PlayStation Infamous: Second Son

35330215844820241380.jpg


ناشر:Sony Computer Entertainment
سازنده:Sucker Punch
پلتفرم:PS4
تاریخ انتشار:1st quarter 2014


نسخه اول این بازی در سال 2009 عرضه شد و باعث شد که نظر منتقدان را به خود جلب کند.در نسخه اول شما در نقش یک قهرمان به نام کول مک گران بودید و که بر اثر یک حادثه در شهر امپایر سیتی باعث شد که او قدرت های زیادی به دست اورد و جریان برق را به دلخواه کنترل کند.نسخه دوم در سال 2011 عرضه شد و شما باز هم در نقش کول بودید و این شماره هم توانست مثل نسخه اول موفق شود.پس از این دو نسخه این بازی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و میشه این بازی یکی از بهترین انحصاری های کنسول PS دانست.در کنفرانس معرفی کنسول جدید سونی یعنی PS4 این بازی همراه با چند بازی دیگر معرفی شد.یکی از بزرگترین تغییراتی که در بازی رخ داده است تغییر شخصیت بازی می باشد که حال شما در نقش فردی به نام دلسین رو (Delsin Rowe) هستید.این شخصیت که به نظر قوی تر از کول می اید 24 سال سن دارد و یک نقاش گرافیتی می باشد.اکثر مردم او را به عنوان یک تروریست و یک مرد شرور می شناسند.او به صورت دودی حرکت می کند و سلاح و قدرت های خارق العاده و شگفت انگیزی دارد که این خود یکی از تفاوت های نسخه قبلی می باشد.ژانر بازی هم اکشن - ماجراجویی می باشد.




+ تـــصـــــاویــــــــــر



باتشکر از (T1SHTΛЯ , PXG)













+ تریـــلــر هــــآ





m29587.jpg

Announcement Trailer
Size : 9.65 - 31.12 MB
Download : SD HD


m30188.jpg

E3 Trailer
Size :10.13 - 33.71 MB

Download : SD HD


infamous_second_son-2282874.jpg

Gameplay Trailer E3
Size : 35 MB
480p

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



+ اخــــبــــار


باتشکر از (HoR!ZoN و ɑidɐn )



Infamous: Seceond Son دارای بخش چند نفره و آنلاین خواهد بود

files_news_9011694016_50bd8f7e7d_o_26092.nphd[3616ecfa3ac1075e3b81edbc4c104d87].jpg


یکی از عناوین انحصاری و مشهور کنسول جدید PlayStation 4 و شرکت Sony، بازی Infamous: Seceond Son می باشد، اما ظاهرا ساخت این بازی برای کنسولی جدید، از تنها تغییرات محسوس آن نیست. در یک بروشور ذکر شده است که بازی دارای چندین مود بخش Multiplayer نیز خواهد بود. که اگر درست باشد، برای اولین بار در این فرانچایز به شمار می رود.
در این بروشور ذکر شده است که یک نفر بصورت Offline ( اشاره به Single ) بازی می کند، دیگران آنلاین خواهند بود.
دیگر بازی Single Player در این بروشور، از جمله Knack، بنابر این گزارش شامل چنین لیستی نمی شوند.
بازی Infamous: Second Son در سه ماهه اول سال 2014 بصورت انحصاری برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد. Sony تنها بخش Single آن را تایید کرده و حرفی از بخش چند نفره به میان نیاورده است.





تاریخ انتشار و اطلاعاتی از گیم پلی و داستان Infamous: Second Son

با توجه به اطلاعاتی که دیروز از کاور مجله GameInformer در مورد بازی Infamous: Second Son فاش شد، تایید شد که این بازی در تعطیلات 2013 روانه بازار خواهد شد. در زیر اطلاعاتی از گیم پلی این بازی می باشد که به آن اشاره شده است:

شما به عنوان شخصیتی به نام Delsin Rowe، ایفای نقش خواهید کرد که 24 ساله است و یک آمریکایی بومی هنرمند به حساب می آید و همواره از قوانین برگرفته از سوی دولت نفرت دارد و مخالف آن است. شما به عنوان Rowe، قابلیت این را دارید که Smoke (دود) ایجاد شده را کنترل کنید. این کنترل با استفاده از DualShock 4 قابل کنترل خواهد بود. شما به قدرت دشمنانتان قادر خواهید بود؛ که این دشمنان، گروه حفاظت متهدین نامیده می شود.

DUP، شاخه ای از دولت به شمار می رود که اولویت اصلی آن، "کنترل bio-terrorists ها" می باشد. Bio-terrorist یک اسم جدید با نام "conduits" در بازی Infamous: Second Son می باشد.

Smoke اصلی ترین اسلحه Rowe می باشد. او قادر به ساخت، طراحی و استفاده از Smokeهای پرتابی، Somkeهای آتشین توپی و انجام حرکات و مانورهای آکروباتیک مانند smoke-dash می باشد. او همواره از Somke ها برای پرت کردن هوش و حواس دشمنان استفاده می کند. در این بازی شما می توانید، با استفاده از دودکش ها اتومبیل ها را از منفجر کرده و میزان دود خود را دوباره پر کنید.






 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
من که نفهمیدم چی شد؟! میخوان با اپدیت جدید فریم ریت بازی رو روی ۳۰ قفل کنن؟
خب چه کاریه این؟! مگه شما نمیگین فرسم بازی الان یکمی از ۳۰ بیشتره؟
چون بعضی وقتا(خیلی کم) گیر داره میخوان ثابتش کنن رو ۳۰؟
 
آخرین ویرایش:
من که نفهمیدم چی شد؟! میخوان با اپدیت جدید فریم ریت بازی رو روی ۳۰ قفل کنن؟
خب چه کاریه این؟! مگه شما نمیگین فرسم بازی الان یکمی از ۳۰ بیشتره؟
چون بعضی وقتا(خیلی کم) گیر داره میخوان ثابتش کنن رو ۳۰؟

این مورد مثل HUD انتخابی هست (Optional).

Sent from Valhalla.
 
من که نفهمیدم چی شد؟! میخوان با اپدیت جدید فریم ریت بازی رو روی ۳۰ قفل کنن؟
خب چه کاریه این؟! مگه شما نمیگین فرسم بازی الان یکمی از ۳۰ بیشتره؟
چون بعضی وقتا(خیلی کم) گیر داره میخوان ثابتش کنن رو ۳۰؟

خب ثابت نبودن FR باعث میشه که توی تصویر Judder به وجود بیادش....اینکار رو میکنن که تصویر کاملا تمیز بشه....البته این انتخاب رو به شما میده مثل پچ KZ وگرنه میتونی بگذاری روی همون فریم ریت متغیر بمونه.
 
تو بازی کجاها باید بگردیم دنبال این upgradeها برا قدرتها ،خیلی کم يابن،
همه قدرتهامون بدون اپگريد یا کم اپگريد مونده :d

تو نقشه بصورت نقطه ها آبی مشخص شدند. هر مرکز فرماندهی dup رو هم که نابود کنی یک سری تو همون محوطه پدیدار میشن
 
تو بازی کجاها باید بگردیم دنبال این upgradeها برا قدرتها ،خیلی کم يابن،
همه قدرتهامون بدون اپگريد یا کم اپگريد مونده :d

همونطور که مرتضی گفت Shader ها رو دو جور میشه پیدا کرد،اول اینکه تو نقشه یه نقطه های آبی رنگ هست که وقتی میری سراغشون یه چیزی عین هواپیما اسباب بازی داره پرواز میکنه،یه انرژی به سمتشون پرت کن،میوفتن پایین،بعد Shader آبی رو که گرفتی یه امتیاز به آپگردیت اضافه میشه...........
راه دوم هم اینه که هروقت یه دونه DUP Mobile Center میزنی منهدم میکنی :دی 4 تا Shader ازش پرتاب میشه بیرون...............
 
شدیدا قفل بازی هستم...
در حال حاضر فکر کنم از بهترین بازی های پی اس هست مشخصوصا که از تمام امکانات DS4 استفاده میشه

Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
 
همونطور که مرتضی گفت Shader ها رو دو جور میشه پیدا کرد،اول اینکه تو نقشه یه نقطه های آبی رنگ هست که وقتی میری سراغشون یه چیزی عین هواپیما اسباب بازی داره پرواز میکنه،یه انرژی به سمتشون پرت کن،میوفتن پایین،بعد Shader آبی رو که گرفتی یه امتیاز به آپگردیت اضافه میشه...........
راه دوم هم اینه که هروقت یه دونه DUP Mobile Center میزنی منهدم میکنی :دی 4 تا Shader ازش پرتاب میشه بیرون...............
البته Shard بودا ! نه Shader لول :d

دوستان بازی رو بخواییم با 2 نسخه قبل مقایسه کنیم چطور هست؟
من این Infamous های قبلی رو بازی میکردم بگی نگی حوصلم سر میرفت اما با این نرفت . به نظرم اکشن بازی خیلی fun و جالبتر از نسخه قبل در اومده . زیبایی محیطش هم به بازی کمک میکنه + مجموعه قدرتهای دلسین واقعا عالی هست
 
نحوه استفاده inF: SS از RAM و CPU و GPU ـه PS4:
بازی از 4.5 گیگ از 6 گیگ رم در دسترس برای بازی استفاده می کنه .

وظایف و دستور العمل های متفاوت طی رندر کردن یک صحنه :



استفاده از RAM:
The RAM of the PS4 allowed Sucker Punch to increase memory budgets by four to eight times.I/O (input/output) speed was a big problem, even from the hard drive. Input/Output speed is the communication speed between the drive and the CPU.
Measures were taken to reduce I/O pressure, caching seven more streaming chunks with a memory budget of about 240 MiB (Mebibyte, basically a more professional equivalent of megabyte) and using more and bigger media streaming pages with a budget of 40 MiB.
Texture atlases were used for many purposes, with a budget of over 200 MiB. A texture atlas is a large texture that includes many sub-textures that can be used for many objects, instead of having separate texture files for each object.
Ambient index was cached per static vertex with a budget of about 30 MiB.
The tiled light list was stored for forward pass (4 MiB).
Code was kept simple, using big linear buffers.

----
وظایفی که CPU انجام میده :
The PS4′s CPU is defined “decent,” able to handle 30,000 draws instanced in 10,000 actual draw calls, 100-400 asynchronous raycasts per frame, 50-100 animated characters with 300+ bones, even if prefetch is not a replacement for the SPU’s direct memory access.




----
تفاوت Cell ـه PS3 و 6 هسته PS4 در رندر کردن inF2 و inF: SS :


----
GPU:
GPU compute was used for some of the game’s rendering, having a positive effect for caching data like tiled lighting and specular probe application, particle and mesh processing, and easier code generation. Yet it also comes with some problems. While compute is fast, synchronization with the CPU can be a problem. It was solved by frontloading compute phases or using compute queues running alongside the graphics pipeline. The register count was also reduced to hide latency better. Ultimately GPU compute is defined “Super awesome”

How inFAMOUS: Second Son Used the PS4′s 8 (4.5) GB of RAM, CPU and GPU Compute to Make Our Jaws Drop | DualShockers
----
یک سری شات و گیف هم برای مقایسه افکت هایی هست که در inF: SS بکار رفته (با اون افکت ها و بدون اونها) :

Indirect Diffuse Lighting
http://cdn.dualshockers.com/wp-cont...OUS_SS_indirectDiffuseLightingOff-670x376.png
http://cdn.dualshockers.com/wp-cont...MOUS_SS_indirectDiffuseLightingOn-670x376.png
گیف
----
Indirect Specular Lighting 1
http://cdn2.dualshockers.com/wp-con...S_SS_indirectSpecularLightingOff1-670x376.png
http://cdn.dualshockers.com/wp-cont...US_SS_indirectSpecularLightingOn1-670x376.png
گیف
----
Indirect Specular Lighting 2
http://cdn2.dualshockers.com/wp-con...S_SS_indirectSpecularLightingOff2-670x376.png
http://cdn.dualshockers.com/wp-cont...US_SS_indirectSpecularLightingOn2-670x376.png
گیف
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or