PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
اگه بتونن که قطلا ناتی داگ میتونه اون جو خاص و خارق‌العاده تنهایی رو به خوبی اجرا کنن با یه بازی محشر طرفیم.
از اون سمت مطمئنم ناتی تا از یه ایده مطمئن نباشه اصلا سمتش نمیره و تا به نهایت کمال نرسونتش منتشر نمیشه.
 
جزئیات جدید از Intergalactic: The Heretic Prophet

گفت‌وگو بین نیل دراکمن و الکس گارلند (نویسنده 28 Days Later و Annihilation)


▪ خلاصه‌: بازی ۲۰۰۰ سال در آینده‌ای جایگزین جریان دارد که از دهه ۸۰ میلادی مسیر متفاوتی را طی کرده است‌.
▪ ناتی داگ سال‌ها صرف طراحی این خط زمانی و دنیای بازی کرده است‌.
▪ دراکمن با طنز می‌گوید‌: «ما TLOU2 را ساختیم و تصمیمات خلاقانه‌ای گرفتیم که باعث نفرت بسیاری شد‌. بعضی‌ها آن را دوست داشتند، بعضی‌ها متنفر بودند‌.» گارلند پاسخ می‌دهد‌: "خب، کی اهمیت می‌ده؟" دراکمن ادامه می‌دهد‌: دقیقا "پس بیایید یک بازی بسازیم که کسی خیلی به آن اهمیت ندهد‌: درباره ایمان و مذهب!"‌.
▪ دین جدیدی در این جهان جایگزین پدیدار شده و برجسته می‌شود، دقیقاً همان‌جایی که این خط زمانی منحرف شده است‌.
▪ ناتی داگ سال‌ها صرف ساخت این دین خیالی کرده است، از پیامبر اصلی آن تا تغییر و تکاملش در طول قرن‌ها‌.
▪ این دین در سیاره‌ای به نام Sempiria شکل گرفته است، اما ناگهان تمام ارتباطات با آن قطع می‌شود‌.
▪ بازی بر مفهوم "تنهایی" تمرکز دارد‌. دراکمن می‌گوید‌:
*"در بسیاری از بازی‌های قبلی، همیشه یک همراه داشتید که با شما صحبت می‌کرد‌. اما این بار می‌خواهیم شما را در مکانی رها کنیم که هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید‌؛ چه اتفاقی افتاده‌؟ مردم اینجا چه کسانی هستند‌؟ تاریخشان چیست‌؟"*‌.
▪ نزدیک به ۶۰۰ سال است که هیچکس از Sempiria خبری ندارد‌. شخصیت اصلی، Jordan، باید بفهمد چه اتفاقی افتاده است تا بتواند راه فرار پیدا کند‌.
▪ الکس گارلند در حاشیه این بحث گفت که معتقد است The Last of Us بهتر از 28 Days Later است و از آن الهام گرفته است‌.
 
در بسیاری از بازی‌های قبلی، همیشه یک همراه داشتید که با شما صحبت می‌کرد‌. اما این بار می‌خواهیم شما را در مکانی رها کنیم که هیچ‌چیز درباره آن نمی‌دانید‌؛ چه اتفاقی افتاده‌؟ مردم اینجا چه کسانی هستند‌؟ تاریخشان چیست‌؟"*‌.
تاکید رو روایت محیطی :xO:-)8->

اخ اخ اخ چقدر اطلاعات هیجان انگیز و خوب هستند...
 
دقیقا همچین چیزی میخواستم از ناتی داگ که دارم به آرزوم میرسم :دی
Tlou درسته کلا متفاوته نسبت به آنچارتدا اما از نظر نحوه روایت، هسته گیمپلی خیلی مشابه هستن و مشخصه سازندشون یکیه اما اینجا انگار کلا با یک چیز جدید طرف هستیم. 8->

روایط محیطی، تنها بودن، اتفاقات مهم تو گذشته افتاده و پلیر باید خودش اونارو کشف کنه، بنظر میاد از نظر روایت قراره به سولزا نزدیک باشه که بشدت جذابه برام.

Speaking to the Washington Post, he reveals his fascination with the unique storytelling technique used in Elden Ring. He said:
Some of the best storytelling in The Last of Us is in the cinematics, but a lot of it is in the gameplay, moving around the space, and understanding the history of a space by just looking at it and examining it.

To me, right now, that’s some of the best joy I get out of games that trust their audience to figure things out. [Games] that don’t hold your hand, that’s the stuff I’m really intrigued by going forward
.

این مصاحبه مال حدود 2 سال پیشه، همون زمان بعد این خبر حدس میزدن قراره با یه چیز کاملا جدید روبرو باشیم که انگار درست از آب در اومد.
 
اطلاعات جدید:

الهام گرفته از بازی های ادونچر Point And Click به مانند Monkey Island و همچنین تحت تاثیر شدید بازی Half-Life 2

روایت داستانی با حداقل راهنمایی؛ لحظه‌‌های زیادی وجود دارد که ممکن بازیکنان آن را از دست بدهند اما اگر با آن مواجه شوند، بسیار به یادماندنی خواهد بود.
پ.ن: :x این خیلی عالیه که مثل قبلیا همه چیو سر راست در اختیارت نمی ذاره. ارزش تکرار بازی رو چند برابر می کنه.
حس تعلیق در اون سیاره، کشف داستان و جزئیات توسط خود کاربر (مثل کارهای میازاکی) اما این دفعه با چاشنی ناتی داگ:x
 
روایت داستانی با حداقل راهنمایی؛ لحظه‌‌های زیادی وجود دارد که ممکن بازیکنان آن را از دست بدهند اما اگر با آن مواجه شوند، بسیار به یادماندنی خواهد بود.

بازی‌های ارباب میازاکی رو نیل جان تاثیر گذاشته :D مخصوصا الدن رینگ . احسنت .
 
بازی‌های ارباب میازاکی رو نیل جان تاثیر گذاشته :D مخصوصا الدن رینگ . احسنت .
اینا همون پارت 2 رو هم می خواستن با الهام از BB بسازن که نشد:دی

دیگه تو این مدت الدن هم اومد،
کاش صرفا هم بزرگی و آزادق عمل رو از الدن برداشته باشن،وگرنه جزئیات به داستان و خوده داستان الدن به پای خوده دارک سولز ها اصلا نمی رسه چه برسه به BB:دی(نظر شخصی:دی)
 
  • Like
Reactions: MobbMicc and Farh@d
اینا همون پارت 2 رو هم می خواستن با الهام از BB بسازن که نشد:دی

دیگه تو این مدت الدن هم اومد،
کاش صرفا هم بزرگی و آزادق عمل رو از الدن برداشته باشن،وگرنه جزئیات به داستان و خوده داستان الدن به پای خوده دارک سولز ها اصلا نمی رسه چه برسه به BB:دی(نظر شخصی:دی)
خوب شد نظر شخصی رو گفتی آخرش! :D
 
خوب شد نظر شخصی رو گفتی آخرش! :D
چون بیش از نظر شخصی هست:دی
ولی خب باید به تک تک فن ها و نظراتشون احترام گزاشت:دی
وگرنه من مطمئنم همینجا نظرسنجی در مورد داستان های سولز بشه
قدیمی های سری(خودم فن سری نمی دونم و بیشتر داستان هاشو دنبال می کنم،) رتبه یکشون یا بلاد هست یا دارک سولز یک بعد دارک سولز 3 و بعد شاید الدن:دی

حتی یک سری چرخ تو youtube بزنید یک سری فن متعصبی می بینید که می گن روایت تو الدن نسبت به بازی های قبل خیلی ساده انگارانه تر شده(با اینکه هنوز هیچی سر راست نیست:دی) از شدت اون جملات عمیق و پیچیده و دو پهلو تو الدن کمتر استفاده شده،و کلا الدن محصول عام پسند تری هست

از لحاظ پکیج یک بازی الدن بهترین بازی فرام،ولی شک دارم یک نظرسنجی برگزار بشه تو داستان و اتمسفر بتونه از BB و DS بیشتر رای بیاره!
 
اطلاعات جدید:

الهام گرفته از بازی های ادونچر Point And Click به مانند Monkey Island و همچنین تحت تاثیر شدید بازی Half-Life 2

روایت داستانی با حداقل راهنمایی؛ لحظه‌‌های زیادی وجود دارد که ممکن بازیکنان آن را از دست بدهند اما اگر با آن مواجه شوند، بسیار به یادماندنی خواهد بود.
پ.ن: :x این خیلی عالیه که مثل قبلیا همه چیو سر راست در اختیارت نمی ذاره. ارزش تکرار بازی رو چند برابر می کنه.
حس تعلیق در اون سیاره، کشف داستان و جزئیات توسط خود کاربر (مثل کارهای میازاکی) اما این دفعه با چاشنی ناتی داگ:x
21 از انتشار بازی HL2 میگذاره هنوزم خیلیا دارن ازش الهام میگیرن. واقعا موجودات فرا زمینی ساختن این بازی رو.

.
چون بیش از نظر شخصی هست:دی
ولی خب باید به تک تک فن ها و نظراتشون احترام گزاشت:دی
وگرنه من مطمئنم همینجا نظرسنجی در مورد داستان های سولز بشه
قدیمی های سری(خودم فن سری نمی دونم و بیشتر داستان هاشو دنبال می کنم،) رتبه یکشون یا بلاد هست یا دارک سولز یک بعد دارک سولز 3 و بعد شاید الدن:دی
بشدت موافقم.
بنظرم بهترین داستان مال DS1 هست بعد BB.
داستان الدن رینگ هم خوبه ولی اولا شلختگی روایت وجود داره و دما هم یکم تکراریه دیگه.

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or