمالات MGS بگو!

داداش گلم من هیچ وقت شما رو اون چیزی که تو ذهنته فرض نکردم.من حرفم اینه که شما تو متال گیر میتونی با جعبه و مجله پیش بری اگه خودت بخوای ولی اگه واقعا میخوای مخفیانه مراحل رو طی کنی صد تا جعبه و مجله هم کمکت نمی کنن و باید با فکر و حساب شده کار کنی.اگه کسی واقعا طرفدار مخفی کاری باشه مگه مرض داره با rpg مراحل رو رد کنه.؟؟؟؟اصلا یه سری از قسمت ها اگه اژِیر به صدا دربیاد شما نمی تونی وارد منطقه بعد بشی.متال گیر اسلحه های زیادی در اختیارت میذاره ولی هنر کوجیما اینه که با زیرکی مجبورت میکنه ازشون استفاده نکنی.شما تو متال گیر میتونی مثل رمبو یه مسلسل دست بگیری ادم بکشی ولی بازی اونجوری هیچ لذتی نداره.بلکه لذتش به اینه که دونه دونه دشمنا رو کاملا مخفیانه از پا دربیاری
من به این دلیل با خانم ریموند مخالفم چون حرف بی ربط میزنه.یعنی منظور ایشون اینه که اسپلینتر سل خیلی خیلی سخته در حالی که بازی های دیگه رو خیلی راحت میتونی تموم کنی.در حالی که همچین چیزی اصلا وجود نداره.متال گیر هم محدودیت ها و سختی های خودشو داره.این که تو اسپلینتر سل نمیشه زیاد ادم کشت که دلیل منطقی ای نیست.یعنی شما منظورت اینه که با کمبود مهمات دست بازیکن رو میبندن در حالی که متال گیر تا دلت بخواد بهت مهمات میده ولی اگه بخوای اکشن بری لذت بازی رو ازت میگیره.
 
شما تو متال گیر میتونی مثل رمبو یه مسلسل دست بگیری ادم بکشی ولی بازی اونجوری هیچ لذتی نداره.بلکه لذتش به اینه که دونه دونه دشمنا رو کاملا مخفیانه از پا دربیاری

خودت داری جواب سوالات خودت رو میدی ! و حرفای این خانوم رو تایید میکنی

خب توی SC نمیتونی همچین کاری کنی و همه رو با مسلسل بکشی ! :-*
 
الکی MGS و SC رو با هم مقایسه نکنید

توی هر دوشون مخفی کاری خیلی لذت بخش تره تا این که بزنی تو دل دشمن

ولی SC : C هر دو نوعشو داشت ، BL هم همین طوری می شه
 
خودت داری جواب سوالات خودت رو میدی ! و حرفای این خانوم رو تایید میکنی

خب توی SC نمیتونی همچین کاری کنی و همه رو با مسلسل بکشی ! :-*

داداش مگه من به چه زبونی صحبت میکنم که بازم اخرش همه حرف خودتون رو میزنید.ریموند گفته بقیه بازیا ساده میگیرن ما سخت میگیریم.در حالی که متال گیر روی سخت ترین درجه ممکن عرق ادمو در میاره و یکی از سخت ترین بازیهای ممکن میشه.اونم نه سختی الکی و غیر منطقی بلکه واکنش های هوش مصنوعی به شدت طبیعی میشه.هیچ وقت شما رو از پشت دیوار نمی بینن ولی اگه تو حالت نرمال به ردپاها توجه نمیکردن تو درجه سختی very hard خیلی به این مسایل توجه میکنن و تازه این یه نمونه اش بود.من به اون دوستمون هم گفتم اگه تو متال گیر مسلسل دست بگیری و بری جلو هم لذت بازی ازت گرفته میشه هم اینکه بعضی از قسمت ها رو فقط باید رو حالت مخفی کاری تموم کنی.

اصلا یه سری از قسمت ها اگه اژِیر به صدا دربیاد شما نمی تونی وارد منطقه بعد بشی.متال گیر اسلحه های زیادی در اختیارت میذاره ولی هنر کوجیما اینه که با زیرکی مجبورت میکنه ازشون استفاده نکنی
:-"

پ.ن :خانم ریموند چرت و پرت گفته.به قول شاعر :چون قافیه به تنگ اید..............هم متال گیر درجه های سختی مختلفی داره هم اسپلینتر سل.منتها هنر بازی سازیه که یه بازی رو محبوب میکنه نه سختی و اسونی. مثل dark souls که بی نهایت سخته منتها فروشش به 3 میلیون میرسه و البته متای 89.
 
داداش مگه من به چه زبونی صحبت میکنم که بازم اخرش همه حرف خودتون رو میزنید.ریموند گفته بقیه بازیا ساده میگیرن ما سخت میگیریم.در حالی که متال گیر روی سخت ترین درجه ممکن عرق ادمو در میاره و یکی از سخت ترین بازیهای ممکن میشه.اونم نه سختی الکی و غیر منطقی بلکه واکنش های هوش مصنوعی به شدت طبیعی میشه.هیچ وقت شما رو از پشت دیوار نمی بینن ولی اگه تو حالت نرمال به ردپاها توجه نمیکردن تو درجه سختی very hard خیلی به این مسایل توجه میکنن و تازه این یه نمونه اش بود.من به اون دوستمون هم گفتم اگه تو متال گیر مسلسل دست بگیری و بری جلو هم لذت بازی ازت گرفته میشه هم اینکه بعضی از قسمت ها رو فقط باید رو حالت مخفی کاری تموم کنی.
!
توی بازی انقدر ammo نداری که بشه قتل عام کرد(بجز نسخه ی آخر) و درواقع یه راه بیشتر برای تموم کردن مرحله نیست
اما به قول خودت mgs آپشن های مختلفی میده: از قتل عام گرفته تا پرت کردن مجله و کاملا مخفی کاری
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or