Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
بازی رو بالاخره تموم کردم و عجب تجربه ماجراجویی نابی بود! خیلی کیف داد جوری که نواقصش رو خیلی راحت میشد نادیده گرفت.
داستان بازی جذاب بود و آخرش که زده بود تو فاز ماورایی باحال دراومده بود و پازلها اصلا تکراری و خسته کننده نمیشدن برام. لوکیشنها متنوع و خوب بودن و شانگهای علی رغم اینکه از همه کوتاه تر بود ولی بشدت دوسش داشتم! شلوغی محیط جنگ زده و گرافیکش چشم نواز دراومده بود. چپتر Sukhothai و قایق سواری تو جنگلهاشم خیلی چسبید مخصوصا
بخش مربوط به مار عظیم الجثش که رسما بازی ترسناک شده بود :D قشنگ اون ترس نمادین ایندیانا از مار رو میشد با تمام وجود حس کرد

همه شخصیتا خوب دراومده بودن ولی بنظرم جینا یه سر و کردن از بقیه بالاتر بود. از یه سمت شخصیت کنجکاو و ماجراجویی داشت و از سمت دیگه رفتاراش معصومیت خاصی داشت. همینطور چشمهاش بشدت رو ارائه نقشش تاثیر گذاشته بودن و رسما با نگاه کردناش احساساتسو بروز میداد که پلیرو جذب خودش میکرد. شخصا برام بهترین شخصیت مونثی بود که تو کل فرنچایز ایندینا جونز در همه مدیاها به تصویر کشیده شده بود. مخصوصا اینکه درگیر حواشیای امروزی نبود و یه زن جذاب و دوست داشتنی درش آورده بودن‌.
مسئله دیگم طنز نمادین این فرنچایز بود که گاها ادمو میخندوند. ریزه کاریای اینجوری رو خیلی خوب بهش دقت کردن.
تنها چیزی که امیدوارم برای دنباله هاش بیشتر روش کار کنن بالانس بین مخفی کاری و اکشنه و هوش مصنوعی دشمناس. همینا گاها رو مخ ادم میرفت.
با اینکه بشدت منتظر ولفنشتاین جدید و نسل نهمی از Machine Games هستم (مخصوصا با حال و هوای نسخه های قدیمی و نه ۲ شماره اخیر) ولی امیدوارم دیدن دوباره ایندیانا و جینا کنار هم خیلی طول نکشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or