Xbox Halo: The Master Chief Collection

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
GvPc.jpg

بازی Halo: The Master Chief Collection به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 امسال معرفی شد.


بازی شامل Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3 و Halo 4 خواهد بود و با قیمت 60$ عرضه خواهد شد.


تمام نسخه های موجود در این کالکشن به صورت 1080P و 60 فریم اجرا خواهند شد و Halo: Combat Evolved, Halo 2 به صورتremastered (دوباره ساخته شدن و کیفیت بازی ها بهبود پیدا کرده) شدن.


The Master Chief Collection شامل تمام مد های Halo های قبلی، تمام نقشه های بخش مولتی پلیر (بیش از 100 نقشه) و 4000 گیمر اسکور خواهد بود.


بازی در تاریخ 11 ماه نوامبر عرضه خواهد شد.


yommrdhryylq6dxmtk4g.png
 
آخرین ویرایش:
Halo 3 in Master Chief Collection Differences with Original Explained; Looks Fantastic in 1080p/60FPS
The game plays so much smoother and so much faster at 1080p and 60 frames per second, but resolution isn’t the only thing that has been changed. Extensive work has been done on the lighting model and on the shaders in order to modernize the game’s looks
Unfortunately no footage for public consumption was released, but 343i promised that they’re going to show it down the line

[Dualshockers]
 
اتفاقا دیروز بود میگفتم احتمال داره halo3 هم تغیراتی بکنه یعنی یه رزولوشن باعث شده کلمه Fantastic به کار ببره ؟ البته خب بعضی ها چیزی تو کلشون نمیره :دی ولی خب کسی که یکم تو این کار باشه میدونه که هر انجینی واسه خودش کلی اپشن داره بنابه قدرت سخت افزاری که در نهایت چطور بهینش کنن افکتها را به کار میبرن حالا وقتی میان طرف نسل بعدی خیلی راحت میتونن اون گذینه ها را تمام فول on کنن و هیچ نیازی به ریمستر و ......... نداره .
 
اتفاقا دیروز بود میگفتم احتمال داره halo3 هم تغیراتی بکنه یعنی یه رزولوشن باعث شده کلمه Fantastic به کار ببره ؟ البته خب بعضی ها چیزی تو کلشون نمیره :دی ولی خب کسی که یکم تو این کار باشه میدونه که هر انجینی واسه خودش کلی اپشن داره بنابه قدرت سخت افزاری که در نهایت چطور بهینش کنن افکتها را به کار میبرن حالا وقتی میان طرف نسل بعدی خیلی راحت میتونن اون گذینه ها را تمام فول on کنن و هیچ نیازی به ریمستر و ......... نداره .
خب شما که تو این کارین,پس برا چی انجین جدید میسازن؟برن اپشن های انجین قدیمی رو on کنن
چجوری برا چیزی که سخت افزار نمیتونه اجرا کنه کد مینویسن تا شاید سخت افزار چند سال آینده بتونه اجراش کنه؟
 
خب شما که تو این کارین,پس برا چی انجین جدید میسازن؟برن اپشن های انجین قدیمی رو on کنن
چجوری برا چیزی که سخت افزار نمیتونه اجرا کنه کد مینویسن تا شاید سخت افزار چند سال آینده بتونه اجراش کنه؟
چه ربطی داره ؟! کسی گقت انجین ها نسل بعدی بعد اپدیت نکنن ؟ هر انجینی مناسب با نسلی که هست ساخته میشه مثل یه انجینی که واسه pc و کنسول مشترک ساخته میشه تو کنسول خیلی از افکتها غیر فعال هستند ولی تو pc وجود دارند .
کسی هم نگفت انجین هیلو 3 کلی افکت داره غیر فعال بوده ولی کاملا مشخصه هر انجینی واسه خودش اپشنهای مختلف داره وقتی رو سخت افزار قویتر جهش میکنه این اپشنها بیشتر در اختیار بازی ساز ها قرار میگیره .
 
چه ربطی داره ؟! کسی گقت انجین ها نسل بعدی بعد اپدیت نکنن ؟ هر انجینی مناسب با نسلی که هست ساخته میشه مثل یه انجینی که واسه pc و کنسول مشترک ساخته میشه تو کنسول خیلی از افکتها غیر فعال هستند ولی تو pc وجود دارند .
کسی هم نگفت انجین هیلو 3 کلی افکت داره غیر فعال بوده ولی کاملا مشخصه هر انجینی واسه خودش اپشنهای مختلف داره وقتی رو سخت افزار قویتر جهش میکنه این اپشنها بیشتر در اختیار بازی ساز ها قرار میگیره .
اینجوری که شما گفتین،سازنده ها چندتا تیک میزنن انجین از این رو به اون رو میشه.کل زحمت سازنده ها زیر سوال رفت با این حرف :دی
انجین مولتی پلتفورم با اختصاصی خیلی فرق داره،توی اختصاصی پی سی رو در نظر نمیگیرن که بیان بعضی از افکتا رو حذف کنن تا اجرا بشه . سعی میکنن حداکثر استفاده رو از اون سخت افزار ببرن.انجین هیلو۳ هم اختصاصی هست.
همه ی انجین ها هم مثل انریل و یونیتی نیستن که ادیتور داشته باشن و کار باهاشون راحت باشه.
 
اینجوری که شما گفتین،سازنده ها چندتا تیک میزنن انجین از این رو به اون رو میشه.کل زحمت سازنده ها زیر سوال رفت با این حرف :دی
انجین مولتی پلتفورم با اختصاصی خیلی فرق داره،توی اختصاصی پی سی رو در نظر نمیگیرن که بیان بعضی از افکتا رو حذف کنن تا اجرا بشه . سعی میکنن حداکثر استفاده رو از اون سخت افزار ببرن.انجین هیلو۳ هم اختصاصی هست.
همه ی انجین ها هم مثل انریل و یونیتی نیستن که ادیتور داشته باشن و کار باهاشون راحت باشه.
خیر شما نگرفتید من چی میگم ! سعی نکنید چیزی را همینطوری برداشت کنید اینجا کسی نگفت قراره با ON کردند اپشنها گرافیک بازی نسل بعد بده و کسی واسه خودش زحمت نده !
این دیگه مثل روز وشنه هر انجینی واسه خودش اپشن داره خیلی راحت همون گذینه ها را کم و زیاد و متوسط حالا در چه سطح لولی دوست داشته باشند ازش استفاده میکنند مونده در نهایت یه بازی ساز چقدر بتونه بازی را رو سخت افزار بهینه کنه که ازش استفاده مطلوب را بکنند مثل خیلی از بازیها که سر نمایش تریلرها بعضی از افکتها را دارند ولی سر عرضه بازی چون نمیتونند بازی را بهینه کامل بکنند یا بیخیال میشند یا ازش استفاده کمتری میکنند و...........
حالا هیلو 3 هم جدا از این نیست وقتی سخت افزار قویتره همون تکنیکهایی که قبلش به کار برده میشه همه چی فول اپشن واست اجرا میشه مگر اینکه تو 360 همه چی فول اپشن استفاده شده باشه ؟!
 
آخرین ویرایش:
Xbox One's Halo: The Master Chief Collection Not Likely for PC
It is Master Chief's story, and it is Master Chief's story on [Xbox One]. So at this time, we have no plans or nothing to announce for PC
after all, it is one of Microsoft's biggest Xbox One exclusives for this year and is no doubt seen as a system-seller. If it were to come to PC right out of the gate, gamers would have less of an incentive to buy an Xbox One

[gamespot]
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or