PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
View attachment 151889View attachment 151890

اون مقایسه براساس عکسهای تریلر هست. و تریلر روی تنظیمات original هست و original میشه مدیوم و رزولوشن 1080.
___________________
دل روشنت،فقط بدرد امیدوار کردن برا کرک بازیهای دنوودار میخوره،یه چند تا ability بهش اضاف کن.:D
دقت اگه بکنی تکسچرهای باکیفیت تر رو هم میتونی ببینی،یا نورپردازی بازی.بقیش بماند بازی بیاد و رو 4k قیاس بشن.
580 گگرافیک قویتری از گرافیک کنسولی هست ولی اینور هم باید در نظر بگیری که 60 رو داری میگیری. و آپشنهای جدید گرافیکی،رو وقتی میشه مقایسه کرد که بازی بیاد و تخصصی df یه مقایسه بکنه.
پورت خوبی هست.
البته تصویر بالا ربطی به تنظیمات کلی تریلر نداره صرفا داره ویژگی بنچمارک بازی رو نشون میده صد درصد تریلر داره با اخرین تنظیمات و 60 فریم اجاره میشه قشنگ اینو از Draw Distance بهتر و Ambient occlusion قوی تر میشه فهمید
===========================
اختلاف گرافیکی اینجا هیچی رو ثابت نمیکنه بازی OW ثانیه به ثانیه نور پردازیش فرق داره مخصوصا این بازی که مثل RDR2 سیستم ابر حجمی داره و روی نور پردازی تاثیر مستقیم داره تو تک تک صحنه ها ممکنه یـ لحظه واسه یـ صدم ثانیه ابر جلو نور خورشید رو گرفته باشه شدت نور کمتر شده باشه اگه اختلافی هم باشه واسه اینه
 
صد در صد تکسچرهای بازی رو ارتقا دادن و شاهد بهبود گرافیکی هستیم توی نسخه پی سی
حجم بازی روی پی اس ۴ حدود ۵۰ گیگه روی پی سی ۱۰۰ گیگ،همین نشونه ارتقا تکسچرها هست
 
  • Love
Reactions: kamyy
البته تصویر بالا ربطی به تنظیمات کلی تریلر نداره صرفا داره ویژگی بنچمارک بازی رو نشون میده صد درصد تریلر داره با اخرین تنظیمات و 60 فریم اجاره میشه قشنگ اینو از Draw Distance بهتر و Ambient occlusion قوی تر میشه فهمید
===========================
اختلاف گرافیکی اینجا هیچی رو ثابت نمیکنه بازی OW ثانیه به ثانیه نور پردازیش فرق داره مخصوصا این بازی که مثل RDR2 سیستم ابر حجمی داره و روی نور پردازی تاثیر مستقیم داره تو تک تک صحنه ها ممکنه یـ لحظه واسه یـ صدم ثانیه ابر جلو نور خورشید رو گرفته باشه شدت نور کمتر شده باشه اگه اختلافی هم باشه واسه اینه
اینکه اختلاف گرافیکی رو با تریلر و چهار تا عکس نمیشه مقایسه کرد که بالا هم گفتم.
ولی اینکه تنظیمات مدیوم هست یا نه. با تریلرهای بعدی یا تو خود بازی مشخص میشه. تفاوت خیلی کمه و خیلیا هم تو رددیت و ریست،اعتقاد دارن مثل من،که این تنظیمات مدیوم هست و نه اولترای بازی.
این سطح تفاوت کمه بین اولترا pc و نسخه ps4.
___________________
زمان زیادی تا ریلیز نمونده.
البته هنوز اندونزی ارزونه و با ۱۴ دلار میشه تهیه کرد :D
اگه اچیومنت براتون مهم نیست از اپیک روسیه 6 دلار.آرژانتین 10 تا بخرید.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
اینکه اختلاف گرافیکی رو با تریلر و چهار تا عکس نمیشه مقایسه کرد که بالا هم گفتم.
ولی اینکه تنظیمات مدیوم هست یا نه. با تریلرهای بعدی یا تو خود بازی مشخص میشه. تفاوت خیلی کمه و خیلیا هم تو رددیت و ریست،اعتقاد دارن مثل من،که این تنظیمات مدیوم هست و نه اولترای بازی.
این سطح تفاوت کمه بین اولترا pc و نسخه ps4.
هیچ جا نمیان با تنظمیات Med بازیشون رو نشون بدن بعدم تنظیمات Medium همونجور که نوشته تنظیمات Original بازیه یعنی تنظیماتی ـه که روی PS4 اعمال شده که خوب اگه اینجور بود که اصلا نباید باهم فرق داشته باشن بعدم تا بوده همین بوده یـ سری افکت ها رزولویشنشون بالاتر رفته Draw Distance و Ambient occlusion و کیفیت تکسچر ها هم به وضوح بهتر شدن دیگه انتظار شق القمر که نمیشه از پرت بازی داشت
 
آخرین ویرایش:
هیچ جا نمیان با تنظمیات Med بازیشون رو نشون بدن بعدم تنظیمات Medium همونجور که نوشته تنظیمات Original بازیه یعنی تنظیماتی ـه که روی PS4 اعمال شده که خوب اگه اینجور بود که اصلا نباید باهم فرق داشته باشن بعدم تا بوده همین بوده یـ سری افکت ها رزولویشنشون بالاتر رفته Draw Distance و Ambient occlusion و کیفیت تکسچر ها هم به وضوح بهتر شدن دیگه انتظار شق القمر که نمیشه از پورت بازی داشت
احتمالا عناوین اخیری که از سونی اومدن رو pc رو بازی نکردید.
amd اومده دنبال بازی و به نوعی حامی شده و باندل داده و اینجور تبلیغی چندان بیراه نیست.
maxresdefault2.jpg

یه عکس رو بزرگ میزارم بقیه رو کوچیک.کلا پورتهای سونی برای pc فقط از لحاظ بهینه سازی و فریم و کمی تکسچر بهینه میشن و گر نه کار گرافیکی خاصی روشون نمیشه.این تفاوت low و اولترا و نسخه ps4 pro هست.
2020-07-05_1-44-39.jpg 2020-07-05_1-45-25.jpg 2020-07-05_1-46-07.jpg 2020-07-05_1-46-27.jpg 2020-07-05_1-46-47.jpg

اگه خیلی ریز بشیو. اینو میبینی
maxresdefault.jpg

در نتیجه مدیوم بودن اون جای تعجبی نداره. چون مدیوم و low و اولترای عناوین سونی رو pc تفاوت خاصی نداره.
_____________________
و اگه قرار بود بیاد 60 4k با 5700xt بده pc گیمرا میگفتن،این چه گرافیکیه.
ولی الان میگن 580 و 1080 ،گرافیک خوبی هست رو مدیوم
 
آخرین ویرایش:
خیلی از تفاوت ها در عکس مشخص نمی شن همین دیتروید من روی 4 تمومش کردم اما نسخه PC ش واقعا گرافیکش بالاتره خیلیم شفاف تره تکسچرهاشم که عکس گذاشتید واقعا بهتر شده

همین سایه های خیلی لبه دار که صاف می شن AO که خیلی تاثیرش واضح هست کلی هم سنگین هستن همین دیتروید هم تنظیمات کم می کنی قشنگ به فریم بازی اضافه می شه که نشون می ده گرافیک بازی داره تغییر می کنه یا بازی های دیگه
 
  • Like
Reactions: kamyy

قربونت تو بخش PC همه سن و سالی ازشون گذشته و پیرپاتیلن :D اگه بتونی تفاوت نسخه ی کنسولی و PC رو انقد بزرگ طوری که لوگو هاشون قابل مشاهده باشه بذاری عالی میشه . چون من تو عکسای دیگه که گذاشتی ' خیلی تفاوت خاصی رو حس نکردم ! فک کنم منم چشمم عیب پیدا کرده :D
 
قربونت تو بخش PC همه سن و سالی ازشون گذشته و پیرپاتیلن :D اگه بتونی تفاوت نسخه ی کنسولی و PC رو انقد بزرگ طوری که لوگو هاشون قابل مشاهده باشه بذاری عالی میشه . چون من تو عکسای دیگه که گذاشتی ' خیلی تفاوت خاصی رو حس نکردم ! فک کنم منم چشمم عیب پیدا کرده :D
دل باید جوون باشه.
گول @Saber رو نخور.یه ps4pro داره،میخواد بفروشه. بعد میبینی میاد میگه.تفاوتی نمیبینن.برا اینه که بگه،ببینید تفاوت چقدر کمه. بیاین بخرین ps4 منو.
صابر 1.1 میلیون ازت میخرم،بیا پای معامله.
صابر رو باید آورد صندلی داغ، تا در اونجا مشخص بشه پشت اون دل روشنش،چه نهفته هست.
_______________________
این ویدیوهای مقایسه نسخه pc و کنسول و اولترا و low.
____________________________
من عکسها رو از تو ویدیو مقایسه برداشتم. بالا ویدیوها رو گذاشتم. حالا یه بازی مولتی مثل اساسین اصلا بزار کنار اینا.تفاوت low و اولترای اونا رو با اینا مقایسه کنی .واقعا میمونی.
maxresdefault3.jpg

این رو مثلا ببین. حالا تو یکسری تنظیمات گرافیکی تفاوت هست،واقعا. ولی این واقعا تفاوت 10 ساله هست.
حالا گرافیک خیلی مهم نیست و گرافیک اینها کامل قابل قبوله.
What are the minimum PC specs I need for Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC?
At minimum, you will need an Intel Core i5-2500k @ 3.3 GHz or AMD FX-6300 @ 3.5 GHz CPU, 8 GB of RAM and a Nvidia GeForce GTX 780 (3 GB) or AMD Radeon R9 280 (3 GB) graphics card to run Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC at the original settings in 1080p at 30 frames per second.

What are the recommended PC specs for Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC?
We recommend an Intel Core i7-4770K @ 3.5GHz or an AMD Ryzen 5 1500X @ 3.5GHz CPU, 16 GB of RAM and a Nvidia GeForce GTX 1060 (6 GB) or AMD Radeon RX 480 (4 GB) graphics card to run Horizon Zero Dawn Complete Edition for PC at the original settings in 1080p at 60 frames per second.

Will any of the visual assets—character, machines, environments, etc.—be redone or remastered for the PC port?
The characters, machines and environments in Horizon Zero Dawn for PC are the same as those found in the PS4 version.
سیستم بازی براساس 30 و 60 فریم هست تو تنظیمات اورجینالو fullhd
معمولا تنظیمات حداقل سیستم رو میزارن،تنظیمات low و پایینترین رزولوشن.و recomended رو high و اولترا هست.
__________
البته توقع بازسازی و اینا رو نداشتیم.ولی انتظار داشتیم،اگه میخواد با اینا موتور معرفی کنه. باید گرافیک بازی رو متحول میکرد.پس فرضیه اینکه سونی به دنبال اینه،که موتورشو و قدرتش رو نشون ببده.تا حدودی منتفیه.
_________________________
گفته های بالا،فقط نظر شخصی هست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or