بازی نمایشش عالی بود و حسابی هایپم کرد. ولی نمیدونم بازی نهایی در حد همین تریلرها خفن میشه یا قراره مثل بعضی بازیا با داونگرید و اینجور چیزا مواجه بشیم
اصولا بازی که تو یک برنامه دارنده پلتفرم نمایش داده میشه و تایم +10 دقیقه داره که راوی همه چیزش رو توضیح میده کمتر باید نگران داونگریدش و تو زرد شدنش باشی. من این اطمینان رو میدم بازی همین چیزی که هست عرضه میشه.
مشخصه دل دادن و با اطمینان نمایش دادن
ما با این نمایش :
کمبت بازی
کلاس های بازی و مهارت هایی که تو کمبت و ادونچر به کار میاد
نورپردازی عالی بازی
گرافیک مناسب
فضاسازی و محیط های مدرسه و مکان ها راز آلود و اطراف مدرسه و هاگزمید و ... رو میبینیم
و نحوه ترنسپورت بینشون
داستان بازی رو رو تا حد خوبی نمایش میذاره
تقریبا چیزی رو برا قایم کردن تو تریلر نمیبینی
فقط کوییدیچ و نحوه گروه بندی رو ندیدیم.
من به نظرم جز حالت چهره تمام چیزا در بهترین حالت ممکن بود.
چیزی که نظرم رو جلب کرد روشن بودن چراغ های محوطه حیاط هاگوارتز در عصره احتمالا فقط حبح ظهر شب نداریم و فاصله بین ظهر تا غروب هم به خوبی رعایت شده و تو این خلال حتی وقتی تقریبا روزه هم چراغ ها روشن میشن.
و بهترین چیز تریلر همین نورپردازی بازی بود که در ایجاد اتمسفر فوق العاده عمل کرده شما فقط اتمسفر سالن های عمومی گروه ها رو ببینید اون گرمای محفل جمع شدن نوجوون ها تو کتاب احساس میکردی رو اینجا داری.
تابلوها ، فرش ها و تا خوردن هاشون و پرده ها و نوری که از پنجره ها به داخل فضای بسته میتابه همه فضا رو بسیار واقعی نشون میدن.
میدونم همه تون دوست داشتین آشپزخونه هاگوارتز رو ببینید
خیلی سوپرایز خوبی بود.
در کل نمایش میخواست بگه که ما نه فقط یکی دو چیز برا ارائه داریم و رو اونا بیشتر focus کردیم، عوضش داره میگه طراحیمون و سیستم مبارزمون و نویسندگیمون و حس پیشروی تو بازی و المان های ار پی جی و و و و همه روش کار کردیم و به صورت کوتاه تموم جنبه هایی که یک ویدئو گیم رو اثری عالی میکنه رعایت کردیم.
نمایش طوری بود انصافا فکر میکنم نه تنها یک بازی بلکه میتونه استارت یک franchise باشه.
npc هاش از سایبرپانک بیشتر بود
در کل ست و ستینگ برا این بازی هم فیزیکی و هم ذهنی باید کامل رعایت شه تا بیشترین بازده رو برای تخیلمون داشته باشه یعنی ننه بابا عمه رفیق زن خدافظ من دارم میرم هاگوارتز