PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
بعد از ۴۹ ساعت بازی کردن باید بگم با یکی از فمینیستی ترین پدیده های زندگیم مواجهم که هرچه جلوتر میرم شدت و غلظت مفاهیم فمینیستی یا بهتر بگم ضد مردی این بازی بیشتر و بیشتر میشه...

من تاحالا تو هیچ اثر دیداری، شنیداری یا نوشتاری با این حجم از تحقیر و توهین جنس مذکر و ستایش جنس مونث مواجه نبودم.

حالا می خواهید بگید تئوری توطئه یا هرچی... این زباله خوش آب و رنگ ساخته شده تا پیام خاصی داشته باشه و دیده بشه.
 
بعد از ۴۹ ساعت بازی کردن باید بگم با یکی از فمینیستی ترین پدیده های زندگیم مواجهم که هرچه جلوتر میرم شدت و غلظت مفاهیم فمینیستی یا بهتر بگم ضد مردی این بازی بیشتر و بیشتر میشه...

من تاحالا تو هیچ اثر دیداری، شنیداری یا نوشتاری با این حجم از تحقیر و توهین جنس مذکر و ستایش جنس مونث مواجه نبودم.

حالا می خواهید بگید تئوری توطئه یا هرچی... این زباله خوش آب و رنگ ساخته شده تا پیام خاصی داشته باشه و دیده بشه.
حالا جو الکی نده آقا جان! این بحث های داغون و کوته فکرانه رو راه نندازید که بگید خبریه. اینکه زن همیشه لایق ستایش بوده و هست یه مورد ، دوم که اینهمه زن ها در طول تاریخ تحقیر و بهره کشی شدن و به راه های مختلف هنوز هم حقوق پایاپای ندارن صداشونم در بیاد ما مردا هر نا حقی رو چماغ می کنیم تو سرشون. شما یه نگاه به مملکت خودت بنداز نمی خواد تاریخ هم بخونی که نمونه بارز زن ستیزی و نابرابری در حق جنس مونث هست یا ضد فمینیستی. بعد شما از تحقیر مردها اون هم در یک بازی کامپیوتری شکایت داری که صرفا یه نتیجه گییری دم دستی و شخصی هست.
در کل ما مردها خوبیم شما خودتو ناراحت نکن.
 
بعد از ۴۹ ساعت بازی کردن باید بگم با یکی از فمینیستی ترین پدیده های زندگیم مواجهم که هرچه جلوتر میرم شدت و غلظت مفاهیم فمینیستی یا بهتر بگم ضد مردی این بازی بیشتر و بیشتر میشه...

من تاحالا تو هیچ اثر دیداری، شنیداری یا نوشتاری با این حجم از تحقیر و توهین جنس مذکر و ستایش جنس مونث مواجه نبودم.

حالا می خواهید بگید تئوری توطئه یا هرچی... این زباله خوش آب و رنگ ساخته شده تا پیام خاصی داشته باشه و دیده بشه.
این نظری که شما دادید کاملا توی جاده خاکیه. منم بازیش کردم و اصلا همچین حسی نداشتم. به نظرم با یه ذهنیت خاصی بازی رو پلی دادین که به این نتیجه رسیدید.
 
حالا جو الکی نده آقا جان! این بحث های داغون و کوته فکرانه رو راه نندازید که بگید خبریه. اینکه زن همیشه لایق ستایش بوده و هست یه مورد ، دوم که اینهمه زن ها در طول تاریخ تحقیر و بهره کشی شدن و به راه های مختلف هنوز هم حقوق پایاپای ندارن صداشونم در بیاد ما مردا هر نا حقی رو چماغ می کنیم تو سرشون. شما یه نگاه به مملکت خودت بنداز نمی خواد تاریخ هم بخونی که نمونه بارز زن ستیزی و نابرابری در حق جنس مونث هست یا ضد فمینیستی. بعد شما از تحقیر مردها اون هم در یک بازی کامپیوتری شکایت داری که صرفا یه نتیجه گییری دم دستی و شخصی هست.
در کل ما مردها خوبیم شما خودتو ناراحت نکن.

از 1 سری جاها که توی دنیا بگذریم الان اتفاقا از اون ور بوم افتادیم به مردا به مراتب بیشتر اجحاف می شه اما مردا خوب کلا کمتر روحیه اعتراضی و غر زدن دارن توی همین ایرانشم به مراتب بیشتر به مردا ظلم می شه و بیشتر تحت فشارن کلا 1 حجاب هست پر رنگ ترینشه که با سربازی مردا در می شه بقیه فشارا روی مردا بیشتره ضمن اینکه فشاری که به زن میاد به مردم منتقل می شه چرا که اون زن می تونه خواهر یا مادر خود شما باشه و برعکس
 
اول نظرم رو در باره خود بازی بگم بهتون:

انصافا از همون ابتدای کار بازی خیلی خوب و تدریجی درگیر می کنه... با تمام ویژگی های خوب که در مجموع یک پکیج تر و تمیز و سرگرم کننده رو شکل دادن
داستان بازی انصافا خوب و در گیر کننده است و عمق خوبی داره
گیم پلی ظرافت خاصی داره و خیلی خوب بازی کن رو درگیر می کنه و درگیر نگه میداره، البته بعضی از المان ها بعد از یک مدت تکراری میشن مثل دنبال کردن رد که اونقدر زیاد میشه که بعد از یک مدت بازی تبدیل میشه به Dog simulator
گرافیک بازی کلیاتش خیلی خوبه، مخصوصا محیط و مناظر و طراحی ربات ها، ولی وقتی از نزدیک نگاه می کنید میشه شبیه آنریل انجین ۳. یک مقدار نامتوازن هست گرافیک.

به طور کل هورایزن بدهکار خیلی از بازی ها مثل mass effect, batman, tomb raider, witcher و ... هست. ولی با این حال خوب از آب در اومده و امضای خودش رو داره.

اما در مورد فمینیستی بودن بازی:

اول از همه من نه در مورد شرایط خانمها تو ایران صحبت می کنم، نه تو کشورهای دیگه. وارد خود بحث فمینیسم و انواع خوب و بدش هم نمیشم.

خیلی ها (حتی منتقدان سایتهای خارجی) به اشتباه شخصیت پردازی و طراحی اِیلوی رو فمینیستی می دونن... که به نظر من حتی اگر هم باشه ایرادی بهش نمیشه وارد کرد، نه من و فکر نکنم هیچ کس دیگه ایی با یک زن قوی و باهوش و مستقل مشکلی داشته باشه.

ولی...
بازی یک تفکر افراطی ضد مرد داره. تا یک جاهایی ذهن من هم مثل خیلی های دیگه این رو ندید می گرفت. از یک جایی به بعد این الگوی ضد مردی تکرار شد و هر بار پر رنگ تر... که توجه رو جلب میکنه و به اصطلاح بیدار می کنه...

هرایزون دائما در حال نکوهش مردهاست و مردان این بازی، چه گذشته و چه حال، موجوداتی خودخواه، احمق، گمراه، نابودگر و بی احساس هستند.

از اون طرف تمام صفات الهی که وجود داره به زنها نسبت داده میشه مثل حیات بخشی، بخشندگی، هوش و درایت، مهربانی، نجات بخشی، رهبریت و ...

تو این بازی حتی افراطی ترین عقاید فمینیستی هم مطرح میشه، از جمله اینکه اصولا طبیعت به جنس مذکر نیازی نداره و از نظر علمی بالقوه میشه بدون نیاز به مردها نسل بشر رو ادامه داد. یا اینکه تمام پلیدی های جهان ریشه در مردها داره.

حالا ممکنه یکسری به هر دلیل متوجه این مسائل نشن.
ولی خب مخاطبی که میبینه در این بازی چی میگذره و مکررا از طرف بازی توهین و سرزنش میشه حق داره شاکی بشه و اگر نشه سوال بر انگیزه.
 
آخرین ویرایش:
به طور کلی : دوستانی که از بازی ایراداتی می گیرند در کل اول بازی که نوشته شده باشه sony entertainment تمامه . تضمین کننده کیفیت و غنی بودن بازی هست .

امیدوارم این نوشته بیشتر بر روی صفحه مانیتورها شاهد باشیم .

172163
 
  • Wow
Reactions: Alien87
آپدیت 106 منتشر شد:

Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC - Patch 1.06 is now available
Hi everyone,

We’re very happy to release Patch 1.06 for Horizon Zero Dawn on PC today!

First of all, we want to thank you all for your continued feedback, patience and support. In the past couple of weeks, our team has worked hard on some trickier changes that needed some extra time to develop and test. Patch 1.06 addresses some of these issues with additional crash fixes and further improvements on the game. These include some issues reported by the community, such as Aloy not walking in the direction where the camera was facing when pressing forward.

Rest assured that our team is still working on other known issues, which we hope to have more info on soon.

You can find the Known Issues and full Patch Notes for Patch 1.06 below; if your issue isn’t among them, you can send us your reports here.

Please download Patch 1.06 and let us know what you think!

–Guerrilla

  • Some players are experiencing an out of memory error during the game optimization process.​
  • Some players are experiencing graphical settings issues, such as Anisotropic Filtering or HDR not working correctly.​
  • Some players are experiencing performance issues on specific GPUs or hardware combinations.​
  • We're aware of and continue to investigate issues that are not yet solved on both the player-compiled lists by u/EvilMonkeySlayer and u/Rampage572 – thank you!​



Patch Notes
Crash Fixes
  • Fixed a streaming compute shader crash​
  • Fixed a crash on startup related to file paths with non-ANSI characters​


Graphical Improvements
  • Fixed an issue where characters would noticeably warp between cuts during a specific cutscene in main quest “The Point of the Spear”​
  • Fixed an issue where box graphics would flash during the final cinematic of the game​
  • Fixed an issue in HDR where the UI could get overlapped by a black scene​
  • Fixed an issue where turning on the Adaptive FPS option gave lower performance results than setting similar results manually​


Gameplay Improvements
  • Aloy forward walking direction – Aloy now walks directly towards the direction the camera is facing when you press forward, rather than at a slight angle​


Other Improvements
  • Executable details – Properties of the executable now also displays the current version​

 
آخرین ویرایش:
بازی رو وسطای کار همون اوایل ول کردم تا 4 تا آپدیت بدن وضع بازی بهتر بشه. الان امروز صبح اومدم سراغش چپ و راست کرش میکنه! خسته نشن یه وقت با این آپدیتاشون. بازی از صبح تا حالا 7-8 بار کرش کرده دیگه رمقی واسه ادامه دادن نمونده.
 
  • Sad
Reactions: kamyy
بازی رو وسطای کار همون اوایل ول کردم تا 4 تا آپدیت بدن وضع بازی بهتر بشه. الان امروز صبح اومدم سراغش چپ و راست کرش میکنه! خسته نشن یه وقت با این آپدیتاشون. بازی از صبح تا حالا 7-8 بار کرش کرده دیگه رمقی واسه ادامه دادن نمونده.
عجیبه من همون اول که اومد روز دوم شروع به بازی کردم مدت بالا مثلا 4 ساعت مداوم . هیچ کرشی ندیدم فقط یکبار هنگ کرد توی کل مدت بازی (بعلاوه دی ال سیش)

جالبه
 
  • Like
Reactions: Vesemir
بازی رو وسطای کار همون اوایل ول کردم تا 4 تا آپدیت بدن وضع بازی بهتر بشه. الان امروز صبح اومدم سراغش چپ و راست کرش میکنه! خسته نشن یه وقت با این آپدیتاشون. بازی از صبح تا حالا 7-8 بار کرش کرده دیگه رمقی واسه ادامه دادن نمونده.
من اگه بودم یه شانس دیگه میدادم، بازی از اول دانلود میکردم.
تو این آپدیت بازی خیلی بهینه تر شده.
احتمال داره مشکل از فایلهای بازیت باشه.
 
  • Like
Reactions: Vesemir and kamyy
من اگه بودم یه شانس دیگه میدادم، بازی از اول دانلود میکردم.
تو این آپدیت بازی خیلی بهینه تر شده.
احتمال داره مشکل از فایلهای بازیت باشه.
بازی رو همین دیشب دوباره از استیم دانلود کردم.:Dمشکل افت فریمهای عجیب رفع شده کامل اما کرش جاش رو گرفته.
 
  • Like
  • Sad
Reactions: kamyy and m.d.makan
Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC - Patch 1.07 is now available
Hi everyone!

We’re happy to announce that Patch 1.07 for Horizon Zero Dawn Complete Edition is now live! As we mentioned in our previous update, our team has been hard at work on some of the trickier graphical issues, which needed some more time in development.

With Patch 1.07 the team has rewritten the way the engine deals with shaders and shader-optimisation. This results in the optimisation step becoming optional, as well as the Anisotropic Filtering option now working as expected.

What this means for you: upon starting the game, it will start optimising shaders in the Main Menu each time. Shaders will also still be optimised during gameplay, but this now happens automatically in the background.
Letting the game run the initial shader optimization is completely optional, so if you want to jump straight in, you can skip it; letting this process finish before playing will improve your loading times in the game. Lastly, please note that changing AF settings can take some time depending on your PC hardware.

You can find the Known Issues and full Patch Notes for Patch 1.07 below; if your issue isn’t among them, you can continue to send us your reports here.

Take care,
–Guerrilla


Known Issues
  • CPUs that have more than 16 cores might experience a higher amount of instability
  • Some players are experiencing graphical settings issues, such as HDR not working correctly.
  • Some players are experiencing performance issues on specific GPUs or hardware combinations.
  • We're aware of and continue to investigate issues that are not yet solved on both the player-compiled lists by u/EvilMonkeySlayer and u/Rampage572 – thank you!


Patch Notes

Graphical Improvements

  • Anisotropic Filtering now works correctly
  • The mandatory/unskippable shader optimisation step at first launch has been removed
  • Shaders are now pre-optimised in the game’s Main Menu, but can be skipped
  • Shaders are also optimised dynamically in-game
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or