Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
1701809925083.png

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی






ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.​
 
آخرین ویرایش:

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
276
میگم که شما متاسفانه از اون طرف بوم افتادید.
بحث اصلا سر چیز دیگه ایی بود شما اصرار داری راکستار ووکه این نظر شما و اون کاربر هست و فکت هم نیست. تعریف شما از ووک چیز دیگس و تعریف من هم چیز دیگس. بر طبق دیدگاه شما سن اندریاس هم میتونه یه بازی ووک باشه چون هرگز هیچ سیاهی اینطوری نمیتونست بزنه سفیدپوستها را بکشه و قهرمانانه جلوی پلیس که نماد سفیدپوستان هست تو فرهنگ آمریکا در بیاد. ووک اونه که کرکتر فرشته مهربون سیندرلا رو یه سیاهپوست بذارن یا سفید برفی بشه سیاه برفی. یا اینکه رمئو و ژولیت نقش رومئو رو بدن به یک سیاهپوست. یا تو بازی مجبور باشی تو یه مرحله دوتا آدم گی رو بهم برسونی یا چپ و راست پرچم و لوگو رنگین کمانی ببینی یا با ضمیرهای They /them سرکار داشته باشی یا بیای بگی فلان اندام تو بازی باید حذف بشه چون زیادی س*کسی هست ،اینارو میگن ووک نه اینکه تو یه گنگ که یه داستان من درآوردی یه شاهکار نویس مثل دن هاوسر هست بخوای بگی گذاشتن یک سرخپوست یا سیاهپوست یعنی ووک . موفق باشید

چون “خوره” سینمای وسترن هستید، لزوما نگرش شما به شخصیت سازی و جهان‌سازی دنیای وسترن رو فکت مطلق نمی‌کنه. طبق گواه تاریخی، تو قرن ۱۹ از هر ۴ “کابوی” یکیشون آفریقایی آمریکایی بوده یعنی ۲۵ درصد. عدم پرداخت خیلی از آثار وسترن به داستانی با محوریت یه سیاه پوست، بیشتر به انعطاف ناپذیری و نبود فضای فکری جریان غالب اون زمان مربوطه. دیگه یه چیز کاملا برای تمام طرفداران ژانر وسترن مبرهنه. سینمای وسترن هالی‌وود هرگز تلاش برای ارائه یه تصویر تاریخی نبوده و عموما مسائل نخ‌نما شده ای مثل راهزنای مکزیکی و آدم رباهای سرخپوست و قهرمانای سفید بوده. به نظرم قبل از چسبوندن تگ ووک تنگ هر روایت و قصه‌ای، اول باید بتونیم این موضوع رو از هم تفکیک کنیم که وجود هر رنگین پوست، اقلیت جنسی و زن، ذاتا به معنای ووک نیست. این گاردی که شما در برابر حضور این نوع افراد در قالب حتی داستانی خیالی و ساخته ذهن نگارنده دارید، قطعا در کنار این جریان‌های نفرت انگیز ووک قرار می‌گیره نه در رو‌به‌روش. از دید شما عرصه برای حضور شخصیت رنگین‌پوست به قدری باید تنگ باشه که حتی یه ویدیو گیم با یه قصه غیراقتباسی هم حق ورود بهشو نداره. در مورد راکستاری صحبت ‌می‌کنید که اکثرا نکوهش‌شده توسط همین رسانه‌های ووک بوده. تصور ویدیو گیم بدون شخصیتای زن، برابره با نادیده گرفتن بخشی از مهم‌ترین آثار و شخصیتای خلق شده تو مدیوم. اینکه منو شما نمی‌تونیم تو تصوراتمون با یه گنگستر زن ارتباط برقرار کنیم دلیل نمیشه ذات حضور چنین کرکتری از اساس زیر سوال بره.
نه به خدا اتفاقا .


توی چندین باری که این بازی رو انجام دادم حتی یک بار هم این مسائل به ذهنم خطور نکرد که چرا این سیاهه و اون سرخپوست و...و کل وقت بجز لذت بردن از این شاهکار و تجربه کردن یکی از بهترین بازیهای عمرم چیزی نبود.

اینا چیزایی هستن که بعدا وقتی بیرون گود میشینی و درموردش فکر میکنی و آثار امروز رو با دیروز مقایسه میکنی یکی یکی میان تو جلوی چشمت..."نحوه ی وجودشون" رو که میبینی برات ناخوشاینده اما هیچ اثری روی لذتی که از اون فیلم یا بازی بردی نداره.

حالا خود من باور کنید بیشتر از شما عاشق راکستارم اما این جریان دیگه جزئی از صنعت سرگرمیه چه خوشت بیاد چه نیاد.
یه فیلم یا بازی رو دوست داشته باشی یکی بگه تحت اثر این جریانه نباید ناراحت بشی و جبهه بگیری...از اواسط دهه گذشته یعنی از حدود سال 2015 این جریان Woke توی اکثر آثار هنری مطرحی که الان ساخته شده تا جایی که راه داشته بوده و بصورت بیشتر هم خواهد بود مقدارش چه یه بار تریلی باشه چه یه قاشق چای خوری! چه همون اول بسم الله گنده بصورت 8k بیاد توی صورتت چه با چند بار تماشا کردن متوجه اون نشی.

وضعیت جوریه که مارتا کافمن تهیه کننده یه سریال مثل Friends با نهایت شرمساری مثل اینکه جنایت علیه بشریت یا قتل و تجاور کرده باشه عذر خواهی میکنه که توی سریالم سیاه پوست نبود و 4 میلیون دلار هم به یه موسسه پژوهشی مربوط به سیاه پوستها بابت این موضوع اهدا میکنه.

این جریان woke توی صنعت سرگرمی چیزی نیست که بخواد سریع دلت رو بزنه...اصلا روش و هنرش اینه که هر سیاست خارجی رو بخوای وارد این دنیا بکنی باید جوری اون رو اعمال بکنی که نه تنها دل رو نزنه و اتفاقا جذب هم بکنه...نه تئوری توطئه ست نه توهم...چیزیه که تشویق میشه افتخار محسوب میشه (در واقیعتهم همینطوره هیچ کسی نیست که موافق نژادپرستی یا ایجاد ترس و یا آزار و اذیت دگرباشها باشه).
درکل نفوذ و وجود این جریان چیزیه که "هست" ، میبینیش ، میشنویش و لمسش میکنی از تهیه کننده هم بپرسی آیا چنین چیزی هست نمیاد از زیر این سوال در بره یا طفره بره (طرف میاد خود موضوعیت مبارزه نژاد پرستی و.. رو در نظر میگیرهنه استفاده ی نابجا و چپوندش بصورت دستوری) و در جواب سوالت میاد قشنگ چشماشو باز میکنه و صورتشو میاره جلوی صورتت و زل میزنه تو چشمات و میگه "بله"...


سرتون رو درد نیارم این چیزیه که همه جا هست فرقی هم نمیکنه کدوم استودیو باشه.
 
آخرین ویرایش:
  • Cool
  • Like
Reactions: Amorfin and Taha75

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
276
نه فقط اینجا توی همه تاپیکها چرا خیلی ها از مثلا ۱۰۰ تا خطی که یه نفر مینویسه ۹۹ خطش رو که دوست ندارن فقط یه خط رو برمیدارن که دوست دارن و همونطوری که دوست دارن اون رو تفسیر می کنن و بازم همونجور که دوست دارن طرف رو قضاوت میکنن.

آخه مگه مرض داری حرف تو دهن یکی میذاری؟کی با وجودیت lgbt مشکل داره؟ فقط بگو از کدوم حرف من اینو فهمیدی؟
مگه حرفها و اثول ووک بجز شکستن تبعیضات نژادی و جنسی (زن و مرد) و گرایشیه؟ حرف درسته اما جایگاه و محل استفاده اکن اشتباهه...چرا اینکه بشنوید استودیو ها تحت تاثیر این جریانن یاید ناراحتی ایجاد کنه؟بحث بکاربردن تو جای نادرسته نه خود موضوع.

هرچیزی بجای خودش نه اینکه چارچوب و زمینهو پیشفرض و اصل یه موضوع تغییر بدی برای اینکه بخوای این سیاست رو وارد ساختت کنی.

بحث اینه که بستنی خوشمزه ست و خوبه اما بجای خودش نه اینکه سه وعده غذا و نیمچاشت و عصرونه بهت بستنی بدن و یا بدتر یعنی اینکه بستی رو بریزن روی کباب یا کله پاچه بدن بهت.

اگر تفاوت وجودیت یک چیز رو با موقعیت و نحوه ی استفاده از اون رو متوجهدبشی دیگه سوالی برات نمیمونه.


TLOU مخصوصا نسخه دو یکی از بهترین بازیهای عمرمه اصلا تحت جریان ووک باشه بازی مهم بود خیلی هم اتفاقا خوب در اومده اتفاقا همین لزبین بودن الی حداقل برای من یه حالت پسرونه و سرکشی و قوی بودن داشت که برای پروتوگانیست توی او دنیای خطرناک بازی یه امتیاز هم بود...

بحثی هم که چند تا پست کار شده و به اینجا کشیده شده سر یه موضوع دیگه بود بحث این بود که یه بابایی توی تیم نویسنده های راکستار بوده که این بابا وقتی پای صحبتهاش میشینی کلی از شوخیهاش در مورد گی هاست یه رفیق بچه مثبت که اصلا گی هم نبود توی بدنامه ش بود قسمتی نبود که سر این موضوع سرربه سرش نذاره.
توی بحث زنان هم که دیگه نگم...شوخی های داغون با خارجی ها مثل آسیا و هیسپنیکها....لامصب دقیقا دست روی چیزی میذاشت که الان خط قرمز شدن.

بحث این بود که جدایی این بابا از استودیو مرتبط با همین موضوعه تا مسائل خانوادگی و این حرفها...کل بحث همینه اگر اشتباهه بگین.
 
آخرین ویرایش:
  • Cool
Reactions: Taha75

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,006
چقدر بحث ووک زیاد شده! من اصلن نمی‌خوام راکستار رو قضاوت کنم که این برچسب بهش می‌خوره یا نه
ولی خُب یه لحظه به این فکر کنید که شاید راکستار مجبوره به این پروتکل ها تن بده!
یه مثال بزنم برای درک بهتر : آیا یه کارگردان داخل ایران ،می‌تونه یه فیلم بسازه ولی توش ح.ج.اب اج*باری رو رعایت نکنه و مجوز هم بگیره و بدون مشکل بفروشه؟! خُب پاسخ این سؤال که مشخصه
حالا قضیه‌ی راکستار هم از همین جنسه،به عبارتی اگه بنظرتون راکستار مجبور شده‌ یا بشه که به ووک تن بده {فارغ از پایین اومدن کیفیت نهایی کار یا نه} شما این انتقاد رو باید به ووک و جریان ووکیسم مربوطه بگیرید که با دخالت ها شون دنبال تحمیل هستند نه راکستار ! {یا هر کمپانی مشابه دیگه‌ای} چون راکستار خودش این وسط قربانی‌ست نه مقصر.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
«ناآمدگان اگر بدانند که ما از دَهْر چه می‌کشیم، نایند دگر»
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,481
چقدر بحث ووک زیاد شده! من اصلن نمی‌خوام راکستار رو قضاوت کنم که این برچسب بهش می‌خوره یا نه
ولی خُب یه لحظه به این فکر کنید که شاید راکستار مجبوره به این پروتکل ها تن بده!
یه مثال بزنم برای درک بهتر : آیا یه کارگردان داخل ایران ،می‌تونه یه فیلم بسازه ولی توش ح.ج.اب اج*باری رو رعایت نکنه و مجوز هم بگیره و بدون مشکل بفروشه؟! خُب پاسخ این سؤال که مشخصه
حالا قضیه‌ی راکستار هم از همین جنسه،به عبارتی اگه بنظرتون راکستار مجبور شده‌ یا بشه که به ووک تن بده {فارغ از پایین اومدن کیفیت نهایی کار یا نه} شما این انتقاد رو باید به ووک و جریان ووکیسم مربوطه بگیرید که با دخالت ها شون دنبال تحمیل هستند نه راکستار ! {یا هر کمپانی مشابه دیگه‌ای} چون راکستار خودش این وسط قربانی‌ست نه مقصر.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
«ناآمدگان اگر بدانند که ما از دَهْر چه می‌کشیم، نایند دگر»
هیچ ربطی نداره مگه hogwarts legacy نبود با اون همه حاشیه پرفروشترین بازی امریکا شد 10 سال اخیر هیچ بازی جز cod به اون فروش نرسیده بود تازه رولینگ هفته پیش نوشته بود بیاید منو دستگیر کنید اگه می تونید :D امریکا رو با ایران مقایسه نکن شاید بازخوردی داشته باشه ولی نمیتونن جلوی فروش بازی رو بگیرین مگه الکیه
 

Dead2021

کاربر سایت
Jul 20, 2021
1,006
هیچ ربطی نداره مگه hogwarts legacy نبود با اون همه حاشیه پرفروشترین بازی امریکا شد 10 سال اخیر هیچ بازی جز cod به اون فروش نرسیده بود تازه رولینگ هفته پیش نوشته بود بیاید منو دستگیر کنید اگه می تونید :D امریکا رو با ایران مقایسه نکن شاید بازخوردی داشته باشه ولی نمیتونن جلوی فروش بازی رو بگیرین مگه الکیه

قطعن مقایسه‌ی نظیر به نظیر که درست نیست
ولی خُب حساسیت روی GTA خیلی بیشتره، سر همون V برای مثال.
کلن منظورم اینه که انتقاد اصلی باید به طرف مقابل باشه که مستقیم یا غیرمستقیم تحمیل انجام داده
چون حرف تمام دوستان ناراضی هم همینه که راکستار در برابر جریان ووک کوتاه اومده و تن داده
من میگم راکستار رو نمیشه مقصر دونست طبق همین منطق.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
«ناآمدگان اگر بدانند که ما از دَهْر چه می‌کشیم، نایند دگر»
 
  • Like
Reactions: Taha75

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
وقتی این داستانای وک یا نمیدونم این ات اشغالا درست انجام شه هیچ تاثیری نداره و اهمیتی نباید داد
بهترین نمونش اسکایریم یا نمیدونم اینایی که الان چسبوندین به رد دد من الان متوجه شدم ولی مهم نیست
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,478
کامیونیتی بشدت پیگیر راکستار به نظر میاد بازیگر نقش Jason را بالاخره پیدا کردند :D

Matt Burns بازیگری که در سریال Law & Order بازی کرده‌.

IMG_20240412_004406_210.jpg

صدای بسیار بسیار شبیهی به جیسون در لیک ۲۰۲۲ داره

View attachment VID_20240412_004354_839.mp4

یه رزومه نامشخص بین سالهای ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱ داره‌.

20240410_011001.jpg

20240410_010922.jpg

از لحاظ ظاهر خودم یک سری بررسی انجام دادم و گوش ، لب و بینی و رنگ چشمان بسیار شبیهی به جیسون در لیک ۲۰۲۲ داره

20240410_014011.jpg


ضمن اینکه تو صفحه اینستاگرامش یک روز بعد از پخش تریلر GTA 6 کلمه Trust رو با یه تصویر به ظاهر بی ربط منتشر کرد.

IMG_20240412_004403_988.jpg
 
آخرین ویرایش:

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
276
آخرین بروزرسانی مپ GTA 6 و مقایسه با مپ بازیهای قبلی راکستار

GTA3 چیزی به نام نقشه نداشت و فقط یه راهنمای گوشه تصویر رو داشتی...واسه همین باید میچرخیدی تو خیابونها تا شهر رو بشناسی الان که نقشه ش رو میبینی که چقدر ریزه میزه ست اما واسه من توی اون سن گشتن توی اون مخصوصا وقتی وارد قسمت دوم مپ میشدی یه حس سردرگمی توی یه شهر خیلی بزرگ رو داشت.
 

Skylar

Gold User
Apr 29, 2015
276
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,478
الان جوکر فلوریدا این رو ببینه یه قرآن برمیداره میبره دادگاه دست میذاره روش میگه به پیر به پیغمبر این دیگه منم!!!

یه نکته خیلی عجیب که تو تریلر بود

راکستار اسم شهرها را همیشه یه چیز استعاره ای استفاده کرده مثل وایس سیتی مثل لوس سانتوس و لیبرتی سیتی و..
ولی اسم کشور همیشه همون United States of America بوده
اینا آرتهای رسمی GTA 5

IMG_20240413_193335_115.jpg IMG_20240413_193335_124.jpg



ولی تو تریلر VI
از عبارت United States of Paranoia استفاده کرد که روی پولهای که تو دست لوسیا بود نوشته شده بود

IMG_20240413_193442_927.jpg


پارانویا الگویی از تفکر به همراه بی اعتمادی و بدگمانی شدید و غیرمنطقی است
آخر تریلر هم که کلمه Trust بکار بردند و روی اعتماد خیلی تمرکز داشت.

یکجورایی دنیای بازی فرق داره با دنیای GTA های قبلی حداقل لوکیشنش . خود راکستار تا مدتها تعریفش از بازی New Entry of GTA بود. شاید هم میخوان با مانور روی این قضیه حداقل از نظر تئوری بگن داستانی که ما از GTA 6 تعریف میکنیم یک نسخه کاملا خیالی از آمریکاست که دیگه حتی اسم اون کشور هم دقیقا USA نیست و بتونن اینطوری راحت تر یک سری حرفها رو بزنن

در کل فکر کنم یه دنیای پر آشوب و پر از خونریزی و خیانت و تضادهای اخلاقی خواهیم دید تو بازی از جانب بیشتر کرکترهای بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر