Id Software's Rage | PC

خب این تاپیک اختصاصی Rage خواهد بود;)

این بازی در QuakeCon 2007 در دالاس رسما توسط جان کارمک معرفی شد ...
من سعی کردم اطلاعاتی که تا کنون در ارتباط با این بازی ارائه شده را بطور خلاصه در اینجا بیارم ....

*************************************************



Rage یک بازی اول شخص اکشن است که البته به نوعی شامل سبک Racing و عناصری از سبک Adventure (ماجرایی) و RPG هم می شود که نظیر آن در هیچکدام از بازی های پیشین id دیده نمی شود ...تا جایی که گفته می شود Rage حاوی در حدود 60 درصد Action و 40 درصد Racing میباشد البته Tim Willits طراح ارشد id در این مورد می گوید که هنوز خیلی زود است که بگوییم چه میزان از زمان بازی به اکشن و چه زمانی به Racing اختصاص خواهد داشت اما انتظار میرود که در نهایت نسبت اکشن به Racing در بازی در همین حدود باشد.

آنچه که کاملا مشخصه اینست که عنوانی که توسط id در دست ساخت است با عناوین پیشین این استودیو تفاوت زیادی دارد. Willits در این ارتباط می گوید " ما می خواهیم که انتظارات مردم را از بازی های اول شخص اکشن id تغییر دهیم . ما میخواهیم عنوانی بسازیم که کاملا از Doom ، Quake و Wolfenstein متفاوت باشد "



بنظر می رسد که داستان Rage از فیلم کلاسیک The Road Warrior الهام گرفته شده باشد
Rage یک بازی غیر خطی مبتنی بر داستان می باشد که وقایع آن مربوط به بعد از زمانی می شود که یک ستاره ی دنباله دار تمدن بشر را نابود می کند .. در شرایطی که 75 سال از برخورد ستاره ی دنباله دار می گذرد و دنیا برای بازیافتن شکوه و عظمت سابقش در کشمکش است کاراکتر شما در بازی بر علیه یک رژیم ظالم و ستمگر مبارزه می کند.
Tim Willits اشاره می کند که در سال 2029 یک ستاره دنباله دار به شکل خطرناکی به زمین نزدیک می شود و بنابر این ایده ی ستاره ی دنباله دار موجود در بازی چندان هم بی ربط و دور از واقعیت نیست ..

آنچه rage را از دیگر بازی های این سبک متمایز می کند گوناگونی عناصر موجود در آن است شما علاوه بر شلیک کردن با اسلحه که از مشخصه های سبک FPS است میتوانبد سوار اتومبیل شوید با آن مسابقه دهید ، مبارزه می کنید و حتی عناصری از سبک ماجرایی نیز در بازی وجود دارد. Willits در این ارتباط می گوید " عناصری از سبک ماجرایی در Rage وجود دارد اما دوست ندارم که به آن بگویم یک "بازی ماجرایی " و این حتی یک بازی RPG هم نیست من دوست داشتم لغتی بین ماجرایی و RPG وجود داشت . عناصری که با آن دو سبک مشابه است اما دارای زمینه ی متفاوتی است و بله بافت های به کلی منحصر به فرد دنیای بازی ، کمک زیادی به ماجراجویی در بازی خواهد کرد زیرا هیچ کسی دو محیط مشابه در بازی نخواهد یافت"

67xq6wn.jpg


چیزی که این بازی را از بعضی لحاظ به سبک RPG شبیه کرده ماموریت های جانبی آن است .. Rage شامل یکسری از ماموریت های جانبی است که هیچ ارتباطی به داستان بازی ندارد و تنها ماموریت هایی هستند که انجامشان در بازی برای شما لذت بخش خواهد بود ... Willits در مورد عناصر ماجرایی بازی نیز می گوید شما می توانید در هر لحظه اتومبیلتان را متوقف کنید پیاده شوید وبه گشت و گذار بپردازید بایستی توجه داشته باشید که دنیای بازی فوق العاده بزرگ است.

به گفته ی جان کارمک بازی حاوی 80 گیگابایت داده ی غیر فشرده است و حتی هنگامی که فشرده نیز میشود برای نسخه های PC ، Xbox 360 و Mac دو DVD را کاملا پر می کند و برای PS3 نیز شامل یک دیسک بلوری می شود ...



دنیای به این بزرگی تنها با وجود موتور id Tech 5 و تکنولوژی جدیدی با نام megatexturing امکان پذیر است ( megatexturing یک تکنولوژی فشرده سازی بافت های بازی است که توسط جان کارمک ابداع شده) و اولین بار در بازی Enemy Territory: Quake Wars معرفی شد ، که یک عنوان اکشن چند نفره است که در صورتی که با تاخیری مواجه نشود در 2 اکتبر امسال (2007) منتشر خواهد شد با این وجود همان گونه که انتظار می رود تکنولوژی megatexturing در بازی Rage رشد بمراتب بیشتری کرده است .. برای نمونه Rage اساسا دارای دو موتور megatexturing می باشد . یکی برای اداره کردن زمین های بازی و دیگری برای اداره کردن بقیه قسمت های بازی . با این وجود یکی از مزیت های موتور id Tech 5 اینست که چندین بازیساز می توانند در یک زمان بر روی یک مرحله ی بازی کار کنند و می توانند هر زمانی بدون نگرانی در بافت های بازی دست ببرند زیرا بافت ها ، تاثیری بر روی عملکرد و گیم پلی بازی ندارد
یک بازیساز می تواند هر چقدر بافت که مایل است در بازی قرار دهد اما با این وجود Rage باز هم به روانی قبل اجرا خواهد شد.
بگفته ی کارمک هر 4 نسخه ی بازی (PC ، Xbox 360 ، PS3 و Mac) در اصل مشابه هستند و موتور id Tech 5 در پلتفرم های مختلف دارای هیچ مزیتی نیست و در تمام پلتفرم ها عملکرد یکسانی دارد ...id Tech 5 یک موتور پلتفرم محور نیست



Rage اولین بازی ساخت id است که بعد از مدت ها در نور خورشید اتفاق می افتد و کارمک اشاره می کند که کمپانی می توانست یک بازی دیگر Shooter که وقایع آن منحصرا در کریدور ها دنبال می شود بسازد و در حقیقیت این کار انجام هم شده بود و بعد از اتمام ساخت Doom 3 در سال 2004 بود که کارمک بر روی یک بازی جدید با اسم رمز " Darkness " مشغول به کار شد که وقایع آن در یک جزیره اتفاق می افتاد و قرار بود یک بازی Shooter ترسناک باشد اما پس از یک سال تیم توسعه به این نتیجه رسید که این بازی آنطور که باید باشد نیست و به سراغ عنوان جدید رفتند که همان Rage بود.

در Rage شما در نقش یک غریبه بازی می کنید که کارمک او را از لحاظ شخصیتی با Buck Rogers مقایسه می کند ... کاراکتر شما در بازی به مبازران و مردم کمک می کند که بر علیه یک رژیم ستمگر مبارزه کنند.
همانطور که مشخص است Rage دارای داستانی کلاسیک می باشد یعنی داستانی بر پایه ی مبارزه ی خوبی بر بدی و نیکی بر پلیدی مفاهیمی که همیشه در بازی های id دیده می شود
در این بازی شما می توانید با شخصیت های دیگر فعل و انفال داشته باشید و با آن ها ارتباط برقرار کنید و صحبت کنید.



بایستی توجه داشت که وقتی صحبت از سبک Racing می شود منظور این نیست که id سعی کرده یک Gran Turismo بسازد. در Rage اتومبیل شما به سلاح هایی فوق العاده بزرگ مجهز است حال برای نمونه در نظر بگیرید که ماموریت شما اینست که قبل از پایان رقابت ماشین شماره ی 8 را منهدم کنید .. حال تصور کنید که آمیزه ای از مسابقه با اتومبیل در حالی که به سمت شما مواد آتشزا پرتاب میشود و شما نیز بایستی هدف مورد نظرتان را منهدم کنید چقدر می تواند هیجان انگیز باشد.
Tim Willits و Todd Hollenshead می گویند شما نمی تواند کلمه ی garage (گاراژ) را بدون Rage هجی کنید. اما در بازی شما می توانید گاراژی داشته باشید که مملو از اتومبیل هایی است که قادرید به اقسام مختلف آن ها را customize (سفارشی) کنید

به نظر نمی رسد که این بازی زمان خیلی زیادی در حال توسعه بوده باشد و هنوز زمان زیادی به پایان توسعه ی آن باقیمانده است. Tim Willits می گوبد " راستش را بخواهید ، ما هنوز کاراکتر اصلی بازی را درست نکرده ایم " ... با وجودی که در حدود 18 ماه از توسعه ی این بازی می گذرد اما Tim Willits می گوید هنوز کارهای بسیار زیادی باقیمانده که بایستی بر روی آن انجام شود ...

با وجود اینکه تیم 26 نفره ی Id سخت مشغول توسعه ی Rage هستند به نظر نمی رسد که این بازی زود تر از سال 2009 منتشر شود و وقتی زمان انتشار بازی را از id Software سئوال کردیم پاسخشان همان جمله ی معروف همیشگی بود "هنگامی که تمام شود"

 
آخرین ویرایش:
دیشب یه تریلر از بازی گرفتم (البته نسخه کنسولی بود) برای 60 فریم گرافیکه خیلی خوبی داشت (در واقع عالی بود) گیم پلی هم بد نبود اما نمیدونم چرا به دلم ننشت...
 
زیاد به این سیستم هایی که معرفی میشه دل نبندید ! خود کارمک گفته بود که برای اینکه بوتونید با روزلیشن بالاتر و تکسچرهای به مراتب بالاتر و بهتر از نسخه کنسولی و در 60 فریم اجرا کنید سیستمتون واقعا باید high end باشه ! اگه اشتباه نکنم یکی از سایت ها هم بازی را پیشنمایش کرده بوده گفته بود که تو نمایشگاه بازی روی 580 و 8 گیک رم اجرا میشده .
 
زیاد به این سیستم هایی که معرفی میشه دل نبندید ! خود کارمک گفته بود که برای اینکه بوتونید با روزلیشن بالاتر و تکسچرهای به مراتب بالاتر و بهتر از نسخه کنسولی و در 60 فریم اجرا کنید سیستمتون واقعا باید high end باشه ! اگه اشتباه نکنم یکی از سایت ها هم بازی را پیشنمایش کرده بوده گفته بود که تو نمایشگاه بازی روی 580 و 8 گیک رم اجرا میشده .
فرخ الکی شلوغش نکن
این سیستم بازی هست

Processor: Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD
Video Card: GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550

580 دیگه کجا لازم میشه مرد مومن اون سایت هم هایپ الکی کرده

شما یک 275 داشته باشی تقریبا قدرتش میشه 2 برابر 9800 که خودشو گفتن کافی هست حالا خودت حساب کن الان 275 هم هیچ حساب میشه تو کارت های الان
ابنجاست که باید فرق بازی های شاهکاری مثل مترو و ویچر 2یا همین بتلفیلد 3 را با این جور بازی ها دونست
نسخه اون بازی ها کاملا جدا خاص هستند اما ظاهرا نسخه این بازی یک پورت کنسولی هست با کمی تفاوت !
این موضوع را خیلی راحت از سیستم پیشنهادی می شه فهمید
 
ببین من حال و حوصله سر کله زدن ندارم . حداقل اونقدرها در مرورد این بازی خوندم که بفهمم چی به چیه . شما فکر نکنید یه سیستم وقتی از طرفه سازنده معرفی میشه یعنی میتونید با اون سیستم بهترین کیفیت و بهترین فریم را تحویل بگیرید . کرایسیس 1 را یادتون بیارید با سیستم مورد نیاز !

