PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
به نظرم بازی 2027 بیاد براش خیلی بهتره، یکی دو سال بعدشم اپدیت نسل بعد میگیره... اینطوری در نسل بعد هم زنده میمونه و با توجه به تم و تغییرات ساختاری احتمالی بازی نسبت به د لست اف اس و انچارتد (ترکیبی از همه ایناست احتمالا با بازی های نسل 5 و 6، همون بازی هایی که اخر تریلر اول هم اسمشون اومد....)

احتمالا با توجه به این تغییرات و به شدت گیم پلی محور شدن بازی میتونه موفقیت بسیار زیادی حتی فراتر از حد انتظار به دست بیاره...

(ناتی داگ همیشه گیم پلی محور بود، مخصوصا نسل 5 و 6 حالا قبل این رو کاری نداریم، از کرش و مرحله مرحله بودنش و به همین دلیل تنوع بسیار بالا در طراحی مراحل (پخته ترین حالت وارپد) تا جک و اضافه شدن ساختار سندباکس مرکزی بازی (حالت هاب) به شدت وسیع در دوران خودش تا انچارتد و اضافه شدن روایت سینمایی و داستان کمی بیشتر بالغ شده، داستان همیشه در بازی های ناتی داگ نقش مهمی داشت همون کرش هم کلی داستان داره واقعا، جک همینطور، انچارتد هم به عنوان نسل جدید بازی های ناتی داگ (متفاوت از 2 نسل قبلیش) در نسل هفت، عملا ترکیبی از بازی های قبلی ناتی داگ بود + ساختار یکپارچه با روایت سینمایی... هنوزم انچارتد عملا کلی مرحله و چپتر هست که خیلی وقت ها گیم پلی به شدت متنوع میشه، دقیقا عین بازی های قبلی، هنوزم اون رپه به شدت فان کرش و جک تو اتچارتد و شخصیت نیتن و کل بازی وجود داره،

اینجا د لست اف اس یکمی داستانش بزرگسالانه تر شد، از اون حالت شوخی خارج شد، یک سبک واقع گرا و به شدت نزدیک به زندگی واقعی (حالا در تم اخرزمانی و علمی فانتزی خودش) و گیم پلی هم در همین راستا خشونت واقع گرا و سنگینی بیشتری نسبت به قبل پیدا کرد،

اینترگلکتیک به نظرم ترکیب همه ایناست، هم ساختار مرحله مرحله و بسیار متنوع کرش جک انچارتد رو داره هم حالت شوخی (مخصوصا شخصیت جردن، مثل نیتن و کرش و دکستر) هم ذات بزرگسالانه د لست اف اس یعنی داستان و درامش جدیه و کلی بالا پایین داریم در ادامه چه همین نسخه چه نسخه های بعد، مثل دل لست اف اس که تاثیرش رو حتی رو انچارتد 4 هم گذاشت...،

فکر کنم اینترگلکتیک نهایتا جایگاهی شبیه وارپد پیدا کنه، به شدت فان، متنوع، داستان عجیب غریب علمی تخیلی، گیم پلی متنوع به شدت سطح بالا و بالانس + اضافه شدن یک یا چند سند باکس مهم مثل جک مثلا + ساختار روایی و سینمایی تکامل یافته انچارتد و دلست اف اس،

بمب هسته ای :دی نسل جدید بازی های ناتی داگ، مثل همیشه به شدت ویدئوگیمی و با اون فانتزی های مخصوص ویدئوگیم... تکامل تمام بازی های قبلی ناتی داگ، این رو ما تو خود ناتی داگ با وارپد دیدیم، با انچارتد دیدیم، با د لست اف اس دیدیم، با اینترگلکتیک هم میبینیم، به نظرم شبیه تکامل بازی های فرام سافور در الدن رینگ و سند باکس شدن بازی، اینجام ما یک سوپرتکامل سند باکس شده میبینیم... در عین حال مراحل خطی هم اون لا به لا داره، به شدت متنوع ممکنه زمین تا اسمون متنوع در حد وارپد و جهش زمانی و مکان در وارپد.....

