IP 3 :THQ مهم هنوز فروخته نشده اند.

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی

cg2khb6fk28car4p8z7y.jpg



THQ تایید کرد که Darksiders, MX Vs. ATV و Red Faction هنوز فروخته نشده اند.

Jason Rubin مدیرعامل شرکت THQ در گفتگو با Game Informer بیان کرد که سری بازی های Darksiders, MX Vs. ATV و Red Faction هنوز فروخته نشده اند و تا هفته دیگر در یک مزایده جداگانه به فروش خواهند رفت.
هنوز هیچ خریداری خوبی برای این بازی ها پیدا نشده است تا این سری بازی ها فروخته شوند ولی هفته دیگر این IPها به فروش خواهند رفت.
در طول این مدت استدیو Platinum Games خواهان خرید سری Darksiders با قیمت مناسب بود همچنین Sony Santa Monica هم ابراز علاقه خود را به جذب کارکنان استدیو Vigil Games نشان داد. سری Red Faction جزء یکی از قدیمی ترین بازی های شرکت THQ بود آخرین عنوان آن Red Faction: Armageddon در ژوئن سال 2011 منتشر شد و مورد خشم منتقدین قرار گرفت. THQ Digital Studios Phoenix که نام سابق آن Rainbow Studios بوده مسئول ساخت فرنچیز ریسینگ MX vs. ATV بوده است. استدیو سازنده سری Red Faction یعنیVolition, Inc. هم اکنون توسط Koch Media خریداری شده است. Vigil Games به تازگی بسته شده است ولی هنوز قابل خریداری است Jason Rubin تایید کرد که این استدیو در حال کار برروی یک عنوان منحصربه فرد با نام رمز Crawler بوده است.
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
ای بابا این Red Faction هم که بی صاحاب موند :| :D دو نسخه اول که FPS بودن و ​Guerrilla خیلی عالی بود، نسخه آخری زیاد جالب نبود :D امیدوارم یه شرکت درست و حسابی این رو بخره و ادامه بده. کلا این سری از نظر فیزیک و تخریپ پذیری چیز محشری هست، حیفه ادامه پیدا نکنه.
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
مایکروسافت بیاد اینا رو بخره خیلی مفت گیرش میادا تا اینکه بخواد آی پی های شرکت های دیگه رو بخره... تازه اگه بخره. اگه بیاد اینا و یا حداقل Darksider رو بخره هم از اون وضعیت کمبود بازی های انحصاری (از لحاظ کمیت) در میاد و هم یه پولی به اینا میرسه . حتی شاید استدیو Vigil دوباره باز بشه و زیر نظر مایکروسفات... اما متاسفانه هیچ حرکتی رو شاهد نبودیم! :| بعید هم به نظر میرسه این اتفاق بیوفته! :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر