Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
برای تجربه بسته الحاقی order of giant باید دوباره بازی اصلی تمام کرد یا از توی منو بازی جداگانه می شه تجربه اش کرد ؟؟؟؟

ممنون می شوم پاسخ دهید
 
برای تجربه بسته الحاقی order of giant باید دوباره بازی اصلی تمام کرد یا از توی منو بازی جداگانه می شه تجربه اش کرد ؟؟؟؟

ممنون می شوم پاسخ دهید
خیر, تلفیق شده با خط اصلی داستان. به نقطه خاصی از داستان (واتیکان) که برسید در قالب یه questline آنلاک میشه.
 
واقعا بسته الحاقی با کیفیتی بود ولی خب کوتاهه

۱۳۰ گیگ دانلود دوباره کمی ظلمه . آدم صبر کنه نسخه گلد ادیشن و کامل یک بازی بیاد بهتره . مسخره بازیه خود بازی میاد ، بعد چند ماه بسته الحاقی میاد و از نو باید دانلود بشه

پازل های خفنی داشت مخصوصا پازل سنگ قبر . خیلی سخت بود . چالشی و فسفرسوز

بعد جو سایلنت اومدم سراغ این بازی و قشنگ اون حس افسردگی شست برد . مفرح و پر انرژی

قایق سواری در تونل های فاضلاب زیر واتیکان برای من وایب مترو ۳ داشت
 
استودیو Machine Games با انتشار این عکس به مناسبت ۱۵ سالگی، رسما تایید کرد که توسعه بازی جدید خود را آغاز کرده است.

• بازی بعدی؟
Wolfenstein / Quake / Indiana Jones
واقعا نوبتی هم باشه نوبت جمع بندی ۳گانه ست.. تا همین الانش هم فاصله ی غیرعادی و زیادی افتاده.
و بازار هم کاملا پذیرا بنظر میرسه..
 
واقعا نوبتی هم باشه نوبت جمع بندی ۳گانه ست.. تا همین الانش هم فاصله ی غیرعادی و زیادی افتاده.
و بازار هم کاملا پذیرا بنظر میرسه..
احتمال ولف خیلی بالا هست. منتها یه جورایی هر ۳ تا عنوان رو tease کردن به اشکال مختلف و آدم دقیق نمیدونه کدومش current project هست الان
 
عجب بازی بود واقعا ، دم این ماشین گیمز به غایت اندرریتد گرم ، راحت میتونست یه شوتر تر و تمیز بسازه ( موردی که کاملا تبحر داره ) یا یه کپی از انچارتد و توم رایدر ولی کلا یه مسیر دیگه رو انتخاب کرد که که به نظرم درست بود ، هرچند ایراداتی داشت مثل هوش مصنوعی ضعیف ( کلا عادی شده این موضوع ) که تو ذوق میزد و اینکه کمی طول می‌کشه به بازی عادت کنی ، ولی پکیج کلی واقعا عالی بود
یه مورد دیگه ام اینکه به شکل عجیبی منو یاد توم رایدر های کلاسیک میندازه
موارد دیگه مثل بازیگری ( مخصوصا شخصیت voss ) و طنز بازی و... دیگه دوستان کامل توضیح دادن.
و اینکه امیدوارم دوباره شاهد بازگشت سلطان نیتن دریک و بانو لارا کرافت باشیم :دی
images (1).jpeg
 
حدود 6 ماه پیش بازی رو تموم کردم و اون زمان، جمع بندی ام این بود که بازی خیلی خوبه ولی نه عالی. چند روز پیش استیم رو که باز کردم دیدم قراره آپدیتی بدن و چند تا کاستوم و New game + بهش اضافه کنن که من رو دوباره یاد بازی انداخت و به فکر برد، که چه قدر تجربه من بعد از ماه عسلِ اتمامِ بازی، متفاوت از اکثر بازی های دیگه هست. اکثر بازی های خوب وقتی در حال بازی‌‌شون هستم یا تازه تمومشون کردم با خودم فکر می کنم که فوق العاده بود، و چند هفته بعد که خاطراتم رو با اون بازی مرور می کنم نظرم منفی تر شده و به ایراداتش پی می برم. ولی اینجا، با گذشت زمان، ارزش بازی حتی از قبل هم برام بالاتر رفته.

خلاصه این که هوس کردم بازی رو دوباره نصب کنم (خوشبختانه از دیتای بازی بک آپ گرفته بودم) و الان چند ساعتی روی NG+ بازی کردم و از دفعه اول هم دارم بیشتر لذت می برم. چیزی که برام خیلی واضحه، اینه که بازی کردنش حس خوبی میده! و این رو در مورد همه بازی ها نمی تونم بگم. شاید دلیلش خاطرات خوبی باشه که با این بازی پایینی دارم8->: (چه قدر هم سخت بود بعضی جاهاش! ولی اون زمان هیچ مانعی جلودار تموم کردن بازی نبود>:))

شاید هم دلیل اصلی اش این باشه که چه قدر حس کمدی پرفکتی توی بازی جریان داره، بدون این که زوچپون باشه. این کلیپ های خودم رو به عنوان مثال اینجا می گذارم:

View attachment clip_1,760,371,208,582.mp4

View attachment Indiana Jones and the Great Circle - 2025-10-13 7-36-46 PM.mp4

View attachment Indiana Jones and the Great Circle - 2025-10-13 6-53-44 PM.mp4
و چند ثانیه بعد :D :
View attachment Indiana Jones and the Great Circle - 2025-10-13 6-54-40 PM.mp4

یک مورد دیگه هم، نظرم در خصوص Machine Games به طور کلی هست. چه قدر شباهت می بینم بین کارهای این استودیو و Remedy. دو تا استودیو که همه ساخته هاشون امضای خاص خودشون رو دارن، کاملاً مشخص هست که خیلی به سینما علاقه دارن، مشخصه که با بودجه های پایین تر از نرمال سعی در ساخت بازی های AAA دارن و در انتها، هیچوقت هم مخاطب عادی به اندازه کافی قدرشون رو نمی دونه چون فروش بازی هاشون پایینه.

راستی چند وقت پیش هم این مستند رو در مورد پروسه ساختش و نظرات سازنده ها در مورد تصمیماتی که در حین ساخت گرفتن رو دیدم که دیدنش رو خیلی پیشنهاد می کنم.
 
متاسفانه بازی اونقدری که به بقیه چسبید به من کیف نداد ٬ شاید به خاطر این باشه که من با انتظار خیلی بالا رفتم سراغش ٬ میشنیدم که یه عده میگفتن بهترین گرافیک سال یا بهترین بازی سال ٬ هیچکدوم ازینارو نمیشه به این بازی نسبت داد ٬ برای من یه بازی متوسط بود ٬ لول دیزاین بازی به شدت منو یاد کارای آرکین مینداخت

در کل تجربه بدی نبود ولی اونقدرا که ازش تعریف شد هم نبود


پ.ن: توروخدا نسخه سوم Wolfenstein و بده :-<
 
حدود 6 ماه پیش بازی رو تموم کردم و اون زمان، جمع بندی ام این بود که بازی خیلی خوبه ولی نه عالی. چند روز پیش استیم رو که باز کردم دیدم قراره آپدیتی بدن و چند تا کاستوم و New game + بهش اضافه کنن که من رو دوباره یاد بازی انداخت و به فکر برد، که چه قدر تجربه من بعد از ماه عسلِ اتمامِ بازی، متفاوت از اکثر بازی های دیگه هست. اکثر بازی های خوب وقتی در حال بازی‌‌شون هستم یا تازه تمومشون کردم با خودم فکر می کنم که فوق العاده بود، و چند هفته بعد که خاطراتم رو با اون بازی مرور می کنم نظرم منفی تر شده و به ایراداتش پی می برم. ولی اینجا، با گذشت زمان، ارزش بازی حتی از قبل هم برام بالاتر رفته.

خلاصه این که هوس کردم بازی رو دوباره نصب کنم (خوشبختانه از دیتای بازی بک آپ گرفته بودم) و الان چند ساعتی روی NG+ بازی کردم و از دفعه اول هم دارم بیشتر لذت می برم. چیزی که برام خیلی واضحه، اینه که بازی کردنش حس خوبی میده! و این رو در مورد همه بازی ها نمی تونم بگم. شاید دلیلش خاطرات خوبی باشه که با این بازی پایینی دارم8->: (چه قدر هم سخت بود بعضی جاهاش! ولی اون زمان هیچ مانعی جلودار تموم کردن بازی نبود>:))

شاید هم دلیل اصلی اش این باشه که چه قدر حس کمدی پرفکتی توی بازی جریان داره، بدون این که زوچپون باشه. این کلیپ های خودم رو به عنوان مثال اینجا می گذارم:

View attachment 396377

View attachment 396380

View attachment 396378
و چند ثانیه بعد :D :
View attachment 396379

یک مورد دیگه هم، نظرم در خصوص Machine Games به طور کلی هست. چه قدر شباهت می بینم بین کارهای این استودیو و Remedy. دو تا استودیو که همه ساخته هاشون امضای خاص خودشون رو دارن، کاملاً مشخص هست که خیلی به سینما علاقه دارن، مشخصه که با بودجه های پایین تر از نرمال سعی در ساخت بازی های AAA دارن و در انتها، هیچوقت هم مخاطب عادی به اندازه کافی قدرشون رو نمی دونه چون فروش بازی هاشون پایینه.

راستی چند وقت پیش هم این مستند رو در مورد پروسه ساختش و نظرات سازنده ها در مورد تصمیماتی که در حین ساخت گرفتن رو دیدم که دیدنش رو خیلی پیشنهاد می کنم.
خداوکیل بازی مزخرفه
همین کلیپ هایی هم که گذاشتی عمق فاجعه رو نشون میده
 
من خیلی طرفدار سری ولف نیستم ولی این بازی از انتظاراتم بالاتر بود تو این 10 ساعتی که بازی کردم
واقعاً خوش ساخته؛ گیم پلی، طراحی مراحل و داستان خیلی خوب
محیط ها پر جزئیات
کوئست هاش هم همشون به یه شکلی جذابیت خودشون رو دارن حتی جمع آوری آیتم ها
بازی در کنار اکشن/ادونچر بودنش تا حدودی هم سندباکس ـه و فعلاً خیلی داره می چسبه :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or