Xbox Halo Infinite

سازنده
343 Industries
تاریخ انتشار
December 8, 2021
ناشر
Microsoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
hi_e319_concept_foundhope-c1e786edb09443a4a09e217aeb21c65c copy.jpg


عبارت Discover Hope که نام سکانس آغازین بازی Halo Infinite می‌باشد، برای من و بسیاری از عاشقان مجموعه‌ی Halo چیزی فراتر از یک نامگذاری ساده است. سری هیلو از زمان عرضه Reach روی آرامش را به خود ندیده و هر نسخه‌ی جدید که از این مجموعه منتشر می‌شد جمع هواداران و فضای این فرانچایز را منشنج تر میکرد.
بازی Halo: Reach اولین شوک بزرگ به سری به حساب می‌آید. این نسخه با روایت داستانی متفاوت، عدم حضور موثر مسترچیف، تغییراتی مانند استفاده از اسپرینت و نقشه‌های متفاوت بخش مولتی پلیر برای اولین بار باعث تقسیم هواداران سری به دو دسته‌‍ی مخالف و موافق شد. البته از آنجایی که نسخه Reach یک اسپین‌اف و پیش درآمد برای مجموعه بود تفاوت های این نسخه برای هواداران قابل هضم بود.
Halo 4 اولین نسخه‌ی سری بود که توسط تیم داخلی 343i ساخته می‌شد. این نسخه در تمامی جوانب بازی تغییرات وسیعی را اعمال کرده بود. آرت‌استایل بازی به سمت واقع گرایانگی رفته بود، گیم پلی بازی الهامات وسیعی از سری COD گرفته بود و شخصیت‌پردازی بازی کاملا متفاوت از سه گانه اولیه بود. تمام این تفاوت‌ها در کنار ضعف بخش چندنفره‌‎‌‌ی بازی باعث شد تا این نسخه هم به شدت هواداران سری به دو قسمت مخالف تقسیم کند.
Halo 5 هم با کوتاه‌ترین و ضعیف‎‌ترین بخش کمپبن بازی عرضه شد و به شدت مورد انتقاد هواداران سری قرار گرفت.
بزرگترین انتظاران هواداران و کوچک‌ترین وظیفه‌ی سازندگان با Halo Infinite بازگردانی امید به هواداران سری می‌باشد.



81PYD3fH7RL._SL1500_.jpg
سازنده: 343industries
ناشر: Xbox Game Studios
استودیوهای کمکی: SkyBox Labs, Sperasoft, The Coalition, Certain Affinity Atomhaw
پلتفرم: PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, XCloud
سبک: First Person Shooter(تیراندازی اول شخص)
تاریخ انتشار: 8 دسامبر 2021 (17 آذر 1400)
* بازی در روز عرضه برروی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.







تغییرات Halo Infinite نسبت به Halo 5: Guardians
سبک طراحی هنری یا Art Style: یکی از تغییرات Halo 4 و Halo 5 نسبت به سه گانه اصلی سری تغییر آرت استایل بازی بود، این بازی‌ها به شدت به سمت واقع گرایانگی و استفاده از تکنیک‌های پس از پردازش بازی، لنزفلیر و شلوغی تصویر سوق داده شده بود. اما Halo Infinite از همان زمان معرفی قول سبکی بی حاشیه، ساده با رنگ بندی‌های شفاف و الهام گرفته از طراحی های قدیمی مجموعه با نگاهی به طراحی مدرن را داد.

گیم‌پلی بازی: تغییر دیگر Halo 4 و 5 که چندان به مزاق هواداران خوش نیامد، تغییر دادن سبک گیم‌پلی بازی بود. در حالی که Halo های سه گانه تمرکز زیادی بر مبارزات تک نفره، خلاقیت حین مبارزه، تنوع استراتژی‌ها و البته حرکت در حین تیراندازی تمرکز داشت، بازی‌های اخیر سری روند متفاوتی در پیش گرفتند و بر شباهت به بازی‌های معروفی مانند COD و Battlefield تمرکز کردند. در Halo 4 و 5 بازی به شدت بر مبارزات از راه دور، کاورگیری و روند خطی تمرکز کرده بود که با روح سری سازگاری نداشت. در ساخت بازی Halo Infinite جهت‌گیری گیم پلی بازی به گونه‌ایست که شباهت بیشتری به نسخه‌های کلاسیک داشته باشد و همزمان تمامی جوانب بازی را ارتقا دهد. از جمله مهم ترین تلاش‌های سازندگان برای ارتقا نحوه حرکت و خلاقیت در بازی می‌توان به افزودن Graplehook اشاره کرد.

مراحل سندباکس و تمرکز بر آزادی عمل: مراحل سندباکس همیشه جزئی از هویت هیلو بودند که متاسفانه در نسخه‌ی Reach به شکلی متفاوت و در Halo 4 و 5 با بی توجهی اجرا شدند. سه بازی اخیر سری تلاش زیادی برای تحمیل کردن سبک بازی مورد پسند کارگردان و خطی‌تر شدن بازی کرده بودند. اینبار سازندگان بازی با الهام از مرحله Silent Cartographer نسخه‌ی اول مجموعه (که به عقیده بسیاری بهترین مرحله تاریخ هیلو می‌باشد)، تلاش کرده‌اند که حداکثر آزادی عمل را در ساخت بازی به بازیکنان بدهند.
halo-infinite-is-getting-a-world-map-1595526527.jpg

تمرکز بر شخصیت مسترچیف: یکی از مورد تنفرترین مسائل در بازی Halo 5 تلاش سازندگان برای تغییر دادن شخیصت محبوب 117 و جایگزنی آن با اسپارتان جیمسون لاک بود. تعداد مراحل مسترچیف در بازی Halo 5 به مراتب کمتر از مراحل آربیتر در Halo 2 بودند. بعد از واکنش‌های منفی هواداران به نحوه نمایش شخصیت مسترچیف در Halo 5 ، سازندگان بازی قول داده‌اند که Halo Infinite به طور کامل بر روی شخصیت چیف تمرکز خواهد کرد و همان شخصیتی که 20 سال محبوب هواداران بوده‌است را به نمایش خواهد گذاشت.

شروعی تازه اما وفادار به گذشته: هرچقدر داستان و بخش کمپین Halo 5 مورد بی‌توجهی قرار گرفته بودند، این بار بخش کمپین و داستان بازی در اولویت قرار گرفته‌اند. به گفته‌ی بانی راس رئیس استودیو و فیل اسپنسر رئیس اکس باکس کمپین بازی Halo Infinite گران‌ترین و بزرگ‌ترین کمپین تاریخ سری خواهد بود. به همین جهت سازندگان بعد از بازخوردهای منفی Halo 5 تصمیم گرفته‌اند تا داستانی متفاوت با المان‌های جدید را بیان کنند. این داستان با وجود تمام تفاوت‌ها همچنان دنباله‌ای بر Halo 5 خواهد بود اما به صورتی ساخته شده تا حتی اگر برای بار اول هم که Halo باز می‌کنید بتوانید از آن لذت ببرید. سطح تغییرات داستان جدید در حدی است که بانی راس و کریس‌ لی این بازی را یه ریبوت معنوی برای سری می‌دانند.


موتور بازیسازی SlipSpace Engine

SlipSpace.gif

SlipSpace موتور جدیدیست که توسط 343 برای توسعه Halo Infinite و پروژه های آینده ساخته است. واژه‌ی SlipSpace در لغت به معنای نوعی سفر با سرعت بالاتر از سرعت نور در جهان هیلو می‌باشد. تا پیش از این تمام عناوین هیلو براساس انجین Halo 2 ساخته شده بودند و در هر نسخه از بازی همان انجین تکمیل پیدا میکرد. تمام مواردی مانند انیمیشن های بهتر، LOD کمتر و Draw Distance بیشتر که در بازی های اپن ورلد تاسیر بسزایی دارند همگی از جمله مشخصه های انجین و سخت‌افزار نسل نهمی هستند.
در همین راستا بانی راس رئیس استودیو در مصاحبه IGN در مورد SlipSpace صحبت هایی را داشت و از اهمیت آن برای Infinite گفت :


موتور هیلو بسیار تکنیکی و مهندسی بود. به همین دلیل کار را برای اعضای استودیو تیم سازنده‌ی بازی سخت میکرد. ما تلاش‌های بسیار زیادی را برای ارتقا موتور انجام دادیم تا بتوانیم Halo 4 را توسعه دهیم. بازی‌ای که احتمالا از نظر ظاهری یکی از بهترین های زمان خود بود. ما به تیم قول دادیم تا امکانات و ابزارهای انجین را برای هیلو 5 بهبود ببخشیم. اما برنامه ها خوب پیش نرفت و تیم به درستی نگرانی های خود را با ما در میان گذاشتند و پروژه ساخت SlipSpace شروع شد. ماز از ساخت موتور جدید دو هدف داشتیم. اول می‌خواستیم که قادر باشیم تا با هیلو کارهای بسیار بیشتری انجام دهیم و دو تیم بتواند ایده های خود را به راحتی پیاده‌سازی کند. بنابراین میدانستیم که سری برای مدتی طولانی به استراحت خواهد رفت تا سال پیش که بالاخره SlipSpace را معرفی کردیم. زیرا میخواستیم مطمئن شویم که پلتفرمی قدرتمند برای آینده و ساخت بازی در اختیار داشته باشیم . بله این یک سرمایه گذاری بزرگ بود. و منطقی هم نگاه کنیم، انجین قبلی 18-19 سال سن داشت. بنابراین دیگر زمان تغییر فرا رسیده بود.

Lighting نورپردازی :

عنوان های قبلی هیلو همه از تکنیک های hybrid deferred و forward rendering استفاده میکردند تا تعداد قابل ملاحضه ای منابع نوری را در محیط های باز قرار دهند. اما این روش ها باعث میشد تا نورپردازی ثابت باشد و ذره ها از خود بازتابی ارائه ندهند. اما بازی Halo Infinite مشاهده کردیم که نورپردازی بسیار متحول شده‌است. در واقع Infinite به طور کامل از نورپردازی رندر شده و داینامیک استفاده میکند که در یک زمان میتواند تعداد بسیار زیادی منابع نوری کوچک و بزرگ را مدیریت نماید. این مورد به نسبت به گذشته و مخصوصا در مقایسه با Halo 5 پیشرفت اساسی کرده‌است. در آن بازی برای به 60 فریم، استودیو مجبور به کنار گذاشتن بسیاری تکنیک‌های گرافیکی بود. یکی از این تکنیک‌ها نورپردازی بود که به شکل ثابت انجام داده شده‌بود که در Infinite پیشرفت بسیار قابل ملاحضه‌ای کرده‌است.

Material and Textures کیفیت بافت‌ها:

NT5gZ0T.jpg
پشتیبانی کامل از Physically based rendering یک از مهم‌ترین پیشرفت‌های موتور جدید است. این تکنیک باعث می‌شود که هر قسمت از هر شی میتواند مواد مخصوص به خود خود را داشته باشد که بسیار از تکنیک های قبلی واقع‌گرایانه‌تر خواهد بود. کیفت بالای بافت‌های بازی گواه تلاش‌های استودیو برای ساخت یک موتور جدید بوده‌است. همه چیز از متریال آهن تا لباس ها بسیار قابل باور و دقیق درست شده‌اند. این مهم درکنار بافت بسیار با کیفیت نشان داده می‌شوند که با کیفیت 4k اجرا می‌شوند.

Model Quality کیفیت مدل‌ها:


تعداد پالیگان های مورد استفاده در بازی بشدت پیشرفت کرده‌است. این مسئله باعث شده تا کیفیت تمام مکان‌ها و سکانس‌ها و اشیا بالا برود. به طور مشخص در بروهمر این موضوع قابل مشاهده است ، ریش و پوست او حالت بسیار طبیعی دارد و نبود گوشه های تیز باورپذیری این مدل‌ها را بالا می‌برد. همچنین مواردی مثل جزئیات چرم دستکش مسترچیف صورت کامل مدل سازی شده اند. این مدل و متریال باعث شده تا کیفیت رندر کارکترها هم بسیار بهبود پیدا کند. البته هنوز این پیشرفت خیلی زیادی نسبت به چیزی که در نسل حاضر داشتیم، نیست. اما برای یک عنوان 120 فریم میان نسلی فوق العاده محسوب میشد.

Frame Rate نرخ فریم:


Screenshot (515).png

طبق وعده‌های استودیوی سازنده و نتیجه تست‌های فنی انجام شده بر روی پیش‌نمایش بازی، این عنوان با نرخ فریم 60 اجرا خواهد شد. هیلو 5 نیز در اکثر موارد با 60 فریم اجرا می‌شد، اما برای رسیدن به این عدد فداکاری‌های زیادی انجام گرفت مثل استفاده از نورپردازی ثابت (Baked) و از پیش رندر شده، مدل ها و تکسچر هایی با کیفیت پایین و ... . این مسئله باعث شد تا هیلو 5 یک عنوان پرچمدار گرافیکی در نسل نباشد. با توجه به قدرت کنسول‌های نسل نهم Xbox بازی Halo Infinite می‌تواند با کمترین فداکاری ای در زمینه فنی به نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه با رزولیشن 4k بر روی Xbox Series X برسد. همچنین این بازی بر روی کنسول‌های نسل جدید از حالت 120 فریم در بخش مولتی پلیر بازی پشتیبانی می‌کند.

Post-process pipeline:

هر چند با فداکردن قسم‌های دیگر اما هیلو همیشه در این زمینه پیشگام بوده است، به طور مثال در Halo 3 بانجی رزولوشن را پایین تر از HD قرار داد تا بتوانند از HDR در محیط ها استفاده کنند. با توجه به پیش‌نمایش‌های بازی، سازندگان در ساخت Infiniteهم همینگونه جهت گرفته‌اند، به طور مثال بازی AA بسیار قدرتمندی دارد. همچنین انعکاس نور های رنگی برروی سطوح کاملا دقیق و Real Time بود و از Dynamic Depth of Field استفاده شده که بسیار تکنیک پر هزینه است. دیدن همچین افکت پر هزینه ای در یک بازی 120 فریم کاملا برای قدرت نسل بعد امیدوار کننده خواهد بود.



فصل‌های بخش چند نفره‌ی بازی:
استودیو 343i تائید کرده‌است که بخش چنده‌نفره‌‍‎‌ی بازی که به صورت رایگان منتشر خواهد شد، متشکل از فصل‌های جداگانه خواهد بود. این فرمول دقیقا همان فرمول بازی Halo Masterchief Collection می‌باشد که در بازی‌هایی مانند Call of Duty هم کاربرد دارد.

برای آشنایی شما با فصل‌های Halo باید گفته شود که ، فصل‌ها قالبی هستند که محتوای به روزرسانی‌های بازی را ساماندهی می‌کنند. بازیکنان MCC قطعا با این فصل‌ها آشنایی دارند، اما برای فهم این موضوع برای بازیکنان جدید هم آسان خواهد بود. در واقع در هر سه‌ماه یک فصل جدید از بازی شروع می‌شود و بر اساس آن به روزرسانی‌ها، چالش‌ها، محتوای جدید، المان‌های جدید گیم‌پلی، شخصی‌سازی‌های جدید، رویدادهای جدید و چیزهای جدید بسیار زیاد دیگری منتشر خواهند شد. تمام این فصل‌ها با توجه به بازخورد بازیکنان در Halo Waypoint ساماندهی خواهند شد.


فصل اول Heros of Reach : اولین فصل بازی Halo Infinite با انتشار تریلری معرفی شد. آقای جوزف استیتن رئیس تیم سازنده‌ی بازی در این باره گفت:
" می‌توانم بگویم که دلایل بسیار زیادی برای انتخاب Heroes of Reach به عنوان فصل اول وجود دارد. سیاره Reach تاریخ عظیمی در جهان Halo دارد. این سیاره یک مکان کلیدی خاطره‌انگیز برای اسپارتان‌های قدیمی و یک نقطه شروع برای اسپارتان‌های جدید است. Reach اولین جایی‌ست که اسپارتان‌ها در آن ماجراجویی و کشمکش خود را با رمز و رازهای کهکشانی که بعد از Halo 5 دگرگون شده شروع می‌کنند."
فصل دوم: فصل دوم بازی سه ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد . تنها چیزی که در مورد فصل اول بازی می‌دانیم این است که حالت Co-op بخش داستانی بازی را به بازی اضافه خواهد کرد.

فصل سوم: فصل سوم بازی شش ماه پس از عرضه‌ی بازی منتشر خواهد شد. تنها اطلاعات موجود از این فصل این است که حالت فورج از این فصل به بازی افزوده خواهد شد
.

داستان بازی:
به نظر می‌آید که داستان Halo Infinite حول تصرف Zeta توسط تبعیدی‌ها یا Banished، بازگشت به زمین و پیدا کردن راز و رمز بین کورتانا و وپن می‌چرخد.

شخصیت منفی اولیه داستان یک بروت بالارده و دست راست Aitriox به نام Escharum می‌باشد، همچنین بازیکنان باید انتظار حضور افراد دیگر گرده Hands of Aitrox از جمله الیت رهبر و شخص مورد اعتماد Aitriox یعنی Jega 'Rdomnai هم داشته باشند.


atriox.jpg
بر اساس اطلاعات درون تریلرهای بازی Banished با گروهی مرموز و ناشناخته به نام Harbenher متحد‌ شده‌اند. این دو گروه به فکر تصرف مکانی ناشناخته به نام Auditorium از طریق Zeta Halo را دارند.

طبق اعلام استودیو، داستان بازی بر روی شخصیت مسترچیف تمرکز دارد. دلیل اصلی این تصمیم واکنش‌های منفی به داستان چند وجهی Halo 5 بود. بازی Halo Infinite سوی دیگری از شخصیت مسترچیف را به نمایش خواهد گذاشت که تمرکز بیشتری بر زبان بدن و صداهای با معنا و دیالوگ‌های کوتاه اما اثرگذار خواهد داشت. مسترچیف جدید حسی شبیه مسترچیف نسخه‌های کلاسیک بازی خواهد داشت
.

باندل بازی Halo Infinite

طبق سنت همیشگی مایکروسافت، این بار هم برای جشن گرفتن عرضه‌ی مهم مجموعه‌ی این شرکت، کنسول باندل بازی با طراحی مخصوص و کنترلر Xbox Elite Series 2 هم با طرح مسترچیف عرضه خواهند شد. همچنین تصویری از بازی Halo Infinite جعبه‌ی کنسول Xbox Series X را مزین کرده‌است.

maxresdefault.jpg
8a3f766b-8d7b-47e0-9943-725470d25a00.jpg
npgalwgv5ns51-dc56.jpg

















Trailers

3.gif
[Announcement Trailer [E3 2018

1.gif
The Making of The Announce Trailer

2.gif
[Cinematic Trailer “Discover Hope“ [E3 2019

Halo Infinite | Campaign Gameplay Premiere – 8 Minute Demo

Halo Infinite | Become – Step Inside Trailer

Halo Infinite - Game Overview Trailer | E3 2021

Halo Infinite | Multiplayer Reveal Trailer - A New Generation

Halo Infinite | Multiplayer Overview

Halo Infinite | Multiplayer Season 1 Cinematic Intro


Wallpapers




hi_e319_act2_override_v3_wtrmk-2e709ffe833541cf9cc920db25adb87b.jpg
hi_e319_act3_abrandnewfight_wtrmk-83994385122e43849a6f4cef068a7866.jpg

hi_e319_bspk_ahumanstory_wtrmk-fa316fd77e0c42bd81ebf5c0a1dcec49.jpg
hi_e319_bspk_aringvista_ots1_wtrmk-0fc8cfd262164c7b93fba62713a1de5d.jpg

hi_e319_bspk_goforth_wtrmk-ece77b191c9b4e8781d1fa3b4644f16b.jpg
hi_e319_bspk_legendarycargo_wtrmk-ed30888062a44533ae9c934d0b1aefcb.jpg

hi_e319_bspk_preparetofight_wtrmk-d1d513d648fa4f52aec11f0accfeb329.jpg
hi_e319_bspk_thedesireforconnection_wtrmk-0bf1bece8c1f4b71bd56914a05a6381e.jpg

hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.jpg
hi_stinger_hologramexplosion_wtrmk-70aef8e8f5654444be45072bed746709.jpg

halo_infinite_wallpaper-desktop-std_2048x1536-ae06d402044943a3a44e6f13e686a144.jpg
halo_infinite_wallpaper-mobile_1080x1920-a49fb4f750fc4a4d9ae2cc9f58f4e366.jpg


04262021_halo20th_wallpaper_4k-b5250366775a48138eae81342cfdacc9.jpg

04262021_halo20thr_wallpapermobile_infinite_1125x2436-a6d77df8334c4292bd8e8b03d01d8a0d.jpg
04262021_halo20th_wallpapermobile_haloce_1125x2436-12de98bda0e1469ea379f8068726c6de.jpg






Concept Arts

Found Hope.jpg haloinfinite_e3_concept1-f5ec5988ba1e428a9098cf9bc9d31d1d.jpg

haloinfinite_e3-concept2-51a2db4572754903895c3f0e25146429.jpg Pelican Low Power Lighting.jpg

Stinger Environment.jpg halo-infinite-e3-2018-concept-4k-ac85a7187a3243c8bcf3cda3a65f9afa.jpg
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_02_4k-299e88c5b3c34ea2b3db7c9bbf5d605b.png
halo-infinite-2020_ascension_conceptart_letterbox_03_4k-6c70ef8985ab4329b7aeed603a16f0f7.png

halo-infinite-2020_ascension_conceptart_cropped_01_1920x1080-34fe52412b1d4a90b1374687e57682cf.jpg


موسیقی
آقای Joel Yarger سوپروایزر اصلی ترک‌ها و یکی از آهنگسازهای اصلی عنوان Halo Infinite خواهند بود. ایشان سابقه‌کار بر روی عناوینی مانند: Death Stranding, Anthem, Marvel's Spider-Man, Gran Turismo Sport, Uncharted 4: A Thief's End, Bloodborne و God of War 2 را دارند.

1547591902414.jpg

آقای Joel Corelitz هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی بازی می‌باشد که سابقه کار بر روی عناوینی زیر را دارند.
The Unfinished Swan, Hohokum, Death Stranding و Eastward را دارند.


J_5gQsvv_400x400.jpg

آقای Curtis Schweitzer هم یکی دیگر از آهنگسازهای اصلی می‌باشد که سابقه کار بر روی Starbound, Earthlight و Airships: Conquer the Skies را دارند.

download.jpg
لینک دانلود آلبوم موسیقی پیش‌نمایش بازی

Here are the Halo Infinite System Requirements (Minimum)​

  • CPU: AMD FX-8370 or Intel i5-4440
  • RAM: 8 GB
  • OS: Windows 10 RS3 x64
  • VIDEO CARD: AMD Radeon RX 570 or Nvidia GeForce GTX 1050 Ti
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 4096 MB

Halo Infinite Recommended Requirements​

  • CPU: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k
  • RAM: 16 MB
  • OS: Windows 10 19H2 x64
  • VIDEO CARD: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070
  • PIXEL SHADER: 5.1
  • VERTEX SHADER: 5.1
  • FREE DISK SPACE: 50 GB
  • DEDICATED VIDEO RAM: 8192 MB



افراد کلیدی Key People


Dan Chosich – کارگردان بازی


Chris Lee (مدیر استودیو و پروژه)
پس از هیلو 5، Lee به سمت مدیر استودیو و پروژه Infinite رسید. سابقه حضور از زمان تاسیس 343 و قبل از آن خود مایکروسافت را در کارنامه دارد


Dan Chosich (کارگردان)
کارگردان داستانی بازی که برای بیش از 9 سال در 343 حضور داشته است.


Paul Crocker (سرپرست داستانی و Creative Director)
Paul Crocker پیش از این سرپرست داستانی در Rocksteady بود و برروی عنوان بتمن این استودیو کار کرده است. پس از هیلو 5 و برای ساخت Infinite جانشین Brian Reed به عنوان سرپرست داستانی شد و پس از رفتن Tim Longo، علاوه بر داستان، به عنوان Creative Director نیز مشغول کار میباشد:
  • Alien: Resurrection
  • SWAT: Global Strike Team
  • Batman Arkham Asylum
  • Batman Arkham City
  • Batman Akham Origins
Aaron Linde (داستان نویس ارشد)
به عنوان داستان نویس ارشد (زیر نظر Crocker) به پروژه Infinite پیوست و سابقه کار در Bungie وGearbox و Monolith را در کارنامه دارد:
  • Homeworld
  • Gears of War 3
  • Middle Earth Shadow of Mordor
  • BattleBorn
  • Guild Wars 2
  • Destiny 2
Nicolas Bouvier – Sparth (کارگردان هنری)
کارگردان هنری بازی و کسی که برای Infinite استایل هنری را به ریشه های هیلو بازگردانده است. او جانشین Kenneth Scott شد که در اواسط هیلو 5 استودیو را ترک کرد:
  • Alone In The Dark
  • Cold Fear
  • Prince of Persia Warrior Within
  • Assassin’s Creed
  • Rage
  • Halo 4
  • Halo 5

Sotaro Tojima (کارگردان صدا گذاری)
از اعضای قدیمی استودیو که بر روی هردو عنوان 4 و 5 کار کرده و هم اکنون (زیر نظر Yarger) به عنوان صدا گذار بازی مشغول فعالیت میباشد و در همین مقام بر روی پروژه های زیر کار کرده بود:
  • Castlevania Circle of the Moon
  • Metal Gear Solid 2
  • Zone of the Enders
  • Metal Gear Solid The Twin Snakes
  • Metal Gear Solid 3
  • Metal Gear Solid 4
  • Halo 4
  • Halo 5


Troy Mashburn (کارگردان گیم پلی و Sandbox)
آقای Mashburn که به پروژه Infinite و 343 به عنوان کارگردان گیم پلی اضافه شده، پیش از این طراح مبارزات با ربات های Horizon Zero Dawn بود و سابقه حضور در Crystal Dynamic و Lucas Arts را نیز در کارنامه دارد:
  • Star Wars: Jedi Starfighter
  • Star Wars: Republic Commando
  • Killzone 2,3
  • Horizon: Zero Dawn
Thomas French (طراح اصلی ماموریت و کارگردان مولتی پلیر)
آقای French از افراد قدیمی در این سمت، در حال حاضر طراحی مراحل و ماموریت های Infinite را بر عهده دارد ودر عین حال کارگردان مولتی پلیر نیز میباشد. سابقه حضور در Black Isle، Pandemic و Rockstar را دارد:
  • Fallout 2
  • Icewind Dale
  • The Saboteur
  • GTA IV
  • Max Payne 3
  • Halo
Quinn Delhoyo (طراح سیستم های بازی)
از افرادی که سابقا بر روی مولتی پلیر هیلو 5 کار کرده و سابقه حضور در Epic را نیز دارد:
  • DukeNukem (3D Realm)
  • Gears of War
  • Halo 5 (MultiPlayer)
Rogelio Olguin (سرپرست طراحی تکسچر و از طراحان اصلی محیط)
آقای Rogelio Olguin نیز پس از خروج از Naughty Dog به 343 پیوست تا به عنوان سرپرست ساخت تکسچر و از طراحان محیط برروی Infinite کار کند:
  • Unreal Tournament 2004
  • Tomb Raider
  • The Last of Us
  • Uncharted 4
  • Uncharted The Last Legacy
  • The Last of Us 2
John Mulkey (دیزاینر ارشد کمپین)
John Mulkey که پیش از این در همین مقام سابقه حضور بر روی عناوین موفقی همچون FEAR و Borderlands را داشته در سال 2018 و شروع تغییرات رسمی Halo Infinite به 343 اضافه شد:
  • F.E.A.R
  • F.E.A.R 2
  • Doom 4
  • Battleborn
  • Borderlands
  • Borderlands 2
  • Borderlands 3


 

Attachments

  • Haw.png
    Haw.png
    169.5 KB · مشاهده: 28,788
  • hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    hi_stinger_chipout_wtrmk-e8caa78e6a444e5d97995919850151db.png
    3.4 MB · مشاهده: 8,695
  • atriox.jpg
    atriox.jpg
    213.4 KB · مشاهده: 104
Last edited by a moderator:

8030v2

کاربر سایت
Oct 23, 2019
686
حمیدرضا جان آقا ممنون بابت راهنمایی.
امروز گیم پد رسید دستم ، واقعا نسبت به گیم پد 360 باطری خور خیلی تفاوت میکنه.
هم سبک تر و هم احساس بهتری داره، با فورتزا تستش کردم، همونطور که گفتی موقع در رفتن چسبندگی و... حتی دور موتور که میره بالا و باید دنده بدم هم ویبره میزنه.
الان متوجه میشم با اینکه dualsense خرابیش بالاست ولی چرا ملت دوستش دارن.

تو همین یکی 2ساعتی که بازی کردم واقعا نمیشه برگردم به گیم پد 360، انگار هوا گرفتم دستم.
لعنتی مثل مرد نزدیک به 8سال پام موند و فقط کمی مشکل دریفت پیدا کرد.
اما خب وقتش بود که کهنه بشه دل آزار :))

خلاصه خیلی راضیم آقا، دمت گرم \m/
==================
از وقتی infinite اومده پلیرهای MCC تو استیم یک چندم حالت نرمال شده.
در مورد خودم بخش مولتی پلیر infinite خیلی در دسترس تر هست، MCC خیلی دنگ و فنگ و همش ارورهای عجیب غریب میده، همیشه هم با استرس بازی میکردم که نکنه الان DC بشم و بنم کنه.

با این همه من فکر میکنم دوباره به تعادل برگرده و پلیرهای MCC برگردن.
1 - اینکه F2P نیست و دست خیلی از چیترها و... ازش کوتاه، با این که چیتر داره.
2 - چی از تجربه مولتی نسخه های کلاسیک بهتر.
dualsense
اون چیزی که شما احساس کردی یک دهم قابلیتهای دوئل سنس هم نیست!!
برای اینکه تمام قابلیت هاش رو ببینی یه دفعه رو ps5 با بازی astro امتحانش کن تا کامل متوجه بشی
یه جا باید یه فرفره رو بچرخونی و باید تو دسته فووت کنی !! تا فرفره بچرخه
یه باد که میاد قشنگ سمت وزش باد رو روی دسته حس میکنی و شدتش رو !!
روی اسفالت یا روی خاک که راه میری بازخورد و شدت لرزش فرق میکنه
سفت شدن و در رفتن L2 و R2 انگار یه چیزی زیر انگشتت یه دفعه خالی و دوباره سفت میشه.
DAC با کیفیت روی دسته که با یه هندزفری سیمی با کیفیت نتیجه عالی میگیری.
تکنولوژی فیدبک لرزش کلا فرق میکنه با دستهای دیگه و با دو تا موتور که سرش چند تا وزنه نصب شده نیست!!!
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
به بچه ها هم داشتم چند روز پیش میگفتم اینو
من بچه که بودم عاشق ایکس باکس 360 بودم و از مدرسه با کله میومدم خونه همیشه که فورا فورتزا هورایزن و بوردرلندز 2 و اسکایریم بازی کنم :D اصلا دوست نداشتم حتی 5 دقیقه دیرتر برسم خونه
الان یه جوری شده که من بعد از 10 سال بازم برای رسیدن به خونه لحظه شماری میکنم :D فورتزا و هیلو من رو از کار و زندگی انداختن :D
 

TOOL.

کاربر سایت
Nov 15, 2020
411
مثه اینکه واسه هیلو همه میگین گیم پد بهتره
پس حتما واسه قفل کردن ایم هست که مایکرو گذاشته خیلی عجیبه برام شوتینگ با گیم پد بهتر باشه
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
مثه اینکه واسه هیلو همه میگین گیم پد بهتره
پس حتما واسه قفل کردن ایم هست که مایکرو گذاشته خیلی عجیبه برام شوتینگ با گیم پد بهتر باشه
شما وارزون هم نگاه کنی اکثر قریب به اتفاق پلیرای مطرح و پروفشنال با دسته پلی میدن.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
لعنت به هرچی نوب سگه که یه ball بلد نیست از رو زمین برداره~X(
کلا مشکلی که بازی داره اینه که F2P اه. واسه همین یک سری که کلا توی فاز بتل رویال و کیل گرفتن و COD و ... ان با همون دید اومدن توی بازی فقط دنبال اینن از این ور برن اون ور کیل بگیرن (که همونم خیلی هاشون نمی تونن).
که متاسفانه فقط یک مود بازی کیل گرفتنه :D
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
من هر چی مچ تنها رفتم همیشه mvp هستم نه که بگم خیلی خوب بازی میکنم نشون میده چقدر سطح پلیر ها بالا هست :)) تیم ما همه اسکین دیفالت طرف حتی کاستومایز کردن هم بلد نیست ، تیم انمی اسکین پرو لیگ و لول ۸۰ بتل پسx_x تاحالا نشده ببینم یه نفر تو تیم ما پاور ویپن و overshield و camo برداره،یا خودم برداشتم یا نتونستم انمی برداشته سرویس کرده،حالا گیم رو بلد نیستن اوکی ، Tutorial و Bootcamp رو برای بیبی من نذاشتن، گذاشتن برای کسی که بلد نیست :))
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
آرت زیر رو رادنی عزیز (از کاربرای قدیم فروم) برای بازی آماده کردن.


FExMiLTXwAYLkFm.jpeg


اگر توییتر دارین، با اشتراک گذاشتن توییت و منشن 343، ازش حمایت کنید :D
پ.ن. یکی از بهترین art هاییه که از این بازی دیدم...
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
کلا مشکلی که بازی داره اینه که F2P اه. واسه همین یک سری که کلا توی فاز بتل رویال و کیل گرفتن و COD و ... ان با همون دید اومدن توی بازی فقط دنبال اینن از این ور برن اون ور کیل بگیرن (که همونم خیلی هاشون نمی تونن).
که متاسفانه فقط یک مود بازی کیل گرفتنه :D
اینا مال اولشه کم کم بهتر باید بشه :D مطمئنا بازیی که اصلش انحصاری ایکس باکس بوده با اومدن رو پی سی کلی مخاطب جدید پیدا میکنه که با سبکش آشنا نیستن.
البته نمیدونم این تو نسخه های قبلی هم بوده یا نه اما مود Ball یکی از رو اعصاب ترین مود ـا هست بنظرم :D چند تا از استریمرا هم میدیدم شکایت داشتن از این مود، یعنی چی هنوز ورش میداری اینقد اروم میشی کل تیم باید بیان دفاع کنن ازت بعدم دوتا گرنید میندازن زیر پات به فاچ میری :-" :D یکی از دلایلی که برنمیدارن Ball ـو فک کنم همین خسته کننده بودنش هست.
 
  • Like
Reactions: all4u and Rohshen

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,653
اینا مال اولشه کم کم بهتر باید بشه :D مطمئنا بازیی که اصلش انحصاری ایکس باکس بوده با اومدن رو پی سی کلی مخاطب جدید پیدا میکنه که با سبکش آشنا نیستن.
البته نمیدونم این تو نسخه های قبلی هم بوده یا نه اما مود Ball یکی از رو اعصاب ترین مود ـا هست بنظرم :D چند تا از استریمرا هم میدیدم شکایت داشتن از این مود، یعنی چی هنوز ورش میداری اینقد اروم میشی کل تیم باید بیان دفاع کنن ازت بعدم دوتا گرنید میندازن زیر پات به فاچ میری :-" :D یکی از دلایلی که برنمیدارن Ball ـو فک کنم همین خسته کننده بودنش هست.
انصافا ball خیلی فانه:)) من ball رو که بر میدارم خنده کنان فقط در میرم.:D
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
کلا مشکلی که بازی داره اینه که F2P اه. واسه همین یک سری که کلا توی فاز بتل رویال و کیل گرفتن و COD و ... ان با همون دید اومدن توی بازی فقط دنبال اینن از این ور برن اون ور کیل بگیرن (که همونم خیلی هاشون نمی تونن).
که متاسفانه فقط یک مود بازی کیل گرفتنه :D
من دقیقا بخاطر همین رفتم سراغ ranked :-" توی بازی های عادی رسما هم تیمی ها یا توی کل مپ پخش و پلا بودن یا اینکه کلا توپ و پرچم و هر هدفی توی بازی بود رو نادیده میگرفتن :-"

+

بنده هم انزجار خودم رو از مود ball اعلام میکنم :-" ولی اگه میزاشتن وقتی توپ دستته بتونی سریعتر بدوی خیلی فان تر میشد :-"
 

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
سلام دوستان

میگم بنظر شما هم مایکروسافت سر مولتی پلیر بازی داره زرنگی میکنه؟ :-"
واسه اینکه مدل بیزنس FTP بیارن و بتل پس بفروشن کمپین رو جدا کردن, در صورتی که کمپین رو گیم پس هست و نیازی به اینکار نبود :D
از اونطرف هم میخوان واسه کمپین اکسپنشن بدن که فکر نمیکنم رو گیم پس باشه :|

حالا بازی که روی فاز بتا هست و دمشونم گرم که گفتن وضعیت سیستم پیشروی رو درست میکنن, اما من فکر میکردم که مشکل بازی فقط به همین مورد محدود میشه
ولی اینجوری که میگن وضعیت محتویات بتل پس چه پولی و چه مجانی فاجعه هست
یعنی بازی مثل Apex کوین هم نمیده؟ اینجوری که باید هر سیزن 10$ تقدیم 343 کنیم :D, حالا این مورد هم احتمالا بعد از بتا درست بشه
ولی بازم اینکه بخاطر پولی که از FTP درمیاد, مولتی رو از کمپین جدا کردن چیزی رو عوض نمیکنه :-"

فن های قدیمی حق دارن که نسخه پولی بخوان, قدیما هرچی میخواستی میگرفتی ولی الان همش پشت بتل پسه :|
حالا بازی های پولی هم همینجورین, اما درصد ریواردشون چندیدن برابر بیشتر از FTP هست :-"

Halo Fans Grumble About Infinite's Free-To-Play Model, 'Would Pay Full Price To Unlock All Content'

بشخصه اسپنسر رو خیلی قبول دارم و از تنوع بازی های این نسل اکس باکس راضیم, اما اینکار قشنگ برعکس حرفاش درباره بازی های NFT رو نشون میده :-"

Xbox Boss Phil Spencer Says He's Wary Of 'Exploitative' NFT Game Projects

بازی خودش خیلی خوبه, ولی اینجوری نمیشه ازش لذت برد, اگه اشتباه میکنم بگید :-"

تشکر.
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
سلام دوستان

میگم بنظر شما هم مایکروسافت سر مولتی پلیر بازی داره زرنگی میکنه؟ :-"
واسه اینکه مدل بیزنس FTP بیارن و بتل پس بفروشن کمپین رو جدا کردن, در صورتی که کمپین رو گیم پس هست و نیازی به اینکار نبود :D
از اونطرف هم میخوان واسه کمپین اکسپنشن بدن که فکر نمیکنم رو گیم پس باشه :|

حالا بازی که روی فاز بتا هست و دمشونم گرم که گفتن وضعیت سیستم پیشروی رو درست میکنن, اما من فکر میکردم که مشکل بازی فقط به همین مورد محدود میشه
ولی اینجوری که میگن وضعیت محتویات بتل پس چه پولی و چه مجانی فاجعه هست
یعنی بازی مثل Apex کوین هم نمیده؟ اینجوری که باید هر سیزن 10$ تقدیم 343 کنیم :D, حالا این مورد هم احتمالا بعد از بتا درست بشه
ولی بازم اینکه بخاطر پولی که از FTP درمیاد, مولتی رو از کمپین جدا کردن چیزی رو عوض نمیکنه :-"

فن های قدیمی حق دارن که نسخه پولی بخوان, قدیما هرچی میخواستی میگرفتی ولی الان همش پشت بتل پسه :|
حالا بازی های پولی هم همینجورین, اما درصد ریواردشون چندیدن برابر بیشتر از FTP هست :-"

Halo Fans Grumble About Infinite's Free-To-Play Model, 'Would Pay Full Price To Unlock All Content'

بشخصه اسپنسر رو خیلی قبول دارم و از تنوع بازی های این نسل اکس باکس راضیم, اما اینکار قشنگ برعکس حرفاش درباره بازی های NFT رو نشون میده :-"

Xbox Boss Phil Spencer Says He's Wary Of 'Exploitative' NFT Game Projects

بازی خودش خیلی خوبه, ولی اینجوری نمیشه ازش لذت برد, اگه اشتباه میکنم بگید :-"

تشکر.
این نسخه بتاست و مشکلاتش بعدا درست میشه ، ۳۴۳ ۵۰ بار گفت بازی بتاست و مشکلات این مدلی داره ، درباره این که چرا جدا کردنم شما یه سر به تویج بزن ببین هیلو رتبه چندو از نظر بیننده داره ، به راحتی به دوران طلایی خودش برگشته و بتل و کادم به راحتی شکست داده ، مجانی شدن بازی و پول دراوردن بازی از بتل پس بهترین تصمیمی بود که گرفتن
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
سلام دوستان

میگم بنظر شما هم مایکروسافت سر مولتی پلیر بازی داره زرنگی میکنه؟ :-"
واسه اینکه مدل بیزنس FTP بیارن و بتل پس بفروشن کمپین رو جدا کردن, در صورتی که کمپین رو گیم پس هست و نیازی به اینکار نبود :D
از اونطرف هم میخوان واسه کمپین اکسپنشن بدن که فکر نمیکنم رو گیم پس باشه :|

حالا بازی که روی فاز بتا هست و دمشونم گرم که گفتن وضعیت سیستم پیشروی رو درست میکنن, اما من فکر میکردم که مشکل بازی فقط به همین مورد محدود میشه
ولی اینجوری که میگن وضعیت محتویات بتل پس چه پولی و چه مجانی فاجعه هست
یعنی بازی مثل Apex کوین هم نمیده؟ اینجوری که باید هر سیزن 10$ تقدیم 343 کنیم :D, حالا این مورد هم احتمالا بعد از بتا درست بشه
ولی بازم اینکه بخاطر پولی که از FTP درمیاد, مولتی رو از کمپین جدا کردن چیزی رو عوض نمیکنه :-"

فن های قدیمی حق دارن که نسخه پولی بخوان, قدیما هرچی میخواستی میگرفتی ولی الان همش پشت بتل پسه :|
حالا بازی های پولی هم همینجورین, اما درصد ریواردشون چندیدن برابر بیشتر از FTP هست :-"

Halo Fans Grumble About Infinite's Free-To-Play Model, 'Would Pay Full Price To Unlock All Content'

بشخصه اسپنسر رو خیلی قبول دارم و از تنوع بازی های این نسل اکس باکس راضیم, اما اینکار قشنگ برعکس حرفاش درباره بازی های NFT رو نشون میده :-"

Xbox Boss Phil Spencer Says He's Wary Of 'Exploitative' NFT Game Projects

بازی خودش خیلی خوبه, ولی اینجوری نمیشه ازش لذت برد, اگه اشتباه میکنم بگید :-"

تشکر.
سیستم بتل پسش خیلی مورد عنایت قرار گرفت احتمالا یک تغییر اساسی میدن توش چون تنها قسمت بازی هست که خیلی ایراد گرفته میشه بهش.
Apex که کوین میده :D یک بار بتل پس بگیری نیاز نیست پول دوباره بدی هر سیزن و کوین میده به اندازه ای که بگیری، همین مثال Apex برا کانتنت هم خوبه نمونش سیزن 0 تا آخر 2 تقریبا هیچی نداشت بازی، به شکل سریعی داشت میمرد سر این که بتل پس و آپدیتای بازی تو دیوار بود که جلوتر با گسترش تیم و تقویت پشتیبانیش برگشت خوبی زد جبران کردو دوباره پلیراش برگشتن.
دیگه بماند که Halo خیلی اسم گنده تری هستو نباید کمتر از اون ازش پشتیبانی بشه، قطعا باز از فشار ریلیز کمپین در بیان کانتنت بخش مولتی و بتل پسش احتمالا جون میگیره.
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
دوستانی که از کم بودن سرعت وقتی بال بر میدارید میگید، درستش اینه وقتی بال دستتون هست اول که بقیه تیم باید کاور بدن، دوم اگه نیستن یا مردن، شما باید بال رو بندازید فایت کنید، نه که هر چی گرینید و تیر هست رو با سرعت اهسته نوش جان کنید :)) اگه سرعت بال زیاد بشه که هیچی دیگه طرف بر میداره فقط میدوعه حالا تو بدو خر بدو.

یه چیز رو اعصاب هم اون روز برای خودم پیش اومد تو btb flag یدونه فلگ عقب بودیم اخرای گیم بود، یکی از یارام فلگشون رو برداشت با ماشین رفتم دنبالش هر چی بوق زدم سوار نشد اخر انقدر لفتش داد منو ماشینو خودشو یکی کردن~X( دوس داشتم میک رو باز کنم تا وقتی که تایم مونده بود یه ریز فحش بدم متسفانه خانواده خونه بودن :)) واقعا نمیدونم مشکلش چی بود ولی حدس میزنم بلد نبود سوار بشه یا شایدم داشت ناز میکرد فکر میکرد میخوام بلندش کنم مثلا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر