Hitman: Absolution | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

DRIVER

کاربر سایت
Sep 6, 2006
569
نام
مهیار
AC?!! این ویژگی کمه کمش توی ده تا بازی دیگه هم وجود داشته با اسم های مختلف و الانشم توی چند تا بازی دیگه مثل بت من و توم ریدر تایید شده . این کار به نظرمن از نقشه هایی اعصاب خورد کنی که باید کلی توش میچرخیدی تا بفهمی چی به چیه و بازی کننده رو از فضای بازی بیرون می برد بهتره و گیم پلی بازی رو سریع تر می کنه
دیگه خداییش الکی دنبال دلیل نگردید واسه کوبوندن بازی
مثلا در مورد اکشن بازی این قسمت گفته شده که اکشن یه بخش کوچیک از بازی رو تشکیل میده که اونم انتخابی هست

The hitman fantasy doesn't have to always be stealthy," he said. "It you want to go Rambo the game will provide a good fight for you. If you can flank your enemies and take them from the back, they will dynamically adapt to the situation. But action is only a little part of the game."

من هم مثل شما خیلی به این بازی امید دارم فنش هم هستم
اما یه همچین چیزی به آسون شدن بیش از حد بازی کمک نمی کنه؟
برای هیتمنی که همیشه باید با فکر تمام جزیات کار و بسنجی, وسایل و ابزار های موجود رو در نظر بگیریم ,راه های حرکت هدفمون رو مشخص کنیم ,
راه های فرار رو در نظر بگیریم تعداد گاردها و مامورین و بقیه چیزها... اونوقت خیلی راحت با زدن یه دکمه تمام اطلاعاتی که لازم داریم برامون مشخص میشه
مسئله اصلن اکشن شدن بازی نیست چون همونطور که اون دوستمون گفت خیلی راحت میشد توی شماره های قبل هم اکشن رو تجربه کرد
مسئله گیم پلی بازی هست که داره باهاش بازی میشه:d
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
در مورد داستان
[LTR]"It's a bigger game a more diverse game," he said. "It has a storyline that is more tied into the game levels itself. It's kind of a personal story for 47. What ever he experiences through the game is much closer to the player."[/LTR]

در مورد هوش مصنوعی دشمنان
[LTR]Blystad tells us that enemies have been developed to be not just smarter, but more complex in the way they approach a situation. "They have an intelligence spectrum to give them more emotions and sense," he says.[/LTR]

یکی از قسمت های مهم حرفاش در مورد تغییر قیافه دادن و لباس مبدل پوشیدنه

[LTR] "Disguises and impersonations are something that have always been a key feature in the game," he said. "That has been taken to a new level in this game."

Initially, that doesn't seem to be the case. Agent 47, dressed as a cop, walks into a room filled with potheads and weed growers. They seem not to really notice him, instead concentrating on the huge force of police outside, thinking it's for them.

""We're so busted dude," one says. "****ing pigs."

People are running around with pot plants, hiding them, one person seems to be trying to flush an entire plant, still in its pot, down the toilet.

Hitman Absolution Promises an Evolution in Agent 47 Kills, Skills and Personality Finally, a guy laying back in a couch, his eyes at half-mast, noticed 47.

"Whoa, nice get up man," he says. "Very disco."

Agent 47 picks up a nearby bong and slams a cop in the face with it as he walks in the front door. The cop that walked in with the first is instantly on alert, but Agent 47 takes him out with a quick melee attack.

"In the old games it was very black and white," Blystad tells me. "When they saw through your disguise it was instantly blown.

"Now it is much more like ripples in water. If you alert someone it will gradually spread out to a level, but if you can retain it, you can keep the disguise."
[/LTR]

داره میگه که بازی های قبل وقتی کسی هویت 47 رو می فهمید کار تموم بود و دیگه همه میریختن سرت ولی این دفه فرق داره و اگه هویت لو بره درسته توی کل محیط این موضوع می پیچه ولی اگه بشه وضعیت رو حفظ کرد میشه به شکل مخفی باقی موند و توی لباس فرم به بازی ادامه داد( مثلا ماموری که فهمیده رو سریع یه جوری با یه وسیله ای زد و ساکت کرد)
این چیزی بود که من فکر می کنم توی بازی های قبل باعث میشد که لذت بازی از بین بره و هی من مجبور بشم لود کنم و از دوباره این قسمت رو برم ولی الان دیگه نیازی نیست از جو بازی خارج بشم بلکه الان واسه حفظ و پوشیده موندن موقعیت باید یه حرکت سریع و تند انجام بدم که باعث بشه هویت 47 لو نره که خودش به نظرم تجربه بازی رو چند برابر لذت بخش تر می کنه


1.jpg.jpg



[LTR]Walking out the door and down a hallway, Agent 47 walks to an elevator as a bunch of cops start walking up the stairs. On the main floor the elevator opens to a lobby packed, packed, with cops and SWAT.

He walks directly toward them and then turns toward a table loaded with donuts and assault rifles. He has the option to pick up the assault rifle, but instead Agent 47 uses his instinct mode to try and avoid detection. This time with the button is pushed we don't see escape paths, enemies and weapons highlighted, instead Agent 47 quickly turns to the table and grabs a donut. Head down, he silently eats it, his back to the cops.

One of the cops takes an interest in Agent 47, calls out to him.

"Hey I know you. You're Foster. I thought you left the force years ago."

"I never left," Agent 47 says as he turns and walks out of the building and into the crowds of a downtown Chicago evening.
[/LTR]
دقیقا داره در مورد این عکس صحبت می شه و روش های مختلف به اتمام رسوندن ماموریت
همون عکسی که سرش بحث شد و من گفتم که این ربطی به اکشن بازی نداره و داره آپشن های مختلف رو نشون میده
این قسمتش خیلی باحاله
در این قسمت 47 با لباس پلیس توی یه آسانسور هست که در یه طبقه وایمیسه که یه لابی هست که پر از پلیس و SWAT
47 به طرفشون میره که بین راه یه پیشخون هست که روش یه سری شیرینی هست و کنارش یه اسلحه (assault rifle)
اون می تونه اسلحه رو برداره ولی به جاش از حالت instinct mode استفاده می کنه ولی این بار چیزی بهش نشون نمی ده نه راه فرار و نه دشمن ها یا اسلحه هادر حالت هایلایت شده ( همه چیز به عهده بازیکننده گذاشته می شه که چطور ماموریت رو تموم کنه) حالا 47 به طرف میز میره و یه شیرینی برمیداره و به راهش ادامه میده و در حالی که پشتش به پلیس هاست شرینی رو به آرومی می خوره

یکی از پلیس توجهش به اون جلب می شه و بهش می گه : "هی! من تو رو می شناسم. تو Foster هستی. من فکر می کردم چند سال پیش تیم رو ول کردی"(Hey I know you. You're Foster. I thought you left the force years ago)

من هیچ موقع ول نکردم.(I never left) مامور 47 این رو می گه و از ساختمان خارج میشه و در میون جمع مردم Chicago که بیرون ساختمان ایستادن ناپدید میشه

خداییش انتهای بازی هست و من عاشق این تریپ کارهای هیتمن هستم:D
 

most-t36

کاربر سایت
Apr 10, 2011
537
مصاحبه ی تصویری با عوامل IO Interactive به همراه قسمت هایی از گیم پلی : لینک

فقط از دوستان کسی می دونه لهجه ی این اخبار گو مالـه کجاست ؟:d مخلوط آلمانینو و چینی ؟!:d
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
بجز اون تریلر CG که واسه کشتن زنه میره; چیز دیگه ی هم هست؟
نصف عمرت بر فنا فری :D! کیفیتش داغونه ، اما برای کف بر شدن کافیه :D 2 3 صفحه برو عقب ، از گیم پلیه ...
 
  • Like
Reactions: Fratos

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
نمی دونم این چه جوی هست که هیتمن داره :d اصلا وقتی عکس هاش رو می بینم یا تریلر هاش رو می بینم فاز غم می گیزتم :( مرسی عکس های روحیه بخش بود :(
 

need to fight

کاربر سایت
Mar 2, 2009
2,059
خدا کنه بازی مثل گذشته باشه.
نمیدونم دقت کردید یا نه اما گذشته مثلا تو یه بازی تو یه اتاق گیر افتادید باید فکر میکردید و در و دیوار رو نیگاه میکردید تا یه شکافی چیزی پیدا میکردید و با استفاده از میخی چیزی که رو زمین بود اون جا رو میکندید و فرار میکردید اما تو بازی های الآنی تا تو یه اتاف گیر میفتید قسمت شکاف دائم برق میزنه و اون میخ رو زمین هعم دائم برق میزنه خوب دیگه همه چی آسون و بدون جذابیت شد دیگه فقط موند قسمت درگیری هاش این چیز ها بازی های الآنی رو خراب کرده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر