Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S

Grand Theft Auto VI
20251116_022518.jpg

عرضه در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ ( ۲۸ آبان ۱۴۰۵)


تریلر دوم:


View attachment VID_20250508_111310_077.mp4



تریلر اول:

View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4

.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

طبق توصیفی که راکستارگیمز در وبسایت اصلی خودش و صفحه PSN و Xlive در مورد GTA VI بیان کرده آنها در یک جمله گفته اند:

"Experience the biggest, most immersive evolution of the Grand Theft Auto series."

راکستارگیمز:
با عنوان GTA VI «بزرگ‌ترین و غوطه‌ورکننده‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto را تجربه کنید.»

این متن دقیقاً تگ‌لاین رسمی راکستار است که ابتدا در تریلر ۱ (دسامبر ۲۰۲۳) استفاده شد و حالا در صفحه PSN برای wishlist بازی GTA VI قرار گرفته.
این دیسکریپشن، تگ‌لاین اصلی و کلیدی راکستار برای GTA VI هست که نشون‌دهنده بزرگ‌ترین جهش کیفی و مقیاسی در تاریخ سری GTA هست.
بدین ترتیب GTA 6 نه تنها بزرگ‌ترین (از نظر اندازه جهان، محتوا و طول عمر) بلکه غوطه‌ورکننده‌ترین، واقعی‌ترین، زنده‌ترین و درگیرکننده‌ترین نسخه از سری GTA خواهد بود.

راکستار با این توصیف، وعده می‌ده که GTA 6 تکامل نهایی موتور RAGE (موتور گرافیکی خودشون) رو نشون می‌ده، با تمرکز روی جهان باز عظیم و زنده که مثل RDR2 عمل می‌کنه، اما مدرن‌تر و بزرگ‌تر.

این ویژگی‌ها بر اساس تریلرها (۱ و ۲)، اسکرین‌شات‌های رسمی (۷۰ تا در سایت راکستار)، و تأییدهای رسمی توجیه می‌شوند.


خلاصه ویژگی‌های کلیدی که این توصیف :


"Biggest" (بزرگ‌ترین):

- نقشه:
ایالت Leonida (الهام‌گرفته از فلوریدا)

شامل :
Vice City (میامی نئونی و ساحلی)
Leonida Keys (جزایر مثل Key West)
Grassrivers (باتلاق‌ها و رودخونه‌ها)
Port Gellhorn (بندر متروکه)
Ambrosia (شهر و منطقه صنعتی)
Mount Kalaga (کوهستانی و جنگلی)

تخمین‌ها: ۲ تا ۳ برابر بزرگ‌تر از GTA V (حدود ۱۰۰-۱۵۰ کیلومتر مربع، در مقابل ۷۵ کیلومتر GTA V).

نقشه از اول باز و شامل ۷۹۹ مکان قابل ورود مثل خونه‌ها، فروشگاه‌ها و ساختمان‌ها و غیره خواهد بود.


- محتوا:
مأموریت‌های متنوع (سرقت بانک، قاچاق مواد، صنعت موسیقی و...)
جهان پر از اونت های تصادفی (مثل وایرال ویدیو ها در شبکه‌های اجتماعی داخل بازی شبیه TikTok و GTA Online عظیم‌تر از همیشه (با آپدیت‌های سالانه طولانی) خواهد بود.
طول کمپین داستانی طبق شایعات:
۵۰+ ساعت اصلی + صدها ساعت ساید میشن.


"Most Immersive" (غوطه‌ورکننده‌ترین):
جهان زنده و واقعی:


- گرافیک و تکنولوژی:
ضبط‌شده کاملاً در بازی روی PS5 معمولی (نه Pro)، با Ray Traced Global Illumination و Ray Traced Reflections و سایه‌های دقیق، فیزیک مو/پوست/لباس فوق‌العاده، فیزیک آب/شناورسازی واقعی و جمعیت صدها نفری NPC و صدها ویژگی گرافیکی دیگر میباشد.
جزئیات ریز:
کثیفی روی پوست، نورپردازی نئون شبانه، و آب‌وهوای دینامیک و خیلی چیزای دیگه.


- AI و جهان زنده:

NPCها زندگی روتین روزانه دارن (کار، تفریح، بحث، وایرال شدن)، تعاملات باهمدیگه و تعاملات با پلیر مثل واکنش به لباس و عملکرد بازیکن ، پلیس هوشمند ، و شبکه‌های اجتماعی داخل بازی مثل فیلم‌برداری و آپلود ویدیوها و صدها ویژگی دیگر.
رانندگی/شلیک/شنا ، المان های RPG (ارتقا شخصیت)، و فعالیت‌های آزاد مثل ماهیگیری، شکار، ساخت موسیقی و صدها فعالیت دیگر..



- داستان و شخصیت‌ها

دو پروتاگونیست:
Lucia Caminos (اولین lead زن، الهام‌گرفته از Bonnie، مبارز و تازه‌کار که در زندان است)
Jason Duval (مثل Clyde، سرباز سابق و قاچاقچی).

داستان:
سرقت ساده‌ای که به توطئه جنایی علیه این دو نفر تبدیل می‌شه.

شخصیت‌های فرعی:
Bryan Heder : سلطان قاچاق و کارفرمای جیسون
Cal Hampton : دوست و یار همیشگی جیسون
Raul Batista : سارق حرفه ای بانک
Boobie Ike : امپراتور املاک/استریپ‌کلاب
Dre'Quan : تهیه‌کننده موسیقی
Real Dimez : رپرهای وایرال
و غیره.

- گیم‌پلی:

آن چیزی که در تریلر دوم دیدیم به تایید رسمی خود راکستار مخلوطی از کات سین و گیمپلی واقعی در تریلر ۲ بصورت ۵۰-۵۰ بود.

تاریخ انتشار: ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ برای PS5 و Xbox Series X|S و PC بعدا.
تأخیرها طبق اعلام رسمی راکستار برای پولیش نهایی (کیفیت بالا) بوده.
تریلر ۲ (می ۲۰۲۵) با ۴۷۵ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت، رکورد زد و نشون داد چرا این ادعا جدیه.

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد:

در 5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم : روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت آنها در مرحله توسعه فعال هستند و اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:
"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"

در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ سم هاوسر طی توییتی اعلام کرد که تریلر اول GTA 6 در اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم : ۵ دسامبر اولین تریلر GTA VI لیک شد که به سرعت توسط راکستار به نمایش درآمد که این تریلر رکوردهای زیادی بجا گذاشت.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.

آپدیت مهم: در روز ۲ مِی سال ۲۰۲۵ راکستار رسما تایید کرد GTA 6 تاخیر خورده و حالا در تاریخ ۲۶ می سال ۲۰۲۶ منتشر میشه.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ راکستارگیمز رسما تریلر دوم GTA VI را به همراه دهها اسکرین شات و آرت ورک و یک صفحه اختصاصی برای این عنوان در وبسایت رسمی منتشر کرد.

آپدیت مهم: در همین تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۵ عنوان GTA VI رسما بر روی استور PSN قرار گرفت.

آپدیت مهم: در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۵ عنوان GTA VI مجددا تاخیر خورد و توسط راکستارگیمز تاریخ جدید عرضه در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۶ بطور رسمی اعلام گردید.

 
آخرین ویرایش:
به نظر من بابت فیزیک باید یک همکاری با سازنده بازی BeamNG داشته باشن. گامها از هر بازی دیگه ای جلو میوفتن تو این زمینه :D
بازیکنا از راک استار انتظار فیزیک و هندلینگی مثل میدنایت کلاب یا نیدفوراسپید رو دارن نه یه سیمولیشن! هندلینگ جی تی ای همیشه آرکید بوده و قرار نیست کسی هم با فرمون بازیش کنه. :دی
 
  • Like
Reactions: Need-More-Speed
اینجوری خوبه که بازی کامل باشه و بعد dlc بیاد واسش، مثل iv که dlcهای Lost and Damned و Ballad of GayTony واسش اومد
یا حتی خوبه که مثل Gta3 باشه که نسخه های اضافی تا gta iv انقدر بزرگ بودن که هرکدومش یه بازی کامل بود
ولی بصورت اپیزودی و هر مرحله یا هر بخش از بازی یک ماه بعد که جمعشون بشه یک فصل، یا تکرار همین کار در سالهای بعد و ساختن فصول جدید! واقعا ظلمه
کل سال باید پول جمع کنیم gta بخریم! به جای یک بازی، سرجمع باید پول چندتا بازی رو بدیم برای همین یک بازی! واسه pc بازها هم خیلی بد میشه چون احتمالا باید صبر کنن نسخه complete edition بیاد

البته همه اینا خیلی بدبینانه است چون باعث یه انقلاب بزرگ در فرانچایز gta میشه، نمیدونم واقعا gta به تغییر سبک و چنین انقلابی نیاز داره؟ به قول یکی از دوستان if it ain't broke, don't fix it
از جمله بازی های اپیزودیک هیتمن بود که در نسخه بعدی این حالت اپیزودیک رو گذاشتن کنار

مشکل gta v این بود که چون بخش آنلاین خیلی مخاطب داشت و سود سرشاری هم نصیب راک استار کرد دیگه دلیلی نداشت وقت بزارن برای dlc

====================

اینکه گفته شده Take-Two به راک استار فشار آورده که بازی های بیشتری بسازه الزاما به این معنی نیست که بازی ها ناقص باشن، خدایی بین خودمون کی قبول داره که تعداد بازی های راک استار با توجه به حجم این شرکت قابل قبوله؟ کل نسل هشت فقط یه rdr2 ساخته!
لیست بازی های راک استار برای نسل هفتم :
Grand Theft Auto iv (2008) meta=98
Midnight Club: Los Angeles (2008) meta=82
Beaterator (2009)
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City (2009)
Red Dead Redemption (2010) meta=95
L.A. Noire (2011) meta=89
Max Payne 3 (2012) meta=87
Grand Theft Auto V (2013) meta=97
نسل هفتم هرسال یک بازی داشته با نمرات عالی، چطور از 2008 تا 2013 میشده چنین بازی هایی ساخت ولی الان دیگه نمیشه؟! الان نمیشه چون سود تو gta online هست (و ریمستر کردن بازی های قدیمی)، نه ساختن بازی جدید
اتفاقا به نظرم مثلا میتونن هر بخشو اپیزود طولانی کنن مثلا هر کدوم 60 تا ماموریت بعد هر اپیزود سال بازی جدید تر شه آب و هوا عوض شه ماشینا به روز شه
شما نگاه کن اگه اشتباه نکنم sa 240 تا ماموریت داشت خیلی راحت میتونن اگه داستان طولانی و پر کشش کن تا 200 تا ماموریت برن هر کدوم یه داستان مجزا
ولی رایگان یا نهایت 20 دلار بدن
در مورد رانندگی امیدوارم یکم واقعی تر شه و شاسی و چرخ ماشین هم از بدنه جدا شه خیلی واقعی میشه
 
بازیکنا از راک استار انتظار فیزیک و هندلینگی مثل میدنایت کلاب یا نیدفوراسپید رو دارن نه یه سیمولیشن! هندلینگ جی تی ای همیشه آرکید بوده و قرار نیست کسی هم با فرمون بازیش کنه. :D
کاش یکم بیشتر سرچ می کردی، Beam.NG سیمولیشنی که کنارش می گن منظور هندلینگ ماشین و این چیزا نیست، شبیه سازی برخورد و دفورمه شدن ماشین ها مد نظره. تریلر رو نگاه کنید ببینید چقدر خفن و مناسبه واسه GTA.
 
بازیکنا از راک استار انتظار فیزیک و هندلینگی مثل میدنایت کلاب یا نیدفوراسپید رو دارن نه یه سیمولیشن! هندلینگ جی تی ای همیشه آرکید بوده و قرار نیست کسی هم با فرمون بازیش کنه. :D
من اصلا منظورم شبیه سازی فرمون و هندلینگ نبود. شما این ویدئو رو نگا کن متوجه میشی من از چی صحبت کردم :D
البته در این حد از تخریب به نظرم بازی رو غیر قابل بازی میکنه. میتونن همین حد از تخریب پذیری رو با دو برابر کردن فاکتور ضربه مدل سازی کنن که ماشین سریع اوراق نشه!

 
یه چیزایی شدیدا خفنی در مورد بازی لیک شده تو فروم GTA خوندم که کم کم ترجمه شو میذارم که خب با منطق هم جور در میاد و هم از عهده راکستار بر میاد..ولی در هرحال فعلا به عنوان شایعه در نظر بگیرید که بعدا که تایید شد بیشتر حال کنید
2.سیستم دیالوگ و تعامل که تو رددد وجود داشت تو GTA 6 بصورت پیشرفته تو وجود داره و شما می تونید خودتون را ساعتها سرگرم تعامل با NPC ها بکنید. به لطف قدرت پردازنده کنسولهای نسل نهم اونها تمام برخوردتون باهاشون رو یادشون میمونه ..شما میتونید از راه فروختن مواد پول در بیارید بعضی NPC ها ازتون تخفیف میخوان یا اینکه بهشون مواد را ببخشید
اگر اینکار را بکنید روزهای بعد همون شخص دوباره پیداش میشه و ازتون این درخواست رو میکنه یا ماجراهای دیگه براتون رقم میخوره..جالب اینکه برای اولین بار در این سری بازی یه سیستم جدید داره که واسه هر NPC یه اسم تو بازی تعریف شده که شما میتونید به اون اسم ها و خصوصیات طرف در منوی بازی دسترسی پیدا کنید.
2.بازی زندان داره و شما امکان اینکه بیفتید تو زندان هست و اتفاقا ممکنه تو زندان کسی رو که قبلا حالشو تو شهر جایی گرفتید بیاد سراغتون!!!!
امکان فرار از زندان هم مطرح شده!!!

ادامش رو براتون میگم
 
کاش یکم بیشتر سرچ می کردی، Beam.NG سیمولیشنی که کنارش می گن منظور هندلینگ ماشین و این چیزا نیست، شبیه سازی برخورد و دفورمه شدن ماشین ها مد نظره. تریلر رو نگاه کنید ببینید چقدر خفن و مناسبه واسه GTA.
با اون همه حجم پولیگون و آبجکت و npc دنیای ریل تایم gta با هر محاسبه و برخورد فیزیکی فریم ریت بازی ۱۵ ۲۰ تا افت رو شاخ بازی میشه
نمیتونن از یه حدی بیشتر رو فیزیک بازی متمرکز بشن
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercettii
با اون همه حجم پولیگون و آبجکت و npc دنیای ریل تایم gta با هر محاسبه و برخورد فیزیکی فریم ریت بازی ۱۵ ۲۰ تا افت رو شاخ بازی میشه
نمیتونن از یه حدی بیشتر رو فیزیک بازی متمرکز بشن
نه انشالله !! :D تازه من امیدوارم بتونن از فیزیک Material Point Methods - MPM هم توی بازی ها استفاده کنن. ??
شمارو دعوت میکنم به دیدن این ویدئو:

 
نه انشالله !! :D تازه من امیدوارم بتونن از فیزیک Material Point Methods - MPM هم توی بازی ها استفاده کنن. ??
شمارو دعوت میکنم به دیدن این ویدئو:

یاقمررررر :D:D
نسل بعد جهشش خیلی بیشتر از اونیه ک فکرشو میکردم
Cpu zen 2 بازم همچنان به لطف استدیوهایی مثل ND santa monica و play grounds حسابی رسش کشیده بشه
 
GTA 6 Has Been In The Works Since 2014 And Will Feature a Large Map At Launch; Leaker Revealed - Dintol
یک شایعه جدید که باز هم تایید میکنه که توسعه بازی از سال ۲۰۱۴ شروع شده و موقع عرضه هم یک نقشه بزرگ خواهد داشت.
بله دقیقا بهرام جان اینو کریس لیبرتی سردبیر راکستار مگزین گفته که رابطه ی خیلی خوبی هم با عوامل راکستار داره(پیج راکستار هم فالوش کرده)

 
یه چیزایی شدیدا خفنی در مورد بازی لیک شده تو فروم GTA خوندم که کم کم ترجمه شو میذارم که خب با منطق هم جور در میاد و هم از عهده راکستار بر میاد..ولی در هرحال فعلا به عنوان شایعه در نظر بگیرید که بعدا که تایید شد بیشتر حال کنید
2.سیستم دیالوگ و تعامل که تو رددد وجود داشت تو GTA 6 بصورت پیشرفته تو وجود داره و شما می تونید خودتون را ساعتها سرگرم تعامل با NPC ها بکنید. به لطف قدرت پردازنده کنسولهای نسل نهم اونها تمام برخوردتون باهاشون رو یادشون میمونه ..شما میتونید از راه فروختن مواد پول در بیارید بعضی NPC ها ازتون تخفیف میخوان یا اینکه بهشون مواد را ببخشید
اگر اینکار را بکنید روزهای بعد همون شخص دوباره پیداش میشه و ازتون این درخواست رو میکنه یا ماجراهای دیگه براتون رقم میخوره..جالب اینکه برای اولین بار در این سری بازی یه سیستم جدید داره که واسه هر NPC یه اسم تو بازی تعریف شده که شما میتونید به اون اسم ها و خصوصیات طرف در منوی بازی دسترسی پیدا کنید.
2.بازی زندان داره و شما امکان اینکه بیفتید تو زندان هست و اتفاقا ممکنه تو زندان کسی رو که قبلا حالشو تو شهر جایی گرفتید بیاد سراغتون!!!!
امکان فرار از زندان هم مطرح شده!!!

ادامش رو براتون میگم
وقتی میگیم راسکتار پدر و خدای Open World دقیقا از این چیزا حرف میزنیم ، بقیه باید برن جلو بوق بزنن :D
 
حالا یه عده طوری میگن این یارو دن هاوزر رفت انگار فرانسیس فورد کاپولا رفته. این بابا که روایتی جز "انتقامگیری" بلد نبود بخواد تعریف کنه. دقیقا مثل کارگردان مبتذل و کف خیابونی هالیوودی یعنی کوئنتین تارانتینو. حاضرم شرط ببندم دن هاوزر هربار که خواسته سناریوی GTA جدید بنویسه، نشسته فیلم پالپ فیکشن رو دوباره برای بار صدم دیده.:-j

این بابا اگه تا الانم تو راکستار مونده بود بخاطر اهمیتی بود که کلا بخش سینگل در نسل های گذشته داشت. الان دیگه بخش online تمام بار فروش و سود بازی رو داره یدک میکشه. خود مدیران take-two هم متوجه این موضوع شدن. دکمه این نون خور اضافه رو زدن از استودیو. =))
 
حالا یه عده طوری میگن این یارو دن هاوزر رفت انگار فرانسیس فورد کاپولا رفته. این بابا که روایتی جز "انتقامگیری" بلد نبود بخواد تعریف کنه. دقیقا مثل کارگردان مبتذل و کف خیابونی هالیوودی یعنی کوئنتین تارانتینو. حاضرم شرط ببندم دن هاوزر هربار که خواسته سناریوی GTA جدید بنویسه، نشسته فیلم پالپ فیکشن رو دوباره برای بار صدم دیده.:-j

این بابا اگه تا الانم تو راکستار مونده بود بخاطر اهمیتی بود که کلا بخش سینگل در نسل های گذشته داشت. الان دیگه بخش online تمام بار فروش و سود بازی رو داره یدک میکشه. خود مدیران take-two هم متوجه این موضوع شدن. دکمه این نون خور اضافه رو زدن از استودیو. =))
آره بابا بیل گیتس، میازاکی، کارمک و دن هاوزر همشون تعطیلن و فقط تو خوبی :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or