این سایت بازی را که 1 ماهه پیش تجربه داشته گفته بازی GTX 560 که اشتباهی گفتم 580 و در 8 گیگ رم اجرا میشده !
Id Software's another we're used to. And could the box on which we play so much more. It is in fact a 3.3 GHz Core i5, this 64-bit Windows 7, eight gigabytes of RAM and a GTX 560th In the graph setting we can not, however, do much to change except the resolution and anti-aliasing.

جایی هم که قرمز کردم بخون . میگه ما نتونستیم تنظیمات گرافیکی را عوض کنیم ! در همین راستا سازندگان بازی هم گفتن شما هرچقدر سیستمتون قویتر باشه انجین بازی به صورت اتوماتیک گرافیک بازی را براتون ارتقاء یا کاهش میده . مثلا اگه شما 512 مگ حافظه داشته باشید تکسچرهای بازی در همون میزان تنظیم خواهد شد و یا اگه شما 1 گیگ حافظه داشته باشید تکسچرها به مراتب بالاتر میره . ظاهرا تو بازی تنظیمات گسترده گرافیکی به صورت دستی نیست ! تا به اون کیفیت و فریم مورد نظر برسه ! انجین بازی خودکار عمل میکنه !

RAGE: I took the opportunity and looked at the options menu. There were no graphic options beside resolution, brightness, anti-aliasing and GPU transcoding. Is this a limitation of the test version?

Tim: This is a feature of the id Tech 5. The Engine automatically adjusts to your hardware to ensure the best performance and graphics the hardware can provide.

For example: You have a video card with 512MB VRAM, 4GB of normal RAM and a decent processor. Now the id Tech 5 adjusts the quality of the Level of Detail to the available resources. If you have twice the RAM the engine scales dynamically up to it, improves the textures and objects in the far look sharper and more detailed. At the same time the engines tries to keep running at 60 FPS even though this is not also possible – dependent on the situation.

خود کارمک هم 2 ماه پیش تو مصاحبه ها گفت که اگه شما بخواید کیفیت بهترین نسبت به کنسولها بگیرید که تو 60 فریم اجرا بشه و دو برابر کیفیت تکسچر داشته باشید با جزئیات بالاتر واقعا باید سیستموتون high end باشه !

این بازی یک پورت کنسولی هست با کمی تفاوت !

خیر عزیزم ! بازی به هیچ وجه ممکن روی هیچ پلتفرمی پورت نیست !
 
آخرین ویرایش:
زیاد به این سیستم هایی که معرفی میشه دل نبندید ! خود کارمک گفته بود که برای اینکه بوتونید با روزلیشن بالاتر و تکسچرهای به مراتب بالاتر و بهتر از نسخه کنسولی و در 60 فریم اجرا کنید سیستمتون واقعا باید high end باشه ! اگه اشتباه نکنم یکی از سایت ها هم بازی را پیشنمایش کرده بوده گفته بود که تو نمایشگاه بازی روی 580 و 8 گیک رم اجرا میشده .

اخه همه که high end نیستن ولی وقتی بقول بچه ها megatexture و بقیه پک ها رو بده همین جوری که شما گفتی میشه.
 
Tim: This is a feature of the id Tech 5. The Engine automatically adjusts to your hardware to ensure the best performance and graphics the hardware can provide.
اینش که دیگه شاهکاره! سیستم پیشنهادی پایینش رو قبول داشتم ولی اینکه تنظیمات بازی خودش دینامیک عمل کنه اونم توی PC که تمام لذتش به همین آپشن گرافیکی و آزادی انتخاب توشه واقعا یه حرکت مسخره و مضحک هست! آخه مگه اون سیستمی که واسه دتکت کردن سخت افزار گذاشتن چقدر قدرت تشخیص داره؟ همون حالت اتوی کانفیگی هست که روی بازی ها هست و کسایی که به آپشن آشنایی ندارن ازش استفاده می کنن که اونم تقریبا اکثرا اشتباه و ضعیف انتخاب می کنه و شیره سیستم رو نمی کشه!( این یک ویژگی جدید موتور id tech 5 هست !!lol)بعد گیرم که درصد اشتباه توی این سیستم صفر هست ولی تکلیف اونایی که میخوان اورکلاک کنن چی میشه؟ بعضی وقت ها میشه قدرت سیستم رو با یه اورکلاک کردن 30-40 یا حتی 50 درصد ارتقا داد! همه جورش رو دیده بودیم این مدلیش رو نه
 
اینش که دیگه شاهکاره! سیستم پیشنهادی پایینش رو قبول داشتم ولی اینکه تنظیمات بازی خودش دینامیک عمل کنه اونم توی PC که تمام لذتش به همین آپشن گرافیکی و آزادی انتخاب توشه واقعا یه حرکت مسخره و مضحک هست! آخه مگه اون سیستمی که واسه دتکت کردن سخت افزار گذاشتن چقدر قدرت تشخیص داره؟ همون حالت اتوی کانفیگی هست که روی بازی ها هست و کسایی که به آپشن آشنایی ندارن ازش استفاده می کنن که اونم تقریبا اکثرا اشتباه و ضعیف انتخاب می کنه و شیره سیستم رو نمی کشه!( این یک ویژگی جدید موتور id tech 5 هست !!lol)بعد گیرم که درصد اشتباه توی این سیستم صفر هست ولی تکلیف اونایی که میخوان اورکلاک کنن چی میشه؟ بعضی وقت ها میشه قدرت سیستم رو با یه اورکلاک کردن 30-40 یا حتی 50 درصد ارتقا داد! همه جورش رو دیده بودیم این مدلیش رو نه

یکی از علتهاش حفظ فریم هست . انجین نه تنها فقط در تنظیمات خودکاره بلکه تو حین بازی کردن هم داینامیک عمل میکنه ! ممکنه تو , تو بازیهای دیگه یکبار که تنظیم کردی اوایل بازی 30 فریم را ثابت بگیری ولی تو صحنه های شلوغ افت فریم داشته باشی ولی id tech 5 با jوجه به سیستمت , هر مکانی را تشخیص داده و تنظیمات را عوض میکنه تا فریم ثابت بمونه و حتی تو نسخه کنسولی هم اینطور هست که میگه تو بعضی از صحنه رزولیشن بازی داینامیک عمل میکنه .
در مورد اورکلاک کردن هم خوب وقتی سیستمت را اورکلاک میکنی اون چیزی که خودشون گفتن کارایی بهتری میتونی بگیری !
 
ببین من حال و حوصله سر کله زدن ندارم . حداقل اونقدرها در مرورد این بازی خوندم که بفهمم چی به چیه . شما فکر نکنید یه سیستم وقتی از طرفه سازنده معرفی میشه یعنی میتونید با اون سیستم بهترین کیفیت و بهترین فریم را تحویل بگیرید . کرایسیس 1 را یادتون بیارید با سیستم مورد نیاز !

این سایت بازی را که 1 ماهه پیش تجربه داشته گفته بازی GTX 560 که اشتباهی گفتم 580 و در 8 گیگ رم اجرا میشده !

بازی به هیچ وجه ممکن روی هیچ پلتفرمی پورت نیست !
حوصله نداری که دیگه مشکل خودت هست می تونی بحث نکنی !
یعنی چی یعنی سیستم پیشنهادی شرکت را هم قبول نداری !!!!!واقعا که !!!!!
درمورد اون سایت هم که میگی اشتباه گفتی 580 کجا 560 کجا حداقل بین 15 تا 20 فریم فرقشون هست از نظر قدرت !!

اینش که دیگه شاهکاره! سیستم پیشنهادی پایینش رو قبول داشتم ولی اینکه تنظیمات بازی خودش دینامیک عمل کنه اونم توی PC که تمام لذتش به همین آپشن گرافیکی و آزادی انتخاب توشه واقعا یه حرکت مسخره و مضحک هست! آخه مگه اون سیستمی که واسه دتکت کردن سخت افزار گذاشتن چقدر قدرت تشخیص داره؟ همون حالت اتوی کانفیگی هست که روی بازی ها هست و کسایی که به آپشن آشنایی ندارن ازش استفاده می کنن که اونم تقریبا اکثرا اشتباه و ضعیف انتخاب می کنه و شیره سیستم رو نمی کشه!( این یک ویژگی جدید موتور id tech 5 هست !!lol)بعد گیرم که درصد اشتباه توی این سیستم صفر هست ولی تکلیف اونایی که میخوان اورکلاک کنن چی میشه؟ بعضی وقت ها میشه قدرت سیستم رو با یه اورکلاک کردن 30-40 یا حتی 50 درصد ارتقا داد! همه جورش رو دیده بودیم این مدلیش رو نه
دقیقا محمد اصلا همچین چیزی امکان نداره حتی اگه سازندها همچین چیزی راگفته باشند
حالا هی بیا بگو ولی ظاهرا بعضی ها نمی خواهند قبول کنند مثل این فرخ :))
یکی از علتهاش حفظ فریم هست . انجین نه تنها فقط در تنظیمات خودکاره بلکه تو حین بازی کردن هم داینامیک عمل میکنه ! ممکنه تو , تو بازیهای دیگه یکبار که تنظیم کردی اوایل بازی 30 فریم را ثابت بگیری ولی تو صحنه های شلوغ افت فریم داشته باشی ولی id tech 5 با jوجه به سیستمت , هر مکانی را تشخیص داده و تنظیمات را عوض میکنه تا فریم ثابت بمونه و حتی تو نسخه کنسولی هم اینطور هست که میگه تو بعضی از صحنه رزولیشن بازی داینامیک عمل میکنه .
در مورد اورکلاک کردن هم خوب وقتی سیستمت را اورکلاک میکنی اون چیزی که خودشون گفتن کارایی بهتری میتونی بگیری !
اره برای حفظ فریم بله اون هم رو کنسول نه رو pc !!!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه اکثر اطلاعاتی که شما داری رو می کنی برای کنسول هستو داری یک جور ربطش میدی رو pc !!!!!!!!!!!
اصلا مشکل فریم تو pcمعنی نمیده چون دست سازندها و کاربر ها تو این ضمینه کاملا باز هست
 
حوصله نداری که دیگه مشکل خودت هست می تونی بحث نکنی !
یعنی چی یعنی سیستم پیشنهادی شرکت را هم قبول نداری !!!!!واقعا که !!!!!
درمورد اون سایت هم که میگی اشتباه گفتی 580 کجا 560 کجا حداقل بین 15 تا 20 فریم فرقشون هست از نظر قدرت !!
اره برای حفظ فریم بله اون هم رو کنسول نه رو pc !!!!!!!!!!!!!!!
متاسفانه اکثر اطلاعاتی که شما داری رو می کنی برای کنسول هستو داری یک جور ربطش میدی رو pc !!!!!!!!!!!
اصلا مشکل فریم تو pcمعنی نمیده چون دست سازندها و کاربر ها تو این ضمینه کاملا باز هست

خوبه بهت منبع دادم که ببینی بازی روی چی اجرا میشده ! سازنده ها همیشه سیستم اعلام میکنند اونقت تو میتونی ازش بهترین کارایی را بگیری ؟! نمونه بارزش کرایسیس 1 هنوزم سیستم ها دارن جلوش لنگ میندازن :lol:
اهان پس فریم تو pc مهم نیست ؟! حتی تو خودت هم تنظیمات کنی باز تو یه محیطی قرار میگیری که افت فریم میده ! این تنظیمات اتوماتیک اجازه چنین کاری را نمده . بالاخره چه دوست داشته باشی اینه که هست ! حالا تو دوست داری را ببندی و هیچی از بازی اطلاع نداری نیاز به بحث کردن نیست ! این مصاحبه را بخون قشنگ توضیح داده حتی در مورد نسخه pc
http://www.idgames.de/showthread.php/12896-idGames-Exclusive-Interview-with-Tim-Willits
 
گاتل با اینکه کلا حوصله کل کل باهات ندارم ! اما جون من ! جون من با 580 رله هست دیگه !!!>:d:x:x

اگه تو PC فن میشدی کل مشکلات سایت با تو حل میشد !:d
 
گاتل با اینکه کلا حوصله کل کل باهات ندارم ! اما جون من ! جون من با 580 رله هست دیگه !!!>:d:x:x

اگه تو PC فن میشدی کل مشکلات سایت با تو حل میشد !:d

برای بعضی ها که حتی خبر ندارند ! قسم خوردم rage را اولین بار روی pc میرم :دی من کلا fps را اول از همه ترجیح میدم روی pc برم مخصوصا fps ها ماله سازنگانی مثل valve و id باشه .
دیگه همه میدونند از بزرگترین فنهای hl2 و کارهای id هستم و تمام تجربیاتم روی pc بوده دیگه ؟!
 
یکی از علتهاش حفظ فریم هست . انجین نه تنها فقط در تنظیمات خودکاره بلکه تو حین بازی کردن هم داینامیک عمل میکنه ! ممکنه تو , تو بازیهای دیگه یکبار که تنظیم کردی اوایل بازی 30 فریم را ثابت بگیری ولی تو صحنه های شلوغ افت فریم داشته باشی ولی id tech 5 با jوجه به سیستمت , هر مکانی را تشخیص داده و تنظیمات را عوض میکنه تا فریم ثابت بمونه و حتی تو نسخه کنسولی هم اینطور هست که میگه تو بعضی از صحنه رزولیشن بازی داینامیک عمل میکنه .
در مورد اورکلاک کردن هم خوب وقتی سیستمت را اورکلاک میکنی اون چیزی که خودشون گفتن کارایی بهتری میتونی بگیری !
اینکه بیای و برای اینکه بتونی فریم رو ثابت نگه داری یه سیستمی درست کنی که دینامیک وسط بازی از کیفیت تکسچرها بکاهه اصلا کار شاهکاری نیست و یه ضعفه حتی! چون بازی ساز در صورتی کارش توی بخش ویژوال جای تحسین داره که بتونه یه بازی بسازه با یه گرافیک شاخ و یه فریم ثابت و اینکه بیای و از کیفیت بازی بزنی تا فریم ثابت بمونه از نظر من یه ماسمالی هست و گول مالیدن به سر گیمر ها! من کارمک رو خیلی قبول دارم و می دونم بازیش عالیه ولی از لحاظ فنی این کاری که داره می کنه جبران ضعف موتورش هست و الا کسی دوست نداره بدون اینکه حتی بفهمه، از کیفیت گرافیک بازیش کم بشه بخصوص کسایی که برای گرافیک ریج میان و میخرنش و الا برای من چندان تفاوتی نمی کنه و گیم پلی و مسایل مهم دیگه حرف اول و آخر رو میزنه
 
اینکه بیای و برای اینکه بتونی فریم رو ثابت نگه داری یه سیستمی درست کنی که دینامیک وسط بازی از کیفیت تکسچرها بکاهه اصلا کار شاهکاری نیست و یه ضعفه حتی! چون بازی ساز در صورتی کارش توی بخش ویژوال جای تحسین داره که بتونه یه بازی بسازه با یه گرافیک شاخ و یه فریم ثابت و اینکه بیای و از کیفیت بازی بزنی تا فریم ثابت بمونه از نظر من یه ماسمالی هست و گول مالیدن به سر گیمر ها! من کارمک رو خیلی قبول دارم و می دونم بازیش عالیه ولی از لحاظ فنی این کاری که داره می کنه جبران ضعف موتورش هست و الا کسی دوست نداره بدون اینکه حتی بفهمه، از کیفیت گرافیک بازیش کم بشه بخصوص کسایی که برای گرافیک ریج میان و میخرنش و الا برای من چندان تفاوتی نمی کنه و گیم پلی و مسایل مهم دیگه حرف اول و آخر رو میزنه
اصلا این موضوع اگر حقیقت داشته باشه ( من اصلا مطالعه نداشتم در مورد ریج) خیلی مسخره و مضحکه(حداقلش رو pc)!!! فکر هم نمکینم کارمک همچین خزعبلی رو تایید کرده باشه !
اگرم باشه احتمالا اختیاری خواهد بود
 
آخرین ویرایش:
اینکه بیای و برای اینکه بتونی فریم رو ثابت نگه داری یه سیستمی درست کنی که دینامیک وسط بازی از کیفیت تکسچرها بکاهه اصلا کار شاهکاری نیست و یه ضعفه حتی! چون بازی ساز در صورتی کارش توی بخش ویژوال جای تحسین داره که بتونه یه بازی بسازه با یه گرافیک شاخ و یه فریم ثابت و اینکه بیای و از کیفیت بازی بزنی تا فریم ثابت بمونه از نظر من یه ماسمالی هست و گول مالیدن به سر گیمر ها! من کارمک رو خیلی قبول دارم و می دونم بازیش عالیه ولی از لحاظ فنی این کاری که داره می کنه جبران ضعف موتورش هست و الا کسی دوست نداره بدون اینکه حتی بفهمه، از کیفیت گرافیک بازیش کم بشه بخصوص کسایی که برای گرافیک ریج میان و میخرنش و الا برای من چندان تفاوتی نمی کنه و گیم پلی و مسایل مهم دیگه حرف اول و آخر رو میزنه
دقیقا همین طور هست چه معنی میده با این سخت افزارو کارت ها و cpuها بیایند همچین کاری بکنند البته محمد جان وقتی پلتفورم اصلی بازی کنسول باشه بهتر از این خم نمیشه انتظار داشت !
اصلا این موضوع اگر حقیقت داشته باشه ( من اصلا مطالعه نداشتم در مورد ریج) خیلی مسخره و مضحکه(حداقلش رو pc)!!! فکر هم نمکینم کارمک همچین خزعبلی رو تایید کرده باشه !
اگرم باشه احتمالا اختیاری خواهد بود
میثم جان میبینی حالا برا کنسول بگی یک چیزی هر چند که محمد بالا کامل توضیح داد این کار هم نمی تونه شاخ باشه ولی رو pcکه کلا خند دار هست و غیر قابل باور
در کل از همین الان بگم گرافیک توی 3 پلتفورم تقریبا برابر هست به جز رزولیشن که می تونه رو pcقابل عوض کردن باشه
و اشتباه اصلی سازنده این هست که پلتفورم اصلی را pcقرار نداده
 
اینکه بیای و برای اینکه بتونی فریم رو ثابت نگه داری یه سیستمی درست کنی که دینامیک وسط بازی از کیفیت تکسچرها بکاهه اصلا کار شاهکاری نیست و یه ضعفه حتی! چون بازی ساز در صورتی کارش توی بخش ویژوال جای تحسین داره که بتونه یه بازی بسازه با یه گرافیک شاخ و یه فریم ثابت و اینکه بیای و از کیفیت بازی بزنی تا فریم ثابت بمونه از نظر من یه ماسمالی هست و گول مالیدن به سر گیمر ها! من کارمک رو خیلی قبول دارم و می دونم بازیش عالیه ولی از لحاظ فنی این کاری که داره می کنه جبران ضعف موتورش هست و الا کسی دوست نداره بدون اینکه حتی بفهمه، از کیفیت گرافیک بازیش کم بشه بخصوص کسایی که برای گرافیک ریج میان و میخرنش و الا برای من چندان تفاوتی نمی کنه و گیم پلی و مسایل مهم دیگه حرف اول و آخر رو میزنه
کجاش ضعف هست ؟ خب این یه معامله خیلی سادست ! یا باید فریم را از دست بدی یا کیفیت گرافیکی را . این کاملا یه موضوع روشن هست که وقتی فریم افت کنه کیفیت گرافیکی سرجاش میمونه ! خب اینا ترجیح دادن فریم سرجاش بمونه ولی گرافیک افت کنه .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or