PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
دوستان کسی اینجا با ps4 معمولی بازی کرده؟ یا همتون پرو گرفتین؟ :D فریمش چطوره ؟ روی معمولی هم مثل اسکرین شاتای بالاس؟
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,402
نام
امین
تغییرات آب و هوا جوری روی اتمسفر, محیط و نورپردازی تاثیر مستقیم میزاره که من فکر کردم این دو تصویر کاملا متفاوت از هم هستند در صورتی که توی یک فریم گرفته شدند !!!!!!!!!!

tdm2_16864334_1428313010520566_520870543992718148_n.jpg


ovy5_17021876_1428313007187233_4711363279648805695_n.jpg
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
دوستان من یه سوال فنی دارم. من پرو دارم با تی وی 4K . بازیهایی که قبلا تجربه کردم 4K فقط TLOU هستش که فرق انچنانی رو شاهد نبودم .

میخوام بدونم این بازی توی PS4 معمولی با PRO فرق قابل توجه و زیاد داره توی حالت 4K ؟

از این نظر زیاد که من وقتی رو PC خودم یه بازی رو روی 4K بازی میکنم بعد 1080 میکنم فرقشون وحشتناک زیاده . میخوام ببینم اینم اینطوری هست ؟؟ چون من توی TLOU همچنین چیزی ندیدم
در مورد tlou البته که تفاوت داره ، تصویر خیلی شفاف تر هست و تا دوتا تلویزیون یکی fhd و یکی 4k کنار هم نذاری به واقعیت امر پی نمیبری بخصوص وقتی بحث فاصله و نزدیک شدن به صفحه تلویزیون پیش میاد
اما یه نکته ای که هست و ممکنه دلیل حرف شما هم همین بوده باشه چون tlou کلا تکسچر 4k نداره نسبت به بازیهایی که رو pc انجام دادی و دارای تکسچرهای 4k هستند تفاوت کمی دیدی
 
  • Like
Reactions: SPILL

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
دوستان کسی اینجا با ps4 معمولی بازی کرده؟ یا همتون پرو گرفتین؟ :D فریمش چطوره ؟ روی معمولی هم مثل اسکرین شاتای بالاس؟
داداش یکی دو صفحه قبل درموردش گفتم من الان دارم خودمم رو معمولی بازی میکنم عکسا هیچ تفاوتی ندارن البته اون عکس هایی که از نسخه معمولی بودن:D فریم هم که دیگه داره مسخرت میکنه اصلا دلش نمی خواد بیاد پایین:D
 
  • Like
Reactions: moxA.J

randyerfan

کاربر سایت
Aug 13, 2014
50
شما خودت تست کردی دوست عزیز ؟ منظور رو کنسول خودت و با هر دو حالت ؟

اصلا اطلاعات کافی در مورد بخش فنی ندارم . مثلا نمیدونم رزلوشن بازی رو PRO واقعا چقدره ؟ ایا 4K واقعی هست ؟ ایا اپشن های گرافیکی رو خیلی نسبت به فول اچ دی کم کردن ؟ یا نه نرمال کم کردن .

مثلا رو PC طبق تجربه خودم 4K واقعی با تنظیمات مدیوم خیلی خیلی بهتر از فول اچ دی تو حالت HIGH هست
رو pro بازی با رزولوشن 2k اجرا میشه و به 4k upscale میشه . شاید برای فریم آپشن های گرافیکی رو کم کرده باشن و در آخر توقع کارت ۱۰۸۰ از یه کنسول ۴۰۰ دلاری نداشته باش
 
  • Like
Reactions: SPILL

Jack cooper

کاربر سایت
Feb 10, 2017
708
اخه اینا میمردن همون اول نسل ps4 عادی رو با قدرت پرو بزننx-( . قیمتاشونم که یکیه ps4 اومد 400 دلار بود الانم پرو 400 دلاره .
حالا دیروز رفتم توپخونه هوریزون رو بگیرم بعد به فروشنده گفتم تفاوت عادیش با پرو چقدره ؟ بعد طرف هم که منو گاگول فرض کرده بود گفتش داش فرقش مثل gta رو 360 با ps4 تازه رو پرو 60فریم هم هست :o.
خلاصه منم کلی خندیدم و اومدم بیرون . ;))
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,593
نام
حسین
اخه اینا میمردن همون اول نسل ps4 عادی رو با قدرت پرو بزننx-( . قیمتاشونم که یکیه ps4 اومد 400 دلار بود الانم پرو 400 دلاره .
حالا دیروز رفتم توپخونه هوریزون رو بگیرم بعد به فروشنده گفتم تفاوت عادیش با پرو چقدره ؟ بعد طرف هم که منو گاگول فرض کرده بود گفتش داش فرقش مثل gta رو 360 با ps4 تازه رو پرو 60فریم هم هست :o.
خلاصه منم کلی خندیدم و اومدم بیرون . ;))
داداش پرو سه سال بعد از معمولی اومد بیرون زمانی که پرو 400 دلار بود معمولی 250 دلار بود اگه قرار بود سه سال پیش ps4 با قدرت پرو بیاد قیمتش 800 دلار بود:D
دیگه باید پیشرفت نسل و ساخت قطعات جدید و ارزون شدن قطعات قدیی رو هم محاسبه کنی:D
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
اخه اینا میمردن همون اول نسل ps4 عادی رو با قدرت پرو بزننx-( . قیمتاشونم که یکیه ps4 اومد 400 دلار بود الانم پرو 400 دلاره .
حالا دیروز رفتم توپخونه هوریزون رو بگیرم بعد به فروشنده گفتم تفاوت عادیش با پرو چقدره ؟ بعد طرف هم که منو گاگول فرض کرده بود گفتش داش فرقش مثل gta رو 360 با ps4 تازه رو پرو 60فریم هم هست :o.
خلاصه منم کلی خندیدم و اومدم بیرون . ;))
باید اونجا مقایسه دیجیتال فاندری رو میذاشتی جلوش و بعد با یه مشت میزدی تو صورتش:D:p
 
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,307
نام
مهدی
بازی رو تمومش کردم.
اصلا دیشب نخوابیدم یعنی نمیزاشت بازی و گذر زمان رو احساس نمیکردم.
دقیقا من تا الان 40 ساعت بازی رو رفتم که حدود 30 ساعتش برای ماموریت های اصلی بود و 10 ساعتی هم فرعی ها.اگر فرعی ها رو بخواد ادم کامل بره یه 100 ساعتی میشه.
کاش طولانی تر بود اصلی ها چون بسی لذت بردیم:D
توضیحاتی راجع به بازی چند صفحه قبل تر دادم دیگه نکته مبهمی نداره که بخوام اضافه کنم.
اسکیل ها رو که کامل بخواین باز کنید حتما چندتا فرعی برین که xp کافی داشته باشین اخه اواخر بازی سخت میشه منم روی نرمال رفتم بازی رو و واقعا چالشی شد دیگه درجات سخت تر چطوره خدا میدونه پس حتما اسکیل هاتونو باز کنید.من تیرکمون اصلی بازی رو تا اخرین درجه لول اپ کردم بازم یه جاهایی از بس سگ جون بودن ربات ها کم میوردم.من چون بیش تر مخفی کاری میکردم تمام لباس هامو مدل سایلنت خریدم.اگر بخواین هم سایلنت ها رو بخرین هم کامبت هارو احتیاج به منابع زیاد دارید و این مساله احتیاج به وقت گذاشتن برای ماموریت های فرعی داره.گیم پلی بازی خیلی نرم و روانه و کنار اون گرافیک خارق العادش فقط بزاق خشک میکنه ادم.
اون ربات گنده ها هم که باید بری بالاشون تا نقشه باز شه واقعا خیییییلی حال داد بهم چون اصلا نمیومدم پایین و سواری میخوردم:D
در کل تجربش به همه پیشنهاد میشه دیگه لازم به گفتن نداره:x
 

Masta_killa

کاربر سایت
Feb 10, 2016
364
نام
Masta_killa
بازی رو تمومش کردم.
اصلا دیشب نخوابیدم یعنی نمیزاشت بازی و گذر زمان رو احساس نمیکردم.
دقیقا من تا الان 40 ساعت بازی رو رفتم که حدود 30 ساعتش برای ماموریت های اصلی بود و 10 ساعتی هم فرعی ها.اگر فرعی ها رو بخواد ادم کامل بره یه 100 ساعتی میشه.
کاش طولانی تر بود اصلی ها چون بسی لذت بردیم:D
توضیحاتی راجع به بازی چند صفحه قبل تر دادم دیگه نکته مبهمی نداره که بخوام اضافه کنم.
اسکیل ها رو که کامل بخواین باز کنید حتما چندتا فرعی برین که xp کافی داشته باشین اخه اواخر بازی سخت میشه منم روی نرمال رفتم بازی رو و واقعا چالشی شد دیگه درجات سخت تر چطوره خدا میدونه پس حتما اسکیل هاتونو باز کنید.من تیرکمون اصلی بازی رو تا اخرین درجه لول اپ کردم بازم یه جاهایی از بس سگ جون بودن ربات ها کم میوردم.من چون بیش تر مخفی کاری میکردم تمام لباس هامو مدل سایلنت خریدم.اگر بخواین هم سایلنت ها رو بخرین هم کامبت هارو احتیاج به منابع زیاد دارید و این مساله احتیاج به وقت گذاشتن برای ماموریت های فرعی داره.گیم پلی بازی خیلی نرم و روانه و کنار اون گرافیک خارق العادش فقط بزاق خشک میکنه ادم.
اون ربات گنده ها هم که باید بری بالاشون تا نقشه باز شه واقعا خیییییلی حال داد بهم چون اصلا نمیومدم پایین و سواری میخوردم:D
در کل تجربش به همه پیشنهاد میشه دیگه لازم به گفتن نداره:x
مهدی جان داستان و روایت چطور بود ؟درضمن خسته کننده نشد بازی ؟
 
  • Like
Reactions: ps34 and mohsen2012

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
شما خودت تست کردی دوست عزیز ؟ منظور رو کنسول خودت و با هر دو حالت ؟

اصلا اطلاعات کافی در مورد بخش فنی ندارم . مثلا نمیدونم رزلوشن بازی رو PRO واقعا چقدره ؟ ایا 4K واقعی هست ؟ ایا اپشن های گرافیکی رو خیلی نسبت به فول اچ دی کم کردن ؟ یا نه نرمال کم کردن .

مثلا رو PC طبق تجربه خودم 4K واقعی با تنظیمات مدیوم خیلی خیلی بهتر از فول اچ دی تو حالت HIGH هست

بله من تست کردم! فرقشون زیاد هست. بازی روی پرو به صورت Checkerboard با رزولوشن 3840×2160 یا همان 4K اجرا میشه. بدون ذره ای از حذف شدن جزییات گرافیکی. حتی خیلی از جزییات بهبود هم پیدا کرده تا حدودی. لذت بازی روی 4K TV و HDR با اون جزییات وحشتناک گرافیکی دو برابر هست.

اگه 4K TV دارید لحظه ای درنگ نکنید واسه پرو.
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,307
نام
مهدی
مهدی جان داستان و روایت چطور بود ؟درضمن خسته کننده نشد بازی ؟
خسته کننده که نه اخه هر منطقه هم اب و هواش فرق میکنه هم ربات ها و طریق کشتنشون تفاوت دارن واس این تکراری نمیشه.
در مورد داستان من زیاد به شخصه قصه رو دوست نداشتم ولی خوب بود دیگه جریان در مورد:
انتقام کشته شدگان نزدیکان کارکتر اصلی و تحقیق راجع به پیشینه مادرش بود
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
رو pro بازی با رزولوشن 2k اجرا میشه و به 4k upscale میشه . شاید برای فریم آپشن های گرافیکی رو کم کرده باشن و در آخر توقع کارت ۱۰۸۰ از یه کنسول ۴۰۰ دلاری نداشته باش
تو این بازی برعکس آنچارتد آپ اسکیل انجام نشده بلکه واقعا 2160P وجود داره منتها رندر اون بصورت checkerboard هست
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
دیشب وقت نشد . الان دارم بازیش میکنم .
عکسا رو یدفعه ای میزارم براتون .

اسپویل نیس

برای pro گزینه 4K و frame rate دارید .
AA رو نمیتونم توصیف کنم .:D
بافتها در بالاترین وضوح قرار دارن . (شارپ سازی بافتها هم دیدنیه)
AO در محیط بازی قابل لمسه و صرفا یک تکنیک نیس ، هنره (نورپردازی)
راه رفتنو سنگینی حرکات ALOY باور پذیره و قالب میشه بهتون .
شخصیت پردازی همون ابتدا شما رو در برمیگیره . ارتباط عمیقی با اطرافیان میگیرید .
چیزی که با روانتون بدجور بازی میکنه در طول بازی مخصوصا با هدست پلاتینیوم یا گلد صداگزاریه ، بزارید اینطور شرحش بدم که مهربانانه با دنیای اطراف ادغام شده تا شما لذتی که خودتون قراره در دامان طبیعت پیداش کنید اینجا بی منت بهتون هدیه داده میشه . شما در بازیهای OW به طور مثال ویچر 3 یا حتی ROTTR که بازیهای مورد علاقم بوده ، نقصشون اینه که FX ، صداها ، موزیک ، کم کم آزار دهنده میشن علی رغم اینکه روشون کارم شده . اینطور بازیهای طولانی با کوئستهای بسیار میطلبه که قسمت صدا و موزیکها دقیق کار بشه تا گیمر در طول بازی و سفرش احساس خوبی داشته باشه . وقتی مقایسه میکنی نمونه ای نمیشه برای هورایزن مثال آورد . انقدر تفکیک صداهای میکس زنده و پویاس که یک سمفونی رویایی رو طنین اندازمیکنه براتون . اینم صرفا تکنیک نیس هنر سازنده رو میکوبه تو سر هم سبکاش .:D


میرسیم به گرافیک : تکنیک ذرات ، HDR ، چرخه ی روزوشب ، گرافیک هنری ، جزییات محیطها از لحاظ پوشش گیاهی ، جکو جونور :D باور پذیر نیس متاسفانه :D بعضی مناطق بازی رو که میبینید انگار یکی داره نوازشتون میکنه . گرافیک تکنیکی هم که مشخصه از توضیحات بالا در چه سطحیه

لطفا کسی گرافیکو با UC مقایسه نکنه چون همین الان که دارم تایپ میکنم توی فکرش بودم پشیمون شدم :D . چی ساختن اینا !! محیطو نه میتونم نقضش کنم نه میتونم بگم نزدیک نیس :D

پایان قسمت اول نقد .
قسمت بعد عکسه فقط (بهتره بگیم والپیپر):D
همونطور که گفتم تا شنبه یه سره در خدمتتونم . قسمت نقد کامبتو سلاحها باشه وقتی که قشنگ همه چیز دستم اومد . منم مثل بچه ها فعلا غرق محیط های اعجاب آورم .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر