Guild Wars

شاید در این یک سال اخیر تنها بازی که توانسته تا حدودی با بازیWoW بلیزارد رقابت کند این بازی بوده.بازی GW یه بازی MMORPG است که اخرین کار استودیوی NC soft و کمپانی Arena Net که تنها در ضمینه بازی های MMORPG فعالیت میکند می باشد.اعضای طراح این بازی یعنی گروه NC soft اعضای سابق استودیوی بلیزارد هستند.بازی را شاید (بازم میگم شاید چرا که شما برای بازی پولی به صورت ماهیانه پرداخت نمیکنید)بتوان بهترین بازی MMORPG مجانی در دنیا دانست.چرا که بازی WOW بازی است که شما برای هر ماه بازی ان باید پول پرداخت کنید ولی بازی GW بازی MMORPG ست که بدون پرداخت پول میتوانید این بازی رو سالها انجام دهید.بازی زمانی است که یک دختر با موهای بلند طلایی داستان بازی را اعلام میکند.این دختر جوان میگوید:
وقتی من کوچک بودم.پدرم به سرزمین GW سفر کرده است و جان خود را در این سرزمین داده است.حالا یک تهدیدی از غرب خود را نمایان کرده است.این دختر به همراه دو دوست خود برای نابودی این تهدید به GW سفر میکند.در ابتدای بازی شما یک سری هیولاهایی دیو سیرت را خواهید دید که شما به همراه دوستان خود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند به نابودی دشمن خود میپردازید.تنها مشکل این بازی این است که برای این بازی حتما باید بازی اوریجنال را داشته باشد.و بازی با خط تلفن Dial Up به راحتی قابل اجراست.اگرتوانایی تهیه این بازی رو دارید معطل نکنید.یه 100 ساعت ایترنت و یه کامپیوتر.لذت ببرید.
در مورد بازی این نکته را بگم که بازی در دو CD ارائه شده است که تنها حجمی حدود 800 مگ را از هارد شما اشغال میکند.بازی دارای مپ هایی با جزئیات زیاد و شخصیت هایی که شاید در مورد طراحی شخصیت ها این بازی از WoW بلیزارد سر تر باشد.شخصیت ها بسیار واقعی و حرکات انها بسیار نرم طراحی شده است.بازی علاوه بر حالت PVP دارای حالت Single هم میباشد.که البته حالت Single تحت شبکه.که میتوان بازی را دقیقا عین بازی های RPG بازی کرد ولی باید همیشه به اینترنت وصل باشید.که این حالت تا حدودی با بازیWoW فرق دارد.
در دو هفته پیش استودیوی NC یک پچ برای بازی ارائه داده است.
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
نوشته شده توسط persian_king:
یه خوبیه دیگه که داره اینه که حتی expansion های بازی هم مجانی هست یعنی الان این قسمت بعدی که داره میاد مفته مفته فقط باید دونلود شه

در ضمن اونایی که این بازی رو تو ایران انجام میدن بهتره در قسمت account details سرور بازی رو به اروپا تغییر بدن تا 5 بار میتونید بین اروپا و امریکا تغییر بدید..برای این اروپا بهتره چون اختلاف زمانی زیادی با ما ندارن player های بیشتر زمانی که ما بیدار هستیم تو بازی هستن...اما امریکا وقتی ما خوابیم اونا بیدارن و بر عکس

وقتی هم lvl 20 بشید یه قسمتی هست برای pvp که با بازیکن های کره ای هم روبرو میشید که واقعا بردنشون کار سختیه چون همشون از یه برنامه ای استفاده میکنند برای voice چت و خیلی هماهنگن

favor of the gods برای همین بیشتر دست کره ای هاست

lvl 20 برسید میفهمید چی میگم اصل بازی اونجا تازه شروع میشه
بابا من کلی رفتم رسیدم به لول 7.
اونم توی single.
در مورد PVP هنوز پیشرفتی نداشتم.
حالا بزار برم بالاتر بفهمم.حال این کره ای ها رو هم میگیریم.(عمرا بتوینم)
 
آخرین ویرایش:

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
خب.
سلام
طبق قولی که داده بودم مصاحبه سایت گیم اسپات رو با مدیر ارتباطات استودیوی ArenaNet می زارم.
اینم بگم چون مصاحبه این بابا خیلی طولانیه در 2-3 قسمت میگم،ببخشید
معرفی:
گیلد وارز یکی از موفقیت امیز ترین گیم ها در سال 2005 بود.و شما به راحتی میدانید چرا؟
این بازی نقش افرینی که محصول استودیوی ArenaNet هست.دارای ساعت های بی شماری از گیم پلی زیبا و نیازی به پرداخت پول به صورت ماهیانه ندارد.و دراری تکنولوژی Stream می باشدکه اجازه می دهد که طراحان بازی شما را اپدیت کنن در هر بازی که شما Log in میکنید.
در حال حاضر استودیوی مربوطه در حال تهیه اولین اپدیت اصلی برای این بازی هست.که به ان Second Chapter میگویند.Gaile Gray کسی که به عنوان مدیر ارتباطی این بازی هست سوالات سایت گیم اسپات را جواب میدهد:
گیم اسپات:
اسم رسمی قسمت دوم چیست؟کی قرار است عرضه شود؟ و چقدر باید منتظر ماند.؟
GG: ما در حال حاضر اسمی برای قسمت دوم انتخاب نکردیم.اعضای مختلق تیم در حال فعالیت برای طراحی مراحل.کواست هاو برنامه نویسی.و روند داستان هستند.تیم شبکه ما و تیم طراحی ما در همه زمینه ها در حال کار کردن هست.این قسمت در اواسط سال 2006 ارائه خواهد شد.
گیم اسپات:
میتونید کمی در باره قسمت دوم توضیح دهید؟
GG:ادامه داستان گیلد وارز و تمام جوانبی که طرفداران قسمت اول از این بازی انتظار دارند در قسمت دوم لحاظ شده است.ما در حال طراحی مناطقی بزرگ و مراحلی جدید هستیم.هیولا هایی جدید.ایتم هایی جدید.کواست هایی حدید.اسکیل هایی (Skill)جدید. وتمام این عوامل در جهت تکمیل شدن داستان پیش خواهد رفت.
گیم اسپات:
چگونه بازکن ها عکس العمل نشان خواهند داد در قبال بخش سینگل شما در بازی و چگونه در برابر قسمت دوم از خود عکس العمل نشان خواهند داد.(و شاید قسمت های بعدی که ساخته شود)ایا چیز مشخصی وجود دارد که بازیکن ها از آن لذت ببرند.و چیز های دیگر که بر روی ان تمرکز دارید؟
GG: یکی ازمهمترین چیز ها این است که شما در گیلد وارز محدودیت ندارید.به هز مکان و جایی بخواهید میتوانید سرک بکشید.در بسیاری از مد ها میتوانید بازی کنید.و میتوناید برا خود تیم درست کنید.و مدت زمان زیادی را در این بازی صرف میکنید.اگر شما در قسمت battle در گیلد وارز پیشرفت کنید.اگر برای شما راهنما وجود ندارد.شما میتوانید در حالت Cooperative با دوستان خود بازی کنید.و یا میتوانید با گروه خود بعه قسمت Arena بروید . رو در رو بجنگید.و عکس العمل ها در قبال بخش سینگل بسیار خوب بوده است.و به شما اجازه میدهد در یک بخش واقعی بازی را امتحان کنید.


خب.
ادامه دارد
منتظر باشید.
بای
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
خب گفتم چند تا عکس از این بازی بزارم.البته گیم پلی نیستشا.2 تا از گیم پلی هم میزارم.
دیدنش خالی از لطف نیست.
e8747s.jpg
e874ft.jpg

e874hk.jpg
e874lu.jpg

e874ms.jpg
e874nn.jpg

e874o6.jpg
e874on.jpg

بای بای
خوش بگذره.
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,542
نام
محمدرضا . م
خب،
بازم سلام.
حالا قسمت دوم از مصاحبه سایت گیم اسپات با مدیر ارتباطی استودیوی NCSOFT رو براتون میگم،
ببخشد یکم دیر شد،
گیم اسپات:
چگون بازیکن ها برای بازی مولتی نقش بازی میکنند؟ایا مولتی بازها انچه که انتظار دارند را خواهند دید؟چه وعده ای به طرفداران این بازی میدهید؟و چگونه قسمت دوم به مسیر درست خواهد رفت؟
GG:
مولتی بازی ها یک چیز خوب خواهند دید.برای اکثر بازیکن ها برای اکثر بازیکن ها بازی گیلد وار اولین تجربه برایشان بوده است.و برای بقیه یکی از بهترین بازی های مولتی در لیستشان بود.ما بخش مولتی را برای هم قسمت مبارزه ای و هم قسمت گروهی اورده ایم.برای حالت PVP ما حالت PVP Extreme را هنوز در انتهای اگوست مد نظر داشته و باعث افزایش جایزه در مبارزات شده است.و باعث شده است که بازیکن ها لول بیشتر و مهارت بیشتری بگیرند.و بعد از اینکه بازیکن ها نظرات خود را در مورد این بازی به ما گفتند.ما نظرات انها را در اینده مد نظر قرار میدهیم.ما برای بیشتر کواست ها یک حالت طولانی مد نظر قرار داده ایم.برای حالت گروهی، ما منطقه ای جدیدی را مد نظر قرار داده و ما برای اپدیت دو منطقه جذیذ اضافه کرده به نام های Footprint و Sorrow’s Furnace.که نشان دهنده کواست ها و جوایز بیشتری است.تمام این ویز گی ها به صورت مجانی ارائه خواهد شد.
گیم اسپات:قسمت دوم از این بازی چه داستانی را دارد؟ایا ما میتوانیم انتظار داشته باشیم که منزقه Tyriaبه طور کلی تغییر کند.. اینکه یک سری مناطق مرموز برای ما باز و روشن شود؟و اینکه برنامه ای برای تغییر شرایط اب و هوا ،دور نما و اکولوژی داشته باشیم؟
GG:
Jess Lebow طراح دنیای ما میگوید،ما نمی خواهیم چیزی زیاد در مورد داستان اتی خود توضیح دهیم.ولی ما دورنما را به طور کامل تغییر خواهیم داد.و شکل دنیای ما به طور کامل تغییر خواهدکرد.
گیم اسپات:
ایا شما میتوانید در مورد تکنولوژی Stream خود و نحوه اپدیت کردن قسمت دوم توضیح دهید؟در حال حاضر موتورStream ان لاین در حال تست در حالت بتا می باشد.و برنامه شما برای قسمت دوم چیست؟
GG:
بله شما به درستی اگاه هستید.تکنولوژی Stream به معنی Patch روزانه است.یعنی هر گاه تغییر در بازی ایجاد شود شما به هنگام Log inکردن میتوانید این اپدیت ها را دریافت کنید.ما گیلد وارز رو بارها اپدیت کردیم.و در هر باز اپدیت کردن شما میتوانید فایل های مورد نیاز خود را بگیرید.چند هفته گذشته ما چند ایرادی که در بازی بود را برطرف کردیم.چند حالت را تغییر داده.تمام این اتفاقات را به راحتی میتوان با یک خط Dial Up انجام دهید.
دفعه بعد این مصاحبه تموم میشه.
بای بای
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
ما آخرش نفهمیدیم کسی اینجا Guild Wars بازی میکنه یا نه !
این Darkfie1d ام که دیگه نمیاد .. ول کرده بازی رو !
اون تو داریم با ملت اروپا تو سر و کله هم میزنیم .. !
فعلا قضیه farming .. توی Tombs - FoW و یا Crystal Desert با 55monk !
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
ای بابا .. !
من Nightfall و Factions رو هم گرفتم .. آخرش نفهمیدیم کسی اینجا بازی میکنه یا نه :cool:
فعلا که همه چسبیده اند به WoW روی این سرورهای درپیت ایرانی که سرجمع 50 تا بازیکن هم نداره .. Guild ما بیشتر آدم داره .. چه برسه به Alliance ..!

الان یکی میاد میگه گرونه و ... ! یک ماه با موبایل فک نزن .. پولش در میاد ...
 

THE LORD

کاربر سایت
Feb 17, 2007
114
نام
رامین
عجب خاکی روی تاپیک نشسته....!
خوب من میخوام این بازی رو بگیرم بعد میخواستم ببینم ارزش خریدن داره؟ و به اندازه wow
قشنگ هست ... و چند تا یوزر داره ... و کدوم guild wars رو بگیرم آخه چندتا شماره داره..
و از کجا میتونم اورجینالش رو بگیرم چون از اینترنت نمیخوام بگیرم...

راستی ایرانیها توش بازی میکنن؟
اگه میشه سریع تر جواب بدین چون قبل از عید میخوام بگیرم...
بابای.
 

THE LORD

کاربر سایت
Feb 17, 2007
114
نام
رامین
بلاخره با هر بدبختی بود بازی رو گرفتم .. فقط Prophecies campaign
رو گرفتم فعلا هم حسابی گیج شدم .. pvp بازی رو هم نمیدونم چجوری هست ..
کسی بازی میکنه؟ اگه کسی هست بیاد یخورده در بارش بگیم شاید یه چیزی حالیمون شد!
بابای.
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
بلاخره با هر بدبختی بود بازی رو گرفتم .. فقط Prophecies campaign
رو گرفتم فعلا هم حسابی گیج شدم .. pvp بازی رو هم نمیدونم چجوری هست ..
کسی بازی میکنه؟ اگه کسی هست بیاد یخورده در بارش بگیم شاید یه چیزی حالیمون شد!
بابای.

http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page

http://gw.gamewikis.org/wiki/Pre-Searing_guide
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر