Halo: Campaign Evolved

Halo Campaign Evolved.png
سازنده: Halo Studios
ناشر: Xbox Game Studios
سبک: شوتر اول شخص
تاریخ انتشار: 2026
پلتفرم: pc, xbox series و ps5

"این تازه شروع کاره"
پس از لیک ها و حواشی فراوان, بازسازی اولین نسخه از از سری هیلو با نام جدید Campaign Evolved معرفی شد.
براساس گفته ها هیلو استودیو از هوش مصنوعی برای توسعه سریع تر این بازی استفاده کرده که موجب اختلافاتی بین اعضای تیم سازنده و جدایی هایی شده است.

اطلاعات رسمی:
1. آنریل انجین 5
2. 3 ماموریت جدید به عنوان پیش درآمدی از هیلو ریچ است که داستان آشنایی مستر چیف و گروه بان جانسون را روایت می کند.
3. تمامی کات سین ها کمبت ایوالود بازسازی و صداگذاری ها دوباره ضبط شده.
4. موزیک رمستر شده.
5. کنترل و لول دیزاین بهتر, Wayfinding پیشرفته تر.
6. 9 سلاح (مانند شمشیر انرژی و رایفل هیلو 2, رایفل سوزنی هیلو ریچ) اتومبیل, جمجمه و دشمنان بیشتر و متنوع تر از عناوین دیگر سری به این بازی اضافه شده.
7. قابلیت دزدیدن اتومبیل چه برای چیف و چه برای کاوننت از هیلو 2 به بازی اضافه شده.
8. قابلیت دویدن.
9. مولتی پلیر نداره, کو آپ آنلاین 4 نفره, کو آپ آفلاین 2 نفره فقط برای نسخه کنسول, کراس پلی تایید شده

بر اساس لیک ها بخش مولتی پلیر از طریق بازی جداگانه ای توسط استودیو Certain Affinity که سازنده مد فورج در عیلو 5 و اینفینیت بود پوشش داده میشه.

 
آخرین ویرایش:
دلایل زیاد داره ، از مهارت محور بودن لوپ گیم پلی بازی بگیر که اصلا نوب فرندلی نیست و نیاز به دوره یادگیری داره تا حضور شوترهای خیلی باکیفیت بالای دیگه و همینطور خیلی خیلی در دسترس و نوب فرندلی بودنشون که رقابت رو خیلی براش سخت کرده.
ماکان جان اجازه بده این دلایل رو نپذیرم ازت. همین الان ما کانتر استرایک 2 رو استیم داریم که بشدت هاردکوره و دوره یادگیری طولانی داره ... قطعا خودت از تعداد پلیرهای روزانش خبر داری من چیزی نمیگم دیگه:دی
اتفاقا کانتر استرایک هم دوره هیلو هم هستش و دقیقا در دوره اوج بازیهای مولتی پلیر و آرنا شوتر جفتشون ایجاد شدن ولی الان جایگاه این کجا و اون کجا:دی
آقا اون FPSها که روی ایکس باکس و همه جای دیگه هم وجود دارن و در دسترسن.

تمام بحث اینه که تو یه دوره ای کیلزون قرار بود Halo کیلر باشه .
طی سالها ایشون مرد و در آخر خود Halo روی کنسول پلی استیشن منتشر شد.
اگه این دو خط اشتباست خب بگو اشتباست.

اتفاقا شماها دارین هم میزنین.
بحث اینه که بعد 25 سال این عنوان رقبای گردن کلفتی رو به خودش دید که شاید بهترین و قابل احترام ترینشون کیلزون بود که خب دفن شده.
و همون پلیرهایی که تو بحث ها با تکیه به کیلزون تو مباحث کنسول وار شرکت میکردن الان جای خالی اون رو حس میکنن ولی رقیبش روی پلتفرم اونها هم منتشر شده.

این دو خط بالا اشتباست؟
حقیقت تاریخه خب.

فکر نکنم حتی امیرحسین هم که بحث رو شروع کرد منظورش این بود که روی پلی استیشن هیچ شوتر دیگه ای وجود نداره.
ولی تو این سبک کیلزون/ halo با دنیاسازی ، لور ، هسته گیم پلی و... هیچ عنوان دیگه ای غیر این دوتا وجود نداره که اون بخش از طرفدارها رو راضی کنه.

Halo رو از ایکس باکس هم حذف کنی ، هیچ جایگزینی براش نیست.
اگه Halo پلیر باشی این چند خط آخر من رو درک میکنی ، اگه نه که خب ایشالله عناوینش رو بازی میکنی و کم کم متوجه میشی چی میگم.
کیلزون اول نسل قبل دفن شد... اینکه هنوز گیر اون هستید و بهش تکیه میکنید برای بحث و کل کل راستیتش خنده داره:دی خود هیلو هم نتونست هیچ وقت به جایگاه سه گانه اصلی حتی نزدیک بشه کیلزون که جای خود داره. صحبت ما برای زمان حال هستش. این نبش قبری که میکنید رو واقعا درک نمیکنم چیه:دی
بحث منم اینه که هیلو دیگه مثل 20 سال پیش هات نیست! توی بازی اصلا نیست که بخواد تاثیر خاصی روی چیزی بزاره که حالا بود نبودش روی PS بخواد چیز عجیبی رو تغییر بده... مگر اینکه شماره بعدیش بتونه انقلابی بکنه که هممون میدونیم خیلی بعیده:دی
اون خط آخر هم در جواب دوست قبلی گفتم ... یجوری نگید که انگار فقط کالت خودتون به یه سری بازی دسترسی داشتن:دی اون زمانی که روی ویستا هیلو 2 میزدم نصف این انجمن به هیلو میگفتن هالو:دی بزرگ شدیم دیگه، از این حرفهای لوس نزنیم خواهشا:دی
 
هیلو اینفنیت برای سری هیلو بله تقریبا شکست محسوب میشه.
متای 87 برای سری هیلو بله ضعیف محسوب میشه(که همونم بنظرم زیادیش بود)
میزان پلیر آنلاین فعلیشم برای سری هیلو ضعیف محسوب میشه.
بعضی دوستان یجوری صحبت میکنن انگار فقط خودشون این سری رو بازی کردن :D .....از هیلو1 تا این شماره ضعیفترینش همین شماره بوده تو اصلی ها( متا رو هم در نظر بگیریم در کنار شماره 4 ضعیفترینه)

هیلو تا وقتی دست بانجی بود اره واقعا خیلی خفن بود و اون دوران هم اینجور شوتر خریدار داشت.....الان ولی خیلی با روزای اوجش فاصله داره. دلیلشم هم سازنده جدیدش و بی میلی بازار به این سبکه

.
افت سری رو که کسی کتمان نکرده ولی فکر کنم 5 رو canon حساب نکردیش :)
مشکل اساسی نمایشهای نسخه آخر قبل انتشار بود انصافا میشد ازشون پرهیز بشه . نهایتا کمپین قابل احترامی داشت با تمام مشکلات .
مدیریت آیپی ها بعد از جدا شدن 2nd پارتی ها رو هم که رها کنیم .
بعدم چه ربطی به تاپیک داره Halo ؟!
اینجا باید پادشاه Sim race رو از بین Simcade ها تاجگذاری کنیم تا اسپم نشه ...
 
هیلو حتی در بدترین حالتشم که همین حالت الانش باشه مشابه نداره :دی اصلا گیم پلیش یه سنگینی خاصی داره و گان پلیش یه مدلیه که هیچ FPS ـی حس مشابه بهش رو نمیده!
دقیقا مث کانتر که توی دنیای خودشه.

اینم تازه منی دارم میگم که هیچوقت هیلو رو اکس باکس بازی نکردم و هیچ خاطره ای با هیلو ندارم و صرفا Infinite رو بازی کردم.

Halo هنوز اینقد گنده هست اسمش که اگه مدیریت خوب بالاسر Halo Studios باشه و نسخه بعدی یه عنوان قوی بدن میزنه جارو میکنه همرو :دی چون حداقل از نظر گیمپلی اینقد تکمیل هست میتونن تمرکزشونو بزارن روی چیزای دیگه.
فقط کافیه مث دولوپمنت Infinite نشه که به چاله بی پایان پول تبدیل بشه و 300 میل پاش حروم بشه!
مخصوصا الان که واسه پلی استیشن میاد و ریمیکشم مارکتینگ میشه واسه نسخه اصلی بعدی.
 
افت سری رو که کسی کتمان نکرده ولی فکر کنم 5 رو canon حساب نکردیش :)
مشکل اساسی نمایشهای نسخه آخر قبل انتشار بود انصافا میشد ازشون پرهیز بشه . نهایتا کمپین قابل احترامی داشت با تمام مشکلات .
مدیریت آیپی ها بعد از جدا شدن 2nd پارتی ها رو هم که رها کنیم .
بعدم چه ربطی به تاپیک داره Halo ؟!
اینجا باید پادشاه Sim race رو از بین Simcade ها تاجگذاری کنیم تا اسپم نشه ...
میدونی اینقدر 5 چرت بود که کلا تو ذهنم نمونده بود که شماره 5 هم داشته این سری :Dبیشترین حرصی که تو دنیای بازی خوردم سر گیرز 5 و هیلو 5 بود....واقعا کیفیت نابی داشتن:D

ببین من میدونم بازی هیلو اینفنیت بازی خوبی بود و معنی متای 87 (که فرض کنیم حقش بوده) رو هم می فهمم......ولی این نمره و کیفیت و فروش و استقبال برای اسم هیلو خیلی کمه.
فک کن مثلا لست 3 بیاد و متاش بشه 89 و یا هف لایف 3 بیاد و متاش بشه 88. آره بازم نشون میده بازیهای خوبین ولی برای خود اون سری افت محسوسی حساب میشه.

هیلو اینفنیت هم همینه......بیس بازی و کامبتش خوب بود چون بر اساس ذات سری بود، ولی تو جهان بازی و داستان و ..... یه عنوان نرمال بود واقعا. مولتی پلیرشم باز بیسش خوب بود ولی از بس ساپورت نشد که تعداد پلیرای فعلیش در مقابل نسخه های قبلی از فحشم بدتره:D

.​
 
میدونی اینقدر 5 چرت بود که کلا تو ذهنم نمونده بود که شماره 5 هم داشته این سری :Dبیشترین حرصی که تو دنیای بازی خوردم سر گیرز 5 و هیلو 5 بود....واقعا کیفیت نابی داشتن:D

ببین من میدونم بازی هیلو اینفنیت بازی خوبی بود و معنی متای 87 (که فرض کنیم حقش بوده) رو هم می فهمم......ولی این نمره و کیفیت و فروش و استقبال برای اسم هیلو خیلی کمه.
فک کن مثلا لست 3 بیاد و متاش بشه 89 و یا هف لایف 3 بیاد و متاش بشه 88. آره بازم نشون میده بازیهای خوبین ولی برای خود اون سری افت محسوسی حساب میشه.

هیلو اینفنیت هم همینه......بیس بازی و کامبتش خوب بود چون بر اساس ذات سری بود، ولی تو جهان بازی و داستان و ..... یه عنوان نرمال بود واقعا. مولتی پلیرشم باز بیسش خوب بود ولی از بس ساپورت نشد که تعداد پلیرای فعلیش در مقابل نسخه های قبلی از فحشم بدتره:D

.​
به نظرم Infinite هم از 5 بهتره هم از 4.
برخلاف Halo 4 وقتی اینفینیت بازی می کردی واقعا حس می کردی داری دنباله‌ی Halo 3 رو بازی می کنی.
جدای از کیفیت ساپورت سازنده ها به نظرم ساختن Infinite بعد از 4 و 5 موفقیت آمیز بود.برای همین نمیشه با مثلا HL3 مقایسه ش کرد چون half life هیچ وقت دنباله ای به بدیه Halo 5 نداشته :دی
 
ماکان جان اجازه بده این دلایل رو نپذیرم ازت. همین الان ما کانتر استرایک 2 رو استیم داریم که بشدت هاردکوره و دوره یادگیری طولانی داره ... قطعا خودت از تعداد پلیرهای روزانش خبر داری من چیزی نمیگم دیگه:دی
اتفاقا کانتر استرایک هم دوره هیلو هم هستش و دقیقا در دوره اوج بازیهای مولتی پلیر و آرنا شوتر جفتشون ایجاد شدن ولی الان جایگاه این کجا و اون کجا:دی
PC این وسط چی میگه؟
خب خودت اشاره کردی به سبک آرنا شوتر.
کلا این سبک از گیم پلی مهارت محور پلیرهاش ناچیز شدن حتی روی PC.
UT و Quake بازی فعال دارن ولی برو پلیرهاشون رو ببین چقدرن.
CS که آرنا شوتر نیست آقا :D
من نگفتم اسکیل بیسد بودنش تنها دلیل پلیرهای پایینشه.
کلی بازی مهارت محور تو سبکهای دیگه هم داریم.

بحث اینه که Halo یه بازی تماما آنلاین نیست که بر اساس پلیرهای فعال آنلاینش بخوایم کیفیت بازی رو بسنجیم.
این بازی در ابتدا یه بازی سینگل پلیر داستانی با لور و دنیای پر از جزئیات و شخصیته که اتفاقا بخش مولتی پلیر خیلی خوبی هم داره.
تو دوره ای که شوتر کنسولی داشت تاتی تاتی میکرد با نوآوریهایی که داشت تونست کلی پلیر جذب کنه و تا سالهایی تونست آقایی کنه.

ولی خب در ادامه کلی عناوین مولتی پلیر جذابتری هم راهشون به کنسولها باز شد که اکثر پلیرها کوچ کردن به اون عناوین.
این مسیر روی PC هم طی شد ، اکثر پلیرها از آنریل تورنومنت ، Quake که زمانی پادشاه سبک مولتی پلیر بودن عبور کردن و الان به زور شاید چندصد نفر هم نتونن پلیر روزانه داشته باشن.
کیلزون اول نسل قبل دفن شد... اینکه هنوز گیر اون هستید و بهش تکیه میکنید برای بحث و کل کل راستیتش خنده داره:دی خود هیلو هم نتونست هیچ وقت به جایگاه سه گانه اصلی حتی نزدیک بشه کیلزون که جای خود داره. صحبت ما برای زمان حال هستش. این نبش قبری که میکنید رو واقعا درک نمیکنم چیه:دی
بحث منم اینه که هیلو دیگه مثل 20 سال پیش هات نیست! توی بازی اصلا نیست که بخواد تاثیر خاصی روی چیزی بزاره که حالا بود نبودش روی PS بخواد چیز عجیبی رو تغییر بده... مگر اینکه شماره بعدیش بتونه انقلابی بکنه که هممون میدونیم خیلی بعیده:دی
اون خط آخر هم در جواب دوست قبلی گفتم ... یجوری نگید که انگار فقط کالت خودتون به یه سری بازی دسترسی داشتن:دی اون زمانی که روی ویستا هیلو 2 میزدم نصف این انجمن به هیلو میگفتن هالو:دی بزرگ شدیم دیگه، از این حرفهای لوس نزنیم خواهشا:دی
خب اگه کلیزون نسل قبل دفن شد که هم عقیده ایم.
چرا باید اگه این بهش اشاره میشه عده ای بهشون بر بخوره؟
داریم در مورد تاریخ صحبت میکنیم ، این اتفاق ها نیفتاده؟

آقا حرف خیلی سادست ، چرا فکر میکنین همه میخوان کل کل کنن و طرفدارهای پلتفرمی رو بچزونن؟
تازه اگه فرض محال بخوان بچزونن خب حق دارن ، مگه چیزی غیر از حقیقته؟

اینکه اینقدر ضعف نشون بدیم و بزنیم کانال دو و از گندکاریهای مایکرو/اسپنسر و شکست خوردن واضحشون حرف بیاریم که خیلی عجیبتره.
اون موارد درسته و همه حتی هاردکورترین طرفدار ایکس باکس که کمی منطق سرش بشه بهش اعتراف میکنه.
ولی خب انصافا این مسائل چه ربطی به این بحث Halo vs Killzone داره؟

شبیه این باباهای بی منطق که تو هر بحثی که میشه به کل کارهای نادرست بچه طی سالها اشاره میکنن به جز موضوع فعلی نباشیم:دی
اگه Halo برای پلی استیشن منتشر نمیشد و طرفداری میومد مدام به مردن کیلزون و ناتوانی سونی در ساخت ادامه های اون صحبت میکرد ، خب حرفت منطقی بود.
اما الان ایشون برای PS5 داره منتشر میشه و زنده کردن این بحث به نظرم درست ترین زمان ممکنه.
داریم در مورد تلاش سونی برای کشتن Halo طی سالهای گذشته صحبت میکنیم که بعد سالها ورق برگشت و خود halo که زمانی دشمن شماره یک بود (حالا دلایلش هرچی میخواد باشه) برای پلی استیشن هم منتشر میشه.
پلیری که این روند رو دیده و زندگی کرده ، تو بحثهای کنسول وارش شرکت میکرده و... نباید براش جالب باشه این قضیه که نهایتا اون همه سال بحث و جدل یه همچین حرکتی باشه؟

این وسط دوست داران سبک FPS Shooter کنسولی هم روی پلی استیشن ازش لذت میبرن.
در مقابل طرفدارهای ایکس باکس هم کمی فخر فروشی میکنن که بخشی از شماها که تا حالا دسترسی بهش نداشتین برید حال کنید و...
خب این فرصت براشون فراهمه ، حق هم دارن.
چرا باید به یک عده بر بخوره و بزنن کانال دیگه؟
=====
=====
مثل زمانی که بازیهای پلی استیشن یا GTAها و... برای PC با تاخیر منتشر میشن و یا برعکسش و یک عده میومدن همین حرفها رو میزدن که برید حال کنین ، ته دیگ ادیشن میل کنین ، بازی خوبیه و...
این نوع کامنت دادن که ایرادی نداره ، هم فانه و هم در عین حال خب حقیقته.

اما جبهه گرفتن در مورد یه موضوع ساده مقابلش خیلی عجیبه آقا.
به نظرم طرفداری هم که میکنیم باید انصاف داشته باشیم ، همینطور اعتماد به نفس.

از کجا معلوم؟
شاید این بحث ها و شاید تحویل گرفته شدن Halo CE رو پلی استیشن ، اینکه اگه فروش نسبتا خوبی رو تجربه کنه... نتیجش بشه اینکه سونی هم یه تکونی به خودش بده.
 
آخرین ویرایش:
میدونی اینقدر 5 چرت بود که کلا تو ذهنم نمونده بود که شماره 5 هم داشته این سری :D

منم دقیقا همین حالتو دارم. داشتم فکر میکردم بعد ۴ چیزی داشتیم یا نه چون خیلی فاصلس تا اینفینیت. بعد یادم افتاد عه ۵ هم داشتیم :D نسخه‌ی ۵ واقعا شرف سری رو به باد داد. همون کاری که گیرز ۴ با اون سری کرد. واقعا عجیبه این تلاش بی‌وقفشون برای به باد دادن آی‌پی‌هایی که نسل ۷ جز بهترینا بودن تو سبک خودشون. به هر حال امید به اینکه ریمیک هیلو یک خوب و باکیفیت باشه و طالبینش هم ازش لذت ببرن :D
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
PC این وسط چی میگه؟
خب خودت اشاره کردی به سبک آرنا شوتر.
کلا این سبک از گیم پلی مهارت محور پلیرهاش ناچیز شدن حتی روی PC.
UT و Quake بازی فعال دارن ولی برو پلیرهاشون رو ببین چقدرن.
CS که آرنا شوتر نیست آقا :D
من نگفتم اسکیل بیسد بودنش تنها دلیل پلیرهای پایینشه.
کلی بازی مهارت محور تو سبکهای دیگه هم داریم.

بحث اینه که Halo یه بازی تماما آنلاین نیست که بر اساس پلیرهای فعال آنلاینش بخوایم کیفیت بازی رو بسنجیم.
این بازی در ابتدا یه بازی سینگل پلیر داستانی با لور و دنیای پر از جزئیات و شخصیته که اتفاقا بخش مولتی پلیر خیلی خوبی هم داره.
تو دوره ای که شوتر کنسولی داشت تاتی تاتی میکرد با نوآوریهایی که داشت تونست کلی پلیر جذب کنه و تا سالهایی تونست آقایی کنه.

ولی خب در ادامه کلی عناوین مولتی پلیر جذابتری هم راهشون به کنسولها باز شد که اکثر پلیرها کوچ کردن به اون عناوین.
این مسیر روی PC هم طی شد ، اکثر پلیرها از آنریل تورنومنت ، Quake که زمانی پادشاه سبک مولتی پلیر بودن عبور کردن و الان به زور شاید چندصد نفر هم نتونن پلیر روزانه داشته باشن.

خب اگه کلیزون نسل قبل دفن شد که هم عقیده ایم.
چرا باید اگه این بهش اشاره میشه عده ای بهشون بر بخوره؟
داریم در مورد تاریخ صحبت میکنیم ، این اتفاق ها نیفتاده؟

آقا حرف خیلی سادست ، چرا فکر میکنین همه میخوان کل کل کنن و طرفدارهای پلتفرمی رو بچزونن؟
تازه اگه فرض محال بخوان بچزونن خب حق دارن ، مگه چیزی غیر از حقیقته؟

اینکه اینقدر ضعف نشون بدیم و بزنیم کانال دو و از گندکاریهای مایکرو/اسپنسر و شکست خوردن واضحشون حرف بیاریم که خیلی عجیبتره.
اون موارد درسته و همه حتی هاردکورترین طرفدار ایکس باکس که کمی منطق سرش بشه بهش اعتراف میکنه.
ولی خب انصافا این مسائل چه ربطی به این بحث Halo vs Killzone داره؟

شبیه این باباهای بی منطق که تو هر بحثی که میشه به کل کارهای نادرست بچه طی سالها اشاره میکنن به جز موضوع فعلی نباشیم:دی
اگه Halo برای پلی استیشن منتشر نمیشد و طرفداری میومد مدام به مردن کیلزون و ناتوانی سونی در ساخت ادامه های اون صحبت میکرد ، خب حرفت منطقی بود.
اما الان ایشون برای PS5 داره منتشر میشه و زنده کردن این بحث به نظرم درست ترین زمان ممکنه.
داریم در مورد تلاش سونی برای کشتن Halo طی سالهای گذشته صحبت میکنیم که بعد سالها ورق برگشت و خود halo که زمانی دشمن شماره یک بود (حالا دلایلش هرچی میخواد باشه) برای پلی استیشن هم منتشر میشه.
پلیری که این روند رو دیده و زندگی کرده ، تو بحثهای کنسول وارش شرکت میکرده و... نباید براش جالب باشه این قضیه که نهایتا اون همه سال بحث و جدل یه همچین حرکتی باشه؟

این وسط دوست داران سبک FPS Shooter کنسولی هم روی پلی استیشن ازش لذت میبرن.
در مقابل طرفدارهای ایکس باکس هم کمی فخر فروشی میکنن که بخشی از شماها که تا حالا دسترسی بهش نداشتین برید حال کنید و...
خب این فرصت براشون فراهمه ، حق هم دارن.
چرا باید به یک عده بر بخوره و بزنن کانال دیگه؟
=====
=====
مثل زمانی که بازیهای پلی استیشن یا GTAها و... برای PC با تاخیر منتشر میشن و یا برعکسش و یک عده میومدن همین حرفها رو میزدن که برید حال کنین ، ته دیگ ادیشن میل کنین ، بازی خوبیه و...
این نوع کامنت دادن که ایرادی نداره ، هم فانه و هم در عین حال خب حقیقته.

اما جبهه گرفتن در مورد یه موضوع ساده مقابلش خیلی عجیبه آقا.
به نظرم طرفداری هم که میکنیم باید انصاف داشته باشیم ، همینطور اعتماد به نفس.

از کجا معلوم؟
شاید این بحث ها و شاید تحویل گرفته شدن Halo CE رو پلی استیشن ، اینکه اگه فروش نسبتا خوبی رو تجربه کنه... نتیجش بشه اینکه سونی هم یه تکونی به خودش بده.
من فک میکنم هی داریم بحث تکراری میکنیم:دی مسئله از نظر من واضحه: هیلو داره میاد رو پلی استیشن که خب زمانی نماد xbox بوده و این یعنی پایان یه دوره. قاعدتا برای یه عده سخته این قضیه و ناراحت میشن و بالاخره یه کل کل هایی هم شکل میگیره:دی بعد یهو یه بحث میوفته که کیلزون هیچوقت هیلو کیلر نبوده (جیزس گیو می اِ بریککک:دی) و الان اومدن هیلو روی PS قرار جای خالی عظیمی رو پر کنه!! کانتر آرگومنت این حرف هم میشه اینکه هیلو خودش هم دیگه در حد اسمش نیست که حالا بخواد جای چیزی رو پر کنه! عنوان 25 سال پیش هم با همه لگسیی که داره، در هر صورت الان منسوخه از خیلی جهات. باحاله که میاد قطعا هم بازی خوبی خواهد بود ولی دیگه زیادی جوگیر شدن هم سالم نیست:دی ( من در مورد MGS3 دلتا هم همین نظر رو دارم)
اونقدری هم هممون تو این انجمن بودیم که بدونیم هر کاربری از حرفش چه منظوری داره واقعا کار سختی نیست فهمیدنش:دی (تو رو نمیگم)
بقیه صحبت ها هم دیگه اضافس بنظرم. با تشکر:دی
 
من فک میکنم هی داریم بحث تکراری میکنیم:دی مسئله از نظر من واضحه: هیلو داره میاد رو پلی استیشن که خب زمانی نماد xbox بوده و این یعنی پایان یه دوره. قاعدتا برای یه عده سخته این قضیه و ناراحت میشن و بالاخره یه کل کل هایی هم شکل میگیره:دی بعد یهو یه بحث میوفته که کیلزون هیچوقت هیلو کیلر نبوده (جیزس گیو می اِ بریککک:دی) و الان اومدن هیلو روی PS قرار جای خالی عظیمی رو پر کنه!! کانتر آرگومنت این حرف هم میشه اینکه هیلو خودش هم دیگه در حد اسمش نیست که حالا بخواد جای چیزی رو پر کنه! عنوان 25 سال پیش هم با همه لگسیی که داره، در هر صورت الان منسوخه از خیلی جهات. باحاله که میاد قطعا هم بازی خوبی خواهد بود ولی دیگه زیادی جوگیر شدن هم سالم نیست:دی ( من در مورد MGS3 دلتا هم همین نظر رو دارم)
اونقدری هم هممون تو این انجمن بودیم که بدونیم هر کاربری از حرفش چه منظوری داره واقعا کار سختی نیست فهمیدنش:دی (تو رو نمیگم)
بقیه صحبت ها هم دیگه اضافس بنظرم. با تشکر:دی
احسنت ، خب از اول به این اشاره میکردید که Halo از نظرتون دیگه بازی بزرگی نیست یا منسوخه که خب نظر شخصیه(همونطور در مورد MGS3 و شاید اصلا در مورد سایلنت هیل 2 یا آبلیویون ریمسترد هم نظرت این باشه) ولی الزاما نباید همه قبول کنن.
با این حال خب حتما میشه در موردش حرف زد و جزو بحثهاییه که مرتبطه ولی ارتباطی به بحث این چند صفحه اخیر نداشت.

از طرفی در مورد Haloکیلر بودن کیلزون هم میشه بحث کرد که بر چه اساس و آماری این حرف زده شده یا همچنان میشه.
اینکه اگه بوده چرا پس خودش چندین نسخه زودتر کنار گذاشته شده ولی بعد از خداحافظی شدنِ کیلزون... Halo چند عنوان که اتفاقا فروش خوبی هم داشتن و کلی تحویل گرفته شدن هم داشته و ملت برای انتشار نسخه اینفینت روی PC/ایکس باکس له له میزدن؟
اینها حتما جای بحث داره.

بگذریم...
فقط اینکه در جواب اینکه یکی گفته آخرش Halo خودش رو پلی استیشن مرد و کیلزون که زمانی لقب هیلوکیلر رو یدک میکشید زنده نیست که امروز رو ببینه...برگردیم به این که اسپنسر فلان کرد ، مایکروسافت نسل 8 فلان شد ، سه روز پیش بهمان شد و...
این حس به یکی مثل من دست میده که طرف داره در مورد همه چی صحبت میکنه غیر از موضوع اصلی.
مخاطب پست های منم حتما شخص خودت نبودی ، چند نفری که این بحثها رو آوردن منظورم بود.
========
========
 
به نظرم Infinite هم از 5 بهتره هم از 4.
برخلاف Halo 4 وقتی اینفینیت بازی می کردی واقعا حس می کردی داری دنباله‌ی Halo 3 رو بازی می کنی.
جدای از کیفیت ساپورت سازنده ها به نظرم ساختن Infinite بعد از 4 و 5 موفقیت آمیز بود.برای همین نمیشه با مثلا HL3 مقایسه ش کرد چون half life هیچ وقت دنباله ای به بدیه Halo 5 نداشته :دی
دیگه از ۵ بدتر میشد که دیگه فاتحه مع الصوات:D هیلویی بدتر از ۵ ساختن خودش هنر عجیبی میخواد

هیلو با شماره ۵ شروع نشده که اینفنیت موفقیت حساب بشه برای سری. بله از ۵ بهتر بود ولی با شکوه و عظمت این سری خیلی فاصله داره و بحث ما هم همینه نه مقایسه با اخرین نسخه​

احسنت ، خب از اول به این اشاره میکردید که Halo از نظرتون دیگه بازی بزرگی نیست یا منسوخه که خب نظر شخصیه(همونطور در مورد MGS3 و شاید اصلا در مورد سایلنت هیل 2 یا آبلیویون ریمسترد هم نظرت این باشه) ولی الزاما نباید همه قبول کنن.
با این حال خب حتما میشه در موردش حرف زد و جزو بحثهاییه که مرتبطه ولی ارتباطی به بحث این چند صفحه اخیر نداشت.
نظر شخصی نیس. بر اساس امار و اعداد صحبت میکنیم.
چه متا رو در نظر بگیری چه فروش و چه میزان پلیر انلاین افت محسوس داشته.

هیلو بعد از ریچ افت محسوسی داشته و این غیر قابل انکار. خواهشا هم نگید شماها بازی نکردین. اتفاقا از همون هیلو ۱ بازی کردیم که هیلو رو از ۴ یا ۵ شروع به قضاوت نکنیم

.
 
نظر شخصی نیس. بر اساس امار و اعداد صحبت میکنیم.
چه متا رو در نظر بگیری چه فروش و چه میزان پلیر انلاین افت محسوس داشته.

در اینکه این دو-سه نسخه آخر که اینفینیت هم جزوشه سطح انتظارها رو برآورده نکرده که شکی نیست .
از طرفی من در مورد کلیت آی پی دارم صحبت میکنم ، اینفینیت نسخه ای از اونه و جایی اشاره نکردم که عالی کار کرده.

اما لزوما نمیخوای بگی که کاهش نسبی نمرات متا یا افت پلیرهای یه بازی برابری میکنه با اینکه بگیم اون بازی دیگه منسوخ شده؟
بتلفیلد هم سر V و بعد 2042 افت فاحش پلیر ، متا و تعداد فروش داشت.
Doom هم اونطور که باید و انتظار میرفت خروجی از لحاظ فروش و پلیر رو نداشته و بازیهای دیگه.

گرچه بحث اصلیم تو صفحات اخیر این نبود ولی آیا باید بگیم این بازیها منسوخ شدن؟
 
در اینکه این دو-سه نسخه آخر که اینفینیت هم جزوشه سطح انتظارها رو برآورده نکرده که شکی نیست .
از طرفی من در مورد کلیت آی پی دارم صحبت میکنم ، اینفینیت نسخه ای از اونه و جایی اشاره نکردم که عالی کار کرده.

اما لزوما نمیخوای بگی که کاهش نسبی نمرات متا یا افت پلیرهای یه بازی برابری میکنه با اینکه بگیم اون بازی دیگه منسوخ شده؟
بتلفیلد هم سر V و بعد 2042 افت فاحش پلیر ، متا و تعداد فروش داشت.
Doom هم اونطور که باید و انتظار میرفت خروجی از لحاظ فروش و پلیر رو نداشته و بازیهای دیگه.

گرچه بحث اصلیم تو صفحات اخیر این نبود ولی آیا باید بگیم این بازیها منسوخ شدن Us Mars​

من کلمه منسوخ رو تو پستام به کار نبردم :D، از دوستان اگر کسی گفته خودش جواب میده حتما.

مساله اینجاس وقتی سه بازی شماره دار اخیر یه سری حدود ۱۰ نمره نسبت به بازیهای قبلیش افت کرده و این افت تو آمار فروش و پلیر و .... هم منعکس شده، یعنی این IP دچار مشکلات واضحیه و صرفا یه افت گذرا نیس. بلکه نشون دهنده کاهش قابل توجه سطح کیفیه بازیه.

حالا هم منسوخ نشده ولی افت کرده شده نهایتا یه بازی خیلی خوب.
یه تفکر بزرگ و انقلابی میخواد تا بازی رو برگردونه به مسیر اصلیش وگرنه تا ابد یه بازی حدودا متا ۸۰ تا ۸۵ ای میمونه که برای اسم هیلو خیلی کوچیکه این اعداد.

.​
 
  • Like
Reactions: MyJinx
من کلمه منسوخ رو تو پستام به کار نبردم :D، از دوستان اگر کسی گفته خودش جواب میده حتما.

مساله اینجاس وقتی سه بازی شماره دار اخیر یه سری حدود ۱۰ نمره نسبت به بازیهای قبلیش افت کرده و این افت تو آمار فروش و پلیر و .... هم منعکس شده، یعنی این IP دچار مشکلات واضحیه و صرفا یه افت گذرا نیس. بلکه نشون دهنده کاهش قابل توجه سطح کیفیه بازیه.

حالا هم منسوخ نشده ولی افت کرده شده نهایتا یه بازی خیلی خوب.
یه تفکر بزرگ و انقلابی میخواد تا بازی رو برگردونه به مسیر اصلیش وگرنه تا ابد یه بازی حدودا متا ۸۰ تا ۸۵ ای میمونه که برای اسم هیلو خیلی کوچیکه این اعداد.

.​
منم میدونم منسوخ رو به کار نبردی ولی خب پست و بخشی از اون پست من رو نقل قول کردی که داشتم مواردی مثل این رو جواب میدادم.

این رو که همه موافقن که این هیلوهای اخیر حتما از لحاظ کیفی با ساخته های بانجی متفاوته.
انصافا فکر نکنم کسی از این دفاع کرده باشه.
حرف منم کلا در مورد مسائل دیگه بود نه اینکه اینفینیت و ساخته های 343 همه چیزشون عالی بود و ایرادی بهشون نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or