PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
با آخرین آپدیت عالی اجرا میشه.موافقم.دفعه اول کم حوصله رو ps4 رفتم زیاد نچسبید ولی الان که بار دوم دارم رو pc با حوصله میرم مخصوصا با موس فوق العادس.واقعا بازی زیباس.
خدایی بازیهای نشونه گیری بدون موس واقعا با دسته سخته auto aim هم بدرد نمیخوره
خیلی خیلی سخته از موس به دسته کوچ کنی البته به غیر از بازی فوتبال و ریسینگ و شمشیر زنی
البته من شمشیر زنیو و ریسینگ خم با کیبورد راحت ترم
 
  • Like
  • Love
Reactions: Rohshen and kamyy
خدایی بازیهای نشونه گیری بدون موس واقعا با دسته سخته auto aim هم بدرد نمیخوره
خیلی خیلی سخته از موس به دسته کوچ کنی البته به غیر از بازی فوتبال و ریسینگ و شمشیر زنی
البته من شمشیر زنیو و ریسینگ خم با کیبورد راحت ترم
منم فقط فورتزا و سری سولز به دسته احتیاجم میشه.تازه uncharted 4 با موس نشونه گیری چه حالی بده?
 
با آخرین آپدیت عالی اجرا میشه.موافقم.دفعه اول کم حوصله رو ps4 رفتم زیاد نچسبید ولی الان که بار دوم دارم رو pc با حوصله میرم مخصوصا با موس فوق العادس.واقعا بازی زیباس.
والله بنظرم بازی هیچ عالی اجرا نمیشه، درسته بازی تو محیط های غیر شهری و کم جمعیت هیچ گونه لگ و مشکلی نداره، ولی کافیه چند تا ربات غول پیکر یا بری وسط یکی دوتا شهر و روستا تا ببینی این پورت چه فاجعه تاریخی بوده که حتی بتمن هم هزاران بار ازش بهتر بوده...بازی بنظرم زیر 16 گیگ رم اصلا درست اجرا نمیشه و برای اجرای بشدت روان حدقل 20 گیگ رم نیاز داره، سونی به تنهایی یک تنه انچنان رید به کیفیت فنی بازی ها رو پی سی ، که تا قبل از اون هر چی بازی پورت بد بود مثل GTA IV و بتمن قبل از این سو تفاهم بودن...

بعدش سونی بخاطر سایبرپانک اومد بازی رو از استورش حذف کرد، خودش همچین گندی تاریخی میزنی، حیف که استیم عرضه و ت--م نداره و باید حدقل تا انتشار اپدیت 1.10 بازی رو از استور جمع اوری میکرد تا بقیه دیگه همیچن حرکت های زشتی رو کامپیوتر نمیزدن...
 
والله بنظرم بازی هیچ عالی اجرا نمیشه، درسته بازی تو محیط های غیر شهری و کم جمعیت هیچ گونه لگ و مشکلی نداره، ولی کافیه چند تا ربات غول پیکر یا بری وسط یکی دوتا شهر و روستا تا ببینی این پورت چه فاجعه تاریخی بوده که حتی بتمن هم هزاران بار ازش بهتر بوده...بازی بنظرم زیر 16 گیگ رم اصلا درست اجرا نمیشه و برای اجرای بشدت روان حدقل 20 گیگ رم نیاز داره، سونی به تنهایی یک تنه انچنان رید به کیفیت فنی بازی ها رو پی سی ، که تا قبل از اون هر چی بازی پورت بد بود مثل GTA IV و بتمن قبل از این سو تفاهم بودن...

بعدش سونی بخاطر سایبرپانک اومد بازی رو از استورش حذف کرد، خودش همچین گندی تاریخی میزنی، حیف که استیم عرضه و ت--م نداره و باید حدقل تا انتشار اپدیت 1.10 بازی رو از استور جمع اوری میکرد تا بقیه دیگه همیچن حرکت های زشتی رو کامپیوتر نمیزدن...
اتفاقا یه خوبی هم داشت این پورت بد
از این به بعد قراره کلی انحصاری بیاد خود سونی هم میدونه پورت بد مساوی فروش بد
بازی بعدی حداقل باید 30 40 درصد پورت بهتری از days gone داشته باشه
عدم انتشار بازی برای pc توهین حساب نمیشه اما انتشار با پورت بد یعنی توهین به شعور جامعه بزرگ pc gamers
 
  • Like
Reactions: Rohshen and kamyy
والله بنظرم بازی هیچ عالی اجرا نمیشه، درسته بازی تو محیط های غیر شهری و کم جمعیت هیچ گونه لگ و مشکلی نداره، ولی کافیه چند تا ربات غول پیکر یا بری وسط یکی دوتا شهر و روستا تا ببینی این پورت چه فاجعه تاریخی بوده که حتی بتمن هم هزاران بار ازش بهتر بوده...بازی بنظرم زیر 16 گیگ رم اصلا درست اجرا نمیشه و برای اجرای بشدت روان حدقل 20 گیگ رم نیاز داره، سونی به تنهایی یک تنه انچنان رید به کیفیت فنی بازی ها رو پی سی ، که تا قبل از اون هر چی بازی پورت بد بود مثل GTA IV و بتمن قبل از این سو تفاهم بودن...

بعدش سونی بخاطر سایبرپانک اومد بازی رو از استورش حذف کرد، خودش همچین گندی تاریخی میزنی، حیف که استیم عرضه و ت--م نداره و باید حدقل تا انتشار اپدیت 1.10 بازی رو از استور جمع اوری میکرد تا بقیه دیگه همیچن حرکت های زشتی رو کامپیوتر نمیزدن...
فکر کنم شما چون vram خیلی کمی داری( 3.5 گیگ +5. ) رم خور سیستمت تو بازیها بالا میره وگرنه من 16 گیگ رم دارم دقیق یادم نیست که بگم چقدر مصرف رمش بود ولی هیچ وقت کل رم رو پر نمی کرد و اتفاقا بعد از اپدیتهاش بازی حقیقتا مشکل خاصی نداشت
 
فکر کنم شما چون vram خیلی کمی داری( 3.5 گیگ +5. ) رم خور سیستمت تو بازیها بالا میره وگرنه من 16 گیگ رم دارم دقیق یادم نیست که بگم چقدر مصرف رمش بود ولی هیچ وقت کل رم رو پر نمی کرد و اتفاقا بعد از اپدیتهاش بازی حقیقتا مشکل خاصی نداشت
منم با ۱۶ گیگ رم الان با آپدیت ۱.۱۰ مشکلی ندارم. قبول دارم اوایل قبل آپدیت ها مشکل داشت ولی چند ماهی هست کامل فیکس شده برام.
 
  • Like
Reactions: kamyy and miladdej
فکر کنم شما چون vram خیلی کمی داری( 3.5 گیگ +5. ) رم خور سیستمت تو بازیها بالا میره وگرنه من 16 گیگ رم دارم دقیق یادم نیست که بگم چقدر مصرف رمش بود ولی هیچ وقت کل رم رو پر نمی کرد و اتفاقا بعد از اپدیتهاش بازی حقیقتا مشکل خاصی نداشت
من تنها مشکلی که با این ویرم با بازی ها داشتم فقط بتمن و همین بازی بود، حتی سایبرپانک رو هم راحت 30 فریم بازی کردم، ولی تو محیط های شلوغ، شهر ها تست کردی بازی رو؟ من خودم هم گفتم بعد از اپدیت 1/10 کلیت بازی بهتر شده، ولی مشکل برای من شهر ها ومبارازت وقتی خیلی شلوغ میشه... واقعا خیلی خیلی خنده داره و مسخره هست داداش بازی که داره با اون گرافیک همون اروجینال با مجموع رم و ویرم 8 گیگ PS4 اونطوری 30 فریم اجرا میشه، اینجا با 24 گیگ رم و 3.4 گیگ ویرم و 4 برابر پردازنده قوی تر و 4 برابر گرافیک قوی تره همون تنظمیات اورجینال پی اس 4 تو شهر ها با زیر 20 گیگ رم نمیشه بازیش کرد، پس یعنی بازی مشکل داره داداش، این بازی پورتش عادی نیست ، حتی همین دیزگان با اون گرافیک هیولاییش و اون هم جزئیاتش که خیلی بالاتر از این بازی هست رو تو اوج شلوغی ها مشکلی ندارم...
 
  • Like
  • Sad
Reactions: kamyy and saeedonly
من به شخصه روز لانچ با پرفورمنس مشکل زیاد داشتم ولی با منتقل کردن بازی از HDD به SSD همون اوایل که هنوز آپدیت خاصی هم نیومده بود استاترهام از بین رفت و پرفورمنس متحول شد و بین ۵۰ تا ۶۰ فریم روی ۱۰۶۰ میگرفتم و بعد از اون بدون مشکل بازی رو تموم کردم، بعدش هم که آپدیت ها اومدن و باقی مشکلات مثل کار نکردن AF و بعضی اوقات حرکات عجیب موهای Aloy و مشکلات ریز دیگه حل شد. مصرف رم هم هیچوقت چیز غیرمنطقی نبود و روی ۱۶ گیگ رم بین 8 تا ۱۱ گیگ رو پر می کرد که قاعدتا در صورت پایین تر بودن میزان رم موجود سیستم تا حدی به سمت کمتر هم اسکیل میشه. خیلی خوشحالم که بازی رو هم یه وقت از روی استور ها برنداشتن که در اون صورت به نفع هیچکس نمی بود.
 
پس یعنی مشکل از چی میتونه باشه برام که حتی رو اروجینال تنظمیات تو شهر ها دراپ اف پی اس میشه؟
24GB RAM
GTX 970
i3 9100
خیلی عجیبه واقعا برام :| یعنی هیچکدومتون وقتی وارد شهر ها و روستا ها میشید هیچ لگد و دراپ اف پی اس ندارید؟ برای من رو تنظمیات اروجینال یک لحظه 40 هست بعدش یک ثانیه میاد رو 35 بعدش بر میگرده همین دیگه لذت بازی رو ازم گرفت....
 
  • Sad
Reactions: kamyy
پس یعنی مشکل از چی میتونه باشه برام که حتی رو اروجینال تنظمیات تو شهر ها دراپ اف پی اس میشه؟
24GB RAM
GTX 970
i3 9100
خیلی عجیبه واقعا برام :| یعنی هیچکدومتون وقتی وارد شهر ها و روستا ها میشید هیچ لگد و دراپ اف پی اس ندارید؟ برای من رو تنظمیات اروجینال یک لحظه 40 هست بعدش یک ثانیه میاد رو 35 بعدش بر میگرده همین دیگه لذت بازی رو ازم گرفت....
من روز اول بازی دانلود و اجرا کردم . در کمال تعجب هیچ مشکلی نداشتم . عالی و راحت اجرا می شد !!!
 
پس یعنی مشکل از چی میتونه باشه برام که حتی رو اروجینال تنظمیات تو شهر ها دراپ اف پی اس میشه؟
24GB RAM
GTX 970
i3 9100
خیلی عجیبه واقعا برام :| یعنی هیچکدومتون وقتی وارد شهر ها و روستا ها میشید هیچ لگد و دراپ اف پی اس ندارید؟ برای من رو تنظمیات اروجینال یک لحظه 40 هست بعدش یک ثانیه میاد رو 35 بعدش بر میگرده همین دیگه لذت بازی رو ازم گرفت....
خب شما با MSI Afterburner یک بررسی کن ببین مصرف VRAM ـت چطوره
احتمال 99% وی رم کم میاری دیگه و وقتی وارد جاهای شلوغ میشی آبجکت های جدید که میخواد بیاد روی VRAM ـت جایگزین قبلیا بشه یه سکته ریز میزنه :D
ببین کنسول چون فقط مختص بازیه نیازش به رم و وی رم فرق داره و اونجا اون 8 گیگ رم کلا از نوع GDDR5 با پهنای باند بالاست، توی نسل قبل خیلی بازیا بودن روی pc که با کمتر از 8GB وی رم به مشکل استاتر می خوردن، این نسل احتمالا دیگه باید مبنای وی رمو بذاریم 16 گیگ تا به مشکل نخوریم

2.JPG
 
آخرین ویرایش:
دوستان من لول 15 هستم ولی هنوز توی انتخاب سلاح گیجم!نمیدونم از چه سلاحی باید استفاده کنم یه راهنمایی میکنید بهترین سلاحی که میتونم تو این لول داشته باشم چیه؟
مخصوصا برای مبارزه با ماشین های بزرگ تر و قویتر.ممنون میشم.
 
دوستان من لول 15 هستم ولی هنوز توی انتخاب سلاح گیجم!نمیدونم از چه سلاحی باید استفاده کنم یه راهنمایی میکنید بهترین سلاحی که میتونم تو این لول داشته باشم چیه؟
مخصوصا برای مبارزه با ماشین های بزرگ تر و قویتر.ممنون میشم.
کلا هر ماشین ی نقطه ضعف داره، ولی بنظرم با تیرکمون کار کن و سعی کن اول انالیز کنی هر دستگاهی رو و با توجه ب نقاط ضعفش با تیر های مختلف بزنیشون.
 
  • Like
Reactions: rabin88

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or