PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
یه سری اطلاعات از بازی که شاید بعضی از اون ها رو قبلاً بچه ها گذاشته باشن. :دی

pKggM.jpg


میشه برای دایناسورها تله گذاشت. مثلاً یه Tripwire (از این چیزهای طناب مانند) بین دو تا صخره قرار میدین و براش حالت انفجاری در نظر میگیرین. بعدش در جهت مخالف یه شلیک میکنین و دایناسورهای مظلوم میترسن و به سمت مخالف میدوئن و در اثر برخورد با تله میترکن! :دی
دایناسورها میتونن بر اثر درگیری های قبلی با سایر قبیله ها میزان سلامتی کمتری داشته باشن. مثلاً توی دمویی که Gametrailers دیده، دایناسور مهاجم به خاطر درگیر شدن با یکی از قبیله ها تیر خورده بوده و وقتی سراغ بازیکن اومده، میزان سلامتی ـش نصف حالت عادی بوده.
سیستم تبادل کالا در بازی وجود داره و میشه بعضی از منابع رو از این طریق رد و بدل کرد.
همون طور که توی تریلر دیدیم، میشه تیرهای مختلفی برای تیرکمون انتخاب کرد. تیر انفجاری هم خیلی کمیاب تر از بقیه هست.
در هر لحظه میشه 4 مدل اسلحه حمل کرد و هر اسلحه هم 3 نوع تیر داره.
سیستم Crafting و اینا هم که توی بازی وجود داره و توی دمو میشد گزینه ـش رو دید.
بروبچ Gametrailers یه سری کانسپت آرت از بازی دیدن که توی یکی از اون ها شهری با حس و حال شهرهای FF XII دیده میشه و روبات های سگ مانندی توی اون وجود داره که به نظر میرسه حالت رام و اهلی دارن. همین طور یک گریفون سایبورگ هم توی عکس ها دیده میشه. (شاید منظور همین موجودی هست که آخر تریلر دیدیم.)
سونی تا مدتی نگران مونث بودن کاراکتر اصلی بوده و از بازخوردهای ملت میترسیدن. :دی ولی مثل اینکه ترس ـشون بیهوده بوده!
اون رفیق ـمون که از تیم سازنده Witcher 3 اومده هم مثل اینکه این مأموریت ها رو توی اون بازی طراحی کرده بوده. من چون هنوز بازیش نکردم نمیدونم کیفیت ـشون چطوره، فقط دیدم ملت خیلی از The Bloody Baron تعریف میکنن.

'Devil By The Well'
'Precious Cargo'
'A Frying Pan, Spick and Span'
'Missing In Action'
'Twisted Firestarter'
'Fall Of The House Of Reardon'
'Ghosts Of The Past'
'The Bloody Baron'
'For The Advancement Of Learning'
'Count Reuven's Treasure'
'High Stakes'
'Ugly Baby'
'Disturbance'
'The Final Trial'
'To Bait A Forktail'
'No Place Like Home'
'Va Fail, Elaine'
'Blood On The Battlefield'



آریا پست بالا سرت گفتم :biggrin1: بنظر میومد هر ضربه ای که الوی میخورد صفحه قرمز میشد و دوباره خوب میشد :biggrin1:
ولی خب اگه خودشون گفت اضافه میشه Health Bar پس هیچی :biggrin1: چون واقعا همچین سیستمی مناسب یه بازی RPG نیست :biggrin1:
آره دیدم قرمز میشه. :دی ولی واقعاً بعیده همچین سیستمی برای یه بازی این مدلی بذارن.
 
آخرین ویرایش:
حالا میشه فهمید که چرا shadow fall خوب از آب در نیومد!! وقتی که بخش بزرگی از gg بریزن رو سر این بازی و یه تیم کوچیک هم صرفا برا پر کردن لانچ کنسول یه بازی بده همین میشه دیگه!
مدت زمانی که صرف این بازی شده ( نزدیک ۵ سال)نشون می ده که از جون و دل دارن براش کار می کنن و حالا تیمی که به معنای واقعی قدرتمند و پر ستاره هست بعیده چیزی جز شاهکار بسازه!
---------
فقط امیدوارم مبارزات بازی به این دایناسورها محدود نشه و با کلی دشمن دیگه مثل انسان ها و موجودات دیگه هم در جنگ باشیم!
فک کن اگه بشه تو یکی از مراحل بازی از اون دایناسورهای پرنده بشه تو آسمون سواری گرفت :bighug:
بازی از هر لحاظ پتانسیل بالایی داره!
 
ميگه كه سوني ميترسيده از بازخوردهاي بانوو Aloy اما بعد از نمايش ديدن كه همه خوششون اومده
ريسكشون در اين زمينه هم ستودنيه :d
 
ميگه كه سوني ميترسيده از بازخوردهاي بانوو Aloy اما بعد از نمايش ديدن كه همه خوششون اومده
ريسكشون در اين زمينه هم ستودنيه :d

خاک بر سرا قبلاً هم سر حضور الی روی باکس شات تلو همینجوری بودن :دی امیدوارم با بازخوردهای امثال الی و الوی و ... کم کم بی خیال این قضایای عصرحجری بشن :دی (بیچاره باکس شات بیوشاک :دی)
 
خاک بر سرا قبلاً هم سر حضور الی روی باکس شات تلو همینجوری بودن :دی امیدوارم با بازخوردهای امثال الی و الوی و ... کم کم بی خیال این قضایای عصرحجری بشن :دی (بیچاره باکس شات بیوشاک :دی)

اصن دركشون نميكنم احسان !
Aloy فوق العادس از هر لحاظ ! همين الان همه عاشقش شدن
كلا رابطه برقرار كردن با شخصيت مونث خيلي راحت تر و عميقتر ميتونه باشه
خوشحالم كه به خاطر نگراني بيجاشون Aloy رو حذف نكردن
شايد كسي غير از سوني بود به باد فنا ميدادش :d
 
اصن دركشون نميكنم احسان !
Aloy فوق العادس از هر لحاظ ! همين الان همه عاشقش شدن
كلا رابطه برقرار كردن با شخصيت مونث خيلي راحت تر و عميقتر ميتونه باشه
خوشحالم كه به خاطر نگراني بيجاشون Aloy رو حذف نكردن
شايد كسي غير از سوني بود به باد فنا ميدادش :d

بخش جالب قضه اینجاس که بانوانی توی دنیای گیم داریم که از خیلی از مردهای دنیای گیم جلوتر و محبوب تر هستن :دی بانو چونلی ، لارا کرافت ، تیفا و ... به عنوان نمونه های قدیمی ؛ کرکتر های مونثی مثل الی ، فیث کانِر و ... به عنوان نمونه های جدید و تازه وارد :دی واقعاً منم درک نمی کنم اینا رو :دی
 
مثل اینکه GG قراره فردا یک نمایش عمقی رو از بازی استریم کنه

ZsqT6.png


*امیدوارم نمایش کاملی باشه که به منتقد ها نشون دادن و صرفاً همون دمو E3 رو دوباره نشون ندن .
 
نمیدونم کسی این رو قبلا گذاشته یا نه ولی من امروز دیدمش:


این رو Marty Sliva منتقد IGN گفته. بازی رو پشت درهای بسته براشون نمایش دادن و یک سری اطلاعات بهشون دادن و باعث شده جمله بالا رو اون مقاله اش بنویسه. فقط در نظر بگیرید که بین این همه بازی که در 2016 میاد. بین این همه عنوان بزرگ.

***********************

دوستان اگر هرکس اطلاعاتی راجع به موسیقی تریلر پیدا کرد اسم ترک یا اسم اهنگساز یا اسم خواننده یا هرچیزی که به موسیقی این بازی مربوط بشه لطف کنه همینجا بگه. من که از روزی که بازی معرفی شد دارم میگردم ولی چیزی پیدا نکردم.
طی تحقیقاتی که انجام دادم مثل اینکه موسیقی توسط Julie Elven به صورت اختصاصی برای بازی ساخته شده.
اینم صفحه soundcloud اش هست،که کارهاشو اگه گوش کنید شباهت زیادی به موزیک تریلر داره.تو صفحه فیسبوک هم ازش پرسیدن گفته فعلا نمیتونم چیزی بگم.
https://soundcloud.com/elvenlied

2J5sq.png


فقط بچه های بازیسنتر نیستن که از کار ایشون لذت بردن بلکه واکنشها به موسیقی تریلر ایشون گسترده بوده و افراد زیادی اونو ستایش کردن.

البته اینم پیدا کردم:

RHpkW.png


در مورد ازدواج اینا اشتباه میکردم.:d
ولی فکر میکنم با همکاری هم موزیک تریلر رو ساختن.
 
آخرین ویرایش:


این هم نظر Colin Moriarty در مورد بازی که خیلی حال کرده:

Pwbrx.jpg


Greg Miller هم به همراه یکی دو نفر دیگه چند وقت پیش از IGN جدا شدن و یه تشکیلات کوچولویی برای خودشون زدن. حالا اولین جایزه E3ـی که این گروه تازه تأسیس داده، به Horizon بوده و بهترین بازی نمایشگاه انتخابش کردن.

OCosQ.jpg


اگه اشتباه نکنم Miller طرفدار سرسخت Uncharted هست و به U3 هم داده بود، حالا با وجود نمایش فوق العاده U4 جایزه رو به Horizon دادن! :دی

کارگردان هنری بازی گفته که Horizon از اون بازی هایی نیست که تک تک بخش ها رو برای بازیکن توضیح بده و مثلاً بگه فلان اسلحه به درد مبارزه با کدوم جونور میخوره، بلکه خود بازیکن باید این چیزها رو متوجه بشه و در طول بازی اطلاعاتش رو بالاتر ببره.
در مورد روابط بین موجودات گفتن که بازیکن حال و هوایی شبیه دیوید اتنبرو داره که توی مستندهاش پشت بوته میشینه و به جک جونورها نگاه میکنه و در موردشون صحبت میکنه! :دی یعنی بازیکن خودش باید به محیط نگاه کنه و ببینه ارتباط بین موجودات چطور هست و نقش هرکدوم چیه، نه اینکه بازی همه این اطلاعات رو بده.
در مورد Skill Tree هم که بچه ها گفتن. این بخش در اثر بدست آوردن XP امکانات بیشتری به بازیکن میده و یه سری Perk توی بازی هست که مثلاً آروم شدن صحنه توی دمو، یکی از همین Perkها بوده که برای افزایش دقت به کار میره. کاراکتر داخل دمو هم مثل اینکه Level 12 بوده. یه مدل دیگه از آپگرید هم وجود داره که توسط جمع آوری آیتم ها و Crafting و ... بدست میاد و مثلاً با ترکوندن روبات های عظیم تر، میشه زره های سنگین تر و اسلحه های جالب تر پیدا کرد.
 
که این آقای Joris de Man همسر خانوم Julie Elven هستش.

ممنون از زحمت شما برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به اهنگ شاهکار تریلر. خواننده julie elven هست من حالا برام سوال ایشون واقعا فامیشین elven یا خودش این اسم رو بخاطر اینکه موسیقیش یک حالت رویایی مانند ( که در داستانها به الف ها نسبت داده میشه) یا ایشون واقعا الف هست :d خلاصه کارش بینظیره.
Joris de Man هم اهنگساز این اثر هست و فقط یه تصحیح کوچولو بکنم که اینها زن و شوهر نیستن و Joris de Man هوو نیاورده برای همسرش:d

************************************

ظاهرا در پشت درهای بسته از سازندگان در مورد پویایی محیط و تعامل موجودات بر همدیگه سوال شده و سازندگان در جواب توضیح دادن که دایناسوری که در ویدئو دیدیم (thunderjaw ) قبل از درگیری با aloy با افراد یک قبیله دیگه درگیر شده و زخمی شده و جونش نصفه هست و در حالت عادی درگیری به این موجود سخت تر از اینی هست که دیدیم.
اگه اشتباه نکنم Miller طرفدار سرسخت Uncharted هست و به U3 هم داده بود، حالا با وجود نمایش فوق العاده U4 جایزه رو به Horizon دادن! :biggrin1:

دستشون درد نکنه هرقدر اونها طرفدار U4 هستند من طرفدار fallout هستم ولی مطمئنا برای من هم بهترین نمایش هورایزن بود. دلیلش هم مشخصه U4 عالی بود و دقیقا چیزی بود که باید باشه و انتظار دیگه ای ازش نمیرفت همونطور که fallout4 برای من عالی بود. بنابر این انتخاب چیزی که واقعا سورپرایز بوده ( نه از لحاظ معرفی چون برام اهمیتی نداره چیزی لیک بشه یا نه بلکه سورپرایز از لحاظ کیفیت) از نظر من منطقی تره.
 
آخرین ویرایش:
جایز ه هایی که سه بازی the last guardian و uncharted 4 و Horizon Zero Down در نمایشگاه E3 امسال بردن:

82cxH.jpg


- - -ویرایش - - -

ممنون از زحمت شما برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به اهنگ شاهکار تریلر. خواننده julie elven هست من حالا برام سوال ایشون واقعا فامیشین elven یا خودش این اسم رو بخاطر اینکه موسیقیش یک حالت رویایی مانند ( که در داستانها به الف ها نسب داده میشه) یا ایشون واقعا الف هست :d خلاصه کارش بینظیره.
Joris de Man هم اهنگساز این اثر هست و فقط یه تصحیح کوچوکو بکنم که اینها زن و شوهر نیستن و Joris de Man هوو نیاورده برای همسرش:d

************************************

ظاهرا در پشت درهای بسته از سازندگان در مورد پویایی محیط و تعامل موجودات بر همدیگه سوال شده و سازندگان در جواب توضیح دادن که دایناسوری که در ویدئو دیدیم (thunderjaw ) قبل از درگیری با aloy با افراد یک قبیله دیگه درگیر شده و زخمی شده و جونش نصفه هست و در حالت عادی درگیری به این موجود سخت تر از اینی هست که دیدیم.


دستشون درد نکنه هرقدر اونها طرفدار U4 هستند من طرفدار fallout هستم ولی مطمئنا برای من هم بهترین نمایش هورایزن بود. دلیلش هم مشخصه U4 عالی بود و دقیقا چیزی بود که باید باشه و انتظار دیگه ای ازش نمیرفت همونطور که fallout4 برای من عالی بود. بنابر این انتخاب چیزی که واقعا سورپرایز بوده ( نه از لحاظ معرفی چون برام اهمیتی نداره چیزی لیک بشه یا نه بلکه سورپرایز از لحاظ کیفیت) از نظر من منطقی تره.
یه لحظه ایرانی بازیم گل کرد و این نسبت رو بهشون دادم قبل از پست شما فهمیدم زن و شوهر نیستن و پست خودمو ویرایش کردم.به هر حال عذر میخوام.:">
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or