" Guitar Hero یک اینده ی بزرگ برای Musician هاست "

koorosh

کاربر سایت
Jun 22, 2007
3,167
نام
El Duderino
بله...

metallicalogoa.jpg


امروز Kirk Hammett گیتاریست اول Metallica طی صحبت هایی که با USA Today داشته گفته امکاناتی مثل تشکیل یک بند با تمام جزئیات، نوازندگی و... در Guitar Hero میتونه راه حلی مناسبی برای برای کشوندن جوان ها به سمت موسیقی (یعنی منظورش به صورت واقعی هستش نه مجازی) باشه.
کرک همین طور میگه "این برای من بسیار فوقالعادست که مردم دارن میرن به سمتی که بتونن به نوعی تجربه ی واقعی از موسیقی (با شبیه ساز ها) رو داشته باشن یعنی همون تجربه ی واقعیی که من با نوازندگی و موسیقی بدست اوردم !!"
" Guitar Hero داره میره تا به نوعی روشن بکنه چشم اندازی جدید تر و واضح تر رو در مورد موسیقی، الالخصوص با وسایل و ادوات به همراه خودش !!"
"ما این توانایی رو داریم تا بتونیم تمدنی یکتا و فوقالعاده رو در اینده برای موزیسین ها خلق کنیم !!"
..................
اون طوری که از حرف های کرک در قسمت های دیگه ی مصاحبه بر میاومد ظاهرا بازی یک Career کامل و بسیار پررنگ تر داره که تمام Event های مهم متالیکا و البوم هاش به ترتیب در اون حضور دارن یعنی به طور مثال ما در قسمت اول باید در اولین جایی که متالیکا از دموی البوم اول خودش پرده برداری کرده یعنی یک night club اهنگ Seek & Destroy و... رو بزنیم که تاییدی هم بر این موضوعه که اهنگ ها به ترتیب ساخت به اسون در بازی قرار ندارن...


موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
خاک تو سرشون با این گیتار هیرو عرضه کردنشون مگه شمارهای قبل چشون بود که انبوهی از گیمرا رو در کف World tour گذاشتن
واقعا که هنوز تو کف World tour هستم
==
کوروش جان شما ست کامل رو گرفتی ؟
 

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
كلا بروبچهاي متاليكا سخت مشغول اين بازي هستند .Billboard يك مصاحبه با جيمز كرده بود و پرسيده بود در حال حاضر مشغول چه كاري هستيد جيمز گفته بود با بچه ها سخت روي بازي GH كار ميكنيم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر