ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
Hidetaka Miyazaki Games Community
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Pyramid Head" data-source="post: 5003569" data-attributes="member: 62663"><p>تاپیک بسیار خوبیه و کمبودش حس میشد </p><p>بحث باس فایت های برتر سری شد اکثرا به باس هایی اشاره شد که سیستم مبارزات پیچیده تر و به طور کلی مبارزه سخت تری برای گیمر ترتیب دادن مثل اورنستین و اسمو آرتوریاس نیملس کینگ و ... </p><p>دوست دارم اینجا به باس فایتی اشاره کنم که سیستم مبارزات پیچیده ای نداشت و باس ساده ای بود ولی از نظر طراحی جز بهترین های میازاکی هست ، دارک سان گوییندولین .یادتون بیاد وقتی وارد محیط باس فایت میشیم اون راهرو فوق العاده که با قدرت توهمی گوییندولین تبدیل به یه راهرو بی انتها میشه و باس فایت دقیقا روی نقطه پرسپکتیو راهرو قرار می گیره و باید با سرعت با سمت باس بدویم یعنی دقیقا به سمت همون نقطه پرسپکتیو و وقتی می رسیم بهش می بینیم دوباره تلپورت میشه به عقب تر واقعا طراحی بی نقص و فوق العاده ای است که خیلی کم بهش اشاره میشه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pyramid Head, post: 5003569, member: 62663"] تاپیک بسیار خوبیه و کمبودش حس میشد بحث باس فایت های برتر سری شد اکثرا به باس هایی اشاره شد که سیستم مبارزات پیچیده تر و به طور کلی مبارزه سخت تری برای گیمر ترتیب دادن مثل اورنستین و اسمو آرتوریاس نیملس کینگ و ... دوست دارم اینجا به باس فایتی اشاره کنم که سیستم مبارزات پیچیده ای نداشت و باس ساده ای بود ولی از نظر طراحی جز بهترین های میازاکی هست ، دارک سان گوییندولین .یادتون بیاد وقتی وارد محیط باس فایت میشیم اون راهرو فوق العاده که با قدرت توهمی گوییندولین تبدیل به یه راهرو بی انتها میشه و باس فایت دقیقا روی نقطه پرسپکتیو راهرو قرار می گیره و باید با سرعت با سمت باس بدویم یعنی دقیقا به سمت همون نقطه پرسپکتیو و وقتی می رسیم بهش می بینیم دوباره تلپورت میشه به عقب تر واقعا طراحی بی نقص و فوق العاده ای است که خیلی کم بهش اشاره میشه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
معرفی و بحث پیرامون بازیها
Game Communities
Hidetaka Miyazaki Games Community
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft