Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
به نظرم سازنده ها میخواستن هرچه بیشتر بازی به فیلم ها نزدیک تر باشه واسه همین دائم پلیرا رو حول میدادن سمت مخفی کاری . بازی حتی نمیزاشت اسلحه ای که از رو زمین برمیداری رو سیو کنی و کلا ی ایتم بیشتر نمیزاشت برداری. کاملا واضحه نمیخواستن بازی سمت کامبت محور و تیپیکال فرست پرسن میلی کامبت و شوتر بره . سر همین مثلاً بیشتر رو فینیشرا و تنوع شون کار کرده بودن تا اون حس فیلما رو القا کنن. در کل بازی رو ادونچر ایندیانا جونزی بیشتر تمرکز داشت و به نظرم نمیشه یک به یک با ی بازی مثل KCD مقایسش کرد .
همونطور که میگی تمرکز رو کامبت اکشن نبود و برا منم کامبتش هیچوقت Deal breaker نبود و خیلی از بازی لذت بردم چون حداقل تو زمینه اکسپلوریشن، داستان، شخصیتا و در آوردن حس فیلم به بهترین شکل عمل کرده بود اما اینکه کم اهمیت هم باشه نبود بنظرم.
بازی خیلی سکانس داره که تو روبروی دشمن هستی و راهی غیر از 1v1 نداری، یا مثلا یکی از اکتیویتی هایی که میشه انجام داد Fist fighting ـش هست، دفعه اول که تو چپتر یک بهش برمیخوری جالبه ولی همون هی تکرار میشه به شکل های جدید تو چپترای بعدی اما کامبت هیچ فرقی نمیکنه، همینش باعث میشد دیگه فقط همون اول جذاب باشه برام و دیگه طرفش نرم.

البته فیلم ها هم کم رودررویی اکشن نداشت، چون سه گانه رو تازگی دیدم یک سری از صحنه هاش رو با جزئیات یادمه که ایندی درگیری مستقیم داشت که اتفاقا بنظرم گیمپلی Unarmed ـه KCD به شکل عجیبی میتونه خوب روش بشینه :دی
اینم البته باید در نظر گرفت که KCD از نسخه اول تا الان سال ها روش وقت گذاشته شده ولی اینا اولین بارشون هست که اول شخص مترکز رو Melee میسازن.
 
منم اون موقع که بازی معرفی شد و فهمیدم سوم شخصه تو ذوقم خورد بخصوص چون نسخه قدیمیش رو ps2 خیلی دوست داشتم....ولی خب اول اینکه ماشین گیمز که خیلی تو فاز سوم شخص نیست :D بعدم طبیعتاً سوم شخص می شد مقایسه شدیدی می شد با هم سبک هاش مثل Uncharted و Tomb Raider و احتمال زیاد شکست می خورد.
منتظرم نسخه ps اش بیاد برمش و با توجه به دیده ها و شنیده ها تو این مدت فکر می کنم ایده شون خوب پیاده کردن و گیم خوبی درومده
 
بازی واقعا جذاب و دلنشینه، استفاده از دسته هم خیلی حس خوبی میده به خصوص توی استفاده از شلاق
به معنای واقعی حس ماجراجویی رو لحظه به لحظه حس میکنی:x
چه اشارات جذابی هم به فیلما داره قشنگ کیفی میکنی
توی فیلم اول وقتی ایندیانا جونز داره تدریس می‌کنه نشون میده یه دختره از شاگرداش اینطوری داره بهش نخ میده
IMG_20250417_134522.jpg توی بازی هم وقتی بری توی همون کلاس بری پشت میز همین دختره یه نامه ازش پیدا میکنی که برای ایندیانا جونز نوشته من سر کلاس چیزی متوجه نمیشم اگه بشه برام کلاس خصوصی بزار:))

پ.ن: تروی بیکر عجیب صداش به هریسون فورد نزدیکه یعنی کسی ندونه بعید می‌دونم بتونه تشخیص بده
 
عجب شاهکاریه.
روی پی اس ۵ پرو نیتیو ۴کی با ۶۰ فریم داره اجرا میشه. تجربه ی بی نهایت عجیب و دلپذیریه.
برای اولین بار قدرت پی اس ۵ پرو مشخص شد.
بازی از هر لحاظ که بگی همه چی تمومه. هیچ ایرادی نمیتونم بهش بگیرم.
اول شخص بودن بازی بهترین انتخاب ممکن بود. به طور شگفت انگیزی وایب dishonored رو به ادم میده.
محیط های بازی وسیع و پر از رمز و رازه.
سیستم کامبت بازی اونقد وسیعه که با توالت شور هم میتونی یکیو بکشی :دی
گرافیک که دیگه حرفی نزنم بهتره:دی
بی نظیره. واقعا بی نظیرررر
 
چجوری این تاپیک خوابیده؟؟؟:o

بازی به معنای دقیق کلمه شاهکاره.

گرافیک فک انداز، کامبت سیستم عالی، پازلهای عالی، گشت و گذار سرگرم کننده و به شدت لذت بخش.

دیشب تمومش کردم و یه تجربه ناب رو برام رقم زد.

باز به معنای واقعی کلمه آندرریتده شاید اگه اسم سازندش یه چی دیگه بود الان تاپیک به جای ۳۵ صفحه ۱۰۰ صفحه جلو رفته بود
 
باز به معنای واقعی کلمه آندرریتده شاید اگه اسم سازندش یه چی دیگه بود الان تاپیک به جای ۳۵ صفحه ۱۰۰ صفحه جلو رفته بود
میدونم نیتت درسته ولی روش درستی انتخاب نکردی.

یعنی میخوای بگی مشین گیمز شناخته شده نیستن؟
کسی fps باز باشه میدونه که اینها اسطوره هستن.

از دو نسخه شاهکار ریدیک بگیر تا چند نسخه نفس گیر از ولفنشتاین.
البته غیر از آخری که آرکین زد و ترکوندتش :D

رسمی بعد از 10 سال با ولفنشتاینها و غیر رسمی 20 سال از زمان ریدیکها(starbreez) اگه کسی مشین گیمز رو نشناسه میشه گفت که گیمر حواس پرتیه :))
 
منم یه مدته بازی رو شروع کردم، به نظرم مهم ترین نقطه قوت بازی انجینشه، واقعا بی نظیره. من کارتم ۳۰۷۰ هشت گیگ هست، واسه همین مجبور شدم texture رو بزارم رو Low اولش فکر کردم بازی بهینه نیست و تو ذوقی خوردم ولی بعد چند تا ویدیو دیدم و جریان مموری کَش رو فهمیدم و روشن شد برام همه چی. جز بهترین گرافیکای صنعت گیم هست که به سیستم اصلا فشار نمیاره و تو ۱۳ ساعتی که من بازی کردم یه باگ و گلیچ و مشکل هم ندیدم با اینکه مپ ها نیمه بازه و تعامل پذیری با مپ هم زیاده. کاش این انجین تو همه گیم ها استفاده میشد.
در مورد خود گیم پلی هم تنها ایرادش اینه یکم آسونه به نظرم، رو درجه سختی بالا هم کامبت بازی چالش برانگیز نیست متأسفانه، در مورد استوری، بازی یه مقدار کند شروع میشه اولش حال نکردم ولی جلوتر رفت خیلی جالب شد و رفرنس هایی هم که به فیلم داره نمیتونم نظر بدم چون من فیلم هارو ندیدم کلا از ایندیانا جونز فقط یه بازی سال ۲۰۰۶-۲۰۰۷ ازش بود اونو تموم کردم ولی حالا بعد این گیم ترغیب شدم فیلم هاشو هم ببینم، به نظرم تو این شخصیت های مقبره گرد ایندیانا از لارا کرافت و نیتن دریک شخصیت خفن تر و کامل تری داره به مقدار لازم شوخ طبعه و جدی، همه چیز این شخصیت به اندازه هست واقعا پرفکته، پازل های بازی هم عالیه، یه جور هست وقتی حلشون میکنی یه حس accomplishment خوبی داری و اینکه من ابدا راهنمایی نمیگیرم، عقیدم اینه یا خودم میرم یا بیخیال قضیه میشم.
خلاصه که اگه حتی به این سبک و ایندیانا هم علاقه ندارید پیشنهاد میکنم به خاطر گرافیک بازی هم شده تجربه کنید و گرنه یکی از بهترین گیمای این نسل رو از دست دادین.
 
اگر معماها روی درجه آسان بزاریم ، تغییر زیاد می کنند ؟

توی سایلنت هیل ۲ ، درجه سختی معما ، تغییرات زیادی در خود معما می داد . در جزئیات حل کردن
 
قدیم که قابلیت ری تریسنگ اومد ، یک آپشن جدید بود که کارت های RTX ساپورت می کردند . ولی اجرا بازی منوط به داشتن ری تریسینگ نبود و اجباری در کار نبود .

سایبرپانک ۲۰۷۷ با اون عظمت برای اجراش اجباری نبود که کارت ری تریسینگ رو ساپورت کنه .

نمی دونم چه داستان مضحکی هست که این بازی که گرافیک شاخی هم نداره باید حتما کارت گرافیک ری تریسینگ داشته باشه .

واقعا اسیر شدیم . هنوز ۱۰۸۰ti کار می کنه ولی این مسخره بازی داستان درست کرده .

من حتی با اینکه اول بازی آلن ویک ۲ اخطار اومد ولی تونستم با ۱۰۸۰ti تمامش کنم .
 
قدیم که قابلیت ری تریسنگ اومد ، یک آپشن جدید بود که کارت های RTX ساپورت می کردند . ولی اجرا بازی منوط به داشتن ری تریسینگ نبود و اجباری در کار نبود .

سایبرپانک ۲۰۷۷ با اون عظمت برای اجراش اجباری نبود که کارت ری تریسینگ رو ساپورت کنه .

نمی دونم چه داستان مضحکی هست که این بازی که گرافیک شاخی هم نداره باید حتما کارت گرافیک ری تریسینگ داشته باشه .

واقعا اسیر شدیم . هنوز ۱۰۸۰ti کار می کنه ولی این مسخره بازی داستان درست کرده .

من حتی با اینکه اول بازی آلن ویک ۲ اخطار اومد ولی تونستم با ۱۰۸۰ti تمامش کنم .
بازی‌هایی که حتی رو کنسولها هم بصورت بومی RTGI دارند یعنی حتی مودی وجود نداره که رسترازیشن و بدون RT اجرا بشن پس رو PC هم کارت RTX لازم دارند. مثل همین ایندیانا یا آواتار و استاروارز آتلاو..
کارت 1080Ti هم دیگه خیلی قدیمی شده و از این دست بازیا روز به روز زیادتر میشن پس بنظرم تعویض کن و ارتقا بده .
 
  • Sad
Reactions: Thundersky
قدیم که قابلیت ری تریسنگ اومد ، یک آپشن جدید بود که کارت های RTX ساپورت می کردند . ولی اجرا بازی منوط به داشتن ری تریسینگ نبود و اجباری در کار نبود .

سایبرپانک ۲۰۷۷ با اون عظمت برای اجراش اجباری نبود که کارت ری تریسینگ رو ساپورت کنه .

نمی دونم چه داستان مضحکی هست که این بازی که گرافیک شاخی هم نداره باید حتما کارت گرافیک ری تریسینگ داشته باشه .

واقعا اسیر شدیم . هنوز ۱۰۸۰ti کار می کنه ولی این مسخره بازی داستان درست کرده .

من حتی با اینکه اول بازی آلن ویک ۲ اخطار اومد ولی تونستم با ۱۰۸۰ti تمامش کنم .
این بازی اتفاقا گرافیک شاخی داره واقعا روی سریز ایکس که من بازی کردم چند ساعتی گرافیکش چشم نوازه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or