Xbox Halo Wars 2



Developer : Creative Assembly
Publisher : Microsoft Studios
Platforms : Xbox One , Win 10
Genre : Real-time strategy
Release Date : Fall 2016


سرانجام عنوان Halo Wars 2 توسط مایکروسافت طی مراسم گیمزکام 2015 توسط بانی راس رئیس 343 معرفی شد.
قسمت اول این عنوان که توسط Ensemble Studios ساخته و در سال 2009 منتشر شد قسمت دوم بازی اینبار توسط استدیو مشهور Creative Assembly خالق سری محبوب Total War و همچنین عنوان موفق Alien: Isolation در دست ساخت است و قرار است پاییز 2016 برروی Xbox One و ویندوز 10 منتشر گردد.

تریلر معرفی:

mqdefault.webp

Halo Wars 2: Announce Teaser
720p||1080p

اطلاعات بیشتر بزودی.....​
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
دیگه مایکی هم فنی نداره که در تاپیک امتیازات منم که فقط اعتراض کردم به این نمره بقیه خوابن کلا
خیلی ببخشید مایکی این نسل را رسما ر..........د و خیلی هم راضی هستم که سایتهای معتبر هم بر.......... نن بهش تا از سیاست های گندش دست بکشه و به فکر ریسکهای بزرگ باشه و فقط فکر این نباشه که چیزی بسازه که سریعا پول جمع کنه که همین را هم این نسل نتونست موفق بشن . رسما هرچی اعتبار بازی بزرگ بود مثل هیلو و گیرز را این نسل رسما گند زد بهشون اون از بازیهای من در اوردیش با هزار ارزو مثل همون RECORE که یه چیز دیگه انتظار داشتیم با ظاهر دیگه ولی سر عرضه بازی رسما یه چیز دیگه دیدیم ! اون از FABLE که بعد کلی کار کردن بازیش را کنسل میکنه هیچ میزنه در استودیو را هم تخته میکنه ! اون از SCALEBOUND که توسط یکی از بهترین استودیو ها ساخته بشه بعد چند سال خماری و انتظار دم عرضه بازی بگن کنسل شد ! اون از استودیو RARE با اون همه نبوغ و افرارد برجستش به دلیل سیاست های مزحک مایکرو ترک استودیو میکنن نسل قبل داده بود براش اواتار منوی 360 میساختن لول ! اینم این نسل که کلا بیکار بودن و هیچ بازی نداشتند به خودش جسارت نداد دستشون را باز بزاره حداقل یکی از اون IP های قدیمی RARE را ادامه بدند . اون از crackdown رسما رفته تو کما معلوم نیست چه غلطی میکنن مطمئنا اخر سر هم یه اشغال تحویل میدند . اون از رمدی که وقتی اومدن گفتن AW2 را بسازیم که رمدی راحت میتونست اشکالات بازی را برطرف کنه مجبورشون کردند IP جدید بسازن که نتیجش هم شد اون چرا ؟ چون لازم داشت یه بازی بسازن که پول تو جیبشون بره و میترسیدند AW2 براشون سود نکنه ! یه شرکتی که بلد نیست با استودیوهای بازی سازی چطور رفتار کنه مثل همون بانجی که مجبورشون میکرد فقط هیلو بسازن که اخر سر باعث جدایی و نابودی استودیو شد که همین بلا داره سر 343 میاره که باید بشینن و فقط هیلو بسازن ! اون از RYSE کرایتک که بدختا معلوم نبود چی باید واسش بسازن بازی که از پروژه کینکتی واسه 360 مهاجرت میکنه به نسل جدید و یدفعه بهشون هم میگه کلا کینکت را بیخیال بشید! و بازی عادی بسازین ! نتیجش هم میشه اون ! که تماما تقصیر مایکرو میشه این وسط اگه یکم عقل داشتند باز سرمایه گذاری میکردند میگفتند سریعا دست به کار بشید و RYSE 2 را با استانداردهای خودتون بسازین .
یه شرکت به بزرگی مایکرو با این همه پول که 100 ها برابر سونی هست نتونه ریسک کنه و نتونه افراد را تشویق کنه که براش بازی بسازن و نتونه ریسک کنه و استعداد یابی کنه و نتونه TP ساز ها را مجاب به حمایت خودش بکنه مثل از دست دادن همکاری با اپیک باید درش را تخته کرد من جای گیم اسپات بودم به بازیهاش امتیاز 2 میدادم که دیگه از این غلطها نکنه . من فقط موندم این مایکرو کی میخواد سر عقل بیاد کی میخواد ادم بشه ؟! یه مشت ادم نفهم جمع شدند دارن قسمت بازی سازی مایکرو را اداره میکنن من جای سانتیا نادلا ( مدیر عامل مایکرو ) بودم رسما 99 درصد کارکنان بخش بازی مایکرو را با لگد مینداختم بیرون چون از هر لحاظ سیاست خراب و فاسد دارند .
خیلی ببخشید :D واقعا حقیقته این نسل مایکرو از هیچ جهت جای دفاع نداره گند زده و تموم شده بچسبید و امیدوار باشید که با اومدن اسکورپیو بلکه اتفاقات خوبی افتاد و تو نمایشگاه بازی معرفی کنه و طبق معمول مارو با یدونه معرفی هیلو جدید و فورزا جدید دلمون را خوش نکنه ! که همینها را هم در اینده به گند نکشه باید شکر کرد ! لول
البته با کار اومدن سانتیا نادلا خیلی از بخش های مایکرو خیلی بهتر شدند و رو به پیشرفت فوق العاده ای هستند و خدا راشکر که پروژه xbox جدید را هم دادن به تیم سورفیس براشون بسازه که حداقل از این بابت خوبه و امیدوارم شخص نادلا حتما یه مراجعه جدی به بخش کارمندای بازی سازی بکنه و با لگد همشون را پرت کنه بیرون !
 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
خیلی ببخشید مایکی این نسل را رسما ر..........د و خیلی هم راضی هستم که سایتهای معتبر هم بر.......... نن بهش تا از سیاست های گندش دست بکشه و به فکر ریسکهای بزرگ باشه و فقط فکر این نباشه که چیزی بسازه که سریعا پول جمع کنه که همین را هم این نسل نتونست موفق بشن . رسما هرچی اعتبار بازی بزرگ بود مثل هیلو و گیرز را این نسل رسما گند زد بهشون اون از بازیهای من در اوردیش با هزار ارزو مثل همون RECORE که یه چیز دیگه انتظار داشتیم با ظاهر دیگه ولی سر عرضه بازی رسما یه چیز دیگه دیدیم ! اون از FABLE که بعد کلی کار کردن بازیش را کنسل میکنه هیچ میزنه در استودیو را هم تخته میکنه ! اون از SCALEBOUND که توسط یکی از بهترین استودیو ها ساخته بشه بعد چند سال خماری و انتظار دم عرضه بازی بگن کنسل شد ! اون از استودیو RARE با اون همه نبوغ و افرارد برجستش به دلیل سیاست های مزحک مایکرو ترک استودیو میکنن نسل قبل داده بود براش اواتار منوی 360 میساختن لول ! اینم این نسل که کلا بیکار بودن و هیچ بازی نداشتند به خودش جسارت نداد دستشون را باز بزاره حداقل یکی از اون IP های قدیمی RARE را ادامه بدند . اون از crackdown رسما رفته تو کما معلوم نیست چه غلطی میکنن مطمئنا اخر سر هم یه اشغال تحویل میدند . اون از رمدی که وقتی اومدن گفتن AW2 را بسازیم که رمدی راحت میتونست اشکالات بازی را برطرف کنه مجبورشون کردند IP جدید بسازن که نتیجش هم شد اون چرا ؟ چون لازم داشت یه بازی بسازن که پول تو جیبشون بره و میترسیدند AW2 براشون سود نکنه ! یه شرکتی که بلد نیست با استودیوهای بازی سازی چطور رفتار کنه مثل همون بانجی که مجبورشون میکرد فقط هیلو بسازن که اخر سر باعث جدایی و نابودی استودیو شد که همین بلا داره سر 343 میاره که باید بشینن و فقط هیلو بسازن ! اون از RYSE کرایتک که بدختا معلوم نبود چی باید واسش بسازن بازی که از پروژه کینکتی واسه 360 مهاجرت میکنه به نسل جدید و یدفعه بهشون هم میگه کلا کینکت را بیخیال بشید! و بازی عادی بسازین ! نتیجش هم میشه اون ! که تماما تقصیر مایکرو میشه این وسط اگه یکم عقل داشتند باز سرمایه گذاری میکردند میگفتند سریعا دست به کار بشید و RYSE 2 را با استانداردهای خودتون بسازین .
یه شرکت به بزرگی مایکرو با این همه پول که 100 ها برابر سونی هست نتونه ریسک کنه و نتونه افراد را تشویق کنه که براش بازی بسازن و نتونه ریسک کنه و استعداد یابی کنه و نتونه TP ساز ها را مجاب به حمایت خودش بکنه مثل از دست دادن همکاری با اپیک باید درش را تخته کرد من جای گیم اسپات بودم به بازیهاش امتیاز 2 میدادم که دیگه از این غلطها نکنه . من فقط موندم این مایکرو کی میخواد سر عقل بیاد کی میخواد ادم بشه ؟! یه مشت ادم نفهم جمع شدند دارن قسمت بازی سازی مایکرو را اداره میکنن من جای سانتیا نادلا ( مدیر عامل مایکرو ) بودم رسما 99 درصد کارکنان بخش بازی مایکرو را با لگد مینداختم بیرون چون از هر لحاظ سیاست خراب و فاسد دارند .
خیلی ببخشید :D واقعا حقیقته این نسل مایکرو از هیچ جهت جای دفاع نداره گند زده و تموم شده بچسبید و امیدوار باشید که با اومدن اسکورپیو بلکه اتفاقات خوبی افتاد و تو نمایشگاه بازی معرفی کنه و طبق معمول مارو با یدونه معرفی هیلو جدید و فورزا جدید دلمون را خوش نکنه ! که همینها را هم در اینده به گند نکشه باید شکر کرد ! لول
البته با کار اومدن سانتیا نادلا خیلی از بخش های مایکرو خیلی بهتر شدند و رو به پیشرفت فوق العاده ای هستند و خدا راشکر که پروژه xbox جدید را هم دادن به تیم سورفیس براشون بسازه که حداقل از این بابت خوبه و امیدوارم شخص نادلا حتما یه مراجعه جدی به بخش کارمندای بازی سازی بکنه و با لگد همشون را پرت کنه بیرون !


