PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,351
نام
مــاکــان
فقط خدا کنه سیستم فضایی نخواد ، نسبت به سالی که رو PS4 اومده سیستم بخواد.
مثلا 970 هم راه بندازه کار رو :D
سیستم باید در حد DS بخواد، اون اگه خوب اجرا کنیم دیگه فکر نکنم خیلی تفاوت بکنه.
 

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,881
نام
صابر
صرفا PS4 گرفتم جهت تجربه عناوین انحصاری ! اونم هنوز موفق به تجربه همه نشدم !
در روزهای قرنطینه قرار بود این عنوان رو تجربه کنم ! همون اول هم که PS4 گرفتم هر چی انحصاری داشت رو خریدم !
Scan.jpg

به نوعی میخواستمم نسخه کمپلیت رو خریداری کنم ! اما ازونجایی که برای PC قراره بیاد ! کلا از تجربه روی PS4 پشیمون شدم ! و صبر میکنم برای نسخه PC
:D
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
صرفا PS4 گرفتم جهت تجربه عناوین انحصاری ! اونم هنوز موفق به تجربه همه نشدم !
در روزهای قرنطینه قرار بود این عنوان رو تجربه کنم ! همون اول هم که PS4 گرفتم هر چی انحصاری داشت رو خریدم !
View attachment 131989

به نوعی میخواستمم نسخه کمپلیت رو خریداری کنم ! اما ازونجایی که برای PC قراره بیاد ! کلا از تجربه روی PS4 پشیمون شدم ! و صبر میکنم برای نسخه PC
:D
اگه پشیمون شدی ادرس بدم دیسکشو برام بفرست
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
من خیلی خیلی حال کردم با این بازی. امیدوارم پی سی گیمرای عزیز هم ازین عنوان خوششون بیاد. با تاوجه به چیزی که من از این بازی دیدم، انتظار داشته باشید که واسه اجرای بازی با کیفیت خوب یه چیزی در حد 1060-1070 لازم باشه (برای رزولوشن 1440p به بالا).
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,654
نام
milad
گرافیک بازی با توجه به اینکه سال 2020 هستیم 100 در 100 رو pc افزایش قابل توجهی خواهد داشت طوری که بعدا بخوان همین نسخه pc رو واسه ps5 پورت کنن با این تفاوت که باز نسخه pc بهتر خواهد بود
من بازی کردم 3 4 ساعت گرافیک و گیم پلیش که رو کنسول 1.8 ترافلاپسی معجزه بود یعنی اصلا باورتون نمیشد حالا این قراره چند برابر بهتر رو pc باشه
 
  • Like
Reactions: kamyy and IMANOKA

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,654
نام
milad
من خیلی خیلی حال کردم با این بازی. امیدوارم پی سی گیمرای عزیز هم ازین عنوان خوششون بیاد. با تاوجه به چیزی که من از این بازی دیدم، انتظار داشته باشید که واسه اجرای بازی با کیفیت خوب یه چیزی در حد 1060-1070 لازم باشه (برای رزولوشن 1440p به بالا).
اگه گرافیک همون نسخه ps4 باشه با کارت گرافیک 750 ti میشه با های و بالای 40 50 فریم بازی کرد شایدم بیشتر
 
  • Smile
Reactions: IMANOKA

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
گرافیک بازی با توجه به اینکه سال 2020 هستیم 100 در 100 رو pc افزایش قابل توجهی خواهد داشت طوری که بعدا بخوان همین نسخه pc رو واسه ps5 پورت کنن با این تفاوت که باز نسخه pc بهتر خواهد بود
من بازی کردم 3 4 ساعت گرافیک و گیم پلیش که رو کنسول 1.8 ترافلاپسی معجزه بود یعنی اصلا باورتون نمیشد حالا این قراره چند برابر بهتر رو pc باشه

بستگی به میزان بهینه سازیش هم داره انصافا
نگفتن کدوم استدیو وظیفه پورت شو برعهده داره؟
 

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,654
نام
milad
صرفا PS4 گرفتم جهت تجربه عناوین انحصاری ! اونم هنوز موفق به تجربه همه نشدم !
در روزهای قرنطینه قرار بود این عنوان رو تجربه کنم ! همون اول هم که PS4 گرفتم هر چی انحصاری داشت رو خریدم !
View attachment 131989

به نوعی میخواستمم نسخه کمپلیت رو خریداری کنم ! اما ازونجایی که برای PC قراره بیاد ! کلا از تجربه روی PS4 پشیمون شدم ! و صبر میکنم برای نسخه PC
:D
عالیه ارزشش رو داره رو pc تجربش کنی اولترا 2k و 60 فریم
رو قابش چرا نوشته فقط علی ؟؟
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,179
نام
عارف واعظ قائمی
اگه گرافیک همون نسخه ps4 باشه با کارت گرافیک 750 ti میشه با های و بالای 40 50 فریم بازی کرد شایدم بیشتر

عزیز دیگه ترول بازی در نیار دیگه، اگر گرافیک همون PS4 باشه با 750Ti... بعدم بگیم های و بالای 40-50. بالاخره های یا گرافیک PS4؟ بعد همین الان کدم بازی مشترک PS4 و PC هست که با کیفیت بصری مشابه و رزولوشن یکسان 750Ti بتونه 40-50 فریم تحویل بده و کنسول مثلا 30 فریم باشه؟
دیگه نهایت تفاوت تو بازی مشابه RDR2 باید باشه، که البته مشخصا به چشم میاد کاملا، ولی دیگه اینجوری هم نیست که مثلا یک نسل جلو بره بازی!!! دیگه کل این نسل PC تو وضوح تصویر و خوب غلظت افکت ها و کیفیت بافت ها و سایه زنی ها و یا نور پردازی ها اختلاف داره، ولی حتی تو بازی هایی مثلا Metro Exodus یا RDR2 هم آنچنان نیست که بگیم اختلاف در حد یک نسل میشه! تنها بازیی که شاید من قبول کنم میشه گفت یک نسل فرق میکنه Control هست با RT روشن در مقایسه مثلا با کنسول های پایه.

مشخصه خیلی هایپ دارید، ولی از صمیم قلب امیدوارم وقتی محصول نهایی عرضه میشه ناامید نشوید. تو یک پست دیگه میگید موتور گوریلا واقعا بهینه هست، کجا پرفورمنس موتور رو شما رو سیستم های مختلف مشاهده کردید که این نتیجه گری رو انجام میدید؟ در هر صورت امید وارم ناامید نشید از این انتظارات بالا و با سیستمی که دارید اون نتیجه دلخواه رو دریافت کنید.

پ.ن. جالبه اسم Milad.ps4 بعد انقدر تو کف PC فن.
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R

milad.ps4

کاربر سایت
Aug 5, 2014
3,654
نام
milad
عزیز دیگه ترول بازی در نیار دیگه، اگر گرافیک همون PS4 باشه با 750Ti... بعدم بگیم های و بالای 40-50. بالاخره های یا گرافیک PS4؟ بعد همین الان کدم بازی مشترک PS4 و PC هست که با کیفیت بصری مشابه و رزولوشن یکسان 750Ti بتونه 40-50 فریم تحویل بده و کنسول مثلا 30 فریم باشه؟
دیگه نهایت تفاوت تو بازی مشابه RDR2 باید باشه، که البته مشخصا به چشم میاد کاملا، ولی دیگه اینجوری هم نیست که مثلا یک نسل جلو بره بازی!!! دیگه کل این نسل PC تو وضوح تصویر و خوب غلظت افکت ها و کیفیت بافت ها و سایه زنی ها و یا نور پردازی ها اختلاف داره، ولی حتی تو بازی هایی مثلا Metro Exodus یا RDR2 هم آنچنان نیست که بگیم اختلاف در حد یک نسل میشه! تنها بازیی که شاید من قبول کنم میشه گفت یک نسل فرق میکنه Control هست با RT روشن در مقایسه مثلا با کنسول های پایه.

مشخصه خیلی هایپ دارید، ولی از صمیم قلب امیدوارم وقتی محصول نهایی عرضه میشه ناامید نشوید. تو یک پست دیگه میگید موتور گوریلا واقعا بهینه هست، کجا پرفورمنس موتور رو شما رو سیستم های مختلف مشاهده کردید که این نتیجه گری رو انجام میدید؟ در هر صورت امید وارم ناامید نشید از این انتظارات بالا و با سیستمی که دارید اون نتیجه دلخواه رو دریافت کنید.

پ.ن. جالبه اسم Milad.ps4 بعد انقدر تو کف PC فن.
شما بهتره بازی هارو با اپشن های اولترا و فریم 60 تجربه کنی شاید از لحاظ هنری تفاوت زیاد نباشه ولی از لحاظ فنی خیلی زیاد هست
در مورد کارت 750 ti هم نسبت به ps4 تو بازی 10 20 فریم بیشتره
750 ti رو بخاطر این که ps4 رو له کرد گفتم و الا کارت gtx 1650 خیلی از بازی هارو با تنظیمات اولترا و فریم بالای 40 اجرا می کنه
شما 2 تا بازی نام ببر که کنسول بتونه تو 30 فریم قفل باشه
اگه کسی گیم رو حرفه ای دنبال کنه یه راه داره اونم pc از اول همین بوده تا اخرم همینه اگه راه داشته باشه اسمم رو میزارم milad.pc
جالب اینه pc ندارم شاید هم نتونم بخرم
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
جالب اینه pc ندارم شاید هم نتونم بخرم
جالب هم هست اینقدر با قطعیت نظر میدید !! بازار PC به این صورت که سخت افزار مورد نیاز بازی ها طبق بازار روز تتنظیم میشه یـ بازی ممکنه سال 2015 با یـ دونه 980 راحت 60 فریم رو هندل کنه ولی نسخه بعدیش سال 2020 حتما باید با 2080 باشه در صورتی که جفت این بازیا روی کنسول تا خرخره بهینه شدن و با شرایط یکسان اجرا میشن سازنده ها وقتی میبینن سخت افزار قوی تر دارن به خودشون کمتر زحمت میدن برا بهینه سازی الان مثلا RDR2 با سخت افزار اواخر 2012 روی کنسول داره 30 فریم با نوسان پلی میشه ولی همون رو مشابهش روی PC کیفیت افتضاح تر زیر 20 فریم میتونی بگیری DMCV داره 1080 و شصت فریم رو PS4 اجرا میشه ولی رو PC حداقل باید دوبرابر سخت افزار PS4 داشته باشی مثالت 750ti الان به زور داره از پس بازی های روز بر میاد خلاصه همه چیز بستگی به اون سازنده ای که داره بازی رو پورت میکنه داره اینی که سخت افزار هدفشون سخت افزار سال 2017 زمان عرضه بازی هستش یا سخت افزار امسال اگه به فرض مثال مبنای 60 فریم رو 1080 رو براش یـ کارت گرافیک میون رده مثل 2060 قرار داده باشن با سلام و صلوات 750ti بتونه رو تنظیمات Low 30فریم اجرا کنه ولی اگه رو 1060 که حدود 30-40 درصد ازش ضعیف تره گذاشته باشن میتونه راحت Medium تو فریم ریتی که شما گفتی رو هندل کنه همه چیز به اون سازنده بستگی داره اینی که موتورشون کلی بهیست رو کنسول ربطی به این قضایا نداره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر