PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
یه چیز دیگه هم گفته اینه که روند عادی ۳ روز در هفته هست
وات د فاک؟؟
دوستانی که اطلاع دارن این ساعت کاری عادی هست یا اینا زیادی گشاد هستن؟
گفته سه روز تو هفته حضوری میرن
بقیه روزهارو ریموت کار میکنن.
اینطوری نیس که کلا سه روز کار کنن
 
یه چیز دیگه هم گفته اینه که روند عادی ۳ روز در هفته هست
وات د فاک؟؟
دوستانی که اطلاع دارن این ساعت کاری عادی هست یا اینا زیادی گشاد هستن؟

۳ روز در استودیو و ۲ روز در خانه. البته چیزی از عجیب بودنش کم نمیکنه اما فکر نمیکنم تنها شرکتی باشن که همچین سیستمی دارن. حتی خارج از گیمینگ. مشابه این رو میشه جاهای دیگه هم پیدا کرد.
 
حالا کاری به این قضیه ندارم ولی لازم شد یه چیزایی بگم. کرانچ تو راکستار وحشتناک بود. جوری که حتی همون کرانچ، دن هوزر را هم فراری داد (این موضوع دقیقا به نقل از خود دن هوزره)
بنابراین بعد از RDR2 یه تغییراتی لازم بود داده بشه که نیروهای اصلی حفظ بشن و بقول معروف بیش از این فرار نکنند، ولی این به معنی هتل بودن توی راکستار نبود. هیچ موقع توی راکستار هتل نبوده و نیست و نخواهد بود.
سال ۲۰۲۰ به بعد کرونا باعث شد خیلی ها دورکاری کنند که راکستار خیلی زود دورکاری را جمع کرد از اوخر ۲۰۲۳ اما خیلی ها هنوزم دورکاری دارند ادامه میدن. الانم ناتی داگ میخواد دو روز در هفته دورکاری رو هم جمع کنه که صدای شرایر ملعون در اومده. امیدوارم ناتی هم عین راکستار حرفای این دلقک را به اونجاش بگیره و سفت و محکم کار را ادامه بدن.

دوم اینکه خروجی بازیهای شرقی نه توی اسکیل و نه جزییات خروجی و نه پرودوکت ولیو به گَردِ راکستار و ناتی داگ نمیرسن و اصلا مقایسه اینها باهم یکجورایی توهینه. منظورم پیچیدگی بازیهاشونه ، یه وقت شور حسینی برتون نداره فکر کنید به بازی شرقی توهین کردم :D
این بحث توی سینما هم هست...

هر کی می خواد با کارگردان های بزرگ کار کنه، گاها یا راضی به پول کم می شه... یا با شرایطی مثل برداشت های بی شمار از یک سکانس کابوس بازیگر ها می شه... یا یکی مثل هیچکاک از دید بالا با تیم بازیگری بحث می کرد... و کلی شرایط دیگه...

صنعت گیم هم همینه...
دیگه از بابی کوتک مدیر بهتر نداشتیم تو صنعت... اونم مدل شرقی رو پیشنهاد می داد و تحسین می کرد
یا حتی ماسک در باره فرهنگ کاری چین گفته...

توی غرب همه چی گل و بلبل هست...
توی نینتندو عملا سازنده ها یک کارمند ساده هستند... موقع ویدیو در مورد توضیح بازی، همه یک دست لباس خاص شرکت رو می پوشن...
ایا تو غرب این شدنی هست؟!

و نکته اصلی... ایا فقط انیماتور ها یا پروگرمر های انجین،بازیساز حساب می شن؟!

کاری که میهیو می کنه اصلا اسون تر از راکستار نیست

تو لاریان و فرام و کلی استدیو برجسته دیگه تو کلی بخش ها نیرو هایی دارن که فشار کاریشون جز تو بحث انیماتور و برنامه نویس انجین، فشار بیشتری روشون هست تا ND...



در نهایت اصلا دور کاری برای استدیو های AAA مناسب نیست... مخصوصا که اون استدیو ها کمال گرا باشن!!!
راکستار خوب کاری کرد این سیرک رو جمع کرد... باید ND و بقیه هم این کارو انجام بدن

اونقدر رو دادن به یکسری کارمند، که اگه بگن بالا چشمت ابرو، باز باید استرس لیک شدن یا نشدن بازی رو بکشن... دقیقا مشکل استدیو های غربی از همین نوع کارمندا شکل می گیره...
 
این بحث توی سینما هم هست...

هر کی می خواد با کارگردان های بزرگ کار کنه، گاها یا راضی به پول کم می شه... یا با شرایطی مثل برداشت های بی شمار از یک سکانس کابوس بازیگر ها می شه... یا یکی مثل هیچکاک از دید بالا با تیم بازیگری بحث می کرد... و کلی شرایط دیگه...

صنعت گیم هم همینه...
دیگه از بابی کوتک مدیر بهتر نداشتیم تو صنعت... اونم مدل شرقی رو پیشنهاد می داد و تحسین می کرد
یا حتی ماسک در باره فرهنگ کاری چین گفته...

توی غرب همه چی گل و بلبل هست...
توی نینتندو عملا سازنده ها یک کارمند ساده هستند... موقع ویدیو در مورد توضیح بازی، همه یک دست لباس خاص شرکت رو می پوشن...
ایا تو غرب این شدنی هست؟!

و نکته اصلی... ایا فقط انیماتور ها یا پروگرمر های انجین،بازیساز حساب می شن؟!

کاری که میهیو می کنه اصلا اسون تر از راکستار نیست

تو لاریان و فرام و کلی استدیو برجسته دیگه تو کلی بخش ها نیرو هایی دارن که فشار کاریشون جز تو بحث انیماتور و برنامه نویس انجین، فشار بیشتری روشون هست تا ND...



در نهایت اصلا دور کاری برای استدیو های AAA مناسب نیست... مخصوصا که اون استدیو ها کمال گرا باشن!!!
راکستار خوب کاری کرد این سیرک رو جمع کرد... باید ND و بقیه هم این کارو انجام بدن

اونقدر رو دادن به یکسری کارمند، که اگه بگن بالا چشمت ابرو، باز باید استرس لیک شدن یا نشدن بازی رو بکشن... دقیقا مشکل استدیو های غربی از همین نوع کارمندا شکل می گیره...
با کلیت حرفت موافقم ولی حرف من اینه که مساله فنی و تکنیکی رو هم نباید دست کم بگیریم که هم هزینه بره و هم وقت گیر.
بیشتر ما گیمرها خیلی شاکی هستیم چرا امثال همین راکستار و ناتی داگ تبدیل شدند به سازنده های هر نسل یک بازی.. ولی آیا تاحالا به این فکر کردیم چه جزییات دیوانه کننده ای تو این بازیاشون بکار میبرند که حتی فکر کردن بهشم برای استودیوهای شرقی یک رویاست چه برسه به پیاده کردنش. منکر خیلی از شاهکارهای هنری و داستانی و گیم‌ پلی بازیهای شرقی نیستم ولی همین امثال اتلوس و فرام سافتور و تیم نینجا و بیشتر تیم های ژاپنی هنوزم با اون انجین های نسل هفتمی و تکنیک های رندرینگ خیلی قدیمی که با cpu های الان سازگاری نداره دارند کار میکنند. هنوز (به غیر از کپکام و یکی دوتا دیگه) آیا تیم ژاپنی داریم که انیمیشن های با کیفیتی بسازه که در حد حتی آثار نسل قبل ناتی داگ و راکستار برسه ؟ آیا بازیهاشون بهینه هست یا مثل الدن رینگ با اون ویژوال، فریم ریت بین ۴۰ تا ۵۰ داره میچرخه و انیمیشن هایی دارن که از سال ۲۰۱۰ تاحالا تو این استودیو تغییری نکرده.
بنظرم من اینا چیزاییه که واقعا این همه زمانی که صرف ساختن بازیهای nd و *R میشه رو توجیه می‌کنه . البته در مورد nd اگر اون فکشن نبود شاید یکسال از برنامه هاشون جلوتر بودند.
در مورد دورکاری ، نگرانی از لیک شدن و هک شدن را هم دست کم نگیرید‌ .وقتی ریموت کار میکنین هر لحظه امکان لیک یا هک هست.
اینسامنیاک همینطوری هک شد.
خود ناتی داگ سال ۲۰۲۰ تو کرونا بخاطر همین دورکاری هک شد و پلات بازی عملا لیک شد.
یا حتی راکستار تو ۲۰۲۲ بخاطر همین دورکاری هک شد. راکستارم دید اینطوری ادامه پیدا کنه چیزی از gta باقی نمی مونه سریع همه را برگشت زد سرکار. دیدی که یه سریشونم شاکی شدن و حدود ۳۰- ۴۰ تاشون رفتن جزو اتحادیه کارگری شدند که راکستار دنبال فرصت بود بزنه زیر بساط اینا. که فرصتش جور شد و تو دیسکورد یه چیزایی راجب محیط کار گفته بودن که سریع مدراک جور کرد و زد زیر اون سی نفر و اخراجشون کرد‌.
یه ضرب المثل خارجی هست میگه اگر تحمل گرما را نداری، از آشپزخانه بیرون برو.
ناتی داگ هم هیچ‌کس کسی را مجبور نکرده در ناتی داگ کار کنه. کارمند عزیز اگر خوشت نمیاد، همیشه فرصت اینو داری که استعفا بدی و در شرایط کم‌ استرس‌ تر بازی بسازی. من نمی‌فهمم شرایر چی از جون این صنعت گیم میخواد.
 
اين چپاى ساكن كشوراى سرمايه دارى خيلى باحالن.
هم مزايا و رفاه مالى سرمايه دارى رو ميخوان
هم مفت خورى و تن پرورى كومونيسم رو دوس دارن
همينايي كه الان سر كار نميان و ميگن بهمون فشار نياريد اگه بهشون بگى اوكى حقوقتون كم تر ميشه يا اينكه اختلاف پرداختيتون با همكار سطح پايين تر رو برميداريم صداشون در مياد.
 
با کلیت حرفت موافقم ولی حرف من اینه که مساله فنی و تکنیکی رو هم نباید دست کم بگیریم که هم هزینه بره و هم وقت گیر.
بیشتر ما گیمرها خیلی شاکی هستیم چرا امثال همین راکستار و ناتی داگ تبدیل شدند به سازنده های هر نسل یک بازی.. ولی آیا تاحالا به این فکر کردیم چه جزییات دیوانه کننده ای تو این بازیاشون بکار میبرند که حتی فکر کردن بهشم برای استودیوهای شرقی یک رویاست چه برسه به پیاده کردنش. منکر خیلی از شاهکارهای هنری و داستانی و گیم‌ پلی بازیهای شرقی نیستم ولی همین امثال اتلوس و فرام سافتور و تیم نینجا و بیشتر تیم های ژاپنی هنوزم با اون انجین های نسل هفتمی و تکنیک های رندرینگ خیلی قدیمی که با cpu های الان سازگاری نداره دارند کار میکنند. هنوز (به غیر از کپکام و یکی دوتا دیگه) آیا تیم ژاپنی داریم که انیمیشن های با کیفیتی بسازه که در حد حتی آثار نسل قبل ناتی داگ و راکستار برسه ؟ آیا بازیهاشون بهینه هست یا مثل الدن رینگ با اون ویژوال، فریم ریت بین ۴۰ تا ۵۰ داره میچرخه و انیمیشن هایی دارن که از سال ۲۰۱۰ تاحالا تو این استودیو تغییری نکرده.
بنظرم من اینا چیزاییه که واقعا این همه زمانی که صرف ساختن بازیهای nd و *R میشه رو توجیه می‌کنه . البته در مورد nd اگر اون فکشن نبود شاید یکسال از برنامه هاشون جلوتر بودند.
در مورد دورکاری ، نگرانی از لیک شدن و هک شدن را هم دست کم نگیرید‌ .وقتی ریموت کار میکنین هر لحظه امکان لیک یا هک هست.
اینسامنیاک همینطوری هک شد.
خود ناتی داگ سال ۲۰۲۰ تو کرونا بخاطر همین دورکاری هک شد و پلات بازی عملا لیک شد.
یا حتی راکستار تو ۲۰۲۲ بخاطر همین دورکاری هک شد. راکستارم دید اینطوری ادامه پیدا کنه چیزی از gta باقی نمی مونه سریع همه را برگشت زد سرکار. دیدی که یه سریشونم شاکی شدن و حدود ۳۰- ۴۰ تاشون رفتن جزو اتحادیه کارگری شدند که راکستار دنبال فرصت بود بزنه زیر بساط اینا. که فرصتش جور شد و تو دیسکورد یه چیزایی راجب محیط کار گفته بودن که سریع مدراک جور کرد و زد زیر اون سی نفر و اخراجشون کرد‌.
یه ضرب المثل خارجی هست میگه اگر تحمل گرما را نداری، از آشپزخانه بیرون برو.
ناتی داگ هم هیچ‌کس کسی را مجبور نکرده در ناتی داگ کار کنه. کارمند عزیز اگر خوشت نمیاد، همیشه فرصت اینو داری که استعفا بدی و در شرایط کم‌ استرس‌ تر بازی بسازی. من نمی‌فهمم شرایر چی از جون این صنعت گیم میخواد.
اینایی که ناله می کنند از شرایط کار ، یک ماه بیان ایران مخصوصا شهرک های صنعتی

ساعت کار بالا ، فشار کار بالا اما پرداختی کم

آب بندی می شوند و دیگه غر غر نمی کنند
 
اين چپاى ساكن كشوراى سرمايه دارى خيلى باحالن.
هم مزايا و رفاه مالى سرمايه دارى رو ميخوان
هم مفت خورى و تن پرورى كومونيسم رو دوس دارن
همينايي كه الان سر كار نميان و ميگن بهمون فشار نياريد اگه بهشون بگى اوكى حقوقتون كم تر ميشه يا اينكه اختلاف پرداختيتون با همكار سطح پايين تر رو برميداريم صداشون در مياد.
و بالعکس :)
راست ها هم همینن.مفت خوری و رفاه همگانی چپ بعلاوه مالکیت خصوصی و بازار آزاد لیبرال
ولی همه ی اینا تو یه چیز مشترکن و اونم هیت ورزیدن نسبت به بازیای تاپ سونی جهان خوار :)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or