طبق صحبتهای Atsushi Inaba از شرکت PG ، پورت بازی Bayonetta بزرگترین شکست این استدیو هستش. این قضیه رو Inaba طی صحبت با EDGE همینطور گفته : "بزرگترین شکست PG تا کنون ، چیزی که واقعا تو ذهن مونده ، این بازیه . در اون زمان ما واقعا نمی دونستیم که چطور میشه بخوبی روی PS3 بازی ساخت و اینکه آیا میتونستیم اون کارو انجام بدیم . اما نگاه کنید به نتیجه اش و بخصوص چیزی که تموش شد و بین گیمرها شروع به انتشار کرد ، من بعنوان بزرگترین شکست PG به اون نگاه میکنم ."
همون طور که میدونید نسخه Ps3 بازی Bayonetta از مشکل FrameRate و کنترل رنج میبرد البته این مشکل بعدها توسط سونی حل شد نه Sega !
در ادامه میگه : "یک چیزی که من میگم اینکه اون یه شکست برای هیچی نبود بلکه ما فکر میکنیم ما یاد گرفتیم تا مسئولیت هر چیزی رو بپذیریم و خوب در پروژه VanQuish ما بصورا همزمان هر دو ورژن رو توسعه دادیم . ما یاد گرفتیم و خوب اون یه شکست بدون سود نبود . اما بااینحال یه شکست بود ."
---------- نوشته در 10:46 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:45 PM ارسال شده بود ----------
همون طور که میدونید نسخه Ps3 بازی Bayonetta از مشکل FrameRate و کنترل رنج میبرد البته این مشکل بعدها توسط سونی حل شد نه Sega !
در ادامه میگه : "یک چیزی که من میگم اینکه اون یه شکست برای هیچی نبود بلکه ما فکر میکنیم ما یاد گرفتیم تا مسئولیت هر چیزی رو بپذیریم و خوب در پروژه VanQuish ما بصورا همزمان هر دو ورژن رو توسعه دادیم . ما یاد گرفتیم و خوب اون یه شکست بدون سود نبود . اما بااینحال یه شکست بود ."
---------- نوشته در 10:46 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:45 PM ارسال شده بود ----------