PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
از اون جایی که بازی فرق خاصی با نسخه PS4 نداره رغبتی ندارم دوباره رو PC بازی کنم

اما خوبه که سونی هر چند وقت یکبار بازی های خوبشو برای PC بده... ولی بنظر مثل روش مایکروسافت تو دوره X360 داره عمل میکنه یعنی فقط نسخه اول بازیشو برای پی سی میده تا مردم رو برای نسخه های بعدی مجبور به خریدن کنسولش کنه
بقیه بازی ها که نسخه اول دوم نداشتن بعد چرا این فرق نداره هم می شه 60 فریم بازیش کرد که خیلی نعمته هم اینکه گرافیکش بهتره هر چند نه چندان اما فرق مشهوده
بعد ps4 بازی اصل مجبوری بعد از 1 مدت بفروشی اکانت هکی باشه می پره یا اصلا ps4 در نهایت می فروشی اینجا مجانی الان در اختیارته با همه dlc هاش
 
Horizon Zero Dawn PC code shows signs of being a debug build - VG247

یعنی مردم از خنده چند تا برنامه نویس کد های بازی رو نگاه کردن ظاهرا این بیلد برای دیباگ و عیب یابی بوده طرف با ویرایش چند خط ابتدایی (اونایی که کد نویسی بلدن میدونن) که مربوط به دیباگ بوده فقط و صرف عیب یابی بوده تونسته کرش ها رو کم کنه حالا هی بیاید طرف این استدیو که پورت کرده رو بگیرید بگید اولین تجربشه و فلان . اماتور ترین برنامه نویس ها هم میدون اخر سر یه تیکه کد مشکل حل شد اون خط های دیباگ رو باید یا ورداری یا کامنت کنی که برنامه کرش نکنه :)):)):))

به نظر من وقتتون تلف نکنید قشنگ 1 ماه صبر کنید مطمعن باشید خیلی بهتر میشه پرفرمنس بازی با پچ
 
یه نفر به این آمارت ایراد نگرفته.8 میلیون سود سونی .یعنی 11.4 میلیون فروش
که با 350 هزار نسخه فروش میشه نسخه ای 32 دلار. معمولا pc گیمرها تو استورهای متوسط و ارزون میگردن و کمتر سمت همچین چیزایی میرن.آمارات بی ایراد نیستن،رو تهیه آمار بیشتر کار کن.
350 هزار نسخه برای روز اول بود.
الان نزدیک به 500 هزارتا فروخته.
همه PCگیمرها تو استورهای ارزون نمیگردن. تو چنین محاسباتی باید یک میانگین تقریبی برای قیمت در نظر گرفته بشه.
 
  • Like
Reactions: kamyy
فروش خوبش نوید آمدن دیگر انحصاری های سونی بعد 3 4 سال می دهد مثل Last Of Us 1 & 2

Death Stranding هم فروش خوبی روی کامپیوتر تجربه کرده

فقط امیدوارم پورت و بهینه سازی بهتری انجام دهند
 
بله دنیا برای کسایی که توی بازار جهانی نیستن و به جای سود کل کشور فقط به فکر جیب خودشون هستن تره هم خرد نمی کنه.
قشنگ ۲۰۰ سال عقب گرد کردیم . به قبل قاجار یا همان حدودها


مبارک همه باشه من جمله خودم
 
  • Sad
  • Smile
Reactions: IMANOKA and s.1
350 هزار نسخه برای روز اول بود.
الان نزدیک به 500 هزارتا فروخته.
همه PCگیمرها تو استورهای ارزون نمیگردن. تو چنین محاسباتی باید یک میانگین تقریبی برای قیمت در نظر گرفته بشه.
نمیشه که برا تخمین برآورد سود اونم تو بازاری که تفاوت در حال حاضر بین 14 تا 58 دلاره از تخمین استفاده کرد.وقتی نحوه توزیع دهک رو نداری.در نتیجه برآورد سود کار بسیار سختیه .مگه به دیتاهای استیم یا سونی دسترسی داشته باشی
در ثانی اون لینک فروش روز اول رو هم بده.نمیشه با حدس آمار داد که.
 
نمیشه که برا تخمین برآورد سود اونم تو بازاری که تفاوت در حال حاضر بین 14 تا 58 دلاره از تخمین استفاده کرد.وقتی نحوه توزیع دهک رو نداری.در نتیجه برآورد سود کار بسیار سختیه .مگه به دیتاهای استیم یا سونی دسترسی داشته باشی
در ثانی اون لینک فروش روز اول رو هم بده.نمیشه با حدس آمار داد که.
شما فرض کن محاسبات من اشتباهه. ممکنه سونی یک ماه دیگه اعلام کنه آمار دقیق رو. من میخواستم سود تقریبی روزای اول رو حساب کنم و به نظر خودم آنچنان آمار عجیبی نیست.
مهم اینه که عالی فروخته، چه 7 میلیون باشه چه 9 میلیون. (تو 3 روز)

باید منتظر بمونیم ببینیم بازی بعدی کی معرفی میشه. (احتمالا اواسط 2021)
 
  • Love
Reactions: kamyy
شایعه.به نظر میاد بلاد بورن تا پایان سال می آید

2020-08-12_16-52-48.jpg 2020-08-12_16-51-43.jpg

__________________

Bloodborne PS5/PC Remaster To Feature Improved Textures, 4K Resolution and 60 FPS Support; Demon's Souls Remake to Be Confirmed During the PS5 Digital Showcase Event - Rumor
این خبر ماله دو ساعت پیشه ولی نمیزارن بزنم. از دو ماه پیش گذاشتم که ادامشو ترجمه کنم نزاشتن. اینجا میزارم
1. There was another big playtest round of PC port in July to address issues that were found during previous QA tests.
2. All found critical bugs were fixed, online functionality is fully operational, the work on the port is almost finished.
PC Gaming Inquisition also revealed that Bloodborne on PC will likely not support framerates higher than 60FPS, as anything above this is apparently causing issues.
3. Don't expect miracles with the framerate, anything above 60 FPS still causing a lot of issues and game will probably be capped at 60 FPS even on PC (though I'm sure modders will figure out how to remove it).
Speaking about the game's release window, PC Gaming Inquisition claims that the Bloodborne PC port, and the PlayStation 5 version, should release in the next-gen console's launch window. Work is apparently done, so the announcement should not take too long.
4. Sony wants to push Bloodborne remaster in PS5 launch window line-up, but stuff can still be moved to a later date. Regardless, I personally doubt it won't release in 2020 and it shouldn't take too long for the official reveal since the work on the remaster is more or less done.
PC Gaming Inquisition also provided some information on his sources.
This info about Bloodborne remaster is what I've been told by other people that in the past provided me with info about other unannounced games that were officially confirmed later, so I highly doubt that this time I've been lied to. And considering that the same sources told me a few weeks ago to not expect to see Elden Ring on a recent Xbox event and this is ended up being confirmed as well, I'm still going to believe them regarding BB PC stuff
تو جولای بازی تست شده دوباره رو pc
تمام باگهای مهم و حیاتی فیکس شده.
رو pc مثل اینکه بیش از 60 فریم ساپورت نمیکنهو انتظار بیش از 60 فریم رو نداشته باشید که باعث مشکلاتی میشده ولی احتمالا مودرها این قفل رو مود و حذف میکنن.
مثل اینکه برا لانچ برنامه ریزی ششده و کار بازی تقریبا تموم شده.البته احتمال داره که بازی در زمان لانچ عرضه نشه.
در مورد منبعش هم که میگه منبعی بوده که قبلا خبرهایی رو گفته که کاملا درست بوده و اینو در نظر بگیرید که قبلا گفته بود که الدن تو ایونت ایکس باکس نخواهد بود و درست در اومد و میگه من بهشون باور دارم.
_______________
این خبر دو ماه پیش اومد.امروز آپدیت خورد ما خبر رو با آپدیتش گذاشتیم ولی یکسری از اساتید بستن.اینجا بخونید.
 
آخرین ویرایش:
بیشتر از خود بازی بسته الحاقی اون حال داد . فضاسازی برفی زیبا و بالا رفتن از صخره ها و پازل ها (قشنگ لارا کرافتی برای خودش شده بود)
پیشنهاد می شه بعد اتمام بخش داستانی بسته الحاقی را تجربه کنید
 
  • Like
Reactions: IMANOKA
r/ps4homebrew - Horizon Zero Dawn PS4 saves work on PC
  1. You need to get your PS4 save decrypted and transfer it to your PC (PS4 save mounter) You just need the checkpoint.dat, no other files.
  2. You will need a (any) slotinfo.ini. PS4 does not use that for their saves but the PC version requires it. Easiest way to do this is to just get any save (auto, manual, quick) from the PC game.
  3. Copy the checkpoint.dat to an empty save slot, add the slotinfo.ini to the same save slot (you don't need to modify it but you can if you want). NOTE: I have only tested transferring a manual PS4 save to a manual PC save slot.
  4. The save should show up in the load save list ingame, with the wrong info showing since it pulls info from the slotinfo.ini. However if you load it the save will be correct.
  5. You can now save the game and you will have a proper PC save with proper slot info.
اونایی که میخوان از سیو نسخه ps4 استفاده کنن این راه حلشه.قبلا میگن fallout 4 هم میشده این کار رو کرد.و مثل اینکه این دومین بازی هست.
مثل اینکه با ps4 save mounter فایل سیو رو خارج میکنید و checkpoint.dat رو هم همراهش برمیدارید
 
  • Like
Reactions: kamyy
اندر حکایت همین پورت رو بگم که میتونید از سیو PS4 برای این بازی استفاده کنید. عجب نه!!!!!! من امتحان کردم و شد. کافیه بریزید توی این پوشه:
Documents\Horizon Zero Dawn\Saved Game

سیو مرحله اخرشو بزار
کات سین اخرو ببینم بره ،
حس پلی دادنش نیست
 
سیو مرحله اخرشو بزار
کات سین اخرو ببینم بره ،
حس پلی دادنش نیست
Hades که توسط Aloy در اون گوی با نیزه محبوس شده بود ناگهان آزاد می شه و به آسمان می رود بعد در ادامه داخل استوانه ای که دست Sylenc هست وارد می شه و اون به Hades می گه سلام دوست قدیمی ... ما با هم کلی بحث داریم که بکنیم بعد راه می افته و در دور نما یک ربات عظیم الجثه خاموش هست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or