این یعنی ممکنه موفق ترین بازی ناتی داگ تا امروز بشه و امیدوارم بشه طبیعتا هرچیزی ممکنه و این فقط امید نزدیک به اطمینان هست (بر اساس سطح کاری بالای ناتی داگ و سابقه و عقل سلیم)
 
و راک استار و چند عدد معدود استودیو گردن کلفت دیگه...
نمیدونم چطور حرفمو بیان کنم که خدشه ای به خفن بودن RDR2 وارد نشه ولی من اصلا نمیتونم به ویژوال این بازی بگم شاهکار. بازی توی هر زمینه ای شاهکار بود توی این مورد نبود بنظر من. چه زمان عرضه روی PS4 و چه بعدا که روی PC با بهترین تنظیمات تجربه اش کردم بنظرم همیشه توی Anti-Aliasing چهره کاراکترها، کیفیت مو صسر و صورت کارارکترها، تکسچر لباس ها و کیفیت کاتسین ها ضعف داشت! توی چرخه شب و روز و آب و هوا، نورپردازی و خیلی چیزای دیگه واقعا عالی بود، اما همچنان معتقدم توی زمینه هایی که گفتم ویژوال RDR2 اورریت هست:-s
درسته که جهان باز بود و کلی جزئیات رو توی خودش جا داده بود ولی توی همون نسل دیدیم God of War, Horizon, Last of Us 2 چه خروجی هایی بیرون دادن
عناوین ND جشنواره ویژواله ولی چیزی که باعث می شه فرسنگ ها با تمام رقبای تکنیکی/فنی فاصلشو همیشه حفظ کنه، انیمیشن هاست. همین مورد تجربه منحصری در هر دوره ارائه می ده که برگ ریزونه
مگه میشه اون نرم سوویچ کردن بین گیمپلی و کاتسین و اون موشن کپچرهای بی نقص رو توی Uncharted 4 ببینی و ایستاده دست نزنی برای این استودیو؟
 
نمیدونم چطور حرفمو بیان کنم که خدشه ای به خفن بودن RDR2 وارد نشه ولی من اصلا نمیتونم به ویژوال این بازی بگم شاهکار. بازی توی هر زمینه ای شاهکار بود توی این مورد نبود بنظر من. چه زمان عرضه روی PS4 و چه بعدا که روی PC با بهترین تنظیمات تجربه اش کردم بنظرم همیشه توی Anti-Aliasing چهره کاراکترها، کیفیت مو صسر و صورت کارارکترها، تکسچر لباس ها و کیفیت کاتسین ها ضعف داشت! توی چرخه شب و روز و آب و هوا، نورپردازی و خیلی چیزای دیگه واقعا عالی بود، اما همچنان معتقدم توی زمینه هایی که گفتم ویژوال RDR2 اورریت هست:-s
درسته که جهان باز بود و کلی جزئیات رو توی خودش جا داده بود ولی توی همون نسل دیدیم God of War, Horizon, Last of Us 2 چه خروجی هایی بیرون دادن

مگه میشه اون نرم سوویچ کردن بین گیمپلی و کاتسین و اون موشن کپچرهای بی نقص رو توی Uncharted 4 ببینی و ایستاده دست نزنی برای این استودیو؟
کاش حداقل با هوریزان و گاد او وار دیگه مقایسه اش نمیکردی :D رددد۲ بازی اپن ورلد با چرخه ۲۴ ساعته شبانه روز و تقریبا ۲۵ مدل آب و هوایی که کات سین ها باید تو تمام این چرخه شبانه روز و آب وهوای مختلف اجرا بشه قطعا با کات سین های یک بازی خطی که فقط برای یک زمان و یک مدل آب و هوا طراحی شده خیلی فرق داره.
بهرحال اگر ضعفی هم بوده بابت سخت افزار اون زمان بوده که باید پردازش های خیلی خیلی بیشتری نسبت به یک بازی خطی و حتی یک اپن ورلد معمولی مثل هورایزن زیرو دان انجام میداده و البته که به دلیل پیشرفت سخت افزار تو GTA VI به بهترین نحو ممکن جبران خواهد شد کما اینکه در تریلر ها و اسکرین شاتهایی که ازش اومده کاملا مشخص هست که نحوه اجرا بر روی PS5 معمولی چگونه هست.
در مورد pc هم که گفتید من شخصا ضعف خاصی ندیدم. اسکرین شاتهای زیادی در تاپیک rdr2 هم گذاشتم شخصا هنوز ویژوالی نزدیک بهشون ندیدم. بطور کلی همانقدر که بین نسخه های کنسول و pc خودِ بازیهای سونی فاصله گرافیکی هست ، برای بازی ها راک‌استار هم همینطوره. این مدل سازنده ها نمیان فاصله گرافیکی خیلی زیادی بین پلتفرم های بندازن مثل برخی سازنده ها که گاهی تا یک نسل بین نسخه کنسولی و pc ایجاد می‌کنند
 
آخرین ویرایش:
با توجه به اینکه بازی جدید ناتی‌داگ احتمالا انقلابی در گرافیک خواهد بود، واقعا نمی‌دانم PS5 چطور می‌خواهد زیر بار آن ذوب نشود! همین حالا هم PS5 گرمای زیادی تولید می‌کند،تا جایی که من یک پنکه جداگانه فقط برای خنک کردنش گرفته‌ام باید دید در آینده چه رخ خواهد داد.
-در این میان، بد نیست اشاره‌ای کنم به راک‌استدی استودیویی همه‌فن‌حریف که غیبتش در این نسل به‌راستی احساس می‌شود.بازی‌هایش از نظر لول‌دیزاین، آرت‌دیزاین و موسیقی در بالاترین سطح ممکن بودند. هنوز هم بهترین داستان‌گوی ژانر ابرقهرمانی است، و کیفیت روایی آثارش دست‌نیافتنی باقی مانده.
امیدوارم روزی دوباره بازگردد
@Tommy Vercettii
راک‌استدی نه‌تنها سازنده‌ی چند عنوان موفق بلکه روح خلاق یک دوران بود نبودش خلایی است که هنوز پر نشده، اما هرگز نگویید هرگز، تاریخ بازی‌ها نشان داده است که افسانه‌ها گاهی بازمی‌گردند، درست وقتی که هیچ‌کس انتظارش را ندارد.
به همین خاطر می‌گویم امیدوارم روزی بازگردند.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Thundersky
-در این میان، بد نیست اشاره‌ای کنم به راک‌استدی استودیویی همه‌فن‌حریف که غیبتش در این نسل به‌راستی احساس می‌شود.بازی‌هایش از نظر لول‌دیزاین، آرت‌دیزاین و موسیقی در بالاترین سطح ممکن بودند. هنوز هم بهترین داستان‌گوی ژانر ابرقهرمانی است، و کیفیت روایی آثارش دست‌نیافتنی باقی مانده.
امیدوارم روزی دوباره بازگردد
راکستدی به معنای واقعی نابود شده. کافیه یک نگاه به استودیوشون ، کارکنان و سیاست هاشون بندازین، واقعا در وضعیت بسیار داغونی هستن. آخرین بازیشونم Suicide Squad بود که یک شکست اسف بار تجاری و فنی بود.
 
قائدتا باید برای TGA منتظر نمایش جدید و گیم پلی باشیم، کاملا میخوره که دوباره اینجا شاهد بازی باشیم، چه کیفی کنیم با گیم پلی بازی :دی به به به...

همینجوری برای بالا اومدن تاپیک یک سری مرور به ارت های بازی کنیم، اول ایشون موسیقی تریلر رو گرفته جدا کرده (وکال رو حذف کرده ولی سر و صداهای جردن و هورت کشیدن نوشیدنیش اینا همه هست :دی) با گوش کردن ایشون تضمینی پرواز میکنید :دی از همون اولین لحظه که تریلر رو لایو دیدیم محو و شیفته موسیقی شدم موسیقی و اسکور اصلی فارغ از پت شاپ بویز که اونم عالی بود، چه Synth و اسپیس امبینت هایی بشنویم تو این بازی موقع اکسپلور در کنار موسیقی های اپ لیفتینگ همیگشی ناتی داگ برای بخش اکشن و... عالیجنابان Trent Reznor و Atticus Ross :دی


View attachment Intergalactic The Heretic Prophet TRAILER SONG (NO VOCALS).mp4


وای وای وای عاشقشم...

اینام نیاز به شرح خاصی ندارند، تقریبا تکراری هستند و همینطوری برای زیباسازی تاپیک و یاداوری و گرفتن حس و حال بازی:

intergalactic-artwork-in-background-of-nd-40th-anniversary-v0-llt857cxl2if1.png




عاشق ایشونم هستم، هدر توییتر ناتی داگ :دی به دیسک ها دقت کنید :دی عکس اصلی بازی هم در اسپویلر:

1500x500.jpg



اینم توییت هفته پیش ناتی داگ در مورد سالگرد 40 سالگی، ویدئو در اسپویلر:

Screenshot 2025-11-10 103722.png



در انتها یک بار دیگه این سوال رو مطرح کنیم که جردن دیسک اریجینال پت شاپ بویز اکچلی رو در اینده هزاران ساله بعدی، از کجا اورده :دی


ایا 1986 سال خاصی هست در روند داستان؟ ایا سفر های زمانی و سیاه چاله طور داریم؟ اشاراتی به کرم چاله هم تو تریلر بود، حتی اشاراتی به دنیای وارونه موازی مانند که رنگ "ابی" نماد خاموشی و رنگ "قرمز" نماد روشنی هست هم تو بازی بود، به مانیتور در عکس های پایین دقت کنید:

ایا رنگ ابی هم در کنار قرمز نقش مهمی در بازی داره؟ ایا ویژوال های صوتی تا تیپ جردن که قرمز هستند، یک بخشی از هویت بازی هست و رنگ ابی رو هنوز درست ندیدیم؟



تو سطح نت هم فکر کنم همه دیدیم که خیلی حرف از احتمال وجود جهش زمانی (مکانی) تو بازی وجود داره، حالا کرم چاله یا سیاه چاله یا هر چی، اینا شاید به اتفاقی که تو Sempiria افتاده هم ربطی داشته باشه (همون که خط اول داستان هست و از اول هایلایت شد)

Intergalactic stars our newest protagonist, Jordan A. Mun, a dangerous bounty hunter who ends up stranded on Sempiria – a distant planet whose communication with the outside universe went dark hundreds of years ago. In fact, anyone who’s flown to it hoping to unravel its mysterious past was never heard from again. Jordan will have to use all her skills and wits if she hopes to be the first person in over 600 years to leave its orbit.

اما خب اگر سفر بین زمان و تایملاین ها وجود داشته باشه واقعا، باید جدا از داستان سمپریا هم باشه که این همه مسئله مثل دیسک ها یا کتونی ادیداس در هزاران سال بعد رو بتونه توضیح بده... البته شایدم اصلا اینا نباشه و یک جوری این برند ها به اون دوران رسیدن، ممکنه داستان و لور کاملا متفاوت از قضیه سفر بین زمان ها و تایملاین ها باشه، اصلا اینا چطور به هویت ایده الی بازی که در اسمش هم هست ربط پیدا میکنه؟ اوف :دی

نکته اخر، خیلی جالبه ببینیم چی شد که این گروه خیلی نزدیک و صمیمی، در نهایت از هم جدا شدند:

2ded14_24۲۰۲۴۱۲۱۴-۰۹۱۵۴۴.jpg

اینجا مشخص هست که جردن و تونی صمیمی هستند حداقل دوستان خوبی هستند، چی شد که یهو "ظاهرا" جدا شدیم؟ مثبت یا منفی؟ دنبال پیدا کردنشون هستیم یا تکنیکلی دنبال شکار کردنشون هستیم؟ چطوری هست که دد ار هایدینگ هستیم ولی همه پیش هم نیستیم و جردن جدا شده؟ ایجنت مثبت هست یا منفی یا خیلی خاکستری در طیف بین این دو تا با یک روایت و درام پیچیده؟ ایا ما منفی بودیم اینطور که روزنامه ها میگن خلافکار؟ پرسپکتیو درست کدومه؟ ما یا روزنامه ها؟


چطوریه که برای سال ها این گروه خلافکار غیر قابل توقف بودن بعد یهو سادنلی د کرایم اسپری اندد؟ ایا این جا نقطه جدا شدن بود؟ ایا جردن زمانی که با گروه بود خلافکار بود الان یک بونتی هانتر که بونتی اصلیش همین اعضای گروه هستند کمااینکه تو تریلر هم دیدیم جردن دنبال اعضای گروه هست؟ اصن این روزنامه ها از کجا اومدن؟ یعنی یک دولت یا سیستم نظم فضایی هم وجود داره بروکراسی داریم؟ اصن چرا روزنامه کاغذی در دنیای اینده و نه تکنولوجی دیجیتال؟ ایا این خودش نشانه ای از سفر زمانی هست که این روزنامه ها مربوط به اون دوره به خصوص میشه؟

ایا در کنار موسیقی کارگردانی شده بازی، قابلیت عوض کردن موسیقی و دیسک و موج داریم مثل بازی های شبیه گرند دفت اتو فال اوت مافیا؟ اون هدفون رو تخت رو ببینید:



هر چی باشه بمب هسته ای در راه هست :دی همه میدونیم ناتی داگ چه سطح کاری داره، حالا تصور کنید یک همچین بازی چه دنیا و گیم پلی و داستان هماهنگ و خارق العاده ای خواهد داشت، این مهم ترین ویژگی تکنیکی ناتی داگ هست به نظرم، یعنی ایجاد یک هماهنگی خارق العاده بین اجزای اصلی بازی گیم پلی داستان و باقی مثل طراحی دنیا و مرحله ای که این گیم پلی درش جریان پیدا میکنه تا گرافیک و صدا تا روایت داستان و هماهنگی ظریفش با گیم پلی، همگی همیشه در بالاترین سطح کاری و در عین حال هماهنگ با هم هستند، شما هماهنگی گیم پلی وارپد و داستان و دنیاهاش رو ببینید؟ جک ها؟ انچارتد ها، دلست اف اس ها... اینترگلکتیک هم حتما همین میشه، بالاترین سطح هماهنگی بین گیم پلی و دنیا و داستان...

هایپ واقعی هست :دی

gifntext-gif.gif

HypeYourGames - 1867630451227287704.gif
 
گراب می گه بازی تو TGA، نمایش نداره...
View attachment 401666

خودم فکر می کنم... نمایش بازی باید تو SOP فبریه-مارچ باشه...(چون ولورین رو گفتن نمایش بعدیش تو بهار may-june هست)
شرایر همین الان تو ردیت گفت گه اطمینان میدم اینترگلکتیک ۲۰۲۶ نمیاد

IMG_20251122_232843_403.jpg

با این اوصاف و اگر اون سیاست نمایش های اصلی نزدیک عرضه را بخواد ناتی داگ پیاده کنه اصلا بعید نیست نمایش بعدی حالاحالاها نباشه
 
شرایر همین الان تو ردیت گفت گه اطمینان میدم اینترگلکتیک ۲۰۲۶ نمیاد

View attachment 401667

با این اوصاف و اگر اون سیاست نمایش های اصلی نزدیک عرضه را بخواد ناتی داگ پیاده کنه اصلا بعید نیست نمایش بعدی حالاحالاها نباشه
خود سونی گفته بود بزرگترین باز‌ی سال بعد ولورینه تقریباً مشخض بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or