درود بر دوستان...
خب سریع میرم سر اصل مطلب ،
قبلش یه توضیح بدم اینکه همه ی عکس ها بسیار کم حجم شدند و از سایزشون نترسید کلا 3 مگابایت شدن!
اول اینکه Hotwheels چیه؟
متن کوتاه زیر که توضیح در مورد برند هاتویلز هست رو عینا از جایی کپی کردم:
سازنده ی بازی استودیوی ایتالیایی Milestone هستش که کلا کارشون سبک ریسینگ هستش ، عناوینی مانند WRC که شبیه ساز رالی هستش ، MXGP و Monster Energy Super cross که شبیه ساز موتورهای کراس هستند که خودم به شخصه چندین عنوان این سری رو تجربه کردم و همگی از فیزیک و گرافیک خوبی برخوردارند ، سری Ride که شبیه ساز موتورهای مسابقه ای هست که اخیرا ویدئویی از آخرین نسخهی این سری منتشر شده بود که تشخیصش از بازی یا واقعیت واقعا دشوار بود!
سری Mxgp که از گرافیک و فیزیک خوبی برخوردار است.
ویدئوی RIDE 4 که توضیح ش رو بالا دادم.
بعد از توضیح مختصر در مورد استودیو به سراغ بازی میریم:
بازی شعار Pure Fun یا لذت خالص خودش رو معرفی کرده ، رسالت بازی حذف همهی چیزهایی که میتونه از لذت یه بازی ریسینگ کم کنه هستش ، به طور دیگه بخوام بگم بازی شسته رُفته و سریع رفته سر اصل مطلب بدون هیچ حاشیه ای!
در مدل های واقعی ماشین های هاتویلز دو المان بسیار مهم هست ، ارزش کالکشن ماشین های هر فرد و ساخت Track یا زمین مسابقه.
که بازی در اجرای هر دو عالی عمل کرده.
متن زیر حاصل تجربه ۸ ۹ ساعتهی خودم روی PlayStation 5 بوده است ، هرگونه ایراد و اشکالی داشت به بزرگی خودتون ببخشید
گیمپلی:
گیمپلی بازی بشدت فان و لذت بخش و البته اعتیاد آور هستش به طوری که بعد از هر مسابقه سریعا عطش مسابقه ی بعدی رو دارید،
سرعت اجرای بازی در همه ی بخش ها اعم از منوها ، لودینگ و خود گیمپلی بسیار نرم و روان هستش ، همچنین کیفیت اجرایی 4K و ۶۰ فریم در ثانیه ی بازی تجربه ی این نرم بودن رو دو چندان کرده است .
نورپردازی و سایه ها و بازتاب های بازی چیزی کم از بزرگترین بازی های ریسینگ با هزینه های چند ۱۰ برابری نسبت به این بازی ، ندارد، و این یک موفقیت عظیم در تاریخ این استودیو نه چندان بزرگ است.
بازی به لطف haptic feedback و adaptive triggers احساس متفاوت ماشین های مختلف و سطوح متفاوت پیست رو به گیمر منتقل میکند.
بازی دارای بخش Career خیلی خوبی از لحاظ محتوا هستش ، که دارای مُد های رایج بازی های ریسینگ هستش،
بخش کاستمایز یا شخصی سازی بازی اینقدر متنوع هست که میتونست یه بازی جدا باشد!
در بخش Track Editor هرچیزی که به ذهنتان میرسد میتونید در ساخت مسیر های بازی به کار ببرید و دستتان بسیار باز است. چرخش از بغل ، چرخش ۳۶۰ درجه، سربالایی سرپایینی ، مسیر های برعکس مگنتی، بوست های سرعت ،موانع داینامیک جذاب و کلی امکانات دیگه تنها بخشی از اختیاراتی هستش که در اختیار گیمر قرار گرفته شده است.
تِرَک هایی که ساختید رو میتونید در بازی به اشتراک بقیه بذارید و از ساخته ی بقیه هم استفاده کنید و کل کل رکوردهای زمانی هر پیست مسابقه رو راه بندازید!
در بخش کاستوم اسکین ماشین ها یا Livery نیز گیمر بسیار باز است و هر طرحی که بخواهد میتواند روی ماشین خود پیاده کند ، در این بخش هم میتوانید اسکین ای که ساختید رو در اختیار بقیه قرار بدید و از اسکینهایی که بقیه ساختند استفاده کنید.
ماشین ها:
ماشین های بازی به دو دسته ی ماشین های لایسنس شده ی واقعی و ماشین های فانتزی مختص برند هاتویلز تقسیم میشوند. تنوع و تعداد ماشین ها در زمان عرضه بسیار راضی کننده و به مرور در حال بیشتر شدن میباشد.
جزئیات یا دیتیل هر دو دسته در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما نکته ای که وجود دارد بازی سعی در ساخت ماشین های واقعی نداشته ، هدف بازی ساخت ماشین های مدل هاتویلز بوده که در این زمینه بسیار موفق بوده است.
پلاستیکی یا فلزی بودن قطعات ماشین ها کاملا احساس میشود و البته تمام اینها نیز در بخش شخصی سازی ماشینها قابل تغییرند.
بخش آنلاین بازی هم از دو بخش مسابقه ی معمولی و رکورد زمانی یا time attack تشکیل شده است. همچنین بازی دارای قابلیت split screen یا دو نفره ی آفلاین به صورت نصف شدن تصویر میباشد که تجربهی جذابی میباشد.
نقد های بازی و بازخورد های مثبت منتقدان و گیمر ها نشون میده بازی راه درستی رو رفته و موفق بوده است.
...
جزئیات زیر ماشین ها کاملا مطابق با نمونه ی واقعی که عکس بالایی رو خودم انداختم!
یکی از ماشین های کالکشن خودم که توی بازی حضور داره!
جیپ و دیفندری که از خوبای کالکشن ام هستن!
تصویر شروع مسابقه و آخر مسابقه که ریختگی رنگ و اثر انگشت روش کاملا مشخصه!
ممنون که وقت گذاشتید
خب سریع میرم سر اصل مطلب ،
قبلش یه توضیح بدم اینکه همه ی عکس ها بسیار کم حجم شدند و از سایزشون نترسید کلا 3 مگابایت شدن!
اول اینکه Hotwheels چیه؟
متن کوتاه زیر که توضیح در مورد برند هاتویلز هست رو عینا از جایی کپی کردم:
مشخصه که بازی در مورد مدل های ماشین های هاتویلز هستش ،Hot Wheels یکی از برندهای معروف کمپانی اسباببازی آمریکایی Mattel است که پیست مسابقه و ماشینهای مسابقهای به روش دایکست تولید میکند. ماشینهای ساخت این شرکت که استحکام بالایی دارند همه در مقیاس 1:64 نمونهی واقعیشان هستند و موفق به کسب مجوز رسمی ساخت از کمپانیهای ماشین سازی شدهاند.
سازنده ی بازی استودیوی ایتالیایی Milestone هستش که کلا کارشون سبک ریسینگ هستش ، عناوینی مانند WRC که شبیه ساز رالی هستش ، MXGP و Monster Energy Super cross که شبیه ساز موتورهای کراس هستند که خودم به شخصه چندین عنوان این سری رو تجربه کردم و همگی از فیزیک و گرافیک خوبی برخوردارند ، سری Ride که شبیه ساز موتورهای مسابقه ای هست که اخیرا ویدئویی از آخرین نسخهی این سری منتشر شده بود که تشخیصش از بازی یا واقعیت واقعا دشوار بود!
سری Mxgp که از گرافیک و فیزیک خوبی برخوردار است.
ویدئوی RIDE 4 که توضیح ش رو بالا دادم.
بعد از توضیح مختصر در مورد استودیو به سراغ بازی میریم:
بازی شعار Pure Fun یا لذت خالص خودش رو معرفی کرده ، رسالت بازی حذف همهی چیزهایی که میتونه از لذت یه بازی ریسینگ کم کنه هستش ، به طور دیگه بخوام بگم بازی شسته رُفته و سریع رفته سر اصل مطلب بدون هیچ حاشیه ای!
در مدل های واقعی ماشین های هاتویلز دو المان بسیار مهم هست ، ارزش کالکشن ماشین های هر فرد و ساخت Track یا زمین مسابقه.
که بازی در اجرای هر دو عالی عمل کرده.
متن زیر حاصل تجربه ۸ ۹ ساعتهی خودم روی PlayStation 5 بوده است ، هرگونه ایراد و اشکالی داشت به بزرگی خودتون ببخشید
گیمپلی:
گیمپلی بازی بشدت فان و لذت بخش و البته اعتیاد آور هستش به طوری که بعد از هر مسابقه سریعا عطش مسابقه ی بعدی رو دارید،
سرعت اجرای بازی در همه ی بخش ها اعم از منوها ، لودینگ و خود گیمپلی بسیار نرم و روان هستش ، همچنین کیفیت اجرایی 4K و ۶۰ فریم در ثانیه ی بازی تجربه ی این نرم بودن رو دو چندان کرده است .
نورپردازی و سایه ها و بازتاب های بازی چیزی کم از بزرگترین بازی های ریسینگ با هزینه های چند ۱۰ برابری نسبت به این بازی ، ندارد، و این یک موفقیت عظیم در تاریخ این استودیو نه چندان بزرگ است.
بازی به لطف haptic feedback و adaptive triggers احساس متفاوت ماشین های مختلف و سطوح متفاوت پیست رو به گیمر منتقل میکند.
بازی دارای بخش Career خیلی خوبی از لحاظ محتوا هستش ، که دارای مُد های رایج بازی های ریسینگ هستش،
بخش کاستمایز یا شخصی سازی بازی اینقدر متنوع هست که میتونست یه بازی جدا باشد!
در بخش Track Editor هرچیزی که به ذهنتان میرسد میتونید در ساخت مسیر های بازی به کار ببرید و دستتان بسیار باز است. چرخش از بغل ، چرخش ۳۶۰ درجه، سربالایی سرپایینی ، مسیر های برعکس مگنتی، بوست های سرعت ،موانع داینامیک جذاب و کلی امکانات دیگه تنها بخشی از اختیاراتی هستش که در اختیار گیمر قرار گرفته شده است.
تِرَک هایی که ساختید رو میتونید در بازی به اشتراک بقیه بذارید و از ساخته ی بقیه هم استفاده کنید و کل کل رکوردهای زمانی هر پیست مسابقه رو راه بندازید!
در بخش کاستوم اسکین ماشین ها یا Livery نیز گیمر بسیار باز است و هر طرحی که بخواهد میتواند روی ماشین خود پیاده کند ، در این بخش هم میتوانید اسکین ای که ساختید رو در اختیار بقیه قرار بدید و از اسکینهایی که بقیه ساختند استفاده کنید.
ماشین ها:
ماشین های بازی به دو دسته ی ماشین های لایسنس شده ی واقعی و ماشین های فانتزی مختص برند هاتویلز تقسیم میشوند. تنوع و تعداد ماشین ها در زمان عرضه بسیار راضی کننده و به مرور در حال بیشتر شدن میباشد.
جزئیات یا دیتیل هر دو دسته در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما نکته ای که وجود دارد بازی سعی در ساخت ماشین های واقعی نداشته ، هدف بازی ساخت ماشین های مدل هاتویلز بوده که در این زمینه بسیار موفق بوده است.
پلاستیکی یا فلزی بودن قطعات ماشین ها کاملا احساس میشود و البته تمام اینها نیز در بخش شخصی سازی ماشینها قابل تغییرند.
بخش آنلاین بازی هم از دو بخش مسابقه ی معمولی و رکورد زمانی یا time attack تشکیل شده است. همچنین بازی دارای قابلیت split screen یا دو نفره ی آفلاین به صورت نصف شدن تصویر میباشد که تجربهی جذابی میباشد.
نقد های بازی و بازخورد های مثبت منتقدان و گیمر ها نشون میده بازی راه درستی رو رفته و موفق بوده است.
...
جزئیات زیر ماشین ها کاملا مطابق با نمونه ی واقعی که عکس بالایی رو خودم انداختم!
یکی از ماشین های کالکشن خودم که توی بازی حضور داره!
جیپ و دیفندری که از خوبای کالکشن ام هستن!
تصویر شروع مسابقه و آخر مسابقه که ریختگی رنگ و اثر انگشت روش کاملا مشخصه!
ممنون که وقت گذاشتید
Attachments
آخرین ویرایش: