Human Element با موتور CryEngine ساخته خواهد شد

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Human-Element-PS4-XBO-PC-CryEngine.jpg

Human Element اولین بازی استودیوی Robotoki خواهد بود که قرار است با موتور گرافیکی CryEngine توسعه یابد.
موسس این استودیو کارمند سابق Infinity Ward آقای Robert Bowling است، کسی که قبلا در استودیوی IW برنامه ریز و استراتژیست خلاق تیم بوده است.
Human Element یک بازی در سبک open-world ،دارای المان هایی همچون ترس و بقا و داستانی آخرالزمانی است که بیشتر داستان بازی مرتبط با دنیایی پر از زامبی و تلاش برای زنده ماندن خواهد بود.
"35 سال بعد از نابودی زمین می گذرد، جامعه و مردم آرام آرام می خواهند منطقه خود را گسترش داده، در حالی که باید با خیلی از مشکلات نیز دست و پنجه نرم بکنند."
Bowling در مورد روند ساخت بازی می گوید:
"داستان بلندپروازانه و گیم پلی عالی چیزهایی است که ما به دنبال آن خواهیم بود. CryEngine برای ما بهترین گزینه است. این ویژگی به ما اجازه می دهد تا ما بتوانیم در دنیایی باز جزئیاتی غنی و کاربرپسند را خلق نماییم و نهایتا بتوانیم یک عنوان اول شخص بسیار زیبا را برای بازیبازها به ارمغان بیاوریم."
نسخه PC این بازی قرار است که در نوامبر سال 2015 عرضه شود. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه نسخه های کنسولی (PS4 . XB 1) مشخص نشده است.
[source]
 
چه تفاوت بزرگی! چه کلیکر چه زامبی !

کلا متاسف هستم برای برخی از اعضای محترم بازی سنتر که اینقدر جانب دارانه و سطحی به پست ها نگاه میکنن ! وارد هر پست که میشیم دارن در مورد بازی های مورد علاقه وکنسول مورد علاقشون دعوا میکنن . چنان تعصبی دارن بعضی ها انگار وظیفه سنگین تولید اون بازی رو بر دوش کشیدن در صورتی که هممون یه مشت pirates بیش نیستیم !

- - -ویرایش - - -

تفاوت عمده شون
این بود که کلیکر ها سریعتر بودن! حالا هرکی از راه میرسه میگه من که زامبی ندیدم انگار قبل اومدن last of us رشته دانشگاهی شون کلیکر شناسی بوده!;)


البته زامبی های تو رزیدنت اویل 6 هم سریع میدویدن ها :d کلیکر، زامبی، جاوو، واکر همشون سر و ته یک کرباس هستند. ولی در حوزه ی دشمن شناسی :d اگه بخوایم مورد بحث قرارشون بدیم از نظر خصوصیات ظاهری و رفتاری یک تفات هایی دارن اما بهرحال همشون آلوده هستن حالا به ویروس قارچ یا انگل ...
 
واقعا بازی tlou با بازی های دیگه خیلی فرق داشت:x حداقل از زامبی کلیشه ایی دیگه استفاده نشد و این یعنی خلاقیت تیم سازنده............... بعد از قرنی بلاخره یه چیز طبیعی مثل همین کلیکرها(یا همون قارچ ها که شما اگه بدونید متوجه میشن همچین چیزی وجود داره در دنیای واقعی:-ss) پیدا شد که بدونیم همچین چیزی هم هست که ما باید در دنیای واقعی ازش بترسیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه مگید اینا همشون تکراری هستن پس اگر واقعا سازنده ی بازی هستن بزار یه چیزی به غیر از این زامبی های بخت برگشته وارد بازی کنن نه همینطور فقط (از رزیدنت اویل) تقلید میکنن.........
خدایش من کار ندارم اما حداقل ناتی داگ این موجودات کلیشه ایی رو ور داشت چیزه دیگه ایی آورد...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or