ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Guild Wars 2 [پست اول حتما خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Persibox.com" data-source="post: 2081151" data-attributes="member: 70743"><p>سلام به همگی</p><p>در مرتبه ی اول، بابت مشکلی که در فروش سی دی کی های بازی Guild Wars 2 به وجود اومده بود از یکایک کسانی که از فروشگاه پرسی باکس خریداری کردن به طور رسمی عذر خواهی می کنم.</p><p>در مرتبه ی دوم، هر کدوم از دوستانی که سی دی کی خریداری کردن چه از ما، چه از دیگران بهترین کار این هست که <strong>حتما</strong> با مطرح کردن سی دی کی خریداری شده به پشتیبانی بازی <strong>Guild Wars 2</strong> از اون ها بخوان که صحت و سلامت سی دی کی شون رو تست کنن تا یک بار برای همیشه از دغدغه اصل یا دزدی بودنش رها بشن.</p><p>لینک مرتبط با انجام درخواست بررسی سی دی کی:</p><p><a href="http://support.guildwars2.com/app/ask/">http://support.guildwars2.com/app/ask/</a></p><p><em>دقت داشته باشید که اکانت ساپورت با اکانت بازی متفاوت است.</em></p><p>در مرتبه ی سوم، هر کسی که از ما سی دی کی خریداری کرده باشه و سی دی کی اون دارای مشکل دزدی بودن (یا مشکلاتی از این دست باشه)، در صورت اثبات این مورد (طبق توضیح در مرتبه ی 2) با کمال میل مبلغ پرداختی به طور کامل بازپس داده میشه و یا اینکه با پرداخت اختلاف حساب می تونن نسبت به تهیه ی <strong>سی دی کی سالم و تضمین شده </strong>(صحت موضوع طبق توضیح در مرتبه ی 2) تهیه کنند.</p><p>کیفیت سرویس + خدمات پس از فروش همیشگی تنها چیزی بوده که در کار ما 99.99% رعایت شده.</p><p></p><p>این پست صرفا جهت اطلاع رسانی و رفع هرگونه شک و شبه در ارائه سرویس های ماست.</p><p></p><p>با سپاس و احترام</p><p>مدیریت فروشگاه</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Persibox.com, post: 2081151, member: 70743"] سلام به همگی در مرتبه ی اول، بابت مشکلی که در فروش سی دی کی های بازی Guild Wars 2 به وجود اومده بود از یکایک کسانی که از فروشگاه پرسی باکس خریداری کردن به طور رسمی عذر خواهی می کنم. در مرتبه ی دوم، هر کدوم از دوستانی که سی دی کی خریداری کردن چه از ما، چه از دیگران بهترین کار این هست که [B]حتما[/B] با مطرح کردن سی دی کی خریداری شده به پشتیبانی بازی [B]Guild Wars 2[/B] از اون ها بخوان که صحت و سلامت سی دی کی شون رو تست کنن تا یک بار برای همیشه از دغدغه اصل یا دزدی بودنش رها بشن. لینک مرتبط با انجام درخواست بررسی سی دی کی: [URL]http://support.guildwars2.com/app/ask/[/URL] [I]دقت داشته باشید که اکانت ساپورت با اکانت بازی متفاوت است.[/I] در مرتبه ی سوم، هر کسی که از ما سی دی کی خریداری کرده باشه و سی دی کی اون دارای مشکل دزدی بودن (یا مشکلاتی از این دست باشه)، در صورت اثبات این مورد (طبق توضیح در مرتبه ی 2) با کمال میل مبلغ پرداختی به طور کامل بازپس داده میشه و یا اینکه با پرداخت اختلاف حساب می تونن نسبت به تهیه ی [B]سی دی کی سالم و تضمین شده [/B](صحت موضوع طبق توضیح در مرتبه ی 2) تهیه کنند. کیفیت سرویس + خدمات پس از فروش همیشگی تنها چیزی بوده که در کار ما 99.99% رعایت شده. این پست صرفا جهت اطلاع رسانی و رفع هرگونه شک و شبه در ارائه سرویس های ماست. با سپاس و احترام مدیریت فروشگاه [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Guild Wars 2 [پست اول حتما خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft