Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
بشخصه من رو سورپرایز نکرد
حالا الان رولی میخواد بیاد انکار کنه که بازی تاخیر نمیخوره ولی خودش هم می‌دونه من از دو سه سال پیش میگفتم که این بازی قبل 2025 بیرون نمیاد، الان هم اصلا سورپرایز نمیشم یک تاخیر بخوره برای پاییز و اونجا هم باز تاخیر بزنن به کوارتر اول 2026
همین چند وقت پیش آگهی شغلی اومد که تستر استخدام کنن به مدت یک سال، برفرض اون آگهی فبریه زدن، یک ماه طول کشید تستر پیدا کنند و بهشون آموزش بدن و... از مارچ امسال تا مارچ 2025 رو فاز final test هستن که باز بعد اون فاز پولیش نهایی و عرضه فیزیکی و.. طول می‌کشه و بنظرم همین الان بصورت داخلی به اکتبر 2025 شاید تاخیر زده باشند
مارچ ۲۰۲۴ با دلیل گفتم این بازی تا قبل ۲۰۲۵ بیرون نمیاد و دقیقا هم درست گفتم که یک تاخیر دیگه میخوره تا اوایل 2026
حتی درست هم گفتم که احتمال زیاد بصورت داخلی به اکتبر 2025 تاخیر زدن


این خبر تنها یک چیز ثابت می‌کنه؛ اون قضیه ریبوت ساخت GTA VI درست بوده !
 
آخرین ویرایش:
شخصا از این نظر که بازی هر چی دیرتر بیاد، ما هم رو PC دیرتر تجربش میکنیم، ناراحتم ولی در کل مهم نیست :D، اگر باعث میشه بازی نهایی کیفیت بهتری داشته باشه، تاخیر بخوره اشکالش چیه؟!
ولی معتقد بودم بخاطر ج.ج هم که شده تاخیر میزنند حتی شده 1 ماه.
 
  • Like
Reactions: uriel and Amir09
دیگه رسما مسخره کردن. هر بار هم میگن که به این تاریخ ایمان داریم و باز روز از نو روزی از نو.
یکم بازی رو کوچیک تر کنین ولی زودتر بدین و این تأخیر ها فشار رو بنظرم روی تیم سازنده و خود بازی بیشتر میکنه.
در نظر بگیرین بعد از انتشار کوچکترین نقصی تو دنیای بازی باشه، از هر طرف میتوپن.
بحث سهام هست...

تیک تو شاید ازادی عمل به راکستار بده... ولی واقعیت اینه که به شدت به راکستار وابسته هست..

شما کافیه سود و زیاد تیک تو از 2013تا 2025 رو ببینید... عملا راکستار داره خرج کل هلدینگ تیک تو رو می ده و سرپا بمونه... از پس که بقیه بخشای تیک تو... ول هستند!!!!
 
آخرین ویرایش:
اشکال نداره ترجیح میدم بازی رو درست لانچ کنن تا اینکه تا ۲ سال بعد منتظر پچ جدید باشم. بله کنایه به سایبرپانک بود.
حالا برا اینکه از دلمون در بیاد یک پچ ۶۰ فریم برا رد دد ۲ بده. ریمستر IV رو‌ بده.
 
همچنان از تاخیر هر بازی AAA استقبال میکنم. اینقدر بازی خوب این یکی دوسال اومده که همینجوریش تا مدت ها میتونه سرگرممون کنه و نیازی به بازی جدیدی نباشه!
 
بنظرم عقل سلیم میگه الان دقیقا موقعی هست که باید تریلر بعدی رو بدن بیرون.. بدون فوت وقت.
این حرکت هزینه ای برای *R نخواهد داشت, اما باعث میشه جو منفی و هجمه خبری, یک شبه و تا یکی دو ماه آینده جاش رو بده به "نکاتی در تریلر سوم GTA VI که احتمالا به آنها توجه نکردید!"
 
راکستار خیلی جالبه عین کارلوس چپو میگیره راستو میزنه نه به این سیگنالایی که میومد نه به تاخیر زدنش
نوامبر اخه؟ یک سال ؟! واقعا درک نمیکنم …
سازنده بازیه خودشو میشناسه زمانی که اینا تاریخ دقیق دادن مردم بیشترین فشارو داشتن وارد میکردن اگر از اول میگفتن نوامبر حرفی نبود ولی تاخیر ۶ ماهه اونم وقتی ۶ ماه مونده تا تاریخی که دادی عجیبه! فردا هم یه تریلرو چنتا اسکرین شات میده آتیش همه میخوابه‌…
من یکی مشکلی ندارم دو سال بیشتر پولیش کنه اصلا نه ۶ ماه ، آخرش کیفیت بازی ای که پلی میدیم بیشتره ولی میگم‌چرا تحت فشار که بودن قبل تریلر ۲ هر تاریخی میدادن مردم قبول میکردن باز اومدن تاریخ فالس دادن که لازم نبود نزدیکش شیم به ۶ ماه نرسیده فهمیدن تو این تاریخ نمیتونن تکمیل کنن…
 
آخرین ویرایش:
هرچقدر تاخیر برای این بازی جایزهست اینکه راکستار رو علیه اسلام درست کنیم و بگیم تاخیر تو کارش نیست همه کاراش مثل ساعت کار میکنه و تا بگیم بالا چشم فلان شرکت و بازی ابرو هست پیرهن پاره کنیم دور از عقلانیت هست
 
  • Like
Reactions: S0NY and FERYGAMER
اینکه مهم ترین بزرگ ترین و شاخص ترین بازی تاریخ گیم ممکن بود تاخیر بخوره که 2+2=4 بود و چیزی نیست که کسی اگر زودتر بهش فکر کرده بود الان تصور کنه نوستراداموس هست و خیلی پیچش مو رو بهتر از بقیه دیده، این کاملا بدیهی بود که بازی ممکن هست تاخیر بخوره و ته ذهن همه مون وجود داشت، صرفا فاز منفی نمیدادیم و رو مخ نمیرفتیم، حاشیه پردازی نمیکردیم، مطلقا چیزی نیست که الان کسی فکر کنه رمالی و پیشگویی اش درست از اب درومده و یک موضوع تکنیکی کاملا قابل پیشبینی بود همه هم مدنظر داشتیم،

فارغ از این حواشی زودگذر، این تاخیر فقط نشون دهنده تعهد راک استار به ساخت بهترین و با کیفیت ترین بازی تاریخ هست چیزی که منهای امثال ناتی داگ از نظر سطح بالای کار، اکثرا اصلا در حد و اندازه مقایسه باهاش نیستند، یک زمانی بتزدا گیم استودیوز بود اما متاسفانه اونم الان اصلا نیست تا بینیم با تس 6 برمیگرده به جای اصلیش یا نه، تاخیر راک استار مطلقا ربطی به تاخیر فولان کمپانی و بازی کمتر از حد انتظارش نداره، مقایسه با راک استار نتیجه اش میشه ابرو حیثیت رفته یوبی سر واچ داگز و اون میم بیانیه ابروبر معروف،

به نظر منم بهتره سریع تر یک تریلر جدید بدن تا اندک حاشیه منفی ایجاد شده رو بشوره ببره، راک استار به کسی بدهکار نیست، مطمئنا وقتی از کیفیت بازی مطمئن باشه روند مدنظرش طی شده باشه حد نهایی پالیش انجام شده باشه، بازی رو منتشر میکنه و صد ها میلیون نفر هم از سوپر بازی ابر شاهکارش لذت میبرند.

من کاملا اماده انتشار بازی بودم، ولی خب حالا که شده، فدای سر تک تک سازندگان اصلی این سوپر بازی. مطمئنا به وقتش میاد و بمب هسته ایش رو مثل همیشه میندازه.
 
یکی از کارمند های فعلی راکستار راجع به اتفاقات اخیر توی gtaforums پست گذاشته صحتش هم خود انجمن تایید کرده :
IMG_7071.jpeg
ترجمه Ai:
سلام به همه،

من یکی از کارمندهای قدیمی راک‌استارم.

طبیعتاً نمی‌خوام اسمم فاش بشه چون هنوز تو شرکت کار می‌کنم، ولی می‌تونم تأیید کنم که واقعاً کارمند راک‌استارم و اگه لازم باشه از طریق Discord هم احراز هویت می‌کنم. من همین‌طور عضو اتحادیه هم هستم.

مدتیه دارم اخبار مربوط به اخراج بیش از ۴۰ نفر از همکارام (۳۹ نفر در بریتانیا، ۳ نفر در کانادا) رو دنبال می‌کنم و واقعاً ناراحتم از این‌همه اطلاعات اشتباه و شایعاتی که پخش شده.
به‌خصوص اینکه خیلی از مردم دارن روایت شرکت رو باور می‌کنن.
هفته‌ی گذشته، همکاران ما رو یکی‌یکی برای گفت‌وگویی “دوستانه” صدا زدن، ولی تهش بهشون گفتن: “متأسفیم، شما اخراج شدید.”توی جلسه فقط گفتن “به‌خاطر رفتار نامناسب در دیسکورد”، بدون اینکه هیچ مدرک یا توضیحی بدن.

وقتی کسی پرسید چرا، فقط گفتن “نمی‌تونیم توضیح بدیم” یا “به دلایل دیگه.”
اجازه‌ی حضور نماینده‌ی اتحادیه در جلسه‌ی انضباطی هم ندادن.
بعضی‌ها که از راه دور کار می‌کردن، فقط یه تماس دو دقیقه‌ای از منابع انسانی گرفتن و فهمیدن اخراج شدن.
یکی از همکارا حتی دچار حمله‌ی پانیک شد و HR تماس رو قطع کرد، بدون اینکه حتی پیگیری کنن حالش چطوره.
خیلی از این افراد بیش از ۱۰ تا ۱۸ سال سابقه‌ی کار توی راک‌استار داشتن، هیچ خطایی نکرده بودن، و جاشون هم پر نشده.
واضحه که این تصمیم فقط فشار بیشتری روی پروژه‌ها می‌ذاره.
بینشون طراح، انیماتور، برنامه‌نویس، تستر و تهیه‌کننده بود آدم‌هایی که به کارشون افتخار می‌کردن و فقط از شرایط بد و بی‌عدالتی ناراضی بودن.
بعضیاشون هنوز تو دوران نقاهت از جراحت یا مرخصی استعلاجی بودن، و بعضیا هم ویزای کاری‌شون به کارشون در بریتانیا وابسته بود — و با این اخراج، حالا اونم از دست رفت.
یه نکته‌ی مهم: این اخراج‌ها هیچ ربطی به “افشای اطلاعات” نداشت.
اتحادیه صریح گفته بود که کانال دیسکورد مورد نظر خصوصی و فقط برای اعضای اتحادیه بوده، نه عمومی.

در واقع اتحادیه فقط یه هفته قبل از این اخراج‌ها تونسته بود حد نصاب لازم برای درخواست مذاکره با مدیریت رو به‌دست بیاره، برای اینکه درباره‌ی شرایط کاری، فشار زیاد، حقوق پایین و ساعت‌های طولانی صحبت کنه.
و درست بعد از اون، این اخراج‌ها اتفاق افتاد — یه اقدام ضداتحادیه‌ای کاملاً واضح.
الان حدود ۲۵۰ نفر عضو اتحادیه هستن، ولی خیلی‌ها هنوز ساکت موندن چون از اخراج می‌ترسن.
جو شرکت افتضاحه؛ در حالی که باید الان همه برای آینده‌ی بازی‌ها هیجان‌زده می‌بودیم.
این اخراج‌ها دل همه‌مون رو شکست.
ما فقط یه محیط کاری انسانی‌تر و عادلانه‌تر می‌خواستیم.
ولی تسلیم نمی‌شیم. هنوز داریم برای برگردوندن همکارامون و پایان دادن به این بی‌عدالتی می جنگیم.
 
مطمئنا این حواشی و خزعبلات و شایعات غیر قابل تایید و اتکا، سرشار از مغالطه و دری وری و حرف های بی منطق که حتی ارزش پرداخت هم نداره اینقدر واضح مغالطه هست، تا مدت ها وجود داره، بهترین کار این هست که "هیچ" حساب کنیم، بازی میاد و مثل همیشه سوپر شاهکار خواهد بود، اینم پیشگویی و رمالی نیست که بازی در هر صورت سوپر موفق میشه و صرفا توصیفی از 2+2=4 هست.

فکر کن از یک کمپانی منفی سازی افراطی کنی بعد خودت رو به در و دیوار بزنی که برگردی دوباره درش کار کنی :دی در این حد منطق و در این حد واضح مغلطه و دروغ و لایق "هیچ" در نظر گرفتن.
 
یکی از کارمند های فعلی راکستار راجع به اتفاقات اخیر توی gtaforums پست گذاشته صحتش هم خود انجمن تایید کرده :
View attachment 399518
ترجمه Ai:
سلام به همه،

من یکی از کارمندهای قدیمی راک‌استارم.

طبیعتاً نمی‌خوام اسمم فاش بشه چون هنوز تو شرکت کار می‌کنم، ولی می‌تونم تأیید کنم که واقعاً کارمند راک‌استارم و اگه لازم باشه از طریق Discord هم احراز هویت می‌کنم. من همین‌طور عضو اتحادیه هم هستم.

مدتیه دارم اخبار مربوط به اخراج بیش از ۴۰ نفر از همکارام (۳۹ نفر در بریتانیا، ۳ نفر در کانادا) رو دنبال می‌کنم و واقعاً ناراحتم از این‌همه اطلاعات اشتباه و شایعاتی که پخش شده.
به‌خصوص اینکه خیلی از مردم دارن روایت شرکت رو باور می‌کنن.
هفته‌ی گذشته، همکاران ما رو یکی‌یکی برای گفت‌وگویی “دوستانه” صدا زدن، ولی تهش بهشون گفتن: “متأسفیم، شما اخراج شدید.”توی جلسه فقط گفتن “به‌خاطر رفتار نامناسب در دیسکورد”، بدون اینکه هیچ مدرک یا توضیحی بدن.

وقتی کسی پرسید چرا، فقط گفتن “نمی‌تونیم توضیح بدیم” یا “به دلایل دیگه.”
اجازه‌ی حضور نماینده‌ی اتحادیه در جلسه‌ی انضباطی هم ندادن.
بعضی‌ها که از راه دور کار می‌کردن، فقط یه تماس دو دقیقه‌ای از منابع انسانی گرفتن و فهمیدن اخراج شدن.
یکی از همکارا حتی دچار حمله‌ی پانیک شد و HR تماس رو قطع کرد، بدون اینکه حتی پیگیری کنن حالش چطوره.
خیلی از این افراد بیش از ۱۰ تا ۱۸ سال سابقه‌ی کار توی راک‌استار داشتن، هیچ خطایی نکرده بودن، و جاشون هم پر نشده.
واضحه که این تصمیم فقط فشار بیشتری روی پروژه‌ها می‌ذاره.
بینشون طراح، انیماتور، برنامه‌نویس، تستر و تهیه‌کننده بود آدم‌هایی که به کارشون افتخار می‌کردن و فقط از شرایط بد و بی‌عدالتی ناراضی بودن.
بعضیاشون هنوز تو دوران نقاهت از جراحت یا مرخصی استعلاجی بودن، و بعضیا هم ویزای کاری‌شون به کارشون در بریتانیا وابسته بود — و با این اخراج، حالا اونم از دست رفت.
یه نکته‌ی مهم: این اخراج‌ها هیچ ربطی به “افشای اطلاعات” نداشت.
اتحادیه صریح گفته بود که کانال دیسکورد مورد نظر خصوصی و فقط برای اعضای اتحادیه بوده، نه عمومی.

در واقع اتحادیه فقط یه هفته قبل از این اخراج‌ها تونسته بود حد نصاب لازم برای درخواست مذاکره با مدیریت رو به‌دست بیاره، برای اینکه درباره‌ی شرایط کاری، فشار زیاد، حقوق پایین و ساعت‌های طولانی صحبت کنه.
و درست بعد از اون، این اخراج‌ها اتفاق افتاد — یه اقدام ضداتحادیه‌ای کاملاً واضح.
الان حدود ۲۵۰ نفر عضو اتحادیه هستن، ولی خیلی‌ها هنوز ساکت موندن چون از اخراج می‌ترسن.
جو شرکت افتضاحه؛ در حالی که باید الان همه برای آینده‌ی بازی‌ها هیجان‌زده می‌بودیم.
این اخراج‌ها دل همه‌مون رو شکست.
ما فقط یه محیط کاری انسانی‌تر و عادلانه‌تر می‌خواستیم.
ولی تسلیم نمی‌شیم. هنوز داریم برای برگردوندن همکارامون و پایان دادن به این بی‌عدالتی می جنگیم.
هر کسی باید بدونه برای کجا و چه شرایطی کار می کنه...

از ظاهر اون افراد معترض هم بر نمیاد که اشخاص مهمی باشن...(حالا هی شایعه بندازن چپول ها که نه اینا افراد کلیدی بودن...)

خلاصه که ارتباط این افراد به خارج کردن اطلاعات از استدیو یه الگوی مشخص رو صادر کرد... که به شدت صنعت رو می تونه به جایگاه بهتری تو آینده ببره...

راحت استدیو های مطرح دیگه می تونن افرادی که گرایش و افکارشون شبیه اینا تو استدیو ها هست رو پیدا کنن... و پروندشون رو بدن دستشون...

اینطوری جلوی 90 درصد لیک های صنعت تو غرب گرفته می شه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or