ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Guild Wars 2 [پست اول حتما خوانده شود]
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Dante May Cry" data-source="post: 2035586" data-attributes="member: 20934"><p><strong>دوستان این هم از Patch Notes یا تغییراتی که در بازی اعمال شده : (البته برای آپدیت جدید نیست انگار)</strong></p><p></p><p>[SPOILER=]<strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>آثار هنری/انیمیشن :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جایگزین کردن افِکت جدید بر روی اسکیل های اسلحه های افسانه ای .</strong></p><p><strong>Gadget بر روی Gadget Flux.</strong></p><p><strong>نقطه گذاری بر روی اسلحه هایی که در حال استفاده هستند.</strong></p><p><strong>اضافه شدن پشتیانی برای تغییر افکت ضربه ها به صورت دلخواه.</strong></p><p><strong>اضافه شدن "درخشش Sylvari" (یکی از نژاد های بازی).</strong></p><p><strong>یک نوار ابزار پیشرفت نا معینی که از سایه روشن استفاده می کند.</strong></p><p><strong>اضافه شدن درخشش "Mystic Forge".</strong></p><p><strong>Mystic Forge آتش مارپیچی دارد که تکان می خورد.</strong></p><p><strong>جوایز دریافتی حالا به Mystic Forge پرواز می کنند.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>به روز رسانی سیستم چت :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>میزان محدوده ای که Local Chat یا چت محلی را می توانند ببینند خیلی کوتاه تر شد. سیستم چت Shout یا "فریاد" هم که در کل یک مپ می توانند آن را ببینند اضافه شد.</strong></p><p><strong>دیگر به جز WvW و PvP ، تیم چتی وجود ندارد که تمام یک منطقه آن را ببینند.</strong></p><p><strong>حرفی که بازیکن تایپ می کند بعد از ارسال بالای سرش نشان داده خواهد شد.</strong></p><p><strong>چت های Say/ و Local/ که برای محدوده کم استفاده می شوند دیگر بر اساس رویداد ها نیست و به صورت محدوده ای می باشد.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>تغییرات گیم پلی :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>F11 حالا منو Option را باز می کند.</strong></p><p><strong>اگر یک بازیکن مرد، حالا می تواند یک Waypoint نزدیک را انتخاب کند و در آنجا دوباره زنده شود.</strong></p><p><strong>حالا دکمه Shift راست با چپ فرق می کند.</strong></p><p><strong>جایزه های تکمیل یک Map حالا وجود دارد.</strong></p><p><strong>پیامی که هر دفعه برای تکمیل یک نقشه نشان داده می شد، دیگر فقط یکبار ظاهر می شود.</strong></p><p><strong>اسلحه های اتوماتیک و Gadget ها حالا اختیار فکر را هم دارند.</strong></p><p><strong>سازنده یک Gadget حالا اختیار دار اصلی آن خواهد بود. این یعنی اگر یک نفر یک اسلحه بزرگ یا Siege Weapon که در WvW استفاده می شود را ساخت می تواند بازیکن های دیگری که از آن استفاده می کنند را کنار بزند و خودش به راحتی هر وقت خواست از ان استفاده کند.</strong></p><p><strong>اضافه شدن آیتم هایی که فقط به اکانت شخص تعلق دارند .</strong></p><p><strong>دیگر بازیکن ها نمی توانند هنگام تغییر دادن مپ به یک جای دیگه، تغییر مسیر دهند و بجای دیگری بروند.</strong></p><p><strong>هدف گذاری زیر اب و روی زمین ممکن است</strong></p><p><strong>هدف گذاری وقتی افتادی ممکن نیست</strong></p><p><strong>آهنگری فقط یک عدد از هر آیتم میگیره</strong></p><p><strong>ویژگی رده ها اضافه شد.</strong></p><p><strong>اضافه شدن یک واحد پول جدید برای Skill Point ها.</strong></p><p><strong>درست شدن باگی که در Shard وجود داشت.</strong></p><p><strong>بهبود دادن چگونگی کار کرد Fear یا ترس در بازی.</strong></p><p><strong>بازیکنان نمی توانند برای خودشان دعوت نامه تورنمنت بفرستند.</strong></p><p><strong>طرز عمل اسکیل Fear یا ترس</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>رفع مشکلات PvP :</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>جایزه های رتبه بندی یا Rank هم به PvP اضافه شد.</strong></p><p><strong>سطح بندی در PvP تغییر کرد و اینطور شد که کسانی که هم رتبه هستند با هم می افتند.</strong></p><p><strong>رتبه PvP از Glory یا "افتخار" که یک واحد پول برای خرید لوازم PvP می باشد، جدا شد.</strong></p><p><strong>حالا رنک یا رتبه ها تعیین کننده محدوده PvP رنک هستند.</strong></p><p><strong>جوایز مکان های مختلف یک مسابقه PvP مثل نفر اول،دوم ، بر اساس یک برنامه به نام Reward Manager یا مدیریت جوایز به هر شخص داده می شود.</strong></p><p><strong>اضافه شدن پشتیبانی برای Glory Boost یا "افزایش دهنده مقدار دریافتی افتخار".</strong></p><p><strong>تورنمنت ها به محص اینکه بازیکنان کافی حصور داشته باشد شروع به شمارش معکوس می کند و شروع می شود.</strong></p><p><strong>بهبود سرور های تورنمنت</strong></p><p>[/SPOILER]</p><p></p><p><strong>متن اصلی و کامل :</strong></p><p></p><p>[SPOILER=]</p><p><strong>Art/Animation Updates:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Legendary weapon replacement skill effects </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Gadget on gadget flux </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Point lights are now enabled on equipped items </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added support for replacement material effects </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Support material replacement file effect fading </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added the "Sylvari glow" </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>There is a new indefinite progress bar that uses the wipe shader </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added Mystic Forge sparklies </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Mystic Forge fire spirals in one direction </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Rewards now "fly" into the Mystic Forge </strong> </li> </ul><p></p><p><strong> Chat updates:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Local chat (Say) is now very short range. /Shout (/Map) at map range has been added. </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Team chatting is prevented in all non-WvW and non-PvP maps </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Team chat is now game-server based </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Player scene and chatter lines are not shown as bubbles </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Support for map-wide chat (/shout, /yell, /y) has been hooked up </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>/say and /local are now radius and reporting based instead of event based (current radius is 2000) </strong> </li> </ul><p></p><p><strong>Game play changes:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Iconics have 1% of the normal hate </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>F11 should now open the options menu </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>If a player goes from alive to dead, we now give them a waypoint to port to so they can resurrect </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Input binding: </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>There are now distinct left and right shift keys </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Map complete rewards are now available </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>If a transformation isn't allowed to interact with bundles, drop any bundles the character may be holding when transformed. </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Map complete doesn't trigger every time you zone into a map now </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Gadgets/turrets now have a concept of an "authority" </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The player that creates the gadget is assigned as that gadget's authority </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>This basically means that players that place down the Siege blueprints can kick out other players who are in their siege weapons if they want to use them </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>"Move to Target" split into underwater and terrestrial </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>"Move to Target" no longer applicable when downed </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Only 5 unique combatants can combo with a given combo field </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Characters that aren't alive don't return legendary weapon ItemDefs </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Mystic Forge only takes one of each kind of item </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Trait tiers are in </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added account bound items </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players can no longer redirect to a map if they are already redirecting </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added a skill point currency type </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>A shard selection bug has been fixed </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Input bindings have been implemented </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Improved how "Fear" works </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Recharge slows should be slowing for the proper amount now </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Spawn scaling for low-level events has been adjusted </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Level 70+ rare items have the potential to salvage out more materials as deemed by special reward tables </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Auto-attacks no longer continue to attack an unselected target </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Missiles now fire in the direction of the camera when the player has no target and is holding down the right mouse button </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players can now queue for multiple maps concurrently </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The default mouse scroll rate has been changed to 2x </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Mouse-looking no longer drives a characters movement unless they're executing an upper body skill </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Characters can no longer jump if the jump state doesn't exist </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The Fear mechanic has been improved </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Action Char Fear Char </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Action Skill Fear </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>LFG: </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>More backend implementation </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Blocked players no longer show up in LFG </strong> </li> </ul><p></p><p><strong>PvP fixes:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added rank rewards to PvP Ranks </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Changed from a level to a level range per recent PvP Rank discussions </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>PvpRank has been split from Glory </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Ranks now define a range of PvP ranks </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Placeholder awards are going through the reward manager </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added support for Glory Boosts </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Start Auto Tournaments as soon as there are enough rosters ready (and send out a countdown when the match is about to start) </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Tournament server improvements </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>PvP Lobby waypoint travel is free </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added a new reward type for PvP rank up </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players with an "Offline" status can now be invited to tournaments </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players are unable to send tournament invites to themselves </strong> </li> </ul><p></p><p><strong>WvW updates:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Cannons now display red targeting circles to the enemy </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Game ending has been smoothed out </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players receive a warning message and are redirected (configurable in content) </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The score dialog now displays a message telling the player their team's final position </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Gadgets now report their WvW team </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Gadgets can now insert their shard names into their name if they know their WvW team </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>WvW travel is free </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Clicking "Go to WvW" will close the score dialog now (by design) </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Squad members may now speak into the squad channel </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Removed /.sq dev command </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added /squadjoin and /squadleave client commands </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Commanders are now named "Commander " </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Players are no longer able to log back in to WvW maps </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Implemented /squadinfo and /supplyinfo </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Enemy pets and players are named with their shard name instead of team color </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Sectors can be marked up to have their shard name displayed </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added "Go to WvW" button to the WvW score screen </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Commander markers no longer disappear after exiting a siege weapon </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Join WvW buttons use the correct world name for maps and actually take players to WvW on Alpha </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Left-clicking on a commander icon opens a context menu (with only one option at the moment) </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The chat user context menu has an option to join that player's squad </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Skill point challenges added </strong> </li> </ul><p></p><p><strong>Mystic Forge fixes:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Polish </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added click and drag of slotted materials </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added flames! </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added a quantity check for ingredients that require a certain item count before we request to forge a new item </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>The Mystic Forge can take consumable subtypes </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Sparkly polish </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Now compares are weight class </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Now uses upgrade component types </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added support for a "none" trinket type </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>We hide the ingredient slots while animating then fade them back in when we display the reward dialog </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Fixed being able to match item subtypes correctly if set to "any" </strong> </li> </ul><p></p><p><strong>Ranger change: Pets can no longer be swapped out to instantly come back to life</strong> <strong>Hint Update:</strong> </p><p></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Dialog now updates as hints are completed </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Category heights are now consistent </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Downed penalty hint </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Conditions </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Boons </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Equipment broken </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Waypoints </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Achievements </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Damaged equipment </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Upgrade components </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Crafting stations </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Resource nodes </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Stealing </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Fixed the attunement hint </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Change the Adrenaline and Life Force hints to require two uses to complete each hint </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Salvage kits </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Ranger pet bar </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Ranger pet controls </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Guardian virtues </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Mesmer shatters </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Engineer tool belt </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Meta events </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Renown rewards </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Ranger pet charm </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Pet panel </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Escape now cancels out of hints </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added a "New" category to the hint dialog </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Added "NEW" indicators for recently completed hints </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Party invites </strong> </li> <li data-xf-list-type="ul"><strong>Text now displays properly </strong> </li> </ul><p></p><p></p><p></p><p>[/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dante May Cry, post: 2035586, member: 20934"] [B]دوستان این هم از Patch Notes یا تغییراتی که در بازی اعمال شده : (البته برای آپدیت جدید نیست انگار)[/B] [SPOILER=][B] آثار هنری/انیمیشن : جایگزین کردن افِکت جدید بر روی اسکیل های اسلحه های افسانه ای . Gadget بر روی Gadget Flux. نقطه گذاری بر روی اسلحه هایی که در حال استفاده هستند. اضافه شدن پشتیانی برای تغییر افکت ضربه ها به صورت دلخواه. اضافه شدن "درخشش Sylvari" (یکی از نژاد های بازی). یک نوار ابزار پیشرفت نا معینی که از سایه روشن استفاده می کند. اضافه شدن درخشش "Mystic Forge". Mystic Forge آتش مارپیچی دارد که تکان می خورد. جوایز دریافتی حالا به Mystic Forge پرواز می کنند. به روز رسانی سیستم چت : میزان محدوده ای که Local Chat یا چت محلی را می توانند ببینند خیلی کوتاه تر شد. سیستم چت Shout یا "فریاد" هم که در کل یک مپ می توانند آن را ببینند اضافه شد. دیگر به جز WvW و PvP ، تیم چتی وجود ندارد که تمام یک منطقه آن را ببینند. حرفی که بازیکن تایپ می کند بعد از ارسال بالای سرش نشان داده خواهد شد. چت های Say/ و Local/ که برای محدوده کم استفاده می شوند دیگر بر اساس رویداد ها نیست و به صورت محدوده ای می باشد. تغییرات گیم پلی : F11 حالا منو Option را باز می کند. اگر یک بازیکن مرد، حالا می تواند یک Waypoint نزدیک را انتخاب کند و در آنجا دوباره زنده شود. حالا دکمه Shift راست با چپ فرق می کند. جایزه های تکمیل یک Map حالا وجود دارد. پیامی که هر دفعه برای تکمیل یک نقشه نشان داده می شد، دیگر فقط یکبار ظاهر می شود. اسلحه های اتوماتیک و Gadget ها حالا اختیار فکر را هم دارند. سازنده یک Gadget حالا اختیار دار اصلی آن خواهد بود. این یعنی اگر یک نفر یک اسلحه بزرگ یا Siege Weapon که در WvW استفاده می شود را ساخت می تواند بازیکن های دیگری که از آن استفاده می کنند را کنار بزند و خودش به راحتی هر وقت خواست از ان استفاده کند. اضافه شدن آیتم هایی که فقط به اکانت شخص تعلق دارند . دیگر بازیکن ها نمی توانند هنگام تغییر دادن مپ به یک جای دیگه، تغییر مسیر دهند و بجای دیگری بروند. هدف گذاری زیر اب و روی زمین ممکن است هدف گذاری وقتی افتادی ممکن نیست آهنگری فقط یک عدد از هر آیتم میگیره ویژگی رده ها اضافه شد. اضافه شدن یک واحد پول جدید برای Skill Point ها. درست شدن باگی که در Shard وجود داشت. بهبود دادن چگونگی کار کرد Fear یا ترس در بازی. بازیکنان نمی توانند برای خودشان دعوت نامه تورنمنت بفرستند. طرز عمل اسکیل Fear یا ترس رفع مشکلات PvP : جایزه های رتبه بندی یا Rank هم به PvP اضافه شد. سطح بندی در PvP تغییر کرد و اینطور شد که کسانی که هم رتبه هستند با هم می افتند. رتبه PvP از Glory یا "افتخار" که یک واحد پول برای خرید لوازم PvP می باشد، جدا شد. حالا رنک یا رتبه ها تعیین کننده محدوده PvP رنک هستند. جوایز مکان های مختلف یک مسابقه PvP مثل نفر اول،دوم ، بر اساس یک برنامه به نام Reward Manager یا مدیریت جوایز به هر شخص داده می شود. اضافه شدن پشتیبانی برای Glory Boost یا "افزایش دهنده مقدار دریافتی افتخار". تورنمنت ها به محص اینکه بازیکنان کافی حصور داشته باشد شروع به شمارش معکوس می کند و شروع می شود. بهبود سرور های تورنمنت[/B] [/SPOILER] [B]متن اصلی و کامل :[/B] [SPOILER=] [B]Art/Animation Updates:[/B] [LIST] [*][B]Legendary weapon replacement skill effects [/B] [*][B]Gadget on gadget flux [/B] [*][B]Point lights are now enabled on equipped items [/B] [*][B]Added support for replacement material effects [/B] [*][B]Support material replacement file effect fading [/B] [*][B]Added the "Sylvari glow" [/B] [*][B]There is a new indefinite progress bar that uses the wipe shader [/B] [*][B]Added Mystic Forge sparklies [/B] [*][B]Mystic Forge fire spirals in one direction [/B] [*][B]Rewards now "fly" into the Mystic Forge [/B] [/LIST] [B] Chat updates:[/B] [LIST] [*][B]Local chat (Say) is now very short range. /Shout (/Map) at map range has been added. [/B] [*][B]Team chatting is prevented in all non-WvW and non-PvP maps [/B] [*][B]Team chat is now game-server based [/B] [*][B]Player scene and chatter lines are not shown as bubbles [/B] [*][B]Support for map-wide chat (/shout, /yell, /y) has been hooked up [/B] [*][B]/say and /local are now radius and reporting based instead of event based (current radius is 2000) [/B] [/LIST] [B]Game play changes:[/B] [LIST] [*][B]Iconics have 1% of the normal hate [/B] [*][B]F11 should now open the options menu [/B] [*][B]If a player goes from alive to dead, we now give them a waypoint to port to so they can resurrect [/B] [*][B]Input binding: [/B] [*][B]There are now distinct left and right shift keys [/B] [*][B]Map complete rewards are now available [/B] [*][B]If a transformation isn't allowed to interact with bundles, drop any bundles the character may be holding when transformed. [/B] [*][B]Map complete doesn't trigger every time you zone into a map now [/B] [*][B]Gadgets/turrets now have a concept of an "authority" [/B] [*][B]The player that creates the gadget is assigned as that gadget's authority [/B] [*][B]This basically means that players that place down the Siege blueprints can kick out other players who are in their siege weapons if they want to use them [/B] [*][B]"Move to Target" split into underwater and terrestrial [/B] [*][B]"Move to Target" no longer applicable when downed [/B] [*][B]Only 5 unique combatants can combo with a given combo field [/B] [*][B]Characters that aren't alive don't return legendary weapon ItemDefs [/B] [*][B]Mystic Forge only takes one of each kind of item [/B] [*][B]Trait tiers are in [/B] [*][B]Added account bound items [/B] [*][B]Players can no longer redirect to a map if they are already redirecting [/B] [*][B]Added a skill point currency type [/B] [*][B]A shard selection bug has been fixed [/B] [*][B]Input bindings have been implemented [/B] [*][B]Improved how "Fear" works [/B] [*][B]Recharge slows should be slowing for the proper amount now [/B] [*][B]Spawn scaling for low-level events has been adjusted [/B] [*][B]Level 70+ rare items have the potential to salvage out more materials as deemed by special reward tables [/B] [*][B]Auto-attacks no longer continue to attack an unselected target [/B] [*][B]Missiles now fire in the direction of the camera when the player has no target and is holding down the right mouse button [/B] [*][B]Players can now queue for multiple maps concurrently [/B] [*][B]The default mouse scroll rate has been changed to 2x [/B] [*][B]Mouse-looking no longer drives a characters movement unless they're executing an upper body skill [/B] [*][B]Characters can no longer jump if the jump state doesn't exist [/B] [*][B]The Fear mechanic has been improved [/B] [*][B]Action Char Fear Char [/B] [*][B]Action Skill Fear [/B] [*][B]LFG: [/B] [*][B]More backend implementation [/B] [*][B]Blocked players no longer show up in LFG [/B] [/LIST] [B]PvP fixes:[/B] [LIST] [*][B]Added rank rewards to PvP Ranks [/B] [*][B]Changed from a level to a level range per recent PvP Rank discussions [/B] [*][B]PvpRank has been split from Glory [/B] [*][B]Ranks now define a range of PvP ranks [/B] [*][B]Placeholder awards are going through the reward manager [/B] [*][B]Added support for Glory Boosts [/B] [*][B]Start Auto Tournaments as soon as there are enough rosters ready (and send out a countdown when the match is about to start) [/B] [*][B]Tournament server improvements [/B] [*][B]PvP Lobby waypoint travel is free [/B] [*][B]Added a new reward type for PvP rank up [/B] [*][B]Players with an "Offline" status can now be invited to tournaments [/B] [*][B]Players are unable to send tournament invites to themselves [/B] [/LIST] [B]WvW updates:[/B] [LIST] [*][B]Cannons now display red targeting circles to the enemy [/B] [*][B]Game ending has been smoothed out [/B] [*][B]Players receive a warning message and are redirected (configurable in content) [/B] [*][B]The score dialog now displays a message telling the player their team's final position [/B] [*][B]Gadgets now report their WvW team [/B] [*][B]Gadgets can now insert their shard names into their name if they know their WvW team [/B] [*][B]WvW travel is free [/B] [*][B]Clicking "Go to WvW" will close the score dialog now (by design) [/B] [*][B]Squad members may now speak into the squad channel [/B] [*][B]Removed /.sq dev command [/B] [*][B]Added /squadjoin and /squadleave client commands [/B] [*][B]Commanders are now named "Commander " [/B] [*][B]Players are no longer able to log back in to WvW maps [/B] [*][B]Implemented /squadinfo and /supplyinfo [/B] [*][B]Enemy pets and players are named with their shard name instead of team color [/B] [*][B]Sectors can be marked up to have their shard name displayed [/B] [*][B]Added "Go to WvW" button to the WvW score screen [/B] [*][B]Commander markers no longer disappear after exiting a siege weapon [/B] [*][B]Join WvW buttons use the correct world name for maps and actually take players to WvW on Alpha [/B] [*][B]Left-clicking on a commander icon opens a context menu (with only one option at the moment) [/B] [*][B]The chat user context menu has an option to join that player's squad [/B] [*][B]Skill point challenges added [/B] [/LIST] [B]Mystic Forge fixes:[/B] [LIST] [*][B]Polish [/B] [*][B]Added click and drag of slotted materials [/B] [*][B]Added flames! [/B] [*][B]Added a quantity check for ingredients that require a certain item count before we request to forge a new item [/B] [*][B]The Mystic Forge can take consumable subtypes [/B] [*][B]Sparkly polish [/B] [*][B]Now compares are weight class [/B] [*][B]Now uses upgrade component types [/B] [*][B]Added support for a "none" trinket type [/B] [*][B]We hide the ingredient slots while animating then fade them back in when we display the reward dialog [/B] [*][B]Fixed being able to match item subtypes correctly if set to "any" [/B] [/LIST] [B]Ranger change: Pets can no longer be swapped out to instantly come back to life[/B] [B]Hint Update:[/B] [LIST] [*][B]Dialog now updates as hints are completed [/B] [*][B]Category heights are now consistent [/B] [*][B]Downed penalty hint [/B] [*][B]Conditions [/B] [*][B]Boons [/B] [*][B]Equipment broken [/B] [*][B]Waypoints [/B] [*][B]Achievements [/B] [*][B]Damaged equipment [/B] [*][B]Upgrade components [/B] [*][B]Crafting stations [/B] [*][B]Resource nodes [/B] [*][B]Stealing [/B] [*][B]Fixed the attunement hint [/B] [*][B]Change the Adrenaline and Life Force hints to require two uses to complete each hint [/B] [*][B]Salvage kits [/B] [*][B]Ranger pet bar [/B] [*][B]Ranger pet controls [/B] [*][B]Guardian virtues [/B] [*][B]Mesmer shatters [/B] [*][B]Engineer tool belt [/B] [*][B]Meta events [/B] [*][B]Renown rewards [/B] [*][B]Ranger pet charm [/B] [*][B]Pet panel [/B] [*][B]Escape now cancels out of hints [/B] [*][B]Added a "New" category to the hint dialog [/B] [*][B]Added "NEW" indicators for recently completed hints [/B] [*][B]Party invites [/B] [*][B]Text now displays properly [/B] [/LIST] [/SPOILER] [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیها و پلتفرمهای آنلاین
Guild Wars 2 [پست اول حتما خوانده شود]
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft