Multi Platform Grand Theft Auto VI

سازنده
Rockstar
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Take Two
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
  2. Xbox Series X|S
20240508_211230.jpg


تریلر اول:


View attachment YouCut_20240627_134229994.mp4



.................
لوگوی بازی

dgj5wme-327561a1-f8f9-41bd-b591-57ba244348c2.png

مروری بر وقایعی که در مورد این بازی طی سالهای گذشته رخ داد
5 مارس ۲۰۲۱ اولین اشاره رسمی به ساخت GTA جدید توسط استراوس زلنیک مدیرعامل تیک تو بود که در جدیدترین مصاحبه خودش پس از پرسش یک خبرنگار در مورد زمان معرفی بازی GTA 6 برای اولین بار بطور رسمی بدون اینکه بخواد چیزی رو تکذیب کنه با تایید ساخت این بازی گفت که به وقتش که برسد راکستار GTA 6 رو معرفی خواهد کرد این اولین واکنش رسمی تیک تو به بازی GTA 6 هست که در این تاریخ شاهد آن بودیم.

IMG_20210814_130556.png

آپدیت مهم:
در روز ۴ فوریه 2022 راکستار طی توییتی برای اولین بار رسما به ساخت GTA بعدی اشاره کرد و گفت اخبار و اطلاعات به مرور در اختیار قرار داده خواهد شد.

FOyMd1nXwAI0r-v.jpg

راکستار در توییت اشاره شده گفت:

"بسیاری از شما ها در مورد نسخه جدید فرنچایز Grand Theft Auto سوال میکنید.

با هر پروژه جدید،هدف ما همیشه این است که فراتر از آن چیزی که قبلا به شما ها ارائه کردیم حرکت کنیم.ما خوشحال هستیم که تایید میکنیم توسعه فعال نسخه بعدی در حال انجام است.
ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گزاشتن اطلاعات بیشتر به محض آماده شدن بازی هستیم.از طرف کل تیم بابت حمایت های شما سپاسگزاریم"



در روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲ و فقط یک روز بعد از سالگرد ۹ سالگی GTA 5 یک هکر در وب سایت Gtaforums اقدام به انتشار ویدیوهایی از بیلد پری آلفا GTA 6 کرد که کامیونیتی راکستار سریعا و بعد از مرور ویدیو ها و سورس کد ها جزییاتی جالبی از GTA 6 بدست آوردند که همه آنها در اسپویلر با ترجمه فارسی میتوانید بخوانید: 👇
✅ نقشه بازی بر اساس Vice City است، اما شاهد دریاچه‌ای هستیم که کمی از میامی فاصله دارد، احتمالا بخش بزرگی از فلوریدا به عنوان نقشه‌ی GTA 6 برنامه ریزی شده است.

✅ حداقل دو شخصیت قابل بازی، احتمالا می‌توانید همدیگر را صدا بزنید (یا از همدیگر کمک بگیرید)

✅ انیمیشن های جدیدی همچون سینه‌خیز رفتن، تعامل با اسب ها، و حتی اوردوز کردن!

✅ چرخه انتخاب سلاح کاملا بازسازی شده‌است، می‌توانید بخش سیگار و کمک های اولیه را مشاهده کنید.

✅ تعداد حمل تفنگ ها بسیار محدود شده است، اما می‌توانید با کیف تعداد بیشتری حمل کنید.

✅ خودرو ها جزئیات دیوانه کننده‌ای دارند.

✅ مکان هایی همچون هتل، سوپرمارکت، رستوران، فروشگاه خرید اجناس دست دوم (برای فروش وسائلی که دزدیدیم؟) و اشاراتی به آسانسور

✅ اشاره به گرسنگی، عرق کردن، چاق شدن، رفاقت با حیوانات

✅ اجاره دوچرخه

✅ تصادف ها واقعی تر بنظر می‌رسند.

✅ فیزیک قایق ها همچون RDR 2

✅ فیزیک دامن

✅ پلیس ها پلاک شمارا به یاد خواهند داشت.

✅ مردم به حرکات شما با جزئیات تمام واکنش خواهند داد، پلیس ها کور کورانه حرکت نمیکنند و مناطق را محاصره میکنند.

✅ اتفاقات پویایی در جهان بازی همچون توریست های گم‌شده و ...

✅ تعامل با اسب و حیوانات

✅ وجود کدهایی مربوط به تیراندازی و راندن جت‌پک

✅ وجود کدهایی مربوط به زیردریایی

✅ سیستم Drive-by به کلی بازسازی شده

✅ وجود کدهایی مربوط به دزدی و راندن قطار

✅ هوش مصنوعی پیشرفته برای پلیس ها و NPCها

✅ جزئیات به شدت زیاد داخل ماشین ها

✅ امکان آرایش کردن

✅ کد های دستگیری مجرمین توسط پلیس و انتقال به بازداشتگاه

✅ وجود بخش زیادی/کل ایالت فلوریدا

✅ احتمال تعامل با NPCها همچون RDR2

✅ همچنین وجود پاراگلایدر در بازی


ویدیو های مربوط به leak اون هکر رو میتونید از اینجا دریافت کنید.

هکر در اکتبر همان سال یعنی ۲۰۲۲ توسط پلیس انگلستان بازداشت شد.

در روز ۱۸ ماه May سال ۲۰۲۳ استراوس زلنیک در مصاحبه بسیار مهمی اعلام کرد :
"در چندین سال گذشته ما کسب و کارمان را برای انتشار مجموعه‎ای از پروژه‏‌های عظیم که معتقدیم ما را به سطح جدیدی از موفقیت می‌رساند، آماده کردیم.

در سال مالی 2025، با عرضه چندین عنوان بزرگ و خلاقانه، وارد دوران جدیدی شویم که معتقدیم سطح استاندارد جدیدی در صنعت بازی ایجاد می‌کند. ما انتظار داریم [تا در آن سال] به عدد 8 میلیارد دلار ارزش خالص دفتری و 1 میلیارد دلار پول عملیاتی برسیم.

همچنین پیش‌بینی می‌کنیم به سطوح بالاتری از نتایج عملیاتی مالی در سال 2026 و پس از آن برسیم"

سال مالی 2025 تیک‌تو از 1 آپریل 2024 (13 فروردین 1403) شروع و در 31 مارچ 2025 (11 فروردین 1404) پایان می‌یابد.

آپدیت مهم:در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ بلومبرگ به نقل از جیسون شرایر اعلام کرد GTA 6 در نوامبر معرفی و تریلر آن در اواخر نوامبر - اوایل دسامبر منتشر خواهد شد.

آپدیت مهم:در همان تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۳ توسط خود راکستار و شخص سم هوسر پخش اولین تریلر GTA VI در اوایل ماه دسامبر تایید شد.

آپدیت مهم: در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ راکستار رسما اعلام کرد اولین تریلر GTA جدید در ۵ دسامبر به نمایش در خواهد آمد.

آپدیت مهم: در ۱۵ ماه مِی ۲۰۲۴ کمپانی TakeTwo رسما اعلام کرد که GTA 6 در پاییز سال ۲۰۲۵ (حدفاصل سپتامبر تا دسامبر) عرضه خواهد شد.​
 
آخرین ویرایش:
چه دقتی?
آره نوید معروفه واسه خودش

آقا فکر نمیکردم انقدر زیاد مردم آمریکا حس مثبتی به دهه ۸۰ داشته باشن.
یجورایی مثل حس مردم ما به زمان اون خدا بیامرز هستش.

کامنتها رو ببینید. آدم مبینه کیف میکنه اینارو میخونه و از طرفی هم آدم دلش میگیره که تو چه دوره بدی گرفتار شدیم ????
امیدوارم راکستار نیاد تو مدرن که دل خیلیا میشکنه

View attachment 174271


کامنتها رو با موزیک بالا بخونید

View attachment 174255View attachment 174256View attachment 174257View attachment 174258View attachment 174259View attachment 174260View attachment 174261View attachment 174262View attachment 174263View attachment 174264View attachment 174265View attachment 174266View attachment 174267View attachment 174268View attachment 174269View attachment 174270View attachment 174272View attachment 174273View attachment 174274View attachment 174275View attachment 174276View attachment 174277View attachment 174278View attachment 174279View attachment 174280View attachment 174281View attachment 174282
زمان 80 باشه خوبه خبری از چیزای تخیلی نیست ولی از اون ور هم فکر نکنم کاستومایز ماشینا چیز خاصی باشه اون دوران
من به شخصه امیدوارم time lapse داشته باشه
از 85 شروع شه (85 تو میامی باشه نه ریو ) بعد اواسط بازی بیاد زمان حال
 
  • Like
Reactions: GPSY and mahyarxbox
دیقه 1:17 اسمه یه نفر میاد به اسمه navid khonsari
پیج اینستاشو پیدا کردم فکر کنم خودشه برین ازش بپرسین هنوز تو راکستاره یا تو ساخت بازی هست یا نه؟ :D

نه متاسفانه نوید خوانساری خیلی وقته توی راکستار کار نمی کنه.

اما بذارید یه توضیحی در مورد نوید خوانساری و اهمیتی که توی راکستار داشت بگم

خود نوید خوانساری علاقه فوق العاده شدیدی به سینما و فیلم داره و اگه اشتباه نکنم تحصیلاتش توی همین زمینه هست یعنی یه عشق فیلم واقعیه.
بزرگترین تاثیری که توی بازیهای راکستار داشت همین ارجاعات و الهام گرفتن از آثار سینمایی بود که فوق العاده بازیها رو جذاب می کردن شما همین Gta Vice City رو ببینی راحت اثر صورت زخمی - راه کارلیتو - سریال میامی وایس و خیلی از آثار سینمایی دهه 80... رو میتونی توش حس کنی...همین المانها برای بازیهای اون سالها که فاقد داستان عمیق و پرداخت شده ای بودن نقش خیلی مهمی ایفا میکردن و سبب جذابیت اثر می شدن.
شاید بگید اینها همش اتفاقیه و کاری به علاقه ی کارگردان هنری به فلان فیلم و.. نداره اما یه مثال ساده میزنم فقط FlashBack Radio توی GTA3 همه ی آهنگهاش! آهنگهایی هستن که توی فیلم صورت زخمی پخش شدن و جز ساندترک فیلم حساب میشن!

همه آثاری که این فرد توی ساخت اونها نقش داشت اینطور بودن اما یکیشون که واقعا شالوده ای از الهامات مختلف بود آلن ویک بود که خیلی ها به اشتباه اون رو با تنها در تاریکی مقایسه کرده بودن...همین عنوان آلن ویک کلی از ایده هاش رو از سریال Twin Peaks و فیلمهایی مث درخشش کوبریک و سریال لاست و فیلمهای دیگه ای مث پرندگان.مه.پنجره مخفی و...گرفته بود.(یه فیلمی هم بود که متاسفانه اسمش یادم رفت و دقیقا داستانش در مورد یه نویسنده بود که یه سری اتفاق براساس داستان منتشر نشده ش میوفته)....

موقع معرفی عوامل بازی همیشه از نویدخوانساری به عنوان کارگردان هنری یاد میشد اما علاوه بر کارگردانی هنری کار نوشتن داستان و دیالوگ و طراحی مراحل و صداپیشگی رو انجام میداد.

تنها کار مستقل خوانساری بازی 1979 هست که میتونی در موردش سرچ کنی.
 
آخرین ویرایش:
زمان 80 باشه خوبه خبری از چیزای تخیلی نیست ولی از اون ور هم فکر نکنم کاستومایز ماشینا چیز خاصی باشه اون دوران
من به شخصه امیدوارم time lapse داشته باشه
از 85 شروع شه (85 تو میامی باشه نه ریو ) بعد اواسط بازی بیاد زمان حال
از بابت زمان بازی و مخصوصا ماشینها خیالت راحت باشه دهه 80 خودرو ها کاملا مدرن شده بودن ترکیب ماشینهای مدرن دهه 80 با مدلهای قدیمی مثل ماشینهای 70 مخصوصا ماشینهای امریکایی اون دهه یه چیز معرکه ای میشه همین پژو 405 خودمون یه ماشین دهه 80 هست...80=دهه 60 ه.ش
اتفاقا توی دهه 80 ماشینهای اسپورت فوق العاده زیادی بودن Ferrari Testarossa . بوگاتی EB110 و لامبورگینی کونتاش Porsche 911 و کلی ماشین دیگه .(البته توی بازی با اسمهای چیتا و اینفرنس و کومت و ...).
 
آخرین ویرایش:
از بابت زمان بازی و مخصوصا ماشینها خیالت راحت باشه دهه 80 خودرو ها کاملا مدرن شده بودن ترکیب ماشینهای مدرن دهه 80 با مدلهای قدیمی مثل ماشینهای 70 مخصوصا ماشینهای امریکایی اون دهه یه چیز معرکه ای میشه همین پژو 405 خودمون یه ماشین دهه 80 هست...80=دهه 60 ه.ش
اتفاقا توی دهه 80 ماشینهای اسپورت فوق العاده زیادی بودن Ferrari Testarossa . بوگاتی EB110 و لامبورگینی کونتاش Porsche 911 و کلی ماشین دیگه .(البته توی بازی با اسمهای چیتا و اینفرنس و کومت و ...).
نه میدونم ماشین گذشته چیا بودن
ناسلامتی ما خودمون ماشین بازیما
من خودم از الان خودمو آماده کردم برای فراری تستاروسا قرمز با کونتاژ صورتی :D
ولی من به شخصه کاستومای الانو میپسندم تا گذشته مثلا ماشینا ی مخوف مثه benz gt 53 با رینگ با فاق کوتاه

Mercedes-AMG GT 63 S Four-Door on Forgiato Wheels
اون موقعه این سبک تیونای گنگی مد نبود
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
از بابت زمان بازی و مخصوصا ماشینها خیالت راحت باشه دهه 80 خودرو ها کاملا مدرن شده بودن ترکیب ماشینهای مدرن دهه 80 با مدلهای قدیمی مثل ماشینهای 70 مخصوصا ماشینهای امریکایی اون دهه یه چیز معرکه ای میشه همین پژو 405 خودمون یه ماشین دهه 80 هست...80=دهه 60 ه.ش
اتفاقا توی دهه 80 ماشینهای اسپورت فوق العاده زیادی بودن Ferrari Testarossa . بوگاتی EB110 و لامبورگینی کونتاش Porsche 911 و کلی ماشین دیگه .(البته توی بازی با اسمهای چیتا و اینفرنس و کومت و ...).
 
البته توقعت نباید در این حد باشه این ماشینا برای 2 دهه پیش طراحی شده به نسبت ظرفیت کنسولای اون نسل این مقدار بوده الان بیشتره
همین الان راحت بهت میگم پورش 944 و فراری F40 چش بسته تو بازی هست حتی ماشینای دهه های قدیمی تر
هرچی باشه امیدوارم ریل باشه بازی یهو طرف از تو شلوارش RPG نکشه بیرون
مثه TRUE CRIME PS2 در صندوق عقبو وا کنه اسلحه انتخاب کنه ( مثه RED DEAD)
ولی بعد این همه درامد اگه راکستار بتونه لایسنس کنه ماشینارو دیگه شاهکار میشه
 
نه متاسفانه نوید خوانساری خیلی وقته توی راکستار کار نمی کنه.

اما بذارید یه توضیحی در مورد نوید خوانساری و اهمیتی که توی راکستار داشت بگم

خود نوید خوانساری علاقه فوق العاده شدیدی به سینما و فیلم داره و اگه اشتباه نکنم تحصیلاتش توی همین زمینه هست یعنی یه عشق فیلم واقعیه.
بزرگترین تاثیری که توی بازیهای راکستار داشت همین ارجاعات و الهام گرفتن از آثار سینمایی بود که فوق العاده بازیها رو جذاب می کردن شما همین Gta Vice City رو ببینی راحت اثر صورت زخمی - راه کارلیتو - سریال میامی وایس و خیلی از آثار سینمایی دهه 80... رو میتونی توش حس کنی...همین المانها برای بازیهای اون سالها که فاقد داستان عمیق و پرداخت شده ای بودن نقش خیلی مهمی ایفا میکردن و سبب جذابیت اثر می شدن.
شاید بگید اینها همش اتفاقیه و کاری به علاقه ی کارگردان هنری به فلان فیلم و.. نداره اما یه مثال ساده میزنم فقط FlashBack Radio توی GTA3 همه ی آهنگهاش! آهنگهایی هستن که توی فیلم صورت زخمی پخش شدن و جز ساندترک فیلم حساب میشن!

همه آثاری که این فرد توی ساخت اونها نقش داشت اینطور بودن اما یکیشون که واقعا شالوده ای از الهامات مختلف بود آلن ویک بود که خیلی ها به اشتباه اون رو با تنها در تاریکی مقایسه کرده بودن...همین عنوان آلن ویک کلی از ایده هاش رو از سریال Twin Peaks و فیلمهایی مث درخشش کوبریک و سریال لاست و فیلمهای دیگه ای مث پرندگان.مه.پنجره مخفی و...گرفته بود.(یه فیلمی هم بود که متاسفانه اسمش یادم رفت و دقیقا داستانش در مورد یه نویسنده بود که یه سری اتفاق براساس داستان منتشر نشده ش میوفته)....

موقع معرفی عوامل بازی همیشه از نویدخوانساری به عنوان کارگردان هنری یاد میشد اما علاوه بر کارگردانی هنری کار نوشتن داستان و دیالوگ و طراحی مراحل و صداپیشگی رو انجام میداد.

تنها کار مستقل خوانساری بازی 1979 هست که میتونی در موردش سرچ کنی.
چرا از راک استار جدا شد؟ تا کی کار میکرد اونجا؟ الان کجا مشغول به کار هست؟
 
b105cb9d01c27a1617de3e4303859f15.jpg

شایعات جدید:

• بازی به دو دوره زمانی تقسیم می شود.
شهر Vice City (میامی) در دهه ی 70-80 و Vice City در دوره مدرن

• بازی الهام گرفته از فیلمهایی است که Nicolas Winding Refn کارگردانی کرده مثل: Drive و Pusher

• شخصیت قابل بازی : یک نفر اما در ۲ دوره زمانی متفاوت است.
روایت بازی بصورت فلش بکهایی به دورانی جوانی کرکتر هست که اجازه میدهد در دو دوره زمانی در محیط اپن ورلد بازی کنید.

• دو دوره زمانی متفاوت یعنی محیط بازی دچار تغییر و تفاوت میشود.
بدین معنی که وسایل نقلیه ، اسلحه ها، استایل ها،ساختمانها، لباسها ، رفتار اجتماعی NPC ها ، لهجه ها و گویش ها ، و غیره همگی برای ۲ دوره متفاوت طراحی شده اند.

• اقداماتی که در گذشته انجام میدهید ، بر دوره مدرن بازی تأثیر می گذارد و میتواند مسیر داستان اصلی و ماموریتهای فرعی را نیز عوض کند.

• سبک موزیک های Synthwave و City Pop هر دو جزو موسیقی های متن بازی و تعیین کننده خواهند بود.

"عکس تزئینی است"
 
آخرین ویرایش:
واقعا ایده جذابیه دو زمانه بودن. دلم واقعا یه GTA توی زمان قدیم میخواد. ولی امیدوارم به تجربه اپن ورلد بازی ضربه نزنه. مثلا اینطور نباشه که یکی از زمانها محدودیت داشته باشه و در حد فلش بک باشه.
 
اگه GTA 6 تو 80s-90s نباشه راکستار را به آتیش میکشم?


I just feel like, I've been stuck here my whole life
There must be something else out there, waiting, you know?
Just for us
We could run away
Just leave, never look back
I don't even care where we go
Just far away from here
I'll come with you (one, two)
One, two, three, four

Faked our deaths
Lit a match
Closed the door
Waited for the flash
Greyhound Station, we paid in cash
Miss Lazarus, we're coming back

They say it's darkest before the dawn
We've been in this town for far too long
They say it's darkest before the dawn
We're moving on, we're moving on, we're moving on

Sunset, no regrets
First chance, last dance
Stuck in the middle
Even bad girls know good love
You taste so sweet it hurts a little

Make our home, where we stand
One suitcase and half a plan
Follow the wolves and sing along
Past the voices to the song

They say it's darkest before the dawn
We've been in this town for far too long
They say it's darkest before the dawn
We're moving on, we're moving on, we're moving on

Sunsets, no regrets
First chance, last dance
Stuck in the middle
Even bad girls know good love
You taste so sweet it hurts a little
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or