اتفاقا مشکل مایکی هم شوت کردن همه به بیرون بود این همه نابغه ی گیم داشت ردشون کرد رفت بهترین بازی های عمر من بخش زیادیش توسط همین سازنده ها بوده از halo gears forza بگیر تا ninja gaiden یا fable یا خیلی بازی های بسیار با ارزش دیگه که امروز با حماقت مایکی به باد رفته.به هر حال با عملکرد مناسب سونی در این اواخر در کنار پسرفت مایکی بایدم طرفدارهاش شاکی باشن اما فحش دادن کاری که الان کردی چیزی درست نمی شه اما با انقاد کردن چرا حتما تاثیر می ذاره با اعتراض کردن می شه ب خیلی چیزها رسید به شرطی همه 1 صدا به همین شکل باشن.
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
خیلی ببخشید مایکی این نسل را رسما ر..........د و خیلی هم راضی هستم که سایتهای معتبر هم بر.......... نن بهش تا از سیاست های گندش دست بکشه و به فکر ریسکهای بزرگ باشه و فقط فکر این نباشه که چیزی بسازه که سریعا پول جمع کنه که همین را هم این نسل نتونست موفق بشن . رسما هرچی اعتبار بازی بزرگ بود مثل هیلو و گیرز را این نسل رسما گند زد بهشون اون از بازیهای من در اوردیش با هزار ارزو مثل همون RECORE که یه چیز دیگه انتظار داشتیم با ظاهر دیگه ولی سر عرضه بازی رسما یه چیز دیگه دیدیم ! اون از FABLE که بعد کلی کار کردن بازیش را کنسل میکنه هیچ میزنه در استودیو را هم تخته میکنه ! اون از SCALEBOUND که توسط یکی از بهترین استودیو ها ساخته بشه بعد چند سال خماری و انتظار دم عرضه بازی بگن کنسل شد ! اون از استودیو RARE با اون همه نبوغ و افرارد برجستش به دلیل سیاست های مزحک مایکرو ترک استودیو میکنن نسل قبل داده بود براش اواتار منوی 360 میساختن لول ! اینم این نسل که کلا بیکار بودن و هیچ بازی نداشتند به خودش جسارت نداد دستشون را باز بزاره حداقل یکی از اون IP های قدیمی RARE را ادامه بدند . اون از crackdown رسما رفته تو کما معلوم نیست چه غلطی میکنن مطمئنا اخر سر هم یه اشغال تحویل میدند . اون از رمدی که وقتی اومدن گفتن AW2 را بسازیم که رمدی راحت میتونست اشکالات بازی را برطرف کنه مجبورشون کردند IP جدید بسازن که نتیجش هم شد اون چرا ؟ چون لازم داشت یه بازی بسازن که پول تو جیبشون بره و میترسیدند AW2 براشون سود نکنه ! یه شرکتی که بلد نیست با استودیوهای بازی سازی چطور رفتار کنه مثل همون بانجی که مجبورشون میکرد فقط هیلو بسازن که اخر سر باعث جدایی و نابودی استودیو شد که همین بلا داره سر 343 میاره که باید بشینن و فقط هیلو بسازن ! اون از RYSE کرایتک که بدختا معلوم نبود چی باید واسش بسازن بازی که از پروژه کینکتی واسه 360 مهاجرت میکنه به نسل جدید و یدفعه بهشون هم میگه کلا کینکت را بیخیال بشید! و بازی عادی بسازین ! نتیجش هم میشه اون ! که تماما تقصیر مایکرو میشه این وسط اگه یکم عقل داشتند باز سرمایه گذاری میکردند میگفتند سریعا دست به کار بشید و RYSE 2 را با استانداردهای خودتون بسازین .
یه شرکت به بزرگی مایکرو با این همه پول که 100 ها برابر سونی هست نتونه ریسک کنه و نتونه افراد را تشویق کنه که براش بازی بسازن و نتونه ریسک کنه و استعداد یابی کنه و نتونه TP ساز ها را مجاب به حمایت خودش بکنه مثل از دست دادن همکاری با اپیک باید درش را تخته کرد من جای گیم اسپات بودم به بازیهاش امتیاز 2 میدادم که دیگه از این غلطها نکنه . من فقط موندم این مایکرو کی میخواد سر عقل بیاد کی میخواد ادم بشه ؟! یه مشت ادم نفهم جمع شدند دارن قسمت بازی سازی مایکرو را اداره میکنن من جای سانتیا نادلا ( مدیر عامل مایکرو ) بودم رسما 99 درصد کارکنان بخش بازی مایکرو را با لگد مینداختم بیرون چون از هر لحاظ سیاست خراب و فاسد دارند .
خیلی ببخشید :D واقعا حقیقته این نسل مایکرو از هیچ جهت جای دفاع نداره گند زده و تموم شده بچسبید و امیدوار باشید که با اومدن اسکورپیو بلکه اتفاقات خوبی افتاد و تو نمایشگاه بازی معرفی کنه و طبق معمول مارو با یدونه معرفی هیلو جدید و فورزا جدید دلمون را خوش نکنه ! که همینها را هم در اینده به گند نکشه باید شکر کرد ! لول
البته با کار اومدن سانتیا نادلا خیلی از بخش های مایکرو خیلی بهتر شدند و رو به پیشرفت فوق العاده ای هستند و خدا راشکر که پروژه xbox جدید را هم دادن به تیم سورفیس براشون بسازه که حداقل از این بابت خوبه و امیدوارم شخص نادلا حتما یه مراجعه جدی به بخش کارمندای بازی سازی بکنه و با لگد همشون را پرت کنه بیرون !
خارج از تاپیک ولی خواستم این بحثو داشته باشم.
اگر مایکروسافت عرضه داشت باید از همون نسل پیش انحصاری هایی که داشت چار دستو پا می چسبید بهش ، واقعا من روزی که mass effect انحصار xbox درومد هیج وقت فراموش نمیکنم اگه عرضه داشت باید می رفت سری dragon age و mass effect با پول کلان از آن خودش می کرد یا حداقل یه پولی میداد bioware براشون یه بازی انحصاری بسازه در عوض رفته minecraft خریده که بیشتر پول در بیاره.. الباقی چیزای دیگه هم که بخوام اشاره کنم قطعا خودتون میدونید . الان تنها چیزی که من به ذهنم می رسه اینه که بازی red dead redemption 2 احتمالش خیلی کمه برای Pc منتشر بشه ولی اگه یکم از خودشون عرضه نشون میدادن علاوه بر عرضه نسخه کنسولی ps4 و xbox one میتونستن انحصار win 10 marketplace کنن و pc پلیرا کاربرای steam مجبور به خرید بازی از market place بکنن با اینکه خودم مخالف 100 درصد این قضیم ولی می خوام بگم ماکروسافت ر..ده جاشم سخت مونده.
حالا خوبه باز من و دوستانم فقط پلیر های gears of war هستیم و از بازی و رندش راضی هستیم و فقط همین بازیو بازی میکنیم ولی اونایی که xbox به خاطر انحصاری نداشتش خریدن دیگه...
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,753
نام
مراد حلیمی
3....4 ماه کنسول رو خریدم فقط و فقط دارم گیرز میزنم
به جز اون (البته مولتیش) نه بازیهاش نه سخت افزارش نه نرم افزارش و نه هیچیش ارزش اینو نداره که بخاطرش کنسول بگیری(یه قابلیت بکواردش خوبه که برا اونم فقط کسی نمیره کنسول بگیره)

کنسول یه وسیلس که با محتوای انحصاری جدید زندس.......یعنی هم باید محتوای انحصاری تولید کنی و هم اینکه محتوات جدید باشه.........همین ps4 تو 3 ماهه اول 5 تاانحصاری رو کرده که 3 تاش new ip هستن و کاملا هم موفق بودن...... .

اخه دیگه چقدر هیلو و گیرز و فورتزا تو انواع و اقسام و پکیجای مختلف......هر چی هم که ip جدید خواستن بدن بیرون یا کسلش کردن یا کیفیتش ضایع بود

+

کلا بخش بازی اهمیت چندانی برای مایکروسافت نداره و اتفاقا با اومدن نادلا هم بیشتر نمود پیدا کرده......اون عشق و علاقه و مغز و بودجه ای که رو بخشای سیستم ابری و آفیس و .... گذاشتن رو بخشای دیگه گذاشته بودن الان ترکونده بود بخش بازی

در کل ناامید کننده بودن......به اسکورپیو هم امید چندانی ندارم من چون افزایش قدرت سخت افزار مشکلی رو از بابت کمبود محتوای جدید حل نمی کنه

.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
خیلی ببخشید مایکی این نسل را رسما ر..........د و خیلی هم راضی هستم که سایتهای معتبر هم بر.......... نن بهش تا از سیاست های گندش دست بکشه و به فکر ریسکهای بزرگ باشه و فقط فکر این نباشه که چیزی بسازه که سریعا پول جمع کنه که همین را هم این نسل نتونست موفق بشن . رسما هرچی اعتبار بازی بزرگ بود مثل هیلو و گیرز را این نسل رسما گند زد بهشون اون از بازیهای من در اوردیش با هزار ارزو مثل همون RECORE که یه چیز دیگه انتظار داشتیم با ظاهر دیگه ولی سر عرضه بازی رسما یه چیز دیگه دیدیم ! اون از FABLE که بعد کلی کار کردن بازیش را کنسل میکنه هیچ میزنه در استودیو را هم تخته میکنه ! اون از SCALEBOUND که توسط یکی از بهترین استودیو ها ساخته بشه بعد چند سال خماری و انتظار دم عرضه بازی بگن کنسل شد ! اون از استودیو RARE با اون همه نبوغ و افرارد برجستش به دلیل سیاست های مزحک مایکرو ترک استودیو میکنن نسل قبل داده بود براش اواتار منوی 360 میساختن لول ! اینم این نسل که کلا بیکار بودن و هیچ بازی نداشتند به خودش جسارت نداد دستشون را باز بزاره حداقل یکی از اون IP های قدیمی RARE را ادامه بدند . اون از crackdown رسما رفته تو کما معلوم نیست چه غلطی میکنن مطمئنا اخر سر هم یه اشغال تحویل میدند . اون از رمدی که وقتی اومدن گفتن AW2 را بسازیم که رمدی راحت میتونست اشکالات بازی را برطرف کنه مجبورشون کردند IP جدید بسازن که نتیجش هم شد اون چرا ؟ چون لازم داشت یه بازی بسازن که پول تو جیبشون بره و میترسیدند AW2 براشون سود نکنه ! یه شرکتی که بلد نیست با استودیوهای بازی سازی چطور رفتار کنه مثل همون بانجی که مجبورشون میکرد فقط هیلو بسازن که اخر سر باعث جدایی و نابودی استودیو شد که همین بلا داره سر 343 میاره که باید بشینن و فقط هیلو بسازن ! اون از RYSE کرایتک که بدختا معلوم نبود چی باید واسش بسازن بازی که از پروژه کینکتی واسه 360 مهاجرت میکنه به نسل جدید و یدفعه بهشون هم میگه کلا کینکت را بیخیال بشید! و بازی عادی بسازین ! نتیجش هم میشه اون ! که تماما تقصیر مایکرو میشه این وسط اگه یکم عقل داشتند باز سرمایه گذاری میکردند میگفتند سریعا دست به کار بشید و RYSE 2 را با استانداردهای خودتون بسازین .
یه شرکت به بزرگی مایکرو با این همه پول که 100 ها برابر سونی هست نتونه ریسک کنه و نتونه افراد را تشویق کنه که براش بازی بسازن و نتونه ریسک کنه و استعداد یابی کنه و نتونه TP ساز ها را مجاب به حمایت خودش بکنه مثل از دست دادن همکاری با اپیک باید درش را تخته کرد من جای گیم اسپات بودم به بازیهاش امتیاز 2 میدادم که دیگه از این غلطها نکنه . من فقط موندم این مایکرو کی میخواد سر عقل بیاد کی میخواد ادم بشه ؟! یه مشت ادم نفهم جمع شدند دارن قسمت بازی سازی مایکرو را اداره میکنن من جای سانتیا نادلا ( مدیر عامل مایکرو ) بودم رسما 99 درصد کارکنان بخش بازی مایکرو را با لگد مینداختم بیرون چون از هر لحاظ سیاست خراب و فاسد دارند .
خیلی ببخشید :D واقعا حقیقته این نسل مایکرو از هیچ جهت جای دفاع نداره گند زده و تموم شده بچسبید و امیدوار باشید که با اومدن اسکورپیو بلکه اتفاقات خوبی افتاد و تو نمایشگاه بازی معرفی کنه و طبق معمول مارو با یدونه معرفی هیلو جدید و فورزا جدید دلمون را خوش نکنه ! که همینها را هم در اینده به گند نکشه باید شکر کرد ! لول
البته با کار اومدن سانتیا نادلا خیلی از بخش های مایکرو خیلی بهتر شدند و رو به پیشرفت فوق العاده ای هستند و خدا راشکر که پروژه xbox جدید را هم دادن به تیم سورفیس براشون بسازه که حداقل از این بابت خوبه و امیدوارم شخص نادلا حتما یه مراجعه جدی به بخش کارمندای بازی سازی بکنه و با لگد همشون را پرت کنه بیرون !

همه مشکلات ایکس باکس زیر سر نادلا هست اتقاقا که این نسل فیلش یاد هندستون کرده و اسپنسر و زیر مجموعه x1 و برند ایکس باکس مجبور کرده بیشتر توجه شون بزارن رو ویندوز و ویندوز استور و بازی براش چون سود اصلی اونجا میبینن الانم کج دار مریض دارن برند ایکس باکس میبرن جلو چون بازم از.طریق لایو و نرم افزار براشون سود ده بوده کلا همه برنامه ریزیاشون برای x1 از همون معرفی چیز دیگه بود کنسول انلاینی بازی های انلاینی اما مجبور شدن تغییر مسیر بدن یکدفعه الان این بازی های ایندشم همه در راستای همون سیاسته اسپنسرم چاره نداشته الان بازی های جدید همه انلاینی هستن و این مشکلات ز همون 2013 گریبان ماکرو گرفت ولی مطمنا برنامشون با اسکورپیو تغییر میکنه
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
3....4 ماه کنسول رو خریدم فقط و فقط دارم گیرز میزنم
به جز اون (البته مولتیش) نه بازیهاش نه سخت افزارش نه نرم افزارش و نه هیچیش ارزش اینو نداره که بخاطرش کنسول بگیری(یه قابلیت بکواردش خوبه که برا اونم فقط کسی نمیره کنسول بگیره)

کنسول یه وسیلس که با محتوای انحصاری جدید زندس.......یعنی هم باید محتوای انحصاری تولید کنی و هم اینکه محتوات جدید باشه.........همین ps4 تو 3 ماهه اول 5 تاانحصاری رو کرده که 3 تاش new ip هستن و کاملا هم موفق بودن...... .

اخه دیگه چقدر هیلو و گیرز و فورتزا تو انواع و اقسام و پکیجای مختلف......هر چی هم که ip جدید خواستن بدن بیرون یا کسلش کردن یا کیفیتش ضایع بود

+

کلا بخش بازی اهمیت چندانی برای مایکروسافت نداره و اتفاقا با اومدن نادلا هم بیشتر نمود پیدا کرده......اون عشق و علاقه و مغز و بودجه ای که رو بخشای سیستم ابری و آفیس و .... گذاشتن رو بخشای دیگه گذاشته بودن الان ترکونده بود بخش بازی

در کل ناامید کننده بودن......به اسکورپیو هم امید چندانی ندارم من چون افزایش قدرت سخت افزار مشکلی رو از بابت کمبود محتوای جدید حل نمی کنه

.
یعنی FH3 ارزش نداشته بازی مثل Halo 5
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,753
نام
مراد حلیمی
یعنی FH3 ارزش نداشته بازی مثل Halo 5
من میگم محتوای انحصاری جدید اونوقت شما میگی هیلو5 ؟؟؟
تازه همین هیلو 5 یه پسرفت قشنگ برا بازی بود.........کسایی که هیلو3 و ریچ رو زمان خودشون زدن اگه در اون حد با این بازی حال کرده باشن دیگه هیچی......... .

محتوای جدید باکیفیت میخواد کنسول........تکرار مکررات ولو با حفظ کیفیت هم نمیتونه چاره کار باشه(که خدا رو شکر به جز فورتزا سر تکرار مکررات دیگه کیفیت رو هم نتونستن حفظ کنن)

+

قشنگ بخش بازی به حاشیه رفته تو مایکروسافت....قول میدم یه جورایی بار نادلا کابوس شده این بخش

.
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
من میگم محتوای انحصاری جدید اونوقت شما میگی هیلو5 ؟؟؟
تازه همین هیلو 5 یه پسرفت قشنگ برا بازی بود.........کسایی که هیلو3 و ریچ رو زمان خودشون زدن اگه در اون حد با این بازی حال کرده باشن دیگه هیچی......... .

محتوای جدید باکیفیت میخواد کنسول........تکرار مکررات ولو با حفظ کیفیت هم نمیتونه چاره کار باشه(که خدا رو شکر به جز فورتزا سر تکرار مکررات دیگه کیفیت رو هم نتونستن حفظ کنن)

+

قشنگ بخش بازی به حاشیه رفته تو مایکروسافت....قول میدم یه جورایی بار نادلا کابوس شده این بخش

.
اشتباهت همینجاست چون درسته ماکروسافت هیچوقت امار فروش واقعی بخش ایکس باکس نمیده ولی اگه امار فروش کلی این چند وقت دنبال کرده باشی بخش ایکس باکس کاملا سوداور بوده از طریق همین لایو و خرید محتوای نرمافزاری شما فکر نکن چون بازی خوب کم داره شکست خورده حتی فروش سخت افزاریشم درسته خیلی با 4 فاصله داره ولی برای برند ایکس باکس و نسبت به 360 قابل قبوله در همین بازه مطمن باش اینا واسه اسکورپیو هم برنامه دارن قشنگ
الانم خود اسپنسر میدونه که باید سیاست بازی ها رو تغییر بدن ولی فعلا دست و بالشون بستس و باید تمرکزشون رو اسکورپیو باشه در هر حالتی x1 به هیچ عنوان کنسول شکست خورده ای نبوده شاید نا امید کننده بوده ولی خب از سر طریق سیاست ها تو این منجلاب افتادن برای اوایل نسل
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
کلا بخش بازی اهمیت چندانی برای مایکروسافت نداره و اتفاقا با اومدن نادلا هم بیشتر نمود پیدا کرده......اون عشق و علاقه و مغز و بودجه ای که رو بخشای سیستم ابری و آفیس و .... گذاشتن رو بخشای دیگه گذاشته بودن الان ترکونده بود بخش بازی
در کل ناامید کننده بودن......به اسکورپیو هم امید چندانی ندارم من چون افزایش قدرت سخت افزار مشکلی رو از بابت کمبود محتوای جدید حل نمی کنه
.
به نادلا ربطی نداره ! نادلا همین که تونسته بخش های دیگه مایکرو نجات بده کار بزرگی کرده مشخصا هم قسمتهایی براشون الویت داره که سود دهی بیشتری داشته که بخش بازی کمتر از خیلی بخشهای سود ده مایکروسافت هست . تو مصاحبه اخیرش هم اشاره به xbox و مهم بودنش کرده . یکی از کارهایی که میشه امیدوار بود همین از زمان عرضه x1s کنسول را دادن به تیم طراحی سورفیس که اولین کارشون مدل s بود که خیلی خوب بوده و اسکورپیو هم داره به دست همین تیم ساخته میشه که مشخصاتش خیلی قوی و خوبه پس کاملا مشخصه که اینها رویه کاریشون را عوض کردند .
ولی خب همینطور که گفتم سیاست های کلی مایکرو این نسل واقعا افتضاح بوده و کلا اینها سبک بازی سازیشون را میخواستند یه جور دیگه بکنن با اهداف دیگه که وسط راه دیدند جواب نمیده ! و فیل اسپنسر فکر کنم از وقتی که سر کار اومده فقط داشته گند کاریهای اینا را میشسته ! من شخصا اسپنسر را ادم باهوشی میدونم و برعکس خیلی از مسئولین مایکرو تو فروم میچرخه و خواسته های گیمرها را مطالعه میکنه مثل بقیه گاو تشریف نداره .
خلاصه سر معرفی رسمی اسکورپیو همه چی مشخص میشه و چه سیاستی واسه اینده دارند . از نظر خود بنده باید حداقل 5 تا بازی انحصاری ip جدید برای معرفی داشته باشند و زود هم عرضشون کنه و صبر نکنه واسه هر e3 یکی دوتا معرفی کنه و خداحافظ و اخر سر هم کنسلشون کنه و خداحافظ !
سونی یه چیزش خوبه اگه یه استودیو سر بازی اولش موفق نشه همایتش میکنه و شماره دوم را میسازه با برطرف کردن ایراداتش ولی این مایکرو با اون مسئولین گوسالش ( ببخشید ) چطور ممکنه تو نخوای به رمدی این امتیاز را بدی یه ip به اون قشگی aw را ادامه بدی ؟یا همین ryse با تمام مشکلاتش اگه به کرایتک ازادی عمل میداد و یه گیم پلی درست حسابی واسش میچید یه چیر خیلی عالی ازش در می اومد یا همین RARE اونقدر IP داره که تو انگشتهای ادم جا نمیشه ! بعد چطوری ادم باید دلش بییاد اونها را ادامه نده ؟!
مایکرو از لحاظ بازی و مالکیت IP هیچی از سونی کم نداره فقط یه عقل سالم میخواد اینها را ادامه بدی که متاسفانه 2 نسل منتظر بودیم چیزی نصیبمون نشده .
به قدری بخش مدریت مایکرو تو بخش بازی مضحک و مسخرست والله و جدا اگه تو همین بازی سنتر با چندتا از بچه ها جمع بشیم بریم جای اون ها استخدام بشیم اونجا را بهتر اداره میکنیم !
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
روزی که مایکروسافت و اسپنسر رو زیر سوال می بردم قشنگ یادمه که چه قدر می ریختن سرم و می گفتن سونی فن
خوبه الان برگشتن نظر یک سریشون رو می بینم

اسپسنر فقط و فقط هایپ بود و بس، اوضاع Xbox در این نسل به مراتب ضعیف تر از نسل قبله و مایکروسافت هم فقط داره بدترش می کنه
 

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
واقعا xboxone حرف نداره مخصوصا انحصاریای امسالش که خیلی عالی هستن انحصاریای پارسالم که ترکوند واقعا گار فیل اسپنسر درسته
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
حالا این تاپیک زیاد ربطی به موضوع نداره ولی چون بحثش شد منم نظرم رو بگم :D X1 تا انتهای 2016 از نظر بازی های انحصاری، خوب و قابل قبول عمل کرده، اینکه یه سری ممکنه از بازی هاش خوششون نیاد دلیل نمیشه که انحصاری خوب نداشته باشه! اتفاق تنوع سبک تو انحصاری هاش هم بالا بوده و صرفا به شوتر و ریسینگ محدود نمیشه. ولی بازم مثل نسل قبل مشکل اصلی مایکروسافت اینه که برنامه هاش بلند مدت نیستن و بیشتر سعی میکنه رو بازی های تضمین شده سرمایه گذاری کنه (که نتیجه میشه کنسل کردن Scalebound که حرکت احمقانه ای بود به نظرم)، برای همین هست که برای 2017 به بعد انحصاری زیادی معرفی نکرده و خب از الان به بعد کارش خیلی سخت میشه. حالا شاید تو E3 واقعا چند تا بازی خوب معرفی کنن و به نظرم باید تا اون موقع صبر کرد، حالا اونجا هم اتفاق خاصی نیفتاد و بازی جدید به درد بخور معرفی نشد یا اینکه صرفا بازی های دنباله دار که همه میدونیم یه روزی عرضه میشن رو معرفی کنه، یعنی اینکه خاک تو سرشون! :D ولی اینکه بگیم مایکروسافت تو این نسل حرکت خوب نداشته مشخصا اشتباه هست، به جز بازی ها که اشاره کردم بازی های Gold ـی که رایگان میکنه در مجموع خیلی خوب هستن یا اینکه Backward Compatibility واقعا عالیه و خودم بعضا ازش استفاده میکنم. من به عنوان یه مصرف کننده که همون اوایل X1 خریده از کنسولی که دارم تا اینجا راضی بودم ولی اگه قرار باشه تو سال 2017 فقط همین سه چهار تا انحصاری که معرفی شده رو بازی کنم اون موقع دیگه شرایط فرق میکنه :D
به جز اون (البته مولتیش) نه بازیهاش نه سخت افزارش نه نرم افزارش و نه هیچیش ارزش اینو نداره که بخاطرش کنسول بگیری(یه قابلیت بکواردش خوبه که برا اونم فقط کسی نمیره کنسول بگیره)
فکر کنم اینجا صرفا نظر خودتون رو گفتید :D وگرنه مثلا من خودم کمپین گیرز رو بازی کردم که برام عالی بود و چند دست هم مولتی رفتم ولی دیگه دنبال نکردم و گذاشتمش کنار. ولی برای خیلی ها کنسول ارزش خرید داره، حتی اگه کلا گیرز رو هم در نظر نگیریم.
 
آخرین ویرایش:

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
منم نظرم بگم به نظر من رابط کاربری x1 واقعا اوایل ضعیف بود و مشخص بود یک کنسول صرفا انلاینی بوده خیلی روش کار کردن ولی باز ضعف هایی داره این کنسول من جمله همین Esram که براش دردسر شده یا نصب طولانی بازی ها و اپدیت های فراوون و اذیت کننده مخصوصا برای ما که نشون میده کلا این کنسول با هدف دیگه ای طراحی شده ولی مردم امادگیش ندارن و زیر ساخت هاشم حتی فراهم نیست همه جای دنیا از نظر گرافیکی به نظر من بر خلاف اون همه تبلیغات منفی دورش برای یک مخاطب عادی کاملا چشمنواز و خوبه و کسی اصلا متوجه نمیشه این رزولوشنش 900 یا 1080 و این کل کل هایی که باعث تخریب بیشتر x1 شد.
از نظر بازی انحصاری یک جاهایی ماکرو خوب کار کرده مثل سانست ولی مشکل همین میلک کردن و کاهش کیفیت ip های مهمی مثل Halo یا Geow هست که نباید اون راه قدیمی ادامه بدن با اینا چون هر چی اینا ضعیف تر بشن ریزش مخاطبشون بیشتر میشه ولی خب استودیو خوبی مثل PG فعلا داره جور فرست پارتی ها رو میکشه و اسپنسر سریع یک تیم دیگه ازشون تشکیل داده اسپنسر اروم و پیوسته داره تغییرات اعمال میکنه ولی خب از اولم به قولی این کنسول یکجورایی اشتباهی بوده و هدفشم چیز دیگه بوده وگرنه راحت میتونست با ps4 رقابت نزدیکتری داشته باشه​
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,753
نام
مراد حلیمی
ولی خب همینطور که گفتم سیاست های کلی مایکرو این نسل واقعا افتضاح بوده و کلا اینها سبک بازی سازیشون را میخواستند یه جور دیگه بکنن با اهداف دیگه که وسط راه دیدند جواب نمیده ! و فیل اسپنسر فکر کنم از وقتی که سر کار اومده فقط داشته گند کاریهای اینا را میشسته ! من شخصا اسپنسر را ادم باهوشی میدونم و برعکس خیلی از مسئولین مایکرو تو فروم میچرخه و خواسته های گیمرها را مطالعه میکنه مثل بقیه گاو تشریف نداره .
اتفاقا به نظرم نادلا و مخصوصا اسپسنر تو این وضعیت کاملا هم مقصر بودن :
باز و بسته شدن پرونده اسکیل باند زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپسنر
بسته شدن استودیو لاین هد زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپنسر
مجبور کردن کوالیشن به دست کشیدن از new ip خودشون و تبدیل شدن به کارخونه گیرز سازی زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپنسر
تو دیوار رفتن recore زمان کی اتفاق افتاد؟اسپنسر

تنها حرکتای خوب اسپسنر همین قابلیت بکوارد و حذف کینکت بوده..........بازیهایی مثه هیلو5 و سانست و قورتزا هورایزن هم که قبل ایشون بودن

+

در مورد اسکورپیو هم که میگی خوبه که دست تیم سرفس افتاده و .........بله تیم سرفس یه سخت افزار ساز خلاق و عالی هستن ولی سرفس رو چی به سرفس تبدیل کرد؟؟فقط بعد سخت افزاریش؟نه....ویندوزی که باهاش بود و کلی برنامه و محتوای عالی داشت
اسکورپیو هم باید محتوای انحصاری جدید داشته باشه وگرنه با تکنولوژی از 200 سال ایندم چیزی نمیشه............اینم که میگی حداقل 5 تا ip جدید انحصاری داشته باشه اصن مایکرو تو 5....6 سال اخیر این همه انحصاری جدید باکیفیت(منظورم recore یا کوانتوم نیس) داشته که برا این بازه زمانی کوتاه این همه انحصاری بتونه رو کنه؟:D

اسکورپیو به نظر من با یکی دو تا انحصاری که شماره چندمش هست(مثه فورتزا و state of decay ) منتشر خواهد شد و نهایتش یکی دو تا انحصاری جدید.... .


.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Amin.AP and Gartall

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اتفاقا به نظرم نادلا و مخصوصا اسپسنر تو این وضعیت کاملا هم مقصر بودن :
باز و بسته شدن پرونده اسکیل باند زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپسنر
بسته شدن استودیو لاین هد زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپنسر
مجبور کردن کوالیشن به دست کشیدن از new ip خودشون و تبدیل شدن به کارخونه گیرز سازی زمان چه کسی اتفاق افتاد؟اسپنسر
تو دیوار رفتن recore زمان کی اتفاق افتاد؟اسپنسر

تنها حرکتای خوب اسپسنر همین قابلیت بکوارد و حذف کینکت بوده..........بازیهایی مثه هیلو5 و سانست و قورتزا هورایزن هم که قبل ایشون بودن

+

در مورد اسکورپیو هم که میگی خوبه که دست تیم سرفس افتاده و .........بله تیم سرفس یه سخت افزار ساز خلاق و عالی هستن ولی سرفس رو چی به سرفس تبدیل کرد؟؟فقط بعد سخت افزاریش؟نه....ویندوزی که باهاش بود و کلی برنامه و محتوای عالی داشت
اسکورپیو هم باید محتوای انحصاری جدید داشته باشه وگرنه با تکنولوژی از 200 سال ایندم چیزی نمیشه............اینم که میگی حداقل 5 تا ip جدید انحصاری داشته باشه اصن مایکرو تو 5....6 سال اخیر این همه انحصاری جدید باکیفیت(منظورم recore یا کوانتوم نیس) داشته که برا این بازه زمانی کوتاه این همه انحصاری بتونه رو کنه؟:D

اسکورپیو به نظر من با یکی دو تا انحصاری که شماره چندمش هست(مثه فورتزا و state of deacy ) منتشر خواهد شد و نهایتش یکی دو تا انحصاری جدید.... .


.
نادلا نمیتونه تقصیری داشته باشه نادلا وظیفش خیلی گنده تر از این حرفهاست همینطور که گفتم الویت اول میره واسه بخش های دیگه مایکرو همین که تونسته گندکاری های قسمت های دیگه مایکرو اینجوری جمع کنه مثل موفقیت محصولات سورفیس یا موفقیت های روز افزون ویندوز 10 پروژه هلو لنز و چندتا خرید بزرگ و..............تو عرض 2 سال اینجوری موفق عمل کنه خودش حرفه . ولی مهمترین کارش تا اینجا سپردن اسکورپیو دست تیم سورفیس هست که همین را میرسونه که اسکورپیو و طراحیش براشون خیلی مهمه که دادن دست بهترین مهندسین طراحی مایکروسافت براشون بسازه که همین طراحی محصولات سورفیس به نوعی شاهکار هستند . انتظار که نداریم تو این مدت کم که نادلا اومده سر کار تمام بخش های مایکرو یدفعه زیر و رو بشه ؟!
اینجا بیشتر از همه باید تقصیر را بندازیم گردن اشخاصی که دخالت مستقیم روی پروژه برند xbox دارند که خب یکیش همین میشه گفت اسپنسر ! حالا شخص خودم که تقصیر اسپنسر نمیندازم چون همین شخص هم تا اینجا خیلی از گندکاری های مایکرو را شسته اگه روی پروژه اسکورپو به قول شما نتونه بازی معرفی کنه بله اونوقت میشه تمام کمال تقصیر را انداخت گردنش .

بازی هایی که میگم مثلا 5 تا صرفا همشون ip جدید نیست طبق شایعاتی که هست و گفته شده انتظار دارم چندتا بازی ادامه داده بشه یکیش ryse 2 هست که شایعه شده یکیش پروژه perfect dark هست که اینم شایعه شده که حتی دارن به صورت سوم شخص میسازن پروزه aw2 هست که خود سم لیک گفته به فکرش هستیم و فقط بخواند که ادامه بدیم حتی خود اسپنسر هم اشاره کرده براش . جدیدا هم خبر این اومده که استودیو playground دوتا تیم شده و دارن روی بازی دیگه کار میکنند و 100 البته انتظار اول میره که این بازی انحصاری همون مایکرو بشه تا اینکه بگیم مولتی پلتفورم هست بنابه شراکت کاریشون .
حالا همینها که گفتم حقیقت داشته باشه وزنه را واسه مایکرو سنگین میکنه . ولی خب همنطور که این نسل مایکرو گند زده به هر دلیلی و جای دفاع نداره ولی خب مایکرو چندباری هم نشون داده بعد گندکاریش خیلی خوب هم میتونه عمل کنه که انتظار داریم پروژه اسکورپیو اینجوری باشه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر