Insurgency

  • Thread starter Thread starter CaeZer
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
ss_b33396e951326b8a025521a3594699a1dbd0f0c8.1920x1080.jpg


با نام خدا
اگر نام Insurgency برای شما آشناست، این به خاطر اینست که ادامه مود محبوب Insurgency:Modern Infantry Combat با تغییرات کامل ساخته شده برای Half Life 2 بوده. ما در چند روز پیش دفعات زیادی Insurgency بازی کردیم، و با این که بازی هنوز کامل نیست، ویژگی فوق العاده ای دارد...ویژگی که در بازی های امروزی ناقص است.


بازی تا مرکز آن، روی گیم پلی و عکس العمل بازیکن متمرکز است. در این بازی دو گروه وجود دارند،Insurgents، که شبیه اعضای القائده و داعشند، و Security یا سربازان ویژه نظامی.


ذکر کردیم که بازی هاردکور است؟ Insurgency به دنبال واقعیت است، پس ارتباط کلید پیروزیست. بدون یارانی که مواظب اطراف ما هستند،مثل دنیای واقع به راحتی شکست می خوریم. وقتی که با یاران خود پیش میرفتیم، توانستیم مناطقی را تصرف و هم دیگر را از خطرات حفظ کنیم.

ss_18218f434fade7ff9dd2f16ac88bc636750b331b.1920x1080.jpg

جنبه های واقعی بازی ممکن است برای بعضی ها طعم شوری داشته باشد، در حالیکه دیگران سختی موقعیت را حفظ میکنند. بدون نشانه گر وسط صفحه، شمارنده ذخیره، بدون نقشه، ریلود اتوماتیک، و تقریبا بدون HUD، علامت های قرمز تیر خوردن وجود ندارند، فقط کمی تکان خوردن و مات شدن، در واقع اکثر مواقع اگر تیر به ما خورده شود، مرگ فوریست. خوشبختانه، بازیکنهای بازگذاری شده بعنوان پشتیبانی وارد میشوند، با آمدن مکرر هر دسته، هدف تحت تصرف قرار میگیرد یا نابود میشود.


بازی از روش امتیاز تامین تجهیزات استفاده میکند که به بازیکنان اجازه میدهد اسلحه و وسایل خود را ارتقا دهند. امتیاز ها با تصرف پایگاه ها، کشتن دشمن، و زنده ماندن، بدست می آیند.ما در لحظه اول قیمت ارتقا مناسب با موقعیت را درک کردیم. همینطور که با انجام دادن کار های بیهوده و مسخره، مثل ترکیب SMG با دوربین 4 برابر زوم، بازی ما را مجازات میکند.

ویدیویی از گیم پلی بازی : (این ویدیو در گیم سرور گیمیکس ضبط نشده است، به زودی ویدیو گیم پلی در سرور گیمیکس گذاشته میشود)

گیم پلی بازی insurgency - گیمیکس


گیم مود های مختلفی برای امتحان کردن وجود دارد، ما بعضی از استثنایی ترین آن ها را پوشش میدهیم:


Firefight گیم مود متمرکز بر تیم به صورت PVP که باید برای کنترل سه هدف بجنگید، همه آن ها را محکم نگه داشته یا تیم حریف را نابود کرده تا پیروز شوید. تنها شرط؟ شما زمانی بازگذاری میشوید که تیم شما هدفی را بدست آورده باشند.


Strike گیم مود دفاع و حمله، که شما باید تجهیزات دشمن را پیدا کرده و از بین ببرید.(یا محافظت کنید) با نابود کردن آنها یاران بیشتری وارد میشوند و زمان بیشتر میشود، و عکس آن برای گروه مدافع اتفاق می افتد.


Push گیم مودی که تیم حمله گر باید به ترتیب هدف را بدست آورد، مثل بازی Team Fortress 2 ، تفاوت اصلی در Insurgency اینست که بازگذاری تیم مدافع محدود است، با تمام شدن آن بازی به پایان میرسد.

header.jpg



. با تشکر از همراهیتون
 
آخرین ویرایش:
این اپدیت جدید در مورد چیه نیرو جدید اضافه میشه ؟!


Tune in to the official Insurgency Twitch channel[twitch.tv] at 3pm EST today to watch the gameplay reveal for Day of Infamy, our new community mod project. We will be joined by special guests LevelCap, Matimi0, DevilDogGamer, Shermanator, and Westie.



“Day of Infamy marks a turning point for Insurgency’s development. It’s the manifestation of several years’ work creating a tactical shooter platform that can be modified into an entirely new era, while maintaining the core gameplay that Insurgency is renowned for,” explains creative director Andrew Spearin.


The current build of the free mod is available on Workshop and requires the beta branch of Insurgency to be enabled. A guide on how to opt into the beta is found here.






Two DoI maps also need to be subscribed to on Workshop, including the Normandy invasion with “Dog Red” and the Battle of the Bulge with “Bastogne”.


NWI CEO and game director Jeremy Blum along with creative director Andrew Spearin will be joining community manager Michael Tsarouhas to explain how this mod project will emerge with the help of the community in shaping its direction. We will also follow up with more detailed post outlining how you can become involved as a content creator.


“Not only is Insurgency a great platform for a gritty WWII game, but with such a vast global setting where so many factions and locations may be represented, it is the ideal platform for a community-created game,” says Jeremy Blum, who also was the founder of the original Red Orchestra mod. “Modders can create the factions and environments they wish to play in, and NWI will help ensure their work is integrated and accessible to the public.”


There are a few known issues with the mod, as some art work is placeholder or incomplete and a known crash to desktop.
 
سلام
من جستجو می کنم چیزی نیست دستی هم وارد کردم نیومد.
بر اساس لاتنسی بزارید نشون بده اولین سرور نشون میده

- - -ویرایش - - -

این اپدیت جدید در مورد چیه نیرو جدید اضافه میشه ؟!


Tune in to the official Insurgency Twitch channel[twitch.tv] at 3pm EST today to watch the gameplay reveal for Day of Infamy, our new community mod project. We will be joined by special guests LevelCap, Matimi0, DevilDogGamer, Shermanator, and Westie.



“Day of Infamy marks a turning point for Insurgency’s development. It’s the manifestation of several years’ work creating a tactical shooter platform that can be modified into an entirely new era, while maintaining the core gameplay that Insurgency is renowned for,” explains creative director Andrew Spearin.


The current build of the free mod is available on Workshop and requires the beta branch of Insurgency to be enabled. A guide on how to opt into the beta is found here.






Two DoI maps also need to be subscribed to on Workshop, including the Normandy invasion with “Dog Red” and the Battle of the Bulge with “Bastogne”.


NWI CEO and game director Jeremy Blum along with creative director Andrew Spearin will be joining community manager Michael Tsarouhas to explain how this mod project will emerge with the help of the community in shaping its direction. We will also follow up with more detailed post outlining how you can become involved as a content creator.


“Not only is Insurgency a great platform for a gritty WWII game, but with such a vast global setting where so many factions and locations may be represented, it is the ideal platform for a community-created game,” says Jeremy Blum, who also was the founder of the original Red Orchestra mod. “Modders can create the factions and environments they wish to play in, and NWI will help ensure their work is integrated and accessible to the public.”


There are a few known issues with the mod, as some art work is placeholder or incomplete and a known crash to desktop.
چیزی در اینبار نگفته
 
خوب برای بازی یه آپدیت 760 مگی عرضه شد ، تغییرات :

Full changelist is below:

New Maps

Dry Canal (Day and Night versions)
New Scenarios

Multiplayer
Dry Canal Push
Dry Canal Skirmish
Dry Canal Occupy
Dry Canal Firefight
Dry Canal Strike
Dry Canal Elimination
Dry Canal Ambush
Cooperative
Contact Checkpoint
Dry Canal Checkpoint
Dry Canal Conquer
Dry Canal Outpost
Dry Canal Survival
Dry Canal Hunt
Features

Implemented facial animations for your guide in the training level.
Created Clean Sweep achievements for every map running Hunt game mode.
Created Decisive Victory achievements for every map running Checkpoint game mode.
New first person AK-74, AKS-74u and Makarov animations.
New third person animations for reloads, grenade throws and foregrips.
M16, M4 and AK-74 world models have been updated with moving bolts.
IK support for third person hands and feet. Mod authors will need to update any player model mods they have on the workshop.
Steam View Game Info dialog now shows the player score rather than kill count. Player score can be hidden on the View Game Info dialog if server enables sv_suppress_steam_score.
Damage and suppression is replicated to spectators watching in first person.
Optimizations

Player spawn staggering implemented to reduce server lag spikes that occurred when a large amount of players spawn at once.
Gameplay Improvements

Survival improvements
Adjusted price and amount of ammo received from chest rig and chest carrier to make ammo more limited.
Tweaked AI behavior so bots are less likely to patrol parts of the map humans can avoid.
Added win condition for level 100
Fixes

Players now get correctly damaged and flashed by grenades while leaning around a corner.
Fixed the black sky issue when Shader Details were set to medium or low settings.
Fixed the subtitles not working in the training level.
Fixed the clean sweep hunt achievements not triggering properly.
Possessing a bot no longer reloads when using a controller.
Fixed being able to crash servers by spamming the inventory_resupply command.
Fixed FPS drop caused by main menu HTML panels after connecting to a server.
Character models are now positioned with their head where the first person view is in crouched and standing stances, which should help prevent “head glitching”.
Fixed multiple world model bipods attaching to a weapon.
Fixed detached foregrip on shotgun world models.
Added IK support to first person hands on various weapons to prevent any sliding during transitions, specifically pistols.
Fixed being able to skip the M249 reloads.
Players now experience fall damage when landing in shallow water.
SourceTV demos can now be viewed without crashing the client. Demos recorded prior to this patch may fail to load.
When viewing a player in first person through SourceTV, proning and leaning is now shown correctly.
sv_hud_deathmessages can now be enabled on co-op servers.
Map Changes

New District checkpoint layout
Fixed an issue in Embassy where you could jump behind the map.
Added invisible walls in Panj to prevent players from accessing certain exploit locations.
Fixed a bug in Siege Outpost where cache B would be in a bad location.
Fixed many other miscellaneous issues in multiple levels.
User Experience Improvements

Pressing escape now closes menus properly.
HTML MOTDs have been disabled due to player feedback. Unfortunately, too many servers were abusing this ability by playing ads that could not be stopped or were obnoxious.
Modding

Server-side Workshop now supports collections.
Workshop servers will now correctly query for map updates between games.
Spawn points and spawn zone entities can now be assigned a squad ID, allowing mappers to create squad specific spawn areas.
Theaters:
Added mutual exclusion to weapon upgrades. This can be used to exclude any two upgrades from being equipped simultaneously that are in different upgrade slots. Under a weapon upgrade add “excluded_upgrades”, with an arbitrary key and a value set to the name of the upgrade to exclude. The exclusion should be defined on the latter of the pair in the theater file.
Added “overlay” setting to gear definitions.
Added the “third_person” subsection to weapon definitions.
Replaced c_thirdpersonshoulder with sv_thirdperson and all the associated settings.
Capa mode | New roaming spectator mode features

Most of these new features are currently controlled using just Console Variables.

spec_camera_options_gui 1, displays UI to adjust f-stop, focal length, and focal distance
spec_bank 1, enables camera banking
spec_bank_angle <-180…180>, Maximum camera banking/roll angle
spec_bank_smoothing <0..1>, Banking interpolation amount (higher = slower)
spec_handheld <0…n>, enables handheld camera feature that moves the camera around as if it were held by a camera operator
spec_handheld_frequency <Hz>, frequency at which the camera shakes (recommended value is 0.3)
spec_fov 1, enables manual FOV control while in Capa mode allowing you to zoom in and zoom out using the scroll wheel
spec_fov_angle <0.0001…179.0>, manual FOV angle that can be changed using the ConVar or by scrolling
spec_fov_delta <-n…n>, Amount of degrees to add or subtract depending on scroll wheel movement
spec_fov_smoothing <0…1>, interpolation amount
spec_fov_lockdoftofov 1, Use FOV to calculate the focal length of the brute force Depth of Field effect (mat_insdof 1)
spec_interpolate 1, smooth out mouse movement
spec_interpolate_smoothing <0…1>, interpolation amount
spec_interpolate_position 1, smooth out camera position
spec_interpolate_position_smoothing <0…1>, interpolation amount
sv_specspeed (server) – this is not a new value but it should be lowered during the test which we will probably do via RCON as we go like during previous tests
 
یه هات فیکس برای بازی عرضه شد :

1wrpj6fd7h9iwf8vtcx9.png


تغییرات :


Fixed materials related game exploit.
Fixed District coop spawn issue.
Restart game (mp_restartgame) now correctly resets all scoreboard stats.
Fixed map glitch on Tell.
 
سلام دوستان اگر کسی بازی میکنه من رو داخل استیم ادد کنه با هم بریم بازی چون فکر کنم ایرانی هستن اما پخشن، تیم اسپیک هم هستش میتونیم داخل بازی صحبت کنیم!
آی دی:Jugbix
 
برو بچ منم خریدم بریزیم تو بازی اگه کلنی چیزی هست بگین تیم اسپیک که چه بهتر

Sent from my H60-L04 using Tapatalk

مود جدید Day of Infamy هم اومده برای بازی ! سبک جنگ جهانی !

تخفیف عالی خورده.شده ۲.۲۴ دلار من خودم همین امروز صب گرفتمش...کسی میخواد بره زودتر بخره

ash_navid دوستانی که بازی میکنن منو ادد کنن یه سرور بریم با میکروفن بازی کنیم

یه هات فیکس برای بازی عرضه شد :

1wrpj6fd7h9iwf8vtcx9.png


تغییرات :


Fixed materials related game exploit.
Fixed District coop spawn issue.
Restart game (mp_restartgame) now correctly resets all scoreboard stats.
Fixed map glitch on Tell.

سلام دوستان اگر کسی بازی میکنه من رو داخل استیم ادد کنه با هم بریم بازی چون فکر کنم ایرانی هستن اما پخشن، تیم اسپیک هم هستش میتونیم داخل بازی صحبت کنیم!
آی دی:Jugbix

سلام دوستان

خوشبحتان دوباره به این بازی برگشتم .

جهت هماهنگی در بازی یک گروه هست برای این بازی که بیشتر برای هماهنگی در انجام بازی هستش :

Join group chat on Telegram

جوین بشید لطفا کسانی نیز میخوان بازی رو بخرند به من اطلاع بدن.
 
سلام

دوستانی که این بازی رو دارند برای هماهنگی و جمع شدن در یک سرور در گروه تلگرام جوین بشن :

Join group chat on Telegram

دوستانی هم که میخواهند بازی رو خریداری کنند و سوالاتی در مورد بازی دارن عضو گروه بشن و سئوالات خودشون رو مطرح کنند.

تشکر از همگی
 
  • Like
Reactions: m jax
سلام. سرور ایرانی هنوز برای این بازی برقراره ؟
سلام دوست عزیز

والا به دلیل مشکلات حملات دیداس برای مدتی آف کردیم تا روشی پیدا کنیم تا بر روی اینترانت راه بندازیم .

اگرم روشی پیدا نشد از خارج کشور سرور تهیه میکنیم که پینگ مناسبی به ایران داشته باشه و یک سرور بر روی آن بستر راه اندازی میکنیم.
 
  • Like
Reactions: Reza Razor

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or