INSIDE | PC

  • Thread starter Thread starter aminxxx
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
n9nya676slhxcuwhdvmr.jpg



Developer : Playdead
Publisher :
Playdead
Genre :Action, Adventure, Indie
Platform : PC / Xbox One
Release Date : 7 Jul, 2016
17 تیر 1395


MINIMUM:
OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 GHz, AMD FX 8120 @ 3.1 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GT 630 / 650m, AMD Radeon HD6570 or equivalent
DirectX: Version 9.0c
Storage: 3 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

RECOMMENDED:
OS: Windows 8/10 (64-bit OS required)
Processor: Intel i7 920 @ 2.7 GHz, AMD Phenom II 945 @ 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660, Radeon R9-270
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card

شش سال پیش بود که عنوان «لیمبو» (Limbo) عرضه شد و ما با معنی واقعی یک بازی مستقل روبه‌رو شدیم. لیمبو زمانی راهی بازار شد که هنوز بازی‌های مستقل آن‌طور که باید مورد توجه گیمرها قرار نمی‌گرفتند؛ اما این بازی شرایط را تغییر داد و دیدگاه جدیدی را در دنیای بازی‌های ویدیویی به وجود آورد. یک بازی سیاه و سفید، مرموز و کمی ترسناک با فضایی افسرده و غمگین که حس مرگ در آن احساس می‌شد به یک‌باره سروصدای زیادی به راه انداخت و همه‌ی دنیا را شگفت‌زده کرد. طراحی محیط، روند داستانی و روندبازی به قدری منحصر به فرد بودند که معنای جدیدی در ساخت بازی به وجود آوردند. بازی درباره‌ی پسر بچه‌ای بود که قصد داشت خواهرش را نجات دهد. داستان بر همین اساس بود و هیچ‌گونه دیالوگ یا متنی در آن وجود نداشت. حالا بعد از گذشت سال‌ها شاهد عرضه‌ی بازی دیگری با نام «اینساید» (Inside) هستیم که توسط استودیوی PlayDead که قبلا لیمبو را عرضه کرده بود، ساخته شده است.

اینساید براساس المان‌های موفقیت آمیز لیمبو ساخته شده و نه تنها آن ویژگی‌های منحصر به فرد را خراب نکرده، بلکه آن‌ها را ارتقا داده و ما با یکسری استاندارد جدید مواجه می‌شویم. تا چند روز پیش لیمبو اولین بازی استودیوی PlayDead بود و اکنون اینساید آمده تا بگوید این استودیوی بازی‌سازی گرچه خیلی کم بازی تولید می‌کند، اما می‌داند که گیمرها را به چه صورت درروند بازی ذوب کند. درواقع می‌توانیم بگوییم که اینساید یک دنباله‌ی موفق برای لیمبو است که می‌تواند برای چند ساعت مفهوم جدیدی از بازی کردن را به گیمرها نشان دهد.

gif2.gif

اطلاعات منتشر شده:

  • هسته اصلی بازی را بخش داستانی آن تشکیل می دهد و بازی دارای بخش چند نفره نمی باشد.
  • اینساید یک بازی دوبعدی سکوبازی (۲D Platromer) است.
  • بازی دارای پازل های سخت اما منطقی می باشد.
  • این بازی هیچ‌گونه صحنه‌ی اکشنی ندارد.
  • مدت زمان بازی نزدیک به ۲:۳۰ تا ۳ خواهد بود.
  • بازی از قفل Denuvo استفاده می کند.

ss_5713ff156a1383f60a24429f63315fcf344c7225.600x338.jpg


ss_067d0d5f6c0e35d11572df92650803076ed8cd1c.600x338.jpg


ss_05cb5a63a3f2b458445a7b9ddc48c95e79265978.600x338.jpg


ss_2b7b4a7473912db42919b2a16fd27bad08c53dc5.600x338.jpg


ss_bfdaf44757f58ab51b2d5bd041962fb7d4e789f6.600x338.jpg


l3ldyvacfefwy8v6bcdq.jpg


ss_e65f6b8d94f6653411488dd0757b4236141d192f.600x338.jpg


ss_3fee4891acd3734a6b6c9cf30b7f039b8c93c5c5.600x338.jpg


ss_e06c57947cc85bfd01a32fd81012023c1d97b3e9.600x338.jpg


 
آخرین ویرایش:
به لطف cpy:D همین امروز نصبشم کردم همین امروزم تمومش کردم:D بازی فوق العاده اعتیاد آوره چه فیزیک و انیمیشنی :o آخرای بازی فیزیک و انیمیشن تکامل پیدا میکنه واقعا تو اون لحظات
آخر بازی مونده بودم چطور یه بازیه یک گیگی اینقد فوقالعاده میتونه باشه فقط صد حیف کوتاه بود ای کاش حداقل ۱۰ ساعت گیم پلی داشت
 
  • Like
Reactions: kamyy
من این جا گیر کردم . چکار کنم ؟ (چیزی نیست اون متحرک رو بیارم جلوتر تا باد شدید منو تیکه نکنه .

2wdjq1fc0vdq


View attachment 64583

باید اهرم متحرک رو فعال کنی و با زمانبندی و سرعت عمل وقتی متحرک داره از پایین میره بالا یجوری بری که وقتی از پله داری میری بالا ازت مقابل باد دفاع کنه. بعد میزاری متحرک یه دور که زد باهاش می ری جلو تا ازت دفاع کنه (البته سرعت متحرک بیشتر از تو هست باید زمانبندی کنی).
 
  • Like
Reactions: kamyy
باید اهرم متحرک رو فعال کنی و با زمانبندی و سرعت عمل وقتی متحرک داره از پایین میره بالا یجوری بری که وقتی از پله داری میری بالا ازت مقابل باد دفاع کنه. بعد میزاری متحرک یه دور که زد باهاش می ری جلو تا ازت دفاع کنه (البته سرعت متحرک بیشتر از تو هست باید زمانبندی کنی).
ردش کردم .

ابتدا لحظاتی که موج ضربه می زنه متحرک موقعیت ساعت 12 و 6 هست که به درد نمی خوره .

باید با اون دستگیره جوری تنظیم کنی که متحرک لحظه آمدن موج یکبار روی نردبان باشه و یک بار موقع خروجی تا ازت محافظت کنه . کمی قلق داره .
 
با سلام به دوستان

به نظر من ساخت این دو بازی انقلابی در صنعت بازیسازی بود.
inside_the_limbo_by_joechernobyl-dab60mn.jpg

اینساید واقعا شاهکار بود. گیم پلی فوق العاده، نور بی نظیر، توجه به جزئیات، صداگذاری استثنایی، کارگردانی، حرکت دوربین و...

در همه زمینه ها نسبت به لیمبو پیشرفت داشت.

اما داستان بازی در 20 دقیقه انتهایی همه چیز را خراب کرد...

سازندگان فقط خواستند بگویند ما متفاوتیم.

در 20 دقیقه نهایی بازی از حالت رئال خود خارج می شود و تبدیل به یک نمایش مضحک می شود...

هر چقدر بازی زیبا و قوی آغاز می شود در 20 دقیقه انتهایی ضعیف و مزخرف می شود.

حتی در جایی که غرق می شود و تبدیل به زامبی، باز میشد امیدوار بود یک پایان بی نظیر راشاهد خواهیم بود.

ولی هر قدر به جلو رفت بدتر شد و در انتها حماقت به نهایت رسید...

inside-walkthough-part-6-10.jpg

پایان مخفی هم تصنعی و ساختگی بود و نمی توانست مخاطب را راضی کنه.

از طی کردن مراحل تا 20 دقیقه پایانی لذت بردم.
 
  • Like
Reactions: kamyy
inside تموم کردم . آخرش پسره تبدیل به یک چیز گوشتی شد که 10 تا دست و پا داشت . بعد خودشو رسوند به ساحل و افتاد و حرکتی نکرد .

کسی می تونه درباره ی آخرش توضیح کاملی بده ؟
 
inside تموم کردم . آخرش پسره تبدیل به یک چیز گوشتی شد که 10 تا دست و پا داشت . بعد خودشو رسوند به ساحل و افتاد و حرکتی نکرد .

کسی می تونه درباره ی آخرش توضیح کاملی بده ؟
بعضیا میگن که در اصل اون چیز گوشتی پسر رو کنترل میکرده تا بیاد آزادش کنه. نظریه زیاده
 
بعضیا میگن که در اصل اون چیز گوشتی پسر رو کنترل میکرده تا بیاد آزادش کنه. نظریه زیاده
اصلا اون چیز نماد چی بوده ؟ این بازی فقط بازی نیست چیزی فراتر از بازی هست . یک اندیشه رو دنبال می کنه . طرز فکری پشتش هست . دنیایی تاریک و انسان هایی بدون اختیار که می شه کنترلشون کرد . دنیایی سرد و بی روح و ماشینی . یاد ماتریکس افتادم . باید این بازی نقد بشه
 
اصلا اون چیز نماد چی بوده ؟ این بازی فقط بازی نیست چیزی فراتر از بازی هست . یک اندیشه رو دنبال می کنه . طرز فکری پشتش هست . دنیایی تاریک و انسان هایی بدون اختیار که می شه کنترلشون کرد . دنیایی سرد و بی روح و ماشینی . یاد ماتریکس افتادم . باید این بازی نقد بشه
اون چیز نتیجه آزمایشای انسانی بوده که حالا یه ذهن برای خودش داره و میتونه بعضیارو کنترل کنه. در پایان مخفی باید اول تمامی اون ماشینای کنترل کننده رو نابود کنی بعد یک در مخفی رو در مزرعه ذرت اوایل بازی پیدا کنی اونجا یک سویچ هست که اگه بزنیش شما میمیری و بازی تموم میشه. میگن که کار این سویچ این بوده که ارتباط کاراکتر بازی رو با اون موجود قطع میکنه. البته این هم یه نظریه هست و شاید هم این اشتباه باشه.
 
inside تموم کردم . آخرش پسره تبدیل به یک چیز گوشتی شد که 10 تا دست و پا داشت . بعد خودشو رسوند به ساحل و افتاد و حرکتی نکرد .

کسی می تونه درباره ی آخرش توضیح کاملی بده ؟

بعضیا میگن که در اصل اون چیز گوشتی پسر رو کنترل میکرده تا بیاد آزادش کنه. نظریه زیاده

اون چیز نتیجه آزمایشای انسانی بوده که حالا یه ذهن برای خودش داره و میتونه بعضیارو کنترل کنه. در پایان مخفی باید اول تمامی اون ماشینای کنترل کننده رو نابود کنی بعد یک در مخفی رو در مزرعه ذرت اوایل بازی پیدا کنی اونجا یک سویچ هست که اگه بزنیش شما میمیری و بازی تموم میشه. میگن که کار این سویچ این بوده که ارتباط کاراکتر بازی رو با اون موجود قطع میکنه. البته این هم یه نظریه هست و شاید هم این اشتباه باشه.
همونطور که میدونی اینا انسان نبودن و شبیه سازی شده بودن. هسته ی مرکزی هم همون غول گوشتی بود که میتونست با اجازه انسان ها کنترل کنه. اگه پایان مخفی رو میرفتی متوجه میشدی که همین پسر هم تحت کنترل بوده و شبیه سازی شده. خب حالا کی این پسرو کنترل میکرده؟ همون موجود گوشتی. در اصل شما از اول نقش همون رو داری و این موجود تونسته یه جورایی این پسره رو کنترل کنه تا بتونه در آخرش خودش رو آزاد کنه. قبول دارم پایانش خیلی خوب نبود. اگه دقت میکردی قبلش هم رئیس این کارخونه رو کشت. در آخر وقتی کنار آب میمیره به معنی آزاد شدنش بود. در آزادی مرد نه توی قفس که همه نگاش کنن. پایانش بد بود. ولی بازیش بد نبود. اتمسفر خوبی داشت. پایان Limbo بهتر بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or