Irrational Games برای یک شوتر جهان آزاد داستان محور استخدام می کند

Hamid Payne

کاربر سایت
bioshock-infinite-17.0.jpg


عنوان بعدی استدیو سازنده سری BioShock یک شوتر جهان آزاد داستان محور خواهد بود.

امروز بر روی وبسایت رسمی Irrational Games یک آگهی قرار گرفت که نشان می دهد این استدیوِ بوستونی به دنبال جذب یک طراح سیستم گیم پلی آشنا با عناوین شبه جهان آزاد (برای مثال Borderlands و Shadows of Mordor ذکر شده است) یا جهان آزاد، با اشتیاق کار بر روی یک اول شخص شوتر داستان محور است.

تجربه کار با Unreal Engine 4 نیز از ملزومات این موقعیت شغلی است.

موسس Irrational Games یعنی کن لوین دو سال قبل در GDC اعلام کرده بود که دوست دارد عنوانی با داستان انعطاف پذیرتر بسازد، بازی ای با المان های داستانی غیر خطی و در ارتباط با یکدیگر.

خالق بایوشاک آن زمان اعلام کرد : "به چیزی که تاکنون با داستان خطی ساخته ام افتخار می کنم، اما بیشتر از 19 سال اینکار را انجام داده ام."

مدیر Take-Two نیز ماه قبل اعلام کرد که آی پی Bioshock، یک فرنچایز دائمی است و Take-Two به شدت به آن باور دارد.

"اول شخص شوتر داستان محور" نیز کاملا یادآور سری بایوشاک است، لوین در مورد عنوان جدید خود تاکنون به سبک آن یعنی اول شخص علمی تخیلی و عرضه بر روی PC اشاره کرد است.
 
آخرین ویرایش:
مگه قرار نشد Levine روی بازی های دیجیتالی داستان محور کار کنه؟یعنی تقریبا irrational یکساله تعطیل شده! جریان این آگهی چیه پس؟
 
مگه قرار نشد Levine روی بازی های دیجیتالی داستان محور کار کنه؟یعنی تقریبا irrational یکساله تعطیل شده! جریان این آگهی چیه پس؟

دقیقا من هم میخواستم چنین پستی بدم.

با توجه به خبرهای اون موقع میگفتن که کن لوین رفته و استدیو تعطیل شده و همه چیز تموم، این ها یعنی چی؟!
 
مگه قرار نشد Levine روی بازی های دیجیتالی داستان محور کار کنه؟یعنی تقریبا irrational یکساله تعطیل شده! جریان این آگهی چیه پس؟
همینطوره اما مدت زیادی از زمانی که چنین خبری اعلام شد می گذره، شاید شرایط تغییر کرده باشه...

در مورد استدیو هم تو توضیحات آگهی "studio formally known as Irrational Games" گفته شده، از سوابق استدیو هم گفته شاید دوباره شروع به کار کنه شاید هم با نام دیگه ...
______________________________

در مورد موقعیت های شغلی، تو سایت رسمی استدیو اشاره شده که قبل از اقدام برای ثبت نام صحبت های لوین تو GDC دو سال قبل خونده بشه.

صحبت های لوین : "It's clear that narrative is an important part of video games and something that the audience deeply relates to. However, the strengths of interactive media are player participation, the ability to experience content in different ways on different playthroughs and the fact that the content is not static. It's time for narrative to deeply embrace these elements. The challenge lies in building non-linear, replayable (narrative) sequences. By breaking narrative down to its smallest yet non-abstract elements and finding ways to combine and recombine them, one could potentially build a nearly infinite array of narrative opportunities out of these small building blocks. The comparison is closest to, say, the Death Star play set of our childhood, which was very specific and beautiful, but single-purposed versus Legos. Which on their own seem less exciting and less appealing, but can be recombined and repurposed in an infinite number of ways. It's time to start exploring narrative Legos."

با چنین هدف و دیدگاهی، به نظرم با عرضه این بازی یه تحول عظیم تو داستان و روایت بازی ها ایجاد میشه...
 
آخرین ویرایش:
هر اتفاقی بیفته فقط امیدوارم جوری بشه که Levine دوباره یه شوتر AAA بسازه و ترجیحا یه ip جدید با یه ستینگ بکر و فوق العاده ی دیگه:x
 
من منتظر Bio تو فضا هستم!:دی فکر کنم خود لوین هم گفته بود بازی بعدیش سای فای اینا خواهد بود! کلا به نظرم یه بایوشاک تو فضا میتونه پرونده ایشون رو تکمیل کنه.

تو آب که داشتیم، تو هوا هم که داشتیم، نوبتی هم که باشه محض رضای خدا نوبت کف زمین هست :دی البته فضا و اتمسفر هم گزینه خوبی هست بقولا :دی
 
اون اتمسفری که bioshock 1 داشت زیر اب حالت تیره
لوین به بهترین شکل تو infinte برد تو حالت رنگی و گرم و زنده واقعا به قولی ی تابلوی نقاشی
حالا نسخه بعد ی ترکیبی بین این دو تا فضا فوق العاده اس
هر چند خودم تم تاریک و سیاه ترجیح میدم
امیدواریم ندن به این افراد 2k اوج کارشون تو نسخه 2 دیدیم خلاقیتی نداشتن از خودشون..
 
من منتظر Bio تو فضا هستم!:دی فکر کنم خود لوین هم گفته بود بازی بعدیش سای فای اینا خواهد بود! کلا به نظرم یه بایوشاک تو فضا میتونه پرونده ایشون رو تکمیل کنه.

اون که system shock بود که bioshock دنباله معنویشه!:دی فکر نکنم Bioshock رو توی فضا ببینیم.:دی
 
تو پست اول اشاره نکردم، استدیو یه QA Manager هم میخواد. یکی از پیش نیازهاش تجربه عرضه بازی های PC رو استیم هست، نمی دونم این یعنی بازی انحصاری PC هست یا نه. در مورد این موقعیت گفته شده باید توانایی کمک برای استخدام و آموزش نیرو جدید برای این بخش رو هم داشته باشه.

در مورد طراح سیستم گیم پلی:


  • EXPERT AT BALANCE: Extensive understanding of the systems design process including damage tuning, loot tables, cool downs, resources, upgrade systems, etc.
  • Experience in a semi-open (e.g. Borderlands/Shadows of Mordor) or open world game.

با وجود اینکه نمی خوره به این بازی که دیجیتالی یا کم هزینه باشه، ولی به نظرم خیلی بعیده هست که AAA باشه، اگر قرار بر ساخت AAA بود همه اعضای Irrational رو بیرون نمی کردند که الان دوباره استخدام کنند. به نظرم قطعا نسخه جدید bioshock هم نیست، T2 این بازی رو می سپره دست استدیویی که بیشتر روش نظارت داشته باشه نسخه های آینده هم بازی های همه پسند و نهایت خوب درمیان.
 
System Shock 3 همین چند روز پیش تایید شد :دی جهت اطلاع :دی

آره دیشب فهمیدم!:دی خیلی هم خوش‌حال شدم چون من نتونسته بودم سری SystemShock رو امتحان کنم و حالا با ریمیک نسخه اول و بعد اون زدن SS2 با کلی ماد:دی به جامعه‌ی بازی‌کنان این بازی بپیوندم!:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or