عنوان بعدی استدیو سازنده سری BioShock یک شوتر جهان آزاد داستان محور خواهد بود.
امروز بر روی وبسایت رسمی Irrational Games یک آگهی قرار گرفت که نشان می دهد این استدیوِ بوستونی به دنبال جذب یک طراح سیستم گیم پلی آشنا با عناوین شبه جهان آزاد (برای مثال Borderlands و Shadows of Mordor ذکر شده است) یا جهان آزاد، با اشتیاق کار بر روی یک اول شخص شوتر داستان محور است.
تجربه کار با Unreal Engine 4 نیز از ملزومات این موقعیت شغلی است.
موسس Irrational Games یعنی کن لوین دو سال قبل در GDC اعلام کرده بود که دوست دارد عنوانی با داستان انعطاف پذیرتر بسازد، بازی ای با المان های داستانی غیر خطی و در ارتباط با یکدیگر.
خالق بایوشاک آن زمان اعلام کرد : "به چیزی که تاکنون با داستان خطی ساخته ام افتخار می کنم، اما بیشتر از 19 سال اینکار را انجام داده ام."
مدیر Take-Two نیز ماه قبل اعلام کرد که آی پی Bioshock، یک فرنچایز دائمی است و Take-Two به شدت به آن باور دارد.
"اول شخص شوتر داستان محور" نیز کاملا یادآور سری بایوشاک است، لوین در مورد عنوان جدید خود تاکنون به سبک آن یعنی اول شخص علمی تخیلی و عرضه بر روی PC اشاره کرد است.
آخرین ویرایش:



