Multi Platform I.G.I.: Origins

سازنده
Antimatter - Toadman Interactive
ناشر
Antimatter - Toadman Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
180474

ORIGINS
I.G.I. Origins

Release Date: Coming Soon
Platform: PS4, Xbox One, PC
Developer: Antimatter Games
Publisher: Toadman Interactive

پس از گذشت 19 سال از I.G.I.-2: Covert Strike، نسخه جدیدی از فرنچایز I.G.I و نسخه سوم این مجموعه توسط Antimatter Games با استفاده از آنریل انجین توسعه‌یافته و توسط Toadman Interactive در تاریخ نامعلومی از سال 2022 میلادی منتشر خواهد شد. آی جی آی اوریجینز بازی شوتر اول شخص، اکشن و مخفی کاری می باشد و همانگونه که از عنوانش بر می‌آید، یک پیش‌درآمد یا پریکوئل برای نسخه های قبلی یعنی Project I.G.I و I.G.I.-2: Covert Strike می‌باشد.
180502

بازی در سال 1980 میلادی و در اواخر جنگ سرد روایت می‌شود و اولین بازی در سری I.G.I می‌باشد که دیوید جونز شخصیت اصلی آن نیست و بازیکنان می‌توانند از یک کاراکتر مرد یا زن با اسم رمز Regent، استفاده کنند. شما با ریجنت ماموریت ‌های مختلفی را برای سرویس‌های جاسوسی در سراسر جهان انجام می ‌دهید. همچنین در طول داستان با سرویس اطلاعات مخفی بریتانیا، یا همان MI6، همکاری خواهید کرد و در نهایت، با چگونگی شکل‌گیری سازمان Insitute of Geotactical Intelligence، یا به‌ طور مخفف I.G.I، آشنا خواهید شد. این عنوان همانند دو نسخه پیشین خود سبک شوتر اول‌ شخص و مخفی ‌کاری را دنبال می‌کند و طرفداران می‌توانند با انواع سلاح‌ ها و تکنولوژی‌ ها، از دوره جدید نابودی هسته‌ای جلوگیری کنند. انتشار I.G.I Origins برای کنسول های نسل نهم یعنی پلی‌ استیشن 5 و اکس‌باکس سریز ایکس و سریز اس مشخص نیست، اما با توجه به تاریخ عرضه آن در 2022 احتمالش وجود دارد.

پس از گذشت حدودا یک سال از آخرین اطلاعات منتشر شده و تریلر بازی، کانال یوتیوب توسعه‌دهنده IGI: Origins یعنی Antimatter Games با انتشار ویدئویی از مراحل ساخت بازی خبر داد.
ریچ بارهام، کارگردان بازی درباره اشتیاق آنتی‌متر گیمز برای زنده نگه داشتن روح سری بازی I.G.I صحبت کرد:

"سلام همگی!
اینجا تیم آنتی‌متر گیمز هست. ما میدونیم که مدت زیادی از آخرین اطلاعات درباره آی‌جی‌آی اوریجینز گذشت؛ ما می‌خواهیم که در این (بخش) بهتر بشویم. پس همین‌گونه که پیش می‌رویم، ما هیجان‌زده‌ایم که اخبار و اطلاعات جدید بیشتری را درباره بازی و پیشرفتی که می‌کنیم، به اشتراک بگذاریم.
بیشترین سوالی که از شما دریافت کردیم درباره تاریخ انتشار بازی هست. ما سخت بر روی بازی کار می‌کنیم، توسعه بازی به خوبی پیش می‌رود و قرار است که (بازی) در 2022 منتشر شود. ما هنوز برای یک تاریخ عرضه دقیق آماده نیستیم، ولی مطمئن باشید به محض اینکه بتوانیم، بیشتر به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین برای اطلاعات بیشتر حتما چنل یوتوب ما را دنبال کنید.
سوال دیگری که از ما پرسیده شده بود، این بود که آیا کسی از تیم توسعه اصلی بازی یعنی "اینرلوپ استودیوز" بر روی "آی‌جی‌آی اوریجینز" کار می‌کند؟
تعداد زیادی از تیم ما در آنتی‌متر گیمز طرفداران بزرگی از بازی‌های اصلی (نسخه‌های اول و دوم) هستند، همان‌طور که خودتان هم هستید و درحالی که ما کسی از تیم توسعه اصلی (اینرلوپ استودیوز) نداریم ولی بسیار مشتاقیم که روح بازی‌های اصلی را زنده نگه داریم."
تیم آنتی‌متر گیمز از اهمیت نظرات و همینطور میزان اهمیتی که بازخورد های طرفداران برایشان دارد گفت و اینکه نظرات و بازخوردها نقش مهمی در شکل گرفتن بازی دارد و همینطور نتایج نظرسنجی را اعلام کرد.

c7a829e36a783b40c9087f73343286c8bb4b931f.jpg

همینطور به بعضی از سوالات جواب داده شد.

1. تاریخ عرضه بازی در چه زمانی است؟
می‌دانیم که چقدر مشتاق هستید تا بدانید دقیقا در چه زمانی میتوانید IGI Origins را بازی کنید. ما هم مشتاقیم که آن را به دستان شما برسانیم! در حال حاضر، ما می‌توانیم تایید کنیم که بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد. هروقت آماده رونمایی از تاریخ عرضه دقیق بودیم، شما اولین نفری خواهید بود که از آن مطلع می‌شوید!

2. بازی IGI Origins بر روی چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد؟
شما می‌توانید بازی را همین الان بر روی استیم به ویش‌لیست های خود اضافه کنید. ما اخبار بیشتری درباره سایر پلتفرم‌ها در زمانی دیگر خواهیم داشت.

3. مشخصات مورد نیاز برای اجرای بازی روی PC چیست؟
با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار، می‌توانیم مشخصات مورد نیاز را با شما به اشتراک بگذاریم.

4. آیا بازی دارای حالت چندنفره (مولتی‌پلیر) خواهد بود؟
بازی IGI Origins یک تجربه تک‌نفره خواهد بود.

5. آیا نسخه ریمستری از نسخه های اصلی منتشر خواهد شد؟
حق نشر بازی های اصلی (.Project I.G.I و I.G.I.-2: Covert Strike برای ناشران اصلی بازی محفوظ است بنابراین ما قادر به انتشار ریمستر نیستیم.

6. آیا شخصیتی در این بازی برمی‌گردد؟
ما در ماه‌های آینده، آپدیت ویدیویی بیشتری خواهیم داشت تا آشنایی بیشتری نسبت به شخصیت هایی که در حال ساخت هستند داشته باشید. گوش به زنگ باشید.

7. آیا استودیو آنتی‌متر گیمز با کیم جنسن (طراح صدای بازی های اصلی) در حال کار است؟
سوال خوبی است! ما هم طرفدار کیم جنسن و کار های ایشان هستیم! صدا برای ساخت تنش بسیار مهم است و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا برنامه‌هایمان را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم.

8. بازی IGI Origins توسط چه موتور بازی در حال ساخت است؟
بازی در سال توسعه با استفاده از موتور آنریل انجین 4 است.

9. آیا نسخه بتا از بازی منتشر خواهد شد؟
با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار، اطلاعات دقیق‌تری را درباره بازی با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

10. آیا ایستر اگ در بازی وجود دارد؟
احتمالا نمی‌توان به این سوال جواب داد! قرار است که یک سورپرایز باشد! اگرچه ممکن است ارزشش را داشته باشد تا ویدیوهای آپدیت مارا بررسی کنید تا شاید چیزی در آنجا هست یا نه...
در این آپدیت به مناسبت ۲۱ سالگی بازی Project I.G.I، تیم آنتی‌متر گیمز ویدیوی پشت‌صحنه‌ای از توسعه بازی منتشر کرد.

همچنین قبل از آن یک ویدیوی Top 10 از ۱۰ تا از بهترین لحظات طرفداران در سری بازی I.G.I منتشر کرده بود که در آن Kim Jensen، آهنگ‌ساز بازی‌های I.G.I حضور داشت و از تجربه خودش از مراحل توسعه بازی های Project I.G.I و I.G.I. 2: Covert Strike گفت.
ویدیوی منتشر شده توسط Antimatter Games که در آن درباره طراحی بازی صحبت و کمی از کانسپت آرت‌های بازی نشان داده می‌شود.
این ویدئو به مناسبت سالگرد عرضه I.G.I. 2: Covert Strike در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است.

 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,079
نام
مــاکــان
استودیو اعلام کرده که علاوه بر انتقال توسعه بازی به UE5 ، توسعه "83" متوقف کرده تا همه نفرات استودیو روی IGI کار کنن و روند توسعه سریعتر بشه.
83 یکی 2سال زودتر از Origins معرفی شده بود و کلی از مراحل توسعش هم طی شده، اما این استودیو با نفرات کمی که داره تصمیم گرفته که 2تا بازی بزرگ رو بطور همزمان توسعه نده.
این خبر حداقل طرفدارهای IGI خوشحال میکنه!

Code:
At AntiMatter Games, we are fully committed to bringing the best game experiences for our players. As part of this initiative, our team has been hard at work and is delighted to share updates on our current projects.

First, we are thrilled to announce that we have moved to Unreal Engine 5! We are confident that the update to the new, superior engine will make a significant impact on our games and ensure we deliver on our promise.

With that goal in mind, we will be shifting gears and focusing our development efforts on ensuring we create the best game experience for IGI: Origins. 
The game has received overwhelming support from our community thus far, and we can’t wait to share more. 
In the meantime, we will continue to provide regular development updates via Mission Briefings on our YouTube channel: https://www.youtube.com/c/AntiMatterGamesUK.

Lastly, as we concentrate our efforts on making IGI: Origins everything it can be, we will be pausing development of ’83 for the duration. We believe that bringing the full team together will allow us to set the quality bar for IGI even higher.

Our team is extremely excited about the possibilities the latest engine technology can have for our games, and we look forward to sharing more about our development progress in the coming months.

Rich Barham, CEO AntiMatter Games